Inclusief gelogen dingenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In de Cos lijkt de regel dat eens gezegd, geldt voor eeuwig.![]()
vies bezig dus weerquote:Op donderdag 20 december 2018 10:32 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie tegen Joa: op de momenten dat je je kwetsbaar opstelt krijg je er veel voor terug
Maar succes met je voet
Mompelend verder: ik wist niet dat je voet in je hoofd zat
(kan niet het hele gesprek herhalen maar dit was de strekking)
quote:
dat dus wat je wil zien stok--- slaan enzovoortsquote:
Dat is jouw meningquote:Op donderdag 20 december 2018 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vies bezig dus weer
Hier net zo, maar wederom werd niemand anders aangepakt, zelfs toen jubelende gezegd werd dat de spraytan kwam zei niemand ietsquote:Op donderdag 20 december 2018 10:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Jessie-hater. Maar gisteren werd hij zo bejubeld, omdat het aanpakken van de broeders ter sprake kwam. Dat mag, maar dan wel de hele groep aanpakken op dat wat ze allemaal geflikt hebben. Niemand uitgezonderd. Dan kan ik de aanpak waarderen.
Heb de streams uitgedaan en vanochtend weer met frisse moed proberen
Kolere, wat een hork.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:32 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie tegen Joa: op de momenten dat je je kwetsbaar opstelt krijg je er veel voor terug
Maar succes met je voet
Dat zei hij misschien, maar je hoorde hem zijn gedachten spuien er achter aan toen hij wegliep.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
Ik vind het ook stom dat ze allerlei rare dingen opgeven als ze naar achter zijn geweest of dat ze sigaretten bijv aardbeien noemen. Noem gewoon de dingen bij naam
Als Joa er doorheen zit, dan is dat toch ok. Daar zal niemand hem op afrekenen dat is wat Jessie zei.
Ik zie Lotus als een van de vrouwen die hard werkt en dingen ook van hout staat te maken de hele dag, soms tot laat in de avondquote:Op donderdag 20 december 2018 10:23 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het was een mooi begin met die drie, zo moet je het zien denk ik![]()
Ze zijn allemaal alleen maar bezig met zelfverrijking daar. Op misschien een Mike na bijvoorbeeld. Die zie ik echt alleen maar bouwen nu. Oh en Erik
Vooraf was er een soundlock, dus wij weten niet wat Joa gezegd heeft. Blijkbaar iets over zijn voet. Vervolgens doet Jessie heel joviaal en begripvol, maar bij het weglopen geeft hij zijn echte mening.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
Ik vind het ook stom dat ze allerlei rare dingen opgeven als ze naar achter zijn geweest of dat ze sigaretten bijv aardbeien noemen. Noem gewoon de dingen bij naam
Als Joa er doorheen zit, dan is dat toch ok. Daar zal niemand hem op afrekenen dat is wat Jessie zei.
Lotus ook idd, al is die ook wel van de botox en dat soort zakenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie Lotus als een van de vrouwen die hard werkt en dingen ook van hout staat te maken de hele dag, soms tot laat in de avond
Joaquin vertelde dat hij pijn in zijn voet heeft en daardoor amper geslapen. Wat klopt daar niet aan dan? Daarvoor heeft Gerrit verteld dat Joaquin al langere tijd aan het tobben is.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
Inrichting van de silo 9000 euro rood geen geld geen bank geen niksquote:Op donderdag 20 december 2018 10:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dat alleen aan Hiske kan wijten. Christel is vanaf dag 1 al aan het drammen en het wordt steeds erger. Nu kan dat niet meer. Ik ben benieuwd hoe ze daar mee omgaat. Ze wil zich bezighouden met de inrichting van de silo.....en Brenda en Joaquin ook.![]()
Tim tegen Joaquin: het was een goede vergadering.
Ijskoud durven beweren dat kwetsbaar opstellen je helpt. Ja, van de wal in de sloot. Je wordt gewoon uitgelachen en tegen gewerkt als je dat gedaan hebt. Vieze mensen. Tv-programma of nietquote:Op donderdag 20 december 2018 10:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Joaquin vertelde dat hij pijn in zijn voet heeft en daardoor amper geslapen. Wat klopt daar niet aan dan? Daarvoor heeft Gerrit verteld dat Joaquin al langere tijd aan het tobben is.
Hij wil zo met de jongens praten, jammer dat Ger DJ les heeft, anders hadden we al geweten wat hij tegen de jongens wil zeggenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:29 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Joa gaat naar huis gok ik
Zo valsquote:Op donderdag 20 december 2018 10:32 schreef pollewop77 het volgende:
Maar succes met je voet
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Inrichting van de silo 9000 euro rood geen geld geen bank geen niks
O wacht........... het is Utopiaaaaaaa daar kan je zonder geld alles
Vreselijk.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ijskoud durven beweren dat kwetsbaar opstellen je helpt. Ja, van de wal in de sloot. Je wordt gewoon uitgelachen en tegen gewerkt als je dat gedaan hebt. Vieze mensen. Tv-programma of niet
Ik ga ook eens kijken of ik een sponsordeal kan krijgen, mogen ze reclame maken op me fbquote:Op donderdag 20 december 2018 10:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Joaquin probeert sponsordeals binnen te halen.
Christel is natuurlijk de kunstenares.....maar Brenda is al bezig met schilderijen te maken, die Christel te groot vindt. Dat gaat nog leuk worden.
Dat is niet een van zijn kernkwaliteiten neequote:Op donderdag 20 december 2018 10:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijk.![]()
Maar goed, ik heb Jessie weinig op empathisch vermogen kunnen betrappen.
Ik heb ook nog wel een nieuwe auto nodigquote:Op donderdag 20 december 2018 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken of ik een sponsordeal kan krijgen, mogen ze reclame maken op me fb
Braak.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:40 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Notulen worden even ter controle aangeboden
Die heeft vorige week ook al geholpen met het stratenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:43 schreef pollewop77 het volgende:
En de enige die nu aan't straten is, is Shelley. Wie had dat ooit gedacht
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken of ik een sponsordeal kan krijgen, mogen ze reclame maken op me fb
Voet is zijn smoesje dat hij er door heen zitquote:Op donderdag 20 december 2018 10:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Joaquin vertelde dat hij pijn in zijn voet heeft en daardoor amper geslapen. Wat klopt daar niet aan dan? Daarvoor heeft Gerrit verteld dat Joaquin al langere tijd aan het tobben is.
Ah kruiwagen viel om. Ze is flink bezig.stoer van haar.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:43 schreef pollewop77 het volgende:
En de enige die nu aan't straten is, is Shelley. Wie had dat ooit gedacht
Je had echt een vooruitziende blik.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang?
Want dat is wat Jessie ook doet. Overal héél even mee helpen, om de indruk te wekken dat hij hard meewerkt aan lichamelijke arbeid. Meestal is hij na 10 minuten weer foetsie.
Was het niet Joa en co die ook over anderen zeiden als je je niet goed voelt moet je maar door de poort lopen. Niet dat Joa weg hoeft van mij, liever Tim of Gerrit bv. Of een hiske ook goed. Maar zelf riepen ze ook van alles over anderen die niet goed in hun vel zaten.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heeft ie überhaupt een steen aangeraakt dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 10:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je had echt een vooruitziende blik.![]()
Al twee kruiwagensquote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Heeft ie überhaupt een steen aangeraakt dan?
Gister was ze ook steeds met die stenen bezig.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:47 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ah kruiwagen viel om. Ze is flink bezig.stoer van haar.
Een kruiwagen volgeladen en neergezet.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Heeft ie überhaupt een steen aangeraakt dan?
t liefste Tim ja hoop ik ook minder haat in de cos is goed voor de sfeerquote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was het niet Joa en co die ook over anderen zeiden als je je niet goed voelt moet je maar door de poort lopen. Niet dat Joa weg hoeft van mij, liever Tim of Gerrit bv. Of een hiske ook goed. Maar zelf riepen ze ook van alles over anderen die niet goed in hun vel zaten.
Dat weet ik allemaal niet. Jij onthoudt vooral van de broeders wat ze gezegd hebben.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was het niet Joa en co die ook over anderen zeiden als je je niet goed voelt moet je maar door de poort lopen. Niet dat Joa weg hoeft van mij, liever Tim of Gerrit bv. Of een hiske ook goed. Maar zelf riepen ze ook van alles over anderen die niet goed in hun vel zaten.
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je had echt een vooruitziende blik.![]()
Juist dat dusquote:Op donderdag 20 december 2018 10:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet. Jij onthoudt vooral van de broeders wat ze gezegd hebben.
Ik heb ze nooit betrapt op zogenaamd aardig doen in iemands gezicht die het moeilijk heeft en bij het weglopen stiekem wat sneren laten vallen.
😱 Aanwinstquote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Een kruiwagen volgeladen en neergezet.
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet. Jij onthoudt vooral van de broeders wat ze gezegd hebben.
Ik heb ze nooit betrapt op zogenaamd aardig doen in iemands gezicht die het moeilijk heeft en bij het weglopen stiekem wat sneren laten vallen.
was in 1 ook al zo... bijna net zo erg als gerrit, alleen jessie probeert voor de camera nog de schijn op te houden, dat heeft gg al opgegevenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Dat is Jessie.
Zo ging het gisteren ook.
3 schroeven in de silo schroeven en weg is hij
10 minuten hout schuren en weg was hij etc etc
Die staat te wachten op de DJ voor les. Dus lijkt me in dit geval logisch dat hij niet gaat sjouwenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit weer met zijn handen in zijn zakken en zijn vriendin is stenen aan het sjouwen. Wat een afgang die knul.
Hier niet, daar welquote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De yurt boys zijn lui enzovoorts maar hiske die alleen maar werkt met haar mond en luie cristel komen er mee weg hier
Nou dan moet je toch eens goed opletten op Tim wat die er allemaal uitkraamt.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die staat te wachten op de DJ voor les. Dus lijkt me in dit geval logisch dat hij niet gaat sjouwen
Vooral Hiske erger ik me kapot aan.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De yurt boys zijn lui enzovoorts maar hiske die alleen maar werkt met haar mond en luie cristel komen er mee weg hier
Dat doe ik zekerquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan moet je toch eens goed opletten op Tim wat die er allemaal uitkraamt.
Eensquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral Hiske erger ik me kapot aan.
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Gerrit heeft toch dj cursus? Loze commentaren om maar iets te melden
want dj cursus is werken aan betere utopia ? ik noem het zelfverrijkingquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Gerrit heeft toch dj cursus? Loze commentaren om maar iets te melden
Ga eens terug wat jij allemaal over anderen hebt geschreven. Mijn ergenis zit er nog. Dus heb ik het erover heb ik geen toestemming of afkeuring van jou voor nodig.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat doe ik zekerje mond loopt over van Tim
Ik moet helemaal niets.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan moet je toch eens goed opletten op Tim wat die er allemaal uitkraamt.
En ze zijn vaak ook niet in beeld. Joa is bijv ook al aantal keren aan kippenhok bezig geweest met Brandon. Maar komt zelden in beeld. Ik hoorde het bijv gisteren of zo toevallig omdat Brenda hen koffie ging brengen.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister was ze ook steeds met die stenen bezig.
Tot hij de laptop kan gebruiken. Nog heel even danquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef UtoStreamer het volgende:
ah daar is jessie weer, te snel geoordeeld, misschien z'n leven verbeterd ?
precies maar ja mooi dat ze uit beeld zijn toch voed de hatersquote:Op donderdag 20 december 2018 10:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En ze zijn vaak ook niet in beeld. Joa is bijv ook al aantal keren aan kippenhok bezig geweest met Brandon. Maar komt zelden in beeld. Ik hoorde het bijv gisteren of zo toevallig omdat Brenda hen koffie ging brengen.
En dat gebeurt vaker. Tim is veel ochtenden bezig geweest met straten en stenen sjouwen en dan wordt hier gezegd dat hij niks gedaan heeft. Zelfde voor Gerrit (hoewel wel minder)
Discutabel, vorm van zelfontplooiing, beter dan nageltjes/botox/spraytan/borstvergroting maar dat is mijn persoonlijke nuancequote:Op donderdag 20 december 2018 10:55 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
want dj cursus is werken aan betere utopia ? ik noem het zelfverrijking
Die mag wel weg. Grote faalhaas.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit weer met zijn handen in zijn zakken en zijn vriendin is stenen aan het sjouwen. Wat een afgang die knul.
Hij kan ook niet veel behalve niksen, daar is hij goed in.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit is de enige geloof ik die aan't niksen is
Mag hopen dat er nog een randje langs komtquote:Op donderdag 20 december 2018 10:58 schreef UtoStreamer het volgende:
de bodem daar is enorm vers en niet ingeklonken. Aantrillen is een must. Over een paar markten liggen die stenen zo los, dat die oudere mensen flink onderuit kunnen gaan. En zoals jessie zei: je kunt beter op zand vallen dan op die stenen.
En kan ingezet worden op feestjes. Wat de kosten van een externe DJ bespaardquote:Op donderdag 20 december 2018 10:57 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Discutabel, vorm van zelfontplooiing, beter dan nageltjes/botox/spraytan/borstvergroting maar dat is mijn persoonlijke nuance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |