Die staat te wachten op de DJ voor les. Dus lijkt me in dit geval logisch dat hij niet gaat sjouwenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit weer met zijn handen in zijn zakken en zijn vriendin is stenen aan het sjouwen. Wat een afgang die knul.
Hier niet, daar welquote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De yurt boys zijn lui enzovoorts maar hiske die alleen maar werkt met haar mond en luie cristel komen er mee weg hier
Nou dan moet je toch eens goed opletten op Tim wat die er allemaal uitkraamt.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet. Jij onthoudt vooral van de broeders wat ze gezegd hebben.
Ik heb ze nooit betrapt op zogenaamd aardig doen in iemands gezicht die het moeilijk heeft en bij het weglopen stiekem wat sneren laten vallen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die staat te wachten op de DJ voor les. Dus lijkt me in dit geval logisch dat hij niet gaat sjouwen
Vooral Hiske erger ik me kapot aan.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De yurt boys zijn lui enzovoorts maar hiske die alleen maar werkt met haar mond en luie cristel komen er mee weg hier
Dat doe ik zekerquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan moet je toch eens goed opletten op Tim wat die er allemaal uitkraamt.
Eensquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral Hiske erger ik me kapot aan.
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Gerrit heeft toch dj cursus? Loze commentaren om maar iets te melden
want dj cursus is werken aan betere utopia ? ik noem het zelfverrijkingquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Gerrit heeft toch dj cursus? Loze commentaren om maar iets te melden
Ga eens terug wat jij allemaal over anderen hebt geschreven. Mijn ergenis zit er nog. Dus heb ik het erover heb ik geen toestemming of afkeuring van jou voor nodig.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat doe ik zekerje mond loopt over van Tim
Ik moet helemaal niets.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan moet je toch eens goed opletten op Tim wat die er allemaal uitkraamt.
En ze zijn vaak ook niet in beeld. Joa is bijv ook al aantal keren aan kippenhok bezig geweest met Brandon. Maar komt zelden in beeld. Ik hoorde het bijv gisteren of zo toevallig omdat Brenda hen koffie ging brengen.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister was ze ook steeds met die stenen bezig.
Tot hij de laptop kan gebruiken. Nog heel even danquote:Op donderdag 20 december 2018 10:54 schreef UtoStreamer het volgende:
ah daar is jessie weer, te snel geoordeeld, misschien z'n leven verbeterd ?
precies maar ja mooi dat ze uit beeld zijn toch voed de hatersquote:Op donderdag 20 december 2018 10:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En ze zijn vaak ook niet in beeld. Joa is bijv ook al aantal keren aan kippenhok bezig geweest met Brandon. Maar komt zelden in beeld. Ik hoorde het bijv gisteren of zo toevallig omdat Brenda hen koffie ging brengen.
En dat gebeurt vaker. Tim is veel ochtenden bezig geweest met straten en stenen sjouwen en dan wordt hier gezegd dat hij niks gedaan heeft. Zelfde voor Gerrit (hoewel wel minder)
Discutabel, vorm van zelfontplooiing, beter dan nageltjes/botox/spraytan/borstvergroting maar dat is mijn persoonlijke nuancequote:Op donderdag 20 december 2018 10:55 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
want dj cursus is werken aan betere utopia ? ik noem het zelfverrijking
Die mag wel weg. Grote faalhaas.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit weer met zijn handen in zijn zakken en zijn vriendin is stenen aan het sjouwen. Wat een afgang die knul.
Hij kan ook niet veel behalve niksen, daar is hij goed in.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:53 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit is de enige geloof ik die aan't niksen is
Mag hopen dat er nog een randje langs komtquote:Op donderdag 20 december 2018 10:58 schreef UtoStreamer het volgende:
de bodem daar is enorm vers en niet ingeklonken. Aantrillen is een must. Over een paar markten liggen die stenen zo los, dat die oudere mensen flink onderuit kunnen gaan. En zoals jessie zei: je kunt beter op zand vallen dan op die stenen.
En kan ingezet worden op feestjes. Wat de kosten van een externe DJ bespaardquote:Op donderdag 20 december 2018 10:57 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Discutabel, vorm van zelfontplooiing, beter dan nageltjes/botox/spraytan/borstvergroting maar dat is mijn persoonlijke nuance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |