abonnement Unibet Coolblue
pi_183872908
Iedereen was gek op Jan, hij kwam nooit met lege handen terug op het kamp, deed niet aan trash-talk enz. Hij heeft zeker die gunfactor.
pi_183875879
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 09:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:

En het waren de alles beslissende proeven die hij individueel won, daar gaat het tenslotte om.

Wanneer had hij mazzel?
Dat zijn bamboe gootje wat stabieler lag dan die van Gregory en Dominique.

Telkens wanneer Gregory de haak aan het uiteinde had geduwd kantelde het ding om, de techniek van Jan was niet anders, hij was ook geen winnaar in deze proef, lag compleet kansloos achterop, maar een stabiel bamboe gootje en hij kon zelfs nog even op zijn gemak terug om wat vergeten dieren te tellen. De proeven zijn wat bedenkelijk, zo ook het touwtje van Dominique de vorige keer.

Ik heb er geen problemen mee, het is me om het even wie er hier niet in beeld kwam terwijl hij het overwinningsvuur ontstak en Jan heeft beslist een gunfactor, maar van een gewonnen alles beslissende proef was niet echt sprake.
pi_183876145
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:04 schreef Za het volgende:

[..]

Dat zijn bamboe gootje wat stabieler lag dan die van Gregory en Dominique.
Is dat niet het idee van een proef? Dat je beter bent dan je tegenstanders ergens in?

Greg had sowieso nooit gewonnen, hij moest alle dieren onthouden.
pi_183876204
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:04 schreef Za het volgende:

[..]

Dat zijn bamboe gootje wat stabieler lag dan die van Gregory en Dominique.

Telkens wanneer Gregory de haak aan het uiteinde had geduwd kantelde het ding om, de techniek van Jan was niet anders, hij was ook geen winnaar in deze proef, lag compleet kansloos achterop, maar een stabiel bamboe gootje en hij kon zelfs nog even op zijn gemak terug om wat vergeten dieren te tellen. De proeven zijn wat bedenkelijk, zo ook het touwtje van Dominique de vorige keer.

Ik heb er geen problemen mee, het is me om het even wie er hier niet in beeld kwam terwijl hij het overwinningsvuur ontstak en Jan heeft beslist een gunfactor, maar van een gewonnen alles beslissende proef was niet echt sprake.
Mja, beetje gebruik maken van een natuurproduct op zo'n moment is nogal vreemd.
Dat gezegd hebbende, Greg was wel gewoon ontzettend aan het klungelen. Steeds die stok om de haak vooruit te duwen op de grond laten vallen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:15 schreef GereDathan het volgende:

Greg had sowieso nooit gewonnen, hij moest alle dieren onthouden.
Ehm, zes cijfers op je arm schrijven en alleen onthouden welk cijfer bij welk dier hoort is onmogelijk :?
pi_183876242
Waar was Gwenda? :')
pi_183876296
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:19 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Mja, beetje gebruik maken van een natuurproduct op zo'n moment is nogal vreemd.
Ik zag geen grote verschillen in de materialen, het is niet dat je midden in de stad zit met een bouwmarkt.

quote:
Ehm, zes cijfers op je arm schrijven en alleen onthouden welk cijfer bij welk dier hoort is onmogelijk :?
Er vanuit gaande dat opgedroogde modder goed leesbaar blijft. En hij goed geteld en geschreven heeft.

Ik weet zeker dat hij nog een keer terug had gemoeten. Do had het denk ik wel goed gehad in 1 keer.
pi_183876303
Ik vond dit seizoen niet zoveel aan eerlijk gezegd. Misschien kunnen ze de presentatie vervangen voor Do en JayJay, ik weet niet waarom maar dat lijkt me wel een okay duo voor Expeditie Robinson 2019.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2018 15:23:40 ]
pi_183876569
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:23 schreef GereDathan het volgende:

Ik zag geen grote verschillen in de materialen, het is niet dat je midden in de stad zit met een bouwmarkt.
Het is wel de allesbeslissende proef.

Een tikje gebogen bamboestokken zullen blijven kantelen.
pi_183877988
Jaaaaaaa ik lees dat Jan gewonnen heeft *O* *O*

Dat maakt dit erbarmelijk seizoen nog een heel klein beetje goed. Ben gek van ER sinds de allereerste aflevering...maar dit seizoen was behoorlijk afzien. Ik heb het volgehouden maar enthousiast en positief zijn was niet makkelijk. Helaas -O-

Anyway...gelukkig was er Fok! dat maakte het toch weer een beetje goed. Altijd leuk en gesjellig hier :P
Op naar seizoen 2019...slechter kan bijna niet zou je denken. Ondankt het prutseizoen hoop ik jullie in 2019 weer hier te treffen O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 21 december 2018 @ 16:43:38 #135
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_183878086
Een minder seizoen, terwijl er toch een paar leuke BNers meededen. Brabo heeft het seizoen gered. En leuk dat Jan gewonnen heeft. Maar mensen wat was de finale een slecht gemonteerde aflevering. De winnaar is bekend! Je ziet Jan springen, Dennis doet nog even janken dat dit zijn laatste seizoen was en bam afgelopen... Niet eens jan de fakkel zien aansteken.
pi_183878097
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Waar was Gwenda? :')
Waarschijnlijk bedankt voor de ‘eer’, Kraaijkamp jr. heb ik ook niet gezien trouwens!
  PR en moderator vrijdag 21 december 2018 @ 16:57:13 #137
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183878351
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Waar was Gwenda? :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:44 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedankt voor de ‘eer’, Kraaijkamp jr. heb ik ook niet gezien trouwens!
Ze zat in het midden achterin. Johnny zat er ook. Sandra, Stijn en Loiza enzo zijn ook niet aan het woord/in beeld gekomen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator vrijdag 21 december 2018 @ 16:58:23 #138
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183878374
Tevens: JAAAAA JAN _O_ _O_ *O*

Hele expeditie gehoopt dat hij net als boer Bertie er gewoon met de prijs vandoor zou gaan.
Telkens maar nergens bij betrokken, maakte geen onderdeel uit van de besprekingen, mensen deden alsof hij er niet toe deed. Maar ondertussen de survivalbaas en ook de terechte winnaar van ER 2018 _O_ Mooi dat het publiek dat iig ook duidelijk vond :D

Wel stom trouwens dat ze gelijk overgingen naar de studio/Ziggo Dome. Had graag willen zien hoe Jan het vuur aanstak en hoe hij daar destijds reageerde evenals de rest enzo.
Hoe hij op het podium reageerde was wel _O_ _O_ :D

Ook stom dat je van letterlijk alle andere kandidaten stukjes hebt gezien van hun eerste terugkeer in de moderne wereld, hun eerste slokje cola/sap/bier en hun eerste hapje chocola/burger/patat, hoe veel ze waren afgevallen etc. Maar bij deze 3 die er het langste in zitten zie je helemaal niks :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Moira op 21-12-2018 18:24:16 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_183878615
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Misschien kunnen ze de presentatie vervangen voor Do en JayJay, ik weet niet waarom maar dat lijkt me wel een okay duo voor Expeditie Robinson 2019.
Alles beter dan de twee nu. Doe maar Do en Steven of Imke/Carlos. Toch wel de twee betere duo's _O_
mag het weten
pi_183878880
Waarom zou Do kunnen presenteren?
  PR en moderator vrijdag 21 december 2018 @ 17:21:18 #141
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183878948
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:34 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Evi kunnen we straks in WIDM zien *O*
Echt tof dat ze in onze WIDM komt en niet eens in de Vlaamse _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_183879074
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:18 schreef papert het volgende:
Waarom zou Do kunnen presenteren?
Alsof je presentatietalent nodig hebt voor ER. '[Kandidaat naam] is los/is halverwege' en 'focus' 'rustig blijven' zijn zo wat de enige kreten die voorbij komen. De rest van de teksten is op te lezen van kaartjes.

Daarbij: waarom zou Nicolette of Dennis kunnen presenteren? Want dat kunnen ze niet.

Nee, doe maar een Kaj/Carlos/Steven ipv Dennis. En een Do/Stijn/hell nog liever Soundos dan Nicolette :P
mag het weten
pi_183879160
Do en Carlos kom op zeg mensen..... -O-
Stijn en Kaj of Steven liever.

Art |:(
SOONY
pi_183880229
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:37 schreef DKUp het volgende:
Do en Carlos kom op zeg mensen..... -O-
Stijn en Kaj of Steven liever.

Art |:(
Deze inderdaad!
pi_183880873
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:31 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Alsof je presentatietalent nodig hebt voor ER. '[Kandidaat naam] is los/is halverwege' en 'focus' 'rustig blijven' zijn zo wat de enige kreten die voorbij komen. De rest van de teksten is op te lezen van kaartjes.

Daarbij: waarom zou Nicolette of Dennis kunnen presenteren? Want dat kunnen ze niet.

Nee, doe maar een Kaj/Carlos/Steven ipv Dennis. En een Do/Stijn/hell nog liever Soundos dan Nicolette :P
Je zegt het goed. Nicolette kan het zeker ook niet. Dennis heeft in ieder geval nog iets geloofwaardigs.

Maar een goede presentator kan juist iets toevoegen aan het spel. De goede vragen stellen tijdens de eilandraad, zonder het spel te beïnvloeden bijvoorbeeld.
  Redactie Sport vrijdag 21 december 2018 @ 19:49:24 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183881615
Beetje de leuke aardige versie van Amara die hier wint.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183882486
Top finale proef en winnaar _O_

Maar wat tenenkrommend al die bn'ers die in beeld moeten :') Steven was nog het beste, maar zo'n roast is ook niet waar al het publiek op zit te wachten denk ik.

Je zult maar geld hebben betaald voor de Ziggodome met optredens van die opgevende D-artiesten :')
  vrijdag 21 december 2018 @ 20:56:50 #148
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_183883370
Jaaaaa Jannnnnn!!

Supertof!!
With love :*
pi_183912474
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:14 schreef Ang3l het volgende:
En net als vorig jaar een onbekende.
Leren we daarvan, beste RTL?
Letten we op?
Ik vind bekenden wel echt leuk hoor, vaak zijn BN'er wel persoonlijkheden en dat is gewoon vermakelijker om te kijken. Boer Jan viel ik bij in slaap ook al gun ik het hem van harte. Ze moeten alleen geen kansloze rappertjes of chicks die hun nagels niet willen afknippen meenemen.
  zondag 23 december 2018 @ 03:56:02 #150
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183912489
Kan iemamd mij vertellen hoe Do er nog steeds zo good uit kan zien 10 jaar na Alice Deejay? Het is alsof ze aged in reverse.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')