Misschien kan ze een stuk cake aanbieden, ligt nog onder haar bed.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Christel hangt er ook al bij. Bij de deur
[ afbeelding ]
Dat Gerrit schrok maak jij er dus van. Je gaat er gewoon van uit. Want ja......quote:Op donderdag 20 december 2018 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan heb je het stukje gemist tussen gerrit en shelley in de yurt dat ze vroeg ligt die 1000¤ nog daar en gerrit schrok en snel zei nee niet meer.
er hoeft maar 1 hater dit te zeggen en de rest neemt het als waar overquote:Op donderdag 20 december 2018 11:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er ligt helemaal geen geld in de la van hun, wat er ligt is van de BV, hoe komen de praatjes weer in de wereld
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
mjah....
dat ...
la maar
zal wl verkeerd denken
mij een te popie jopie gevalquote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef Bramenstruik het volgende:
Lijkt me wel een leuke pappa die Toni
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:09 schreef krabje het volgende:
[..]
er hoeft maar 1 hater dit te zeggen en de rest neemt het als waar over![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
mjah....
dat ...
la maar
zal wl verkeerd denken
En dus is het wel zo.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan heb je het stukje gemist tussen gerrit en shelley in de yurt dat ze vroeg ligt die 1000¤ nog daar en gerrit schrok en snel zei nee niet meer.
Een echte ster, die kun je "kopen" romantisch gebaar enzoquote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef Angelique61 het volgende:
Wat voor een ster is het waar Tim het oever heeft?
Of als grapjes. Die worden ook direct in het repertoire opgenomen als waarheidquote:Op donderdag 20 december 2018 11:09 schreef krabje het volgende:
[..]
Jaa want dat willen ze graag hier neer gooienquote:
1000x per dagquote:Op donderdag 20 december 2018 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jaa want dat willen ze graag hier neer gooien
Yep, zo gaat dat.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:09 schreef krabje het volgende:
[..]
Ok thanksquote:Op donderdag 20 december 2018 11:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Een echte ster, die kun je "kopen" romantisch gebaar enzo
Dat dus , weer gelul in de Cos dus en maar zwart makenquote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat Gerrit schrok maak jij er dus van. Je gaat er gewoon van uit. Want ja......
Heb je het zien liggen?
Gaan hun zelf nog echt geloven daardoorquote:
Fillers in haar buik?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:10 schreef UtoStreamer het volgende:
lotus is flink aangekomen... zwanger ? of heeft ze fillers ontdekt ?
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:09 schreef krabje het volgende:
[..]
ja ook en dan gaat het een heel eigen leven leiden tot een soort van waarheidquote:Op donderdag 20 december 2018 11:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Of als grapjes. Die worden ook direct in het repertoire opgenomen als waarheid
Dit was echt zo. Door de komst van Jessie wilden ze hun geld toch nog achter de hand houden. Christel heeft dit zien liggen.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat Gerrit schrok maak jij er dus van. Je gaat er gewoon van uit. Want ja......
Heb je het zien liggen?
allebei niet,gewoon te veel eten.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:10 schreef UtoStreamer het volgende:
lotus is flink aangekomen... zwanger ? of heeft ze fillers ontdekt ?
Christel heeft een stapel geld zien liggen in de bovenste la van de kist.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dit was echt zo. Door de komst van Jessie wilden ze hun geld toch nog achter de hand houden. Christel heeft dit zien liggen.
Shelley heeft daarna gevraagd of dat geld er nog steeds lag, en Gerrit schrik omdat hij niet wist dat Shelley dat wist
Waar dat geld nu is, of het in de kist er bij ligt? Geen idee.
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Christel heeft een stapel geld zien liggen in de bovenste la van de kist.
Daar werd van gemaakt dat er geld in een sok zou liggen.![]()
![]()
Ik las zelfs in een sokken la. Toen dacht ik nog. Zo zo de yurt boys hebben een aparte la voor de sokken?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik las zelfs in een sokken la. Toen dacht ik nog. Zo zo de yurt boys hebben een aparte la voor de sokken?![]()
ja ja zaken gaan goedquote:Op donderdag 20 december 2018 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik las zelfs in een sokken la. Toen dacht ik nog. Zo zo de yurt boys hebben een aparte la voor de sokken?![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dj les voor greet
graties
de tyfes met je factuur
slock
Nou die sokken hebben ze hard nodig om warme voetjes te houden. Ik heb de jongens ook gehoord over dat geld dat ze het apart wilden houden. Nogmaals ik weet niet wat de status nu isquote:Op donderdag 20 december 2018 11:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Koekwous nr1. Kun jij zien of iemand talent heeft?
Koekwoud nr2. Sommigen lopen al vast bij het tellen.
Kijk Gerrit drukt op het juiste moment op het knopje.
Knap hoor!
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Koekwous nr1. Kun jij zien of iemand talent heeft?
Koekwoud nr2. Sommigen lopen al vast bij het tellen.
Kijk Gerrit drukt op het juiste moment op het knopje.
Knap hoor!
ja ze hebben het er over gehad ,maar het geld is toegevoegd bij het andere geld,en toen jessie er net was waren ze in paniek dat hij de financieen zou afpakken en als dat zou gebeuren dat ze dan hun geld weer terug pakken en apart gaan.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:15 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou die sokken hebben ze hard nodig om warme voetjes te houden. Ik heb de jongens ook gehoord over dat geld dat ze het apart wilden houden. Nogmaals ik weet niet wat de status nu is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |