ja dat is dan zeker zo. Die nagels/botox/etc. is zelfs nog erger. Dat is utopia naar beneden halen en afbreken. Dan is die dj cursus nog redelijk neutraal (er wordt iig niks afgebroken maar ook niet opgebouwd).quote:Op donderdag 20 december 2018 10:57 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Discutabel, vorm van zelfontplooiing, beter dan nageltjes/botox/spraytan/borstvergroting maar dat is mijn persoonlijke nuance
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En kan ingezet worden op feestjes. Wat de kosten van een externe DJ bespaard
Ze waren allemaal zo bezig met dat Utopia leuk moest zijn, en dat ze er wat aan over moeten houden aan het eind, dat ze vergeten zijn dat ze eerst eens moeten gaan bouwen.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:59 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
ja dat is dan zeker zo. Die nagels/botox/etc. is zelfs nog erger. Dat is utopia naar beneden halen en afbreken. Dan is die dj cursus nog redelijk neutraal (er wordt iig niks afgebroken maar ook niet opgebouwd).
Volgende week komt de dokter voor zijn voet of gaat hij naar de dokter voor zijn voet, zal dus wel iets mee aan de hand zijnquote:Op donderdag 20 december 2018 10:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Voet is zijn smoesje dat hij er door heen zit
Eensquote:Op donderdag 20 december 2018 10:59 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
ja dat is dan zeker zo. Die nagels/botox/etc. is zelfs nog erger. Dat is utopia naar beneden halen en afbreken. Dan is die dj cursus nog redelijk neutraal (er wordt iig niks afgebroken maar ook niet opgebouwd).
Ik was al verbaasd, ik hoorde haar aan Tim en Joa vragen of ze koffie wildenquote:Op donderdag 20 december 2018 11:00 schreef Sambalbaai het volgende:
Ahhhh Merel heeft een zogenaamde BN'er gespot. Ze gaat koffie voor de mannen halen.![]()
ja want er is er nog eentje vrijgezel, die denkt dat ie op de wallen terecht is gekomen?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:01 schreef mazaru het volgende:
De gasten die binnen komen vragen of er nog een beetje geneukt wordt
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:57 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Die mag wel weg. Grote faalhaas.
geile ger geilt eropquote:Op donderdag 20 december 2018 11:00 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Greet weer mooipraten over dj.
Oh god papa Tonie junior .
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En kan ingezet worden op feestjes. Wat de kosten van een externe DJ bespaard
Misschien doorligplekkenquote:Op donderdag 20 december 2018 10:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Joaquin vertelde dat hij pijn in zijn voet heeft en daardoor amper geslapen. Wat klopt daar niet aan dan? Daarvoor heeft Gerrit verteld dat Joaquin al langere tijd aan het tobben is.
quote:Op donderdag 20 december 2018 11:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd, ik hoorde haar aan Tim en Joa vragen of ze koffie wilden
ben ik het mee eens,want als ger iets moet doen wat echt werk is zoals straten,silo of terrein schoonmaken dan drukt hij zijn snor,ik vind het geen voorbeeld voor een vent.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:55 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
want dj cursus is werken aan betere utopia ? ik noem het zelfverrijking
Ja dat is hem.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
geile ger geilt erop
lekker neuken
lekker draaien
WTF is Toni jr?
die uit ExpRobinson die het snel opgaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |