Expeditie Robinson is een televisieprogramma waarin deelnemers moeten overleven op een onbewoond eiland en tegen elkaar strijden voor de overwinning en de titel 'Robinson'.
De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een coproductie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. Inmiddels zijn we met enkel Nederlanders verdergegaan. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.
Dit wordt het 18e seizoen van Expeditie Robinson. Dit seizoen wordt het programma wederom gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Dennis Weening.
Expeditie Robinson is vanaf 6 september elke donderdag om 20:30 uur te zien op RTL 5.De kandidaten (van links naar rechts op de foto's)
Kamp noord.![ADsF5Uu.jpg]()
Gregory Sedoc (36, Voormalig hordeloper)
Johnny Kraaijkamp jr. (64, Acteur bekend van Het Zonnetje in Huis)
Stijn Fransen (28, Actrice bekend van Goede tijden, slechte tijden)
Tony Junior (28, DJ bekend van Loesje)
Loiza Lamers (23, Model bekend van deelname aan Holland's Next Top Model)
Famke Louise (19, Vlogger, model en zangeres bekend van Fan en Models in Paris)
Toine van Peperstraten (50, Presentator van Fox Sports Eredivisie)
Kamp zuid.![jMJjuLk.jpg]()
Steven Brunswijk (34, Cabaretier en presentator bekend van zijn typetje "Braboneger")
Aisha Echteld (40, Zangeres bekend van Zulke dingen doe je)
Josylvio (26, Rapper bekend van Catch Up en Hey Meisje)
Donny Roelvink (21, Televisiepersoonlijkheid bekend van De Roelvinkjes)
Jody Bernal (36, Zanger bekend van Que sí que no)
Nienke Plas (32, Comédienne en presentatrice van Zon, Zuipen, Ziekenhuis: Hier is het feestje)
Corry Konings (66, Zangeres bekend van Huilen is voor jou te laat)
Kamp van de onbekenden![twSukeF.jpg]()
Laurie Scheerder (25, Student)
Özgür Aksan (29, Woonbegeleider)
Robin Bakker (26, Havenarbeider)
Jan Bronninkreef (53, Veeboer)
Sandra Spreij (51, Coffeeshophoudster)
Gwenda Nielen (39, Majoor)
Dominique Hazeleger (21, Student)
SPOILER: De tasjes proef door Moira
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versie 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS: Dit is niet de plaats voor een transgenderdiscussie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
Wat dom om niet meteen 4 kisten te tellen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wel een hemeltergende finaleuitzending... waarom dit in de
Ziggo Dome is me echt een raadsel
Oké, ik vind dit toch wel een beetje grappig
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nooit gedacht, maar bij deze proef was Jan geniaal.
Life can be a bitch, so like it..
quote:
Dat vond ik een terechte winnaar, maar Jan deed het ook leuk hoor.
Alleen ik werd zijn postitief gedoe zat.
Al bij al vond ik dit seizoen niet echt bijzonder.
Expeditie Robinson is wmb het eerste programma waarbij je kunt spreken van een narcistische stoornis.
De makers verkeren in de waan iets van zo'n ongekend succes en genialiteit neer te zetten, dat dit niet alleen een wekelijkse aftertalk en aanverwanten behoeft maar ze ook menen te moeten afronden met een live finale met tienduizendkoppig publiek. Een complete afgang werkelijk.
Iets meer nederigheid zou hen sieren wanneer volgend seizoen Art ("hallo jonges!") het programma definitief de das om doet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 21-12-2018 02:47:08 ]
snetje
Een Y hoort erbij
quote:
Op vrijdag 21 december 2018 00:15 schreef Za het volgende:Expeditie Robinson is wmb het eerste programma waarbij je kunt spreken van een narcistische stoornis.
De makers verkeren in de waan iets van zo'n ongekend succes en genialiteit neer te zetten, dat dit niet alleen een wekelijkse aftertalk en aanverwanten behoeft maar ze ook menen te moeten afronden met een live finale met tienduizendkoppig publiek. Een complete afgang werkelijk.
Iets meer nederigheid zou hen zieren wanneer volgend seizoen Art ("hallo jonges!") het programma definitief de das om doet.
Ik probeer hier mijn gram nog maar uit te halen dan...
![f82c36cfc8ea21edee87840e602fc6b1.png]()
Zat gisteren nog oude filmpjes te kijken van "Op volle toeren" en moest lachen hoe ze het toen nog moesten doen met een camera die van object 1(artiest) door moest rollen naar object 2(presentator) en hoe we het nu voor elkaar hebben ...nou niet dus..ze deden het toen nog beter

...beide presentatoren mogen ook gelijk weg!!
Op naar het nieuwe seizoen van Wie is de Mol...die kunnen het wel..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
En iedereen kwaad zijn dat Dennis W. weg moet, maar onder zijn 'leiding' is de show afgegleden tot wat het nu is.
Iedereen was gek op Jan, hij kwam nooit met lege handen terug op het kamp, deed niet aan trash-talk enz. Hij heeft zeker die gunfactor.
Ik vond dit seizoen niet zoveel aan eerlijk gezegd. Misschien kunnen ze de presentatie vervangen voor Do en JayJay, ik weet niet waarom maar dat lijkt me wel een okay duo voor Expeditie Robinson 2019.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2018 15:23:40 ]
Beetje de leuke aardige versie van Amara die hier wint.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
quote:
Op vrijdag 21 december 2018 17:31 schreef Joosie200 het volgende:[..]
Alsof je presentatietalent nodig hebt voor ER. '[Kandidaat naam] is los/is halverwege' en 'focus' 'rustig blijven' zijn zo wat de enige kreten die voorbij komen. De rest van de teksten is op te lezen van kaartjes.
Daarbij: waarom zou Nicolette of Dennis kunnen presenteren? Want dat kunnen ze niet.
Nee, doe maar een Kaj/Carlos/Steven ipv Dennis. En een Do/Stijn/hell nog liever Soundos dan Nicolette

Soundos dan kijk ik nooit meer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:
Op vrijdag 21 december 2018 16:39 schreef Prisha het volgende:Jaaaaaaa ik lees dat Jan gewonnen heeft
Dat maakt dit erbarmelijk seizoen nog een heel klein beetje goed. Ben gek van ER sinds de allereerste aflevering...maar dit seizoen was behoorlijk afzien. Ik heb het volgehouden maar enthousiast en positief zijn was niet makkelijk. Helaas
Anyway...gelukkig was er Fok! dat maakte het toch weer een beetje goed. Altijd leuk en gesjellig hier
Op naar seizoen 2019...slechter kan bijna niet zou je denken. Ondankt het prutseizoen hoop ik jullie in 2019 weer hier te treffen

Oh je was er niet bij? Ik vond dit seizoen ook een stuk minder leuk.
Ook al waren Loiza en Steven mijn favoriete kandidaten, toch is het wel leuk dat Jan gewonnen heeft.
Maar volgend jaar kijken wij weer met frisse moed
[ Bericht 3% gewijzigd door ato op 23-12-2018 12:05:44 ]
Hahaha, laatste blok even gekeken net... De fuck is dat met dat lucky tv wannabe gedoe op het eind?
Wel tof dat Jan gewonnen heeft. Die gunde ik het van de drie nog het minst niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik heb nu pas de finale kunnen terug kijken. Ik Ben wel blij dat Greg niet heeft gewonnen maar ik vond Jan steeds meer overkomen als een dorpsidioot.
Alles samen denk ik dat dit het slechtste seizoen was dat ik tot dus ver heb gezien. :/
Dr.Mikey
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 12:39 schreef 44rdbei het volgende:Ik heb nu pas de finale kunnen terug kijken. Ik Ben wel blij dat Greg niet heeft gewonnen maar ik vond Jan steeds meer overkomen als een dorpsidioot.
Alles samen denk ik dat dit het slechtste seizoen was dat ik tot dus ver heb gezien. :/
Dat had ik dus ook met Jan op het laatst.
R.I.P DTS.
Leandra
Is onmogelijk
Graag iemand die bewezen heeft zich binnen ER te kunnen handhaven, en liefst niet op een achterbakse manier.
En niet nog een keer een opgever.
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?
Zo, finale gekeken. Blij dat ik m gedownload heb en kon doorspoelen, 75 minuten onzin in de ZiggoDome kijken had ik echt niet getrokken

Leuk voor Jan, verder zeg ik snel vergeten dit jaar. Wel vond ik het jammer dat we de beelden niet zagen van Jan op het eiland maar dat ze naar de ZiggoDome schakelden...ik bedoel Gregory en Dominique weten toch al dat Jan het is. Laat lekker die initiële ontlading zien op het eiland ipv dit toneelstuk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
quote:
Op zondag 6 januari 2019 15:09 schreef kalinhos het volgende:Zo, finale gekeken. Blij dat ik m gedownload heb en kon doorspoelen, 75 minuten onzin in de ZiggoDome kijken had ik echt niet getrokken

Leuk voor Jan, verder zeg ik snel vergeten dit jaar. Wel vond ik het jammer dat we de beelden niet zagen van Jan op het eiland maar dat ze naar de ZiggoDome schakelden...ik bedoel Gregory en Dominique weten toch al dat Jan het is. Laat lekker die initiële ontlading zien op het eiland ipv dit toneelstuk.
Eigenlijk vond ik het wel een gemis dat met die dieren tellen, er gekozen is voor 6 willekeurige getallen.
Het was toch tof geweest als ze zoals Lost hadden gekozen voor 4-8-15-16-23-42
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
quote:
Nee vind ik niet, vind Dennis een kwal maar Kai was wel leuk op het eiland.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:Wel een mooie soap geworden dit:
:
rtl wilde graag Art rooijakkers die gaf aan ik wil wel maar de mol verlaat ik niet zomaar. Waarop rtl zei is goed krijg je Expeditie Robinson we sturen Dennis Weening de laan uit.
En geven aan dat Dennis zelf wil stoppen.
Rtl geeft aan dat Weening weg wil Weening zegt dit verhaal klopt niet ik ben weg gestuurd omdat Art Rooijakkers het wil gaan doen.
Wat volgt is een welles nietes spelletje tussen rtl en Dennis weening. Art wil niet als baantjes pikker bekend staan bedankt voor de eer en rtl wil niet toegeven dat Weening gelijk had enter Kay Gorgels
Ja aardige clusterfuck ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 22:43 schreef Moira. het volgende:Ik had hem liever Luuk Ikkink zien vervangen bij Eilandpraat. Daar issie geschikter voor dan echt legit presenteren.
Mja, komt vast goed.
true. Al wil ik eigenlijk gewoon die Luuk Ikink weg..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 22:55 schreef Za het volgende:[..]
En als de rust wedergekeerd is in 2020 maken ze bekend dat Kaj het te druk heeft, en gaat Art alsnog ER presenteren (hallo jonges!

)
Ik denk inderdaad dat Kaj wel een tussenpaus is voor Art
quote:
Op donderdag 17 januari 2019 16:39 schreef DKUp het volgende:Er komen twee varianten dit jaar: op RTL 5 en een Videoland exclusieve serie.
Benieuwd of deze beide reeksen door Kaj en Nicolette worden gepresenteerd.
Serieus? Wat een uitmelkerij... dan is die op Videoland natuurlijk met enkel onbekenden, of misschien wel andersom
Ang3l
The Right Kinda Wrong
quote:
Op donderdag 17 januari 2019 16:39 schreef DKUp het volgende:Er komen twee varianten dit jaar: op RTL 5 en een Videoland exclusieve serie.
Benieuwd of deze beide reeksen door Kaj en Nicolette worden gepresenteerd.
Serieus?
Ik ga echt niet aan dat videoland gezeik beginnen hoor......
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ang3l
The Right Kinda Wrong
quote:
Ik ga geen geld betalen voor slechte guilty pleasure tv.
Dan is er nog genoeg betere content te vinden elders.
L'Amour menaçant:
Prisha
Moonshine!
quote:
Op vrijdag 18 januari 2019 17:25 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik ga geen geld betalen voor slechte guilty pleasure tv.
Dan is er nog genoeg betere content te vinden elders.
juist. Wil je je favo programma bekijken moet je er extra voor dokken? Dikke doei.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
En die hele Weening heeft Eddy Zoey gewipt en als hij zelf gewipt wordt is het janken.
Dennis Weening, die zelf vrijwillig zijn deelname aan Expeditie Robinson vroegtijdig heeft beëindigd omdat hij voetbal wilde kijken.
Luister naar XPLIZIT op
www.xms.nlVoor alles retro bezoek je het
Retroforum -
www.retroforum.nl
Dr.Mikey
quote:
Op zaterdag 19 januari 2019 17:27 schreef DKUp het volgende:De opdracht was dat twee mensen moesten opgeven anders kwamen er geen nieuwe opdrachten. Ik vond het echt te debiel voor woorden.
Plus Dennis begon alleen op een eiland als er niemand zou gaan moesten ze blijven op het eiland waar hij alleen al had gezeten hij was net zo blij dat hij eraf mocht.
R.I.P DTS.
Prisha
Moonshine!
Edit: WTF
"Er zit wel een klein addertje onder het gras, want het nieuwe seizoen zal alleen te zien zijn bij de streamingdienst van RTL: Videoland."
dat was snelste moodswing ever. Eikels.
Prisha
Moonshine!
Roy
EXPEDITIE ROBINSON 2019 De eerste kandidaat van Expeditie Robinson 2019 is bekendgemaakt. Roy Donders gaat het bijzondere avontuur aan.
Team Donders
Begin juni reist de stylist van het zuiden af naar het eiland waar Expeditie Robinson 2019 wordt opgenomen. "Hij is fanatiek, vergis je niet. En sterk", weet Patty Brard te vertellen over 'ons Royke'. "Ik ben nu al team Donders."
Kaj Gorgels
Dit nieuwe Expeditie-seizoen wordt gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Kaj Gorgels, die in de voetsporen treedt van Dennis Weening.
[bron: Televisier)
Prisha
Moonshine!
quote:
Op zaterdag 25 mei 2019 21:53 schreef Meke het volgende:Ook wel gek dat dat nu al bekend is, als je hem dan halverwege juni ziet lopen weet je dat het niet goed afliep
Maar ben heel benieuwd

oh ja

Geen idee hoe ze dat bedacht hebben
Ik denk dat ik sowieso af ga haken, of het moet te downloaden zijn.
Onder andere RTL heeft er doorheen geduwd dat reclame bij gepauzeerd kijken of opnames niet meer doorgespoeld kan worden. In ieder geval heeft mijn provider (Online.nl) dat al doorgevoerd. Ofwel, ik word gedwongen om urenlang reclames te kijken, ik heb geen opties om op te nemen met doorspoel mogelijkheden.
En zo boeiend vind ik de NL versie ondertussen niet meer, switch ik wel naar de Belgische desnoods.
Kaj vind ik wel een toffe gast. Maar ik had ook geen moeite met zijn voorgangers.
Ik neem alles gewoon op en spoel standaard altijd alle reclames door. Komt nauwelijks voor dat ik nog iets live kijk, of het moet live darts zijn.
Luister naar XPLIZIT op
www.xms.nlVoor alles retro bezoek je het
Retroforum -
www.retroforum.nl
Prisha
Moonshine!
Nog meer deelnemers bekend....en de geruchten over andere deelnemers:
De geruchten gaan weer sterk

We weten in elk geval 100% zeker dat Roy Donders een kandidaat is, hij is als eerste bekend gemaakt.
De volgende zekerheidje is Tom Coronel, hij heeft dit bij Radio Veronica vorige week bekend gemaakt. De anderen die hardnekkig opduiken zijn:
[bron Amayzine, Telegraaf, SHownieuws]Wie we op de beeldbuis kunnen verwachten in september? Deze leute werden gespot op de luchthaven. En dit verwachten de diehard fans.
1. Roy Donders Bevestigd
2. Thomas Berge 3. Frank van der Lende
4. Kelvin Boerma5. Tom Coronel Bevestigd
6. Rob Geus
pullup
smartie
quote:
Op zondag 28 juli 2019 08:59 schreef Prisha het volgende:Nog meer deelnemers bekend....en de geruchten over andere deelnemers:
De geruchten gaan weer sterk

We weten in elk geval 100% zeker dat Roy Donders een kandidaat is, hij is als eerste bekend gemaakt.
De volgende zekerheidje is Tom Coronel, hij heeft dit bij Radio Veronica vorige week bekend gemaakt. De anderen die hardnekkig opduiken zijn:
[bron Amayzine, Telegraaf, SHownieuws]Wie we op de beeldbuis kunnen verwachten in september? Deze leute werden gespot op de luchthaven. En dit verwachten de diehard fans.
1. Roy Donders Bevestigd
2. Thomas Berge 3. Frank van der Lende
4. Kelvin Boerma5. Tom Coronel Bevestigd
6. Rob Geus

Nu al een klassiekertje.
Er ontbreken alleen nog lekkere wijven
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Prisha
Moonshine!
quote:
Ik las ergens een gerucht over een van de dames voetbalsters. Maar dat gerucht was nergens op gebaseerd dus die zet ik er nu maar even niet bij.
Maar je hebt wel gelijk....er zijn nog geen vrouwen verder gespot. Komt nog wel
Ang3l
The Right Kinda Wrong
quote:
Hmm, da's kut.
Ik was gewend op zondag op e iPad in bed lekker te kijken en dna maandag met collega's te ouwehoeren over de afvallers. Ik haat t om ergens voor thuis te moeten blijven, dus dit heb ik de maandag op t werk echt nog niet gezien
L'Amour menaçant:
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Op maandag 29 juli 2019 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:jammer dat dat napraat programma met die irritante vent wel blijft bestaan.
hoop wel dat ze niet zo als in het laatste seizoen fragmenten uit ER weglaten die ze dan wel in dat praat programma laten zien.
Dat napraat programma heb ik nooit gekeken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 09:14 schreef Ang3l het volgende:[..]
Hmm, da's kut.
Ik was gewend op zondag op e iPad in bed lekker te kijken en dna maandag met collega's te ouwehoeren over de afvallers. Ik haat t om ergens voor thuis te moeten blijven, dus dit heb ik de maandag op t werk echt nog niet gezien

Je kan t niet meer zondagavond kijken omdat het zondagavond wordt uitgezonden