Zo liep hij er gisteren ook al bij. Deed mij denken aan zwarte pieten outfitquote:Op donderdag 20 december 2018 10:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat heeft jessie nu voor domme out fit aan![]()
![]()
Dat zei Christel ook al eerder. Volgens Hiske is dat sportkleding en in de mode.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat heeft jessie nu voor domme out fit aan![]()
![]()
mij ook!!!quote:Op donderdag 20 december 2018 10:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zo liep hij er gisteren ook al bij. Deed mij denken aan zwarte pieten outfit
Een grote sneak en doordrammer. Mrs. Backbone.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dus die kalender daar heeft Chris mooi de boel weer mee besodemieterd, er zouden er 5 komen, maar ze had er dus al 100 besteld. Ik vind Christel de grootste faal daar.
Hoop ook dat daar eens iemand wat van gaat zeggen. Samen met Hiske besodemieteren ze de hele boelquote:Op donderdag 20 december 2018 10:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dus die kalender daar heeft Chris mooi de boel weer mee besodemieterd, er zouden er 5 komen, maar ze had er dus al 100 besteld. Ik vind Christel de grootste faal daar.
Al een paar jaar “hip”.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zo liep hij er gisteren ook al bij. Deed mij denken aan zwarte pieten outfit
calenders was hiske ook op tegen hoorquote:Op donderdag 20 december 2018 10:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoop ook dat daar eens iemand wat van gaat zeggen. Samen met Hiske besodemieteren ze de hele boel
Gezondheidsfreak a3 met zijn blowen. Beetje tegenstrijdigquote:Op donderdag 20 december 2018 07:20 schreef Sambalbaai het volgende: Adriaan vraagt aan Jessie of Bas blowde in Utopia 1. Nee joh, zegt Jessie. Ik hoorde dat er wietplanten zouden staan en heb heel wat rondjes gelopen, maar niets gevonden. Adriaan heeft heel vaak gevraagd naar een joint, maar kreeg steeds nee te horen.
Vind er niets hips aanquote:
Dat was meer in het algemeen dat samen besodemieteren.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
calenders was hiske ook op tegen hoor
nou zoeken meid...denk dat het sokkenmonster heeft toegeslagen!!quote:Op donderdag 20 december 2018 10:12 schreef pollewop77 het volgende:
Merel; dat wou ik zeggen in de vergadering, ik ben 1 rode sok kwijt
Dat magquote:Op donderdag 20 december 2018 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind er niets hips aan
Gisteren waren ze ook weer sneaky dingen aan het bespreken. Weet niet eens waar het over ging, maar ze besloten om maar eerlijk te zijn. Volgens Hiske was er toch wat geweten aan het spelen.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
calenders was hiske ook op tegen hoor
500 dan ja. 5 drukken zou relatief veel te duur zijn. Moet je ze bij albert heijn of de hema ofzo laten drukken. Maar een professionele drukker zou er nooit maar 5 leveren, die overhead is veel te groot.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:13 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat was meer in het algemeen dat samen besodemieteren.
Kleding op de markt, kijk onder hun bed, stiekeme boodschappen, sprei op bed etc etc
Zonder Erik maar wel 3x dat crupuul Timothy #prioriteitenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie terug oud bewoner had liever een ivan of emil gezien maar goed
liever emiel, die was in alle opzichten voor mij de utopiaan van de eeuw en had zichzelf enorm ontwikkeld in die periode. Ivan valt vaak terug in zijn agressie en is inhoudelijk niet zo sterk.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gisteren waren ze ook weer sneaky dingen aan het bespreken. Weet niet eens waar het over ging, maar ze besloten om maar eerlijk te zijn. Volgens Hiske was er toch wat geweten aan het spelen.
(Lees: Er is nu iemand die het door heeft / kan hebben, dus we moeten wat minder stiekeme dingen doen, want dan komt het uit)
ja dat snap ik, maar zo heeft ze het niet gebracht naar de groep. En dan besodemieter je de boel. Transparant zijn vindt zij eeeeeeeccccht zo belangrijk, behalve als ze het zelf moet zijn. Walg ervanquote:Op donderdag 20 december 2018 10:14 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
500 dan ja. 5 drukken zou relatief veel te duur zijn. Moet je ze bij albert heijn of de hema ofzo laten drukken. Maar een professionele drukker zou er nooit maar 5 leveren, die overhead is veel te groot.
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:18 schreef Zeyina het volgende:
Jessie: We hebben een glasbak Lotus, waarom gooi je die fles hier in dan? Gooi hem even in de glasbak
Lotus: Je bent wel van het verbeteren he. Ik krijg het er heet van
Ik ben geen fan of hater van Jessie, maar vind het mooi dat er nu weer opleving is in Utopia. Ik had bijna het bijltje erbij neer gegooid, zo saai was het de afgelopen week. Mooi dat er nu een frisse wind waait.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:
maar dan moet ze dat zeggen en niet ik heb er maar 5 besteldquote:Op donderdag 20 december 2018 10:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar zo heeft ze het niet gebracht naar de groep. En dan besodemieter je de boel. Transparant zijn vindt zij eeeeeeeccccht zo belangrijk, behalve als ze het zelf moet zijn. Walg ervan
Ik ben ook geen Jessie-hater. Maar gisteren werd hij zo bejubeld, omdat het aanpakken van de broeders ter sprake kwam. Dat mag, maar dan wel de hele groep aanpakken op dat wat ze allemaal geflikt hebben. Niemand uitgezonderd. Dan kan ik de aanpak waarderen.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ben geen fan of hater van Jessie, maar vind het mooi dat er nu weer opleving is in Utopia. Ik had bijna het bijltje erbij neer gegooid, zo saai was het de afgelopen week. Mooi dat er nu een frisse wind waait.
Kijken of Jessie zichzelf waar zal maken. De tijd zal het leren
precies ik vind dat ookquote:Op donderdag 20 december 2018 10:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
maar dan moet ze dat zeggen en niet ik heb er maar 5 besteld
Eens kijken hoe lang?quote:Op donderdag 20 december 2018 10:19 schreef pollewop77 het volgende:
In the meanwile... Jessie loopt met kruiwagen en gaat stenen sjouwen
Jessie was al verbaasd dat dat op marktdag gewoon door ging.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
De bolstraining zondag half 10 gaat ook nog voor veel ergernis zorgen
omdat?quote:Op donderdag 20 december 2018 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
Toch vreemd dat juist van de drie yurt inwoners meerdere foto's in die kalender staan.
Het was een mooi begin met die drie, zo moet je het zien denk ikquote:Op donderdag 20 december 2018 10:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Jessie-hater. Maar gisteren werd hij zo bejubeld, omdat het aanpakken van de broeders ter sprake kwam. Dat mag, maar dan wel de hele groep aanpakken op dat wat ze allemaal geflikt hebben. Niemand uitgezonderd. Dan kan ik de aanpak waarderen.
Heb de streams uitgedaan en vanochtend weer met frisse moed proberen
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Jessie-hater. Maar gisteren werd hij zo bejubeld, omdat het aanpakken van de broeders ter sprake kwam. Dat mag, maar dan wel de hele groep aanpakken op dat wat ze allemaal geflikt hebben. Niemand uitgezonderd. Dan kan ik de aanpak waarderen.
Mike is de grondlegger van het sjoemelenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:23 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het was een mooi begin met die drie, zo moet je het zien denk ik![]()
Ze zijn allemaal alleen maar bezig met zelfverrijking daar. Op misschien een Mike na bijvoorbeeld. Die zie ik echt alleen maar bouwen nu. Oh en Erik
Ik vind Christel zo'n teleurstelling. In het begin leek het zo'n leuk mens.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Een grote sneak en doordrammer. Mrs. Backbone.![]()
![]()
Heb het over nu de laatste tijd.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mike is de grondlegger van het sjoemelen
ja, samen met John. Maar dat wil toch niet zeggen dat hij er nu anders tegenover staat ?quote:Op donderdag 20 december 2018 10:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Jessie zit helemaal in Adriaans reet.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Jessie was al verbaasd dat dat op marktdag gewoon door ging.
Minpunten voor Adriaantje
Dus dat ja. En nu zegt hij dat dat aan John lag.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar juist het sjoemelen van John en Mike. En de laffe houding van de groep daarin, is de oorzaak van het gedrag van de broeders geworden. Die zijn zo tegen gewerkt. Ik kan het niet uitstaan, dat dat vergeten wordt.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heb het over nu de laatste tijd.
Precies hier en in utopia is alles krom wat betreft de komentarenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Hetzelfde voor mij. Ik heb gisteren ook alles 'dicht gegooid'.
Irriteerde me enorm aan het feit dat de 3 van finance 'aangepakt' werden (Terwijl ze net 2 dagen op finance zitten) en allen anderen er mee weg komen. Dat maakte me enorm pissig. Zo onrechtvaardig.
Pak dan allen aan en zeg bijv die spraytan af en dat nageltjes doen etc.
wie weet komt dat nogquote:Op donderdag 20 december 2018 10:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Hetzelfde voor mij. Ik heb gisteren ook alles 'dicht gegooid'.
Irriteerde me enorm aan het feit dat de 3 van finance 'aangepakt' werden (Terwijl ze net 2 dagen op finance zitten) en allen anderen er mee weg komen. Dat maakte me enorm pissig. Zo onrechtvaardig.
Pak dan allen aan en zeg bijv die spraytan af en dat nageltjes doen etc.
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar juist het sjoemelen van John en Mike. En de laffe houding van de groep daarin, is de oorzaak van het gedrag van de broeders geworden. Die zijn zo tegen gewerkt. Ik kan het niet uitstaan, dat dat vergeten wordt.
Is ook! Laten we hopen dat iedereen dan aangepakt gaat wordenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar juist het sjoemelen van John en Mike. En de laffe houding van de groep daarin, is de oorzaak van het gedrag van de broeders geworden. Die zijn zo tegen gewerkt. Ik kan het niet uitstaan, dat dat vergeten wordt.
Nee zeker niet. Ieder mens moet de kans hebben zich te verbeteren. Ben ik voorstander van.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, samen met John. Maar dat wil toch niet zeggen dat hij er nu anders tegenover staat ?
Ja. Ik moest een kotsneiging onderdrukkenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie zit helemaal in Adriaans reet.![]()
Hoihoi Adriaan, ik wilde je gewoon even gedag zeggen.
Ik vraag me af of je dat alleen aan Hiske kan wijten. Christel is vanaf dag 1 al aan het drammen en het wordt steeds erger. Nu kan dat niet meer. Ik ben benieuwd hoe ze daar mee omgaat. Ze wil zich bezighouden met de inrichting van de silo.....en Brenda en Joaquin ook.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vind Christel zo'n teleurstelling. In het begin leek het zo'n leuk mens.
Ik bedoel, van een Merel verwachtte ik meteen al niks. Chris leek nog potentie te hebben. Jammer dat ze zich liet vergriepen door Hiske.
A3 is ook niks meer de afgelopen maanden. Dat is ook te merken aan zijn tanende populariteit.
Hoop t voor die jongen gun hem meer als die zooi daarquote:Op donderdag 20 december 2018 10:29 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Joa gaat naar huis gok ik
In de Cos lijkt de regel dat eens gezegd, geldt voor eeuwig.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ieder mens moet de kans hebben zich te verbeteren. Ben ik voorstander van.
Maar ga dan niet anderen verwijten waar je zelf een groot aandeel in hebt gehad
Hij was ineens met het milieu bezig.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ik moest een kotsneiging onderdrukken
En even er voor tegen Hiske en Chris: Plastic bekers op een markt kan echt niet. Ik was er ook niet zo mee bezig, maar wel sinds een half jaartje. Dat ik denk dat soort dingen kan echt niet voor het milieu etc. (Het geheel klonk als een 'verzonnen' verhaaltje)
Robert gaan we dus niet terug zien met zijn grote bekquote:Op donderdag 20 december 2018 08:35 schreef Dotteke het volgende: [..] En dat is dus jammer, ik had zo graag gezien dat ze op hun bek gingen Trouwens die zwerver Robert heeft ook weer van zich laten horen op FB, Hij dreigt Huub, hij gaat naar Talpa en zal hem wel eens een lesje leren
![]()
Christel blijft natuurlijk zelf verantwoordelijk. Toch vraag ik me af hoe ze was geweest zonder Hiskequote:Op donderdag 20 december 2018 10:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dat alleen aan Hiske kan wijten. Christel is vanaf dag 1 al aan het drammen en het wordt steeds erger. Nu kan dat niet meer. Ik ben benieuwd hoe ze daar mee omgaat. Ze wil zich bezighouden met de inrichting van de silo.....en Brenda en Joaquin ook.![]()
Tim tegen Joaquin: het was een goede vergadering.
Ik denk net zo als nu.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Christel blijft natuurlijk zelf verantwoordelijk. Toch vraag ik me af hoe ze was geweest zonder Hiske
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoop t voor die jongen gun hem meer als die zooi daar
Inclusief gelogen dingenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In de Cos lijkt de regel dat eens gezegd, geldt voor eeuwig.![]()
vies bezig dus weerquote:Op donderdag 20 december 2018 10:32 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie tegen Joa: op de momenten dat je je kwetsbaar opstelt krijg je er veel voor terug
Maar succes met je voet
Mompelend verder: ik wist niet dat je voet in je hoofd zat
(kan niet het hele gesprek herhalen maar dit was de strekking)
quote:
dat dus wat je wil zien stok--- slaan enzovoortsquote:
Dat is jouw meningquote:Op donderdag 20 december 2018 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vies bezig dus weer
Hier net zo, maar wederom werd niemand anders aangepakt, zelfs toen jubelende gezegd werd dat de spraytan kwam zei niemand ietsquote:Op donderdag 20 december 2018 10:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kolere, wat een hork.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:32 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie tegen Joa: op de momenten dat je je kwetsbaar opstelt krijg je er veel voor terug
Maar succes met je voet
Dat zei hij misschien, maar je hoorde hem zijn gedachten spuien er achter aan toen hij wegliep.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
Ik vind het ook stom dat ze allerlei rare dingen opgeven als ze naar achter zijn geweest of dat ze sigaretten bijv aardbeien noemen. Noem gewoon de dingen bij naam
Als Joa er doorheen zit, dan is dat toch ok. Daar zal niemand hem op afrekenen dat is wat Jessie zei.
Ik zie Lotus als een van de vrouwen die hard werkt en dingen ook van hout staat te maken de hele dag, soms tot laat in de avondquote:Op donderdag 20 december 2018 10:23 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het was een mooi begin met die drie, zo moet je het zien denk ik![]()
Ze zijn allemaal alleen maar bezig met zelfverrijking daar. Op misschien een Mike na bijvoorbeeld. Die zie ik echt alleen maar bouwen nu. Oh en Erik
Vooraf was er een soundlock, dus wij weten niet wat Joa gezegd heeft. Blijkbaar iets over zijn voet. Vervolgens doet Jessie heel joviaal en begripvol, maar bij het weglopen geeft hij zijn echte mening.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
Ik vind het ook stom dat ze allerlei rare dingen opgeven als ze naar achter zijn geweest of dat ze sigaretten bijv aardbeien noemen. Noem gewoon de dingen bij naam
Als Joa er doorheen zit, dan is dat toch ok. Daar zal niemand hem op afrekenen dat is wat Jessie zei.
Lotus ook idd, al is die ook wel van de botox en dat soort zakenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie Lotus als een van de vrouwen die hard werkt en dingen ook van hout staat te maken de hele dag, soms tot laat in de avond
Joaquin vertelde dat hij pijn in zijn voet heeft en daardoor amper geslapen. Wat klopt daar niet aan dan? Daarvoor heeft Gerrit verteld dat Joaquin al langere tijd aan het tobben is.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
Inrichting van de silo 9000 euro rood geen geld geen bank geen niksquote:Op donderdag 20 december 2018 10:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dat alleen aan Hiske kan wijten. Christel is vanaf dag 1 al aan het drammen en het wordt steeds erger. Nu kan dat niet meer. Ik ben benieuwd hoe ze daar mee omgaat. Ze wil zich bezighouden met de inrichting van de silo.....en Brenda en Joaquin ook.![]()
Tim tegen Joaquin: het was een goede vergadering.
Ijskoud durven beweren dat kwetsbaar opstellen je helpt. Ja, van de wal in de sloot. Je wordt gewoon uitgelachen en tegen gewerkt als je dat gedaan hebt. Vieze mensen. Tv-programma of nietquote:Op donderdag 20 december 2018 10:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Joaquin vertelde dat hij pijn in zijn voet heeft en daardoor amper geslapen. Wat klopt daar niet aan dan? Daarvoor heeft Gerrit verteld dat Joaquin al langere tijd aan het tobben is.
Hij wil zo met de jongens praten, jammer dat Ger DJ les heeft, anders hadden we al geweten wat hij tegen de jongens wil zeggenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:29 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Joa gaat naar huis gok ik
Zo valsquote:Op donderdag 20 december 2018 10:32 schreef pollewop77 het volgende:
Maar succes met je voet
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Inrichting van de silo 9000 euro rood geen geld geen bank geen niks
O wacht........... het is Utopiaaaaaaa daar kan je zonder geld alles
Vreselijk.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ijskoud durven beweren dat kwetsbaar opstellen je helpt. Ja, van de wal in de sloot. Je wordt gewoon uitgelachen en tegen gewerkt als je dat gedaan hebt. Vieze mensen. Tv-programma of niet
Ik ga ook eens kijken of ik een sponsordeal kan krijgen, mogen ze reclame maken op me fbquote:Op donderdag 20 december 2018 10:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Joaquin probeert sponsordeals binnen te halen.
Christel is natuurlijk de kunstenares.....maar Brenda is al bezig met schilderijen te maken, die Christel te groot vindt. Dat gaat nog leuk worden.
Dat is niet een van zijn kernkwaliteiten neequote:Op donderdag 20 december 2018 10:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijk.![]()
Maar goed, ik heb Jessie weinig op empathisch vermogen kunnen betrappen.
Ik heb ook nog wel een nieuwe auto nodigquote:Op donderdag 20 december 2018 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken of ik een sponsordeal kan krijgen, mogen ze reclame maken op me fb
Braak.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:40 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Notulen worden even ter controle aangeboden
Die heeft vorige week ook al geholpen met het stratenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:43 schreef pollewop77 het volgende:
En de enige die nu aan't straten is, is Shelley. Wie had dat ooit gedacht
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken of ik een sponsordeal kan krijgen, mogen ze reclame maken op me fb
Voet is zijn smoesje dat hij er door heen zitquote:Op donderdag 20 december 2018 10:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Joaquin vertelde dat hij pijn in zijn voet heeft en daardoor amper geslapen. Wat klopt daar niet aan dan? Daarvoor heeft Gerrit verteld dat Joaquin al langere tijd aan het tobben is.
Ah kruiwagen viel om. Ze is flink bezig.stoer van haar.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:43 schreef pollewop77 het volgende:
En de enige die nu aan't straten is, is Shelley. Wie had dat ooit gedacht
Je had echt een vooruitziende blik.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang?
Want dat is wat Jessie ook doet. Overal héél even mee helpen, om de indruk te wekken dat hij hard meewerkt aan lichamelijke arbeid. Meestal is hij na 10 minuten weer foetsie.
Was het niet Joa en co die ook over anderen zeiden als je je niet goed voelt moet je maar door de poort lopen. Niet dat Joa weg hoeft van mij, liever Tim of Gerrit bv. Of een hiske ook goed. Maar zelf riepen ze ook van alles over anderen die niet goed in hun vel zaten.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heeft ie überhaupt een steen aangeraakt dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 10:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je had echt een vooruitziende blik.![]()
Al twee kruiwagensquote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Heeft ie überhaupt een steen aangeraakt dan?
Gister was ze ook steeds met die stenen bezig.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:47 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ah kruiwagen viel om. Ze is flink bezig.stoer van haar.
Een kruiwagen volgeladen en neergezet.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Heeft ie überhaupt een steen aangeraakt dan?
t liefste Tim ja hoop ik ook minder haat in de cos is goed voor de sfeerquote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was het niet Joa en co die ook over anderen zeiden als je je niet goed voelt moet je maar door de poort lopen. Niet dat Joa weg hoeft van mij, liever Tim of Gerrit bv. Of een hiske ook goed. Maar zelf riepen ze ook van alles over anderen die niet goed in hun vel zaten.
Dat weet ik allemaal niet. Jij onthoudt vooral van de broeders wat ze gezegd hebben.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was het niet Joa en co die ook over anderen zeiden als je je niet goed voelt moet je maar door de poort lopen. Niet dat Joa weg hoeft van mij, liever Tim of Gerrit bv. Of een hiske ook goed. Maar zelf riepen ze ook van alles over anderen die niet goed in hun vel zaten.
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je had echt een vooruitziende blik.![]()
Juist dat dusquote:Op donderdag 20 december 2018 10:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet. Jij onthoudt vooral van de broeders wat ze gezegd hebben.
Ik heb ze nooit betrapt op zogenaamd aardig doen in iemands gezicht die het moeilijk heeft en bij het weglopen stiekem wat sneren laten vallen.
😱 Aanwinstquote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Een kruiwagen volgeladen en neergezet.
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet. Jij onthoudt vooral van de broeders wat ze gezegd hebben.
Ik heb ze nooit betrapt op zogenaamd aardig doen in iemands gezicht die het moeilijk heeft en bij het weglopen stiekem wat sneren laten vallen.
was in 1 ook al zo... bijna net zo erg als gerrit, alleen jessie probeert voor de camera nog de schijn op te houden, dat heeft gg al opgegevenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Dat is Jessie.
Zo ging het gisteren ook.
3 schroeven in de silo schroeven en weg is hij
10 minuten hout schuren en weg was hij etc etc
Die staat te wachten op de DJ voor les. Dus lijkt me in dit geval logisch dat hij niet gaat sjouwenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit weer met zijn handen in zijn zakken en zijn vriendin is stenen aan het sjouwen. Wat een afgang die knul.
Hier niet, daar welquote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De yurt boys zijn lui enzovoorts maar hiske die alleen maar werkt met haar mond en luie cristel komen er mee weg hier
Nou dan moet je toch eens goed opletten op Tim wat die er allemaal uitkraamt.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die staat te wachten op de DJ voor les. Dus lijkt me in dit geval logisch dat hij niet gaat sjouwen
Vooral Hiske erger ik me kapot aan.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De yurt boys zijn lui enzovoorts maar hiske die alleen maar werkt met haar mond en luie cristel komen er mee weg hier
Dat doe ik zekerquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan moet je toch eens goed opletten op Tim wat die er allemaal uitkraamt.
Eensquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral Hiske erger ik me kapot aan.
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Gerrit heeft toch dj cursus? Loze commentaren om maar iets te melden
want dj cursus is werken aan betere utopia ? ik noem het zelfverrijkingquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Gerrit heeft toch dj cursus? Loze commentaren om maar iets te melden
Ga eens terug wat jij allemaal over anderen hebt geschreven. Mijn ergenis zit er nog. Dus heb ik het erover heb ik geen toestemming of afkeuring van jou voor nodig.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat doe ik zekerje mond loopt over van Tim
Ik moet helemaal niets.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan moet je toch eens goed opletten op Tim wat die er allemaal uitkraamt.
En ze zijn vaak ook niet in beeld. Joa is bijv ook al aantal keren aan kippenhok bezig geweest met Brandon. Maar komt zelden in beeld. Ik hoorde het bijv gisteren of zo toevallig omdat Brenda hen koffie ging brengen.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister was ze ook steeds met die stenen bezig.
Tot hij de laptop kan gebruiken. Nog heel even danquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef UtoStreamer het volgende:
ah daar is jessie weer, te snel geoordeeld, misschien z'n leven verbeterd ?
precies maar ja mooi dat ze uit beeld zijn toch voed de hatersquote:Op donderdag 20 december 2018 10:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En ze zijn vaak ook niet in beeld. Joa is bijv ook al aantal keren aan kippenhok bezig geweest met Brandon. Maar komt zelden in beeld. Ik hoorde het bijv gisteren of zo toevallig omdat Brenda hen koffie ging brengen.
En dat gebeurt vaker. Tim is veel ochtenden bezig geweest met straten en stenen sjouwen en dan wordt hier gezegd dat hij niks gedaan heeft. Zelfde voor Gerrit (hoewel wel minder)
Discutabel, vorm van zelfontplooiing, beter dan nageltjes/botox/spraytan/borstvergroting maar dat is mijn persoonlijke nuancequote:Op donderdag 20 december 2018 10:55 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
want dj cursus is werken aan betere utopia ? ik noem het zelfverrijking
Die mag wel weg. Grote faalhaas.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit weer met zijn handen in zijn zakken en zijn vriendin is stenen aan het sjouwen. Wat een afgang die knul.
Hij kan ook niet veel behalve niksen, daar is hij goed in.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit is de enige geloof ik die aan't niksen is
Mag hopen dat er nog een randje langs komtquote:Op donderdag 20 december 2018 10:58 schreef UtoStreamer het volgende:
de bodem daar is enorm vers en niet ingeklonken. Aantrillen is een must. Over een paar markten liggen die stenen zo los, dat die oudere mensen flink onderuit kunnen gaan. En zoals jessie zei: je kunt beter op zand vallen dan op die stenen.
En kan ingezet worden op feestjes. Wat de kosten van een externe DJ bespaardquote:Op donderdag 20 december 2018 10:57 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Discutabel, vorm van zelfontplooiing, beter dan nageltjes/botox/spraytan/borstvergroting maar dat is mijn persoonlijke nuance
ja dat is dan zeker zo. Die nagels/botox/etc. is zelfs nog erger. Dat is utopia naar beneden halen en afbreken. Dan is die dj cursus nog redelijk neutraal (er wordt iig niks afgebroken maar ook niet opgebouwd).quote:Op donderdag 20 december 2018 10:57 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Discutabel, vorm van zelfontplooiing, beter dan nageltjes/botox/spraytan/borstvergroting maar dat is mijn persoonlijke nuance
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En kan ingezet worden op feestjes. Wat de kosten van een externe DJ bespaard
Ze waren allemaal zo bezig met dat Utopia leuk moest zijn, en dat ze er wat aan over moeten houden aan het eind, dat ze vergeten zijn dat ze eerst eens moeten gaan bouwen.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:59 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
ja dat is dan zeker zo. Die nagels/botox/etc. is zelfs nog erger. Dat is utopia naar beneden halen en afbreken. Dan is die dj cursus nog redelijk neutraal (er wordt iig niks afgebroken maar ook niet opgebouwd).
Volgende week komt de dokter voor zijn voet of gaat hij naar de dokter voor zijn voet, zal dus wel iets mee aan de hand zijnquote:Op donderdag 20 december 2018 10:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Voet is zijn smoesje dat hij er door heen zit
Eensquote:Op donderdag 20 december 2018 10:59 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
ja dat is dan zeker zo. Die nagels/botox/etc. is zelfs nog erger. Dat is utopia naar beneden halen en afbreken. Dan is die dj cursus nog redelijk neutraal (er wordt iig niks afgebroken maar ook niet opgebouwd).
Ik was al verbaasd, ik hoorde haar aan Tim en Joa vragen of ze koffie wildenquote:Op donderdag 20 december 2018 11:00 schreef Sambalbaai het volgende:
Ahhhh Merel heeft een zogenaamde BN'er gespot. Ze gaat koffie voor de mannen halen.![]()
ja want er is er nog eentje vrijgezel, die denkt dat ie op de wallen terecht is gekomen?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:01 schreef mazaru het volgende:
De gasten die binnen komen vragen of er nog een beetje geneukt wordt
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:57 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Die mag wel weg. Grote faalhaas.
geile ger geilt eropquote:Op donderdag 20 december 2018 11:00 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Greet weer mooipraten over dj.
Oh god papa Tonie junior .
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En kan ingezet worden op feestjes. Wat de kosten van een externe DJ bespaard
Misschien doorligplekkenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd, ik hoorde haar aan Tim en Joa vragen of ze koffie wilden
ben ik het mee eens,want als ger iets moet doen wat echt werk is zoals straten,silo of terrein schoonmaken dan drukt hij zijn snor,ik vind het geen voorbeeld voor een vent.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:55 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
want dj cursus is werken aan betere utopia ? ik noem het zelfverrijking
Ja dat is hem.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
geile ger geilt erop
lekker neuken
lekker draaien
WTF is Toni jr?
die uit ExpRobinson die het snel opgaf?
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
geile ger geilt erop
lekker neuken
lekker draaien
WTF is Toni jr?
die uit ExpRobinson die het snel opgaf?
Christel hangt er ook al bij. Bij de deurquote:Op donderdag 20 december 2018 11:00 schreef Sambalbaai het volgende:
Ahhhh Merel heeft een zogenaamde BN'er gespot. Ze gaat koffie voor de mannen halen.![]()
hij zou het zelf bijna gelovenquote:Op donderdag 20 december 2018 11:04 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Wat een bluffert die Gerrit. Hahaha..
Ja hoe durft hij eigenlijk he. Maarja als de rest er mee oke is ligt het aan hun zelf. Alleen zondag komt het binnen dat ze achter hebben gehouden.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim wil nog steeds een ster kopen voor Frennie, maar weet niet hoe hij dat moet aanpakken. Moet online betaald worden.
Hij zal het geld wel contant hebben maar kan daar niet mee voor de dag komen omdat dan blijkt dat hij gelogen heeft over het achterhouden van geld.
Dus nu gaat Tim het maar in de groep gooien dat de bv het moet betalen.
Jessie vindt 30 euro voor een ster als kadootje voor Frennie's verjaardag wel ok
het zal weer nietquote:Op donderdag 20 december 2018 11:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Christel hangt er ook al bij. Bij de deur
[ afbeelding ]
Wat een ommezwaai hequote:Op donderdag 20 december 2018 11:05 schreef mazaru het volgende:
Tim gaat naar Jessie toe en zegt dat hij voor makaak een ster wil kopen en dat hij dat al geregeld had toen ze onafhankelijk waren.
Jessie: Ja tof man! Moet je doen
Tim: Dank je wel man!
Hier geeft hij in feite aan dat hij geen moer meer te zeggen heeft maar afhankelijk is van Jessie. Niet slimquote:Op donderdag 20 december 2018 11:05 schreef mazaru het volgende:
Tim gaat naar Jessie toe en zegt dat hij voor makaak een ster wil kopen en dat hij dat al geregeld had toen ze onafhankelijk waren.
frutzl heeft toch al een ster die gebruikt wordt?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:05 schreef mazaru het volgende:
Er ligt helemaal geen geld in de la van hun, wat er ligt is van de BV, hoe komen de praatjes weer in de wereldquote:Op donderdag 20 december 2018 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Nu wil Tim die ster via de bv kopen en wil het vragen aan de groep om te betalen, kost 30,=. Ze hebben toch geld in die la liggen in die hut. Rond de 1000¤ waarom moet de bv dit betalen dan.
een ster?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:05 schreef mazaru het volgende:
geen idee wie frutzl isquote:Op donderdag 20 december 2018 11:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
frutzl heeft toch al een ster die gebruikt wordt?
versleten en wil timoteef een nieuwe?
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
een ster?
voor op dr mouw?
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
een ster?
voor op dr mouw?
Dan heb je het stukje gemist tussen gerrit en shelley in de yurt dat ze vroeg ligt die 1000¤ nog daar en gerrit schrok en snel zei nee niet meer.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er ligt helemaal geen geld in de la van hun, wat er ligt is van de BV, hoe komen de praatjes weer in de wereld
Misschien kan ze een stuk cake aanbieden, ligt nog onder haar bed.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Christel hangt er ook al bij. Bij de deur
[ afbeelding ]
Dat Gerrit schrok maak jij er dus van. Je gaat er gewoon van uit. Want ja......quote:Op donderdag 20 december 2018 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan heb je het stukje gemist tussen gerrit en shelley in de yurt dat ze vroeg ligt die 1000¤ nog daar en gerrit schrok en snel zei nee niet meer.
er hoeft maar 1 hater dit te zeggen en de rest neemt het als waar overquote:Op donderdag 20 december 2018 11:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er ligt helemaal geen geld in de la van hun, wat er ligt is van de BV, hoe komen de praatjes weer in de wereld
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
mjah....
dat ...
la maar
zal wl verkeerd denken
mij een te popie jopie gevalquote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef Bramenstruik het volgende:
Lijkt me wel een leuke pappa die Toni
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:09 schreef krabje het volgende:
[..]
er hoeft maar 1 hater dit te zeggen en de rest neemt het als waar over![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
mjah....
dat ...
la maar
zal wl verkeerd denken
En dus is het wel zo.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan heb je het stukje gemist tussen gerrit en shelley in de yurt dat ze vroeg ligt die 1000¤ nog daar en gerrit schrok en snel zei nee niet meer.
Een echte ster, die kun je "kopen" romantisch gebaar enzoquote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef Angelique61 het volgende:
Wat voor een ster is het waar Tim het oever heeft?
Of als grapjes. Die worden ook direct in het repertoire opgenomen als waarheidquote:Op donderdag 20 december 2018 11:09 schreef krabje het volgende:
[..]
Jaa want dat willen ze graag hier neer gooienquote:
1000x per dagquote:Op donderdag 20 december 2018 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jaa want dat willen ze graag hier neer gooien
Yep, zo gaat dat.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:09 schreef krabje het volgende:
[..]
Ok thanksquote:Op donderdag 20 december 2018 11:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Een echte ster, die kun je "kopen" romantisch gebaar enzo
Dat dus , weer gelul in de Cos dus en maar zwart makenquote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat Gerrit schrok maak jij er dus van. Je gaat er gewoon van uit. Want ja......
Heb je het zien liggen?
Gaan hun zelf nog echt geloven daardoorquote:
Fillers in haar buik?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:10 schreef UtoStreamer het volgende:
lotus is flink aangekomen... zwanger ? of heeft ze fillers ontdekt ?
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:09 schreef krabje het volgende:
[..]
ja ook en dan gaat het een heel eigen leven leiden tot een soort van waarheidquote:Op donderdag 20 december 2018 11:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Of als grapjes. Die worden ook direct in het repertoire opgenomen als waarheid
Dit was echt zo. Door de komst van Jessie wilden ze hun geld toch nog achter de hand houden. Christel heeft dit zien liggen.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat Gerrit schrok maak jij er dus van. Je gaat er gewoon van uit. Want ja......
Heb je het zien liggen?
allebei niet,gewoon te veel eten.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:10 schreef UtoStreamer het volgende:
lotus is flink aangekomen... zwanger ? of heeft ze fillers ontdekt ?
Christel heeft een stapel geld zien liggen in de bovenste la van de kist.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dit was echt zo. Door de komst van Jessie wilden ze hun geld toch nog achter de hand houden. Christel heeft dit zien liggen.
Shelley heeft daarna gevraagd of dat geld er nog steeds lag, en Gerrit schrik omdat hij niet wist dat Shelley dat wist
Waar dat geld nu is, of het in de kist er bij ligt? Geen idee.
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Christel heeft een stapel geld zien liggen in de bovenste la van de kist.
Daar werd van gemaakt dat er geld in een sok zou liggen.![]()
![]()
Ik las zelfs in een sokken la. Toen dacht ik nog. Zo zo de yurt boys hebben een aparte la voor de sokken?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik las zelfs in een sokken la. Toen dacht ik nog. Zo zo de yurt boys hebben een aparte la voor de sokken?![]()
ja ja zaken gaan goedquote:Op donderdag 20 december 2018 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik las zelfs in een sokken la. Toen dacht ik nog. Zo zo de yurt boys hebben een aparte la voor de sokken?![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dj les voor greet
graties
de tyfes met je factuur
slock
Nou die sokken hebben ze hard nodig om warme voetjes te houden. Ik heb de jongens ook gehoord over dat geld dat ze het apart wilden houden. Nogmaals ik weet niet wat de status nu isquote:Op donderdag 20 december 2018 11:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Koekwous nr1. Kun jij zien of iemand talent heeft?
Koekwoud nr2. Sommigen lopen al vast bij het tellen.
Kijk Gerrit drukt op het juiste moment op het knopje.
Knap hoor!
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Koekwous nr1. Kun jij zien of iemand talent heeft?
Koekwoud nr2. Sommigen lopen al vast bij het tellen.
Kijk Gerrit drukt op het juiste moment op het knopje.
Knap hoor!
ja ze hebben het er over gehad ,maar het geld is toegevoegd bij het andere geld,en toen jessie er net was waren ze in paniek dat hij de financieen zou afpakken en als dat zou gebeuren dat ze dan hun geld weer terug pakken en apart gaan.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:15 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou die sokken hebben ze hard nodig om warme voetjes te houden. Ik heb de jongens ook gehoord over dat geld dat ze het apart wilden houden. Nogmaals ik weet niet wat de status nu is
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:19 schreef krabje het volgende:
[..]
ja ze hebben het er over gehad ,maar het geld is toegevoegd bij het andere geld,en toen jessie er net was waren ze in paniek dat hij de financieen zou afpakken en als dat zou gebeuren dat ze dan hun geld weer terug pakken en apart gaan.
Net als laatst dat Shelley het zogenaamd met Joa had gedaanquote:Op donderdag 20 december 2018 11:11 schreef krabje het volgende:
[..]
ja ook en dan gaat het een heel eigen leven leiden tot een soort van waarheid
ja ook zoiets idiootsquote:Op donderdag 20 december 2018 11:21 schreef Harrison het volgende:
[..]
Net als laatst dat Shelley het zogenaamd met Joa had gedaan
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jo wil itl
lezingen geven .. voor verslaafden
ow ex verslaafden
.. Jo zenderkamer
Donkers staat hier te stuiteren
kom ff een "Handje "" helpen
3 stippen op zn hand hequote:Op donderdag 20 december 2018 11:29 schreef UtoStreamer het volgende:
erik heeft een gevangenis tattoo. weet iemand waarom ie heeft moeten zitten ?
Jaquote:Op donderdag 20 december 2018 11:31 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dit is de vader toch, was die ook al bekend?
Franny?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:33 schreef sjampoeh het volgende:
Wie staat daar steeds te schuren ?
adriaanquote:Op donderdag 20 december 2018 11:29 schreef Yaksa het volgende:
De einduitslag van de Popu Poll van deze week:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |