Zo liep hij er gisteren ook al bij. Deed mij denken aan zwarte pieten outfitquote:Op donderdag 20 december 2018 10:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat heeft jessie nu voor domme out fit aan![]()
![]()
Dat zei Christel ook al eerder. Volgens Hiske is dat sportkleding en in de mode.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat heeft jessie nu voor domme out fit aan![]()
![]()
mij ook!!!quote:Op donderdag 20 december 2018 10:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zo liep hij er gisteren ook al bij. Deed mij denken aan zwarte pieten outfit
Een grote sneak en doordrammer. Mrs. Backbone.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dus die kalender daar heeft Chris mooi de boel weer mee besodemieterd, er zouden er 5 komen, maar ze had er dus al 100 besteld. Ik vind Christel de grootste faal daar.
Hoop ook dat daar eens iemand wat van gaat zeggen. Samen met Hiske besodemieteren ze de hele boelquote:Op donderdag 20 december 2018 10:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dus die kalender daar heeft Chris mooi de boel weer mee besodemieterd, er zouden er 5 komen, maar ze had er dus al 100 besteld. Ik vind Christel de grootste faal daar.
Al een paar jaar “hip”.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zo liep hij er gisteren ook al bij. Deed mij denken aan zwarte pieten outfit
calenders was hiske ook op tegen hoorquote:Op donderdag 20 december 2018 10:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoop ook dat daar eens iemand wat van gaat zeggen. Samen met Hiske besodemieteren ze de hele boel
Gezondheidsfreak a3 met zijn blowen. Beetje tegenstrijdigquote:Op donderdag 20 december 2018 07:20 schreef Sambalbaai het volgende: Adriaan vraagt aan Jessie of Bas blowde in Utopia 1. Nee joh, zegt Jessie. Ik hoorde dat er wietplanten zouden staan en heb heel wat rondjes gelopen, maar niets gevonden. Adriaan heeft heel vaak gevraagd naar een joint, maar kreeg steeds nee te horen.
Vind er niets hips aanquote:
Dat was meer in het algemeen dat samen besodemieteren.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
calenders was hiske ook op tegen hoor
nou zoeken meid...denk dat het sokkenmonster heeft toegeslagen!!quote:Op donderdag 20 december 2018 10:12 schreef pollewop77 het volgende:
Merel; dat wou ik zeggen in de vergadering, ik ben 1 rode sok kwijt
Dat magquote:Op donderdag 20 december 2018 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind er niets hips aan
Gisteren waren ze ook weer sneaky dingen aan het bespreken. Weet niet eens waar het over ging, maar ze besloten om maar eerlijk te zijn. Volgens Hiske was er toch wat geweten aan het spelen.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
calenders was hiske ook op tegen hoor
500 dan ja. 5 drukken zou relatief veel te duur zijn. Moet je ze bij albert heijn of de hema ofzo laten drukken. Maar een professionele drukker zou er nooit maar 5 leveren, die overhead is veel te groot.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:13 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat was meer in het algemeen dat samen besodemieteren.
Kleding op de markt, kijk onder hun bed, stiekeme boodschappen, sprei op bed etc etc
Zonder Erik maar wel 3x dat crupuul Timothy #prioriteitenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie terug oud bewoner had liever een ivan of emil gezien maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |