SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een nieuwe pc sinds vandaag en ik ben te lui om die ouwe weer aan te sluiten.quote:
Begrijpelijk. Bevalt de nieuwe kompjoeter?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe pc sinds vandaag en ik ben te lui om die ouwe weer aan te sluiten.
Zo praat je niet over je vader.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Mani89 het volgende:
ik ben te lui om die ouwe weer aan te sluiten.
13e maand is op?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe pc sinds vandaag en ik ben te lui om die ouwe weer aan te sluiten.
Kerstlunches en kerstborrelsquote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Suljovic searle.
Gelukkig heb ik een kerstborrel
over 9 maanden pasquote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Bevalt de nieuwe kompjoeter?
Fantastisch.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Bevalt de nieuwe kompjoeter?
Van Gerwen zei (in de studio) na zijn eerste partij: "Ik voelde me goed"quote:Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Oke ik weet van een paar zeker dat we ze hebben maar wil toch conformatie, dus wat mist er nog.
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Oke ik weet van een paar zeker dat we ze hebben maar wil toch conformatie, dus wat mist er nog.
[ afbeelding ]
voel me goed, puddingbeurt, breek is pas een breek heb ik al gehoordquote:Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
In de middag kerst op het werk en in de avond voetbalquote:
Juist niet. Liggen veel meer kansenquote:
Zeer zeker en ervaring ookquote:Op woensdag 19 december 2018 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
voel me goed, puddingbeurt, breek is pas een breek heb ik al gehoord
Zeker. Dat is wellicht de laatste plek waar Barney nog gaat / kan spelen aldus Sjaak.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
Afaslive hebben ze ook al geplugd toch?
Ervaring kan ook een kruis doorquote:Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja helaas wel, hopen op een dikke cumbek straksquote:Op woensdag 19 december 2018 22:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Smiss is in meerder opzichten een maatje te groot.
Ik dacht grotemannenleg te hebben gehoord, maar nog geen grotemannenfinish.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Grotemannenfinish ook welquote:Op woensdag 19 december 2018 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht grotemannenleg te hebben gehoord, maar nog geen grotemannenfinish.
BBW filmpje kijken dan maarquote:Op woensdag 19 december 2018 22:36 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja helaas wel, hopen op een dikke cumbek straks
Altijd wel genot.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Boelieboy mag wel wat meer 180ers gooien.
Weet het niet zeker.quote:
*Ik weet het niet zeker.quote:
Ron is een en al werkdarts.quote:
... bijna allemaal.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:47 schreef skysherrif het volgende:
Jammer dat we nu allemaal voor de Nederlander zijn anders zou er hier gejuicht worden
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Die sleeve pastte perfect bij Ron’s vorige imago van smerigvette dartstsjappie, maar nu hij er uit ziet als een boekhouder slaat die tattoo echt als een tang op een varken.
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Die sleeve pastte perfect bij Ron’s vorige imago van smerigvette dartstsjappie, maar nu hij er uit ziet als een boekhouder slaat die tattoo echt als een tang op een varken.
Goeie observatie.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens het ga jullie goed, ik zoek m’n mandje op. Deze wedstrijd is niet meer interessant en Waids is dat sowieso nooit. Gedraag jullie.
xoxoxoxo
Wat hij zegt maar dan met wat minder plezier want liever zou ik verder kijken, maar goed. Morgen bij het ontbijt dan maarquote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens het ga jullie goed, ik zoek m’n mandje op. Deze wedstrijd is niet meer interessant en Waids is dat sowieso nooit. Gedraag jullie.
xoxoxoxo
werk ze morgenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
xoxoxoxo
We gaan je niet missen.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
xoxoxoxo
We zitten nu op 21 geloof ik?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Die 28 180'ers gaat nog lastig genoeg worden.
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:52 schreef Slobeend het volgende:
De Bavaria reclame komt veruit het vaakst voorbij. #jeetje
wade de man van de 100 en 140quote:Op woensdag 19 december 2018 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Die 28 180'ers gaat nog lastig genoeg worden.
Jij weet!quote:Op woensdag 19 december 2018 22:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wade de man van de 100 en 140
Ik niet, maar die discussie gaan we niet voerenquote:
Die illusie heb ik me, in tegenstellig tot jou, nog nooit gemaakt. Toch trusten Stijninho. Xje.quote:
Dag makker xje terugquote:Op woensdag 19 december 2018 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die illusie heb ik me, in tegenstellig tot jou, nog nooit gemaakt. Toch trusten Stijninho. Xje.
Wie gaat er nou weer juichen voor zon vetklepquote:Op woensdag 19 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Waarom zouden we treuren om Meulenkamp. Darter in de marge, lelijke stijl. Gewoon Boelie Booi man, heerlijke worp en lekker rammen zonder poespas.
En ik wil helemaal geen upset meer in de onderste helft van het schema.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Waarom zouden we treuren om Meulenkamp. Darter in de marge, lelijke stijl. Gewoon Boelie Booi man, heerlijke worp en lekker rammen zonder poespas.
Ron is altijd sympathiekquote:Op woensdag 19 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Mee eens. Boelie Booi kan ver komen, Meulenkamp never.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Wel eens gejubeld voor MVG/RVB????quote:Op woensdag 19 december 2018 22:58 schreef skysherrif het volgende:
Wie gaat er nou weer juichen voor zon vetklep
Ja tuurlijk dat zijn Nederlanders #vlaggetjes #dagjesmensquote:Op woensdag 19 december 2018 22:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wel eens gejubeld voor MVG/RVB????
Met die baard zie ik Boelie Booi er voor aan om binnenkort een aanslag in de Londense metro te plegen.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Ik heb het idee dat zich niet heel veel radicale Islam in Boelie Booi bevindt. Maar dat is een vermoeden en tevens een aaname.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met die baard zie ik Boelie Booi er voor aan om binnenkort een aanslag in de Londense metro te plegen.
Gio schrikt wakkerquote:Op woensdag 19 december 2018 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
De werkdarts winnen het weer van de stylist.
Het leven is oneerlijk amice.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
De werkdarts winnen het weer van de stylist.
En een metrostation.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:06 schreef Szura het volgende:
Smiss is viesmad, die ramt dadelijk een kleedkamer in mekaar
Al 2 x van Meulenkamp verloren koekoekquote:Op woensdag 19 december 2018 23:06 schreef Szura het volgende:
Wel respect ja. Lijkt op the hammer. Alleen voor het WK moet Smith toch wel doorquote:Op woensdag 19 december 2018 23:03 schreef Grifte het volgende:
Daar gaan we weer met Ron. Kan wel knokken die gozert, knap.
MADquote:Op woensdag 19 december 2018 23:06 schreef Szura het volgende:
De jong -30 milquote:Op woensdag 19 december 2018 23:03 schreef De_Kraam het volgende:
Overigens gaan ze bij Roda - Ajax ook tot diep in de nacht door.
Mee eens. Zo zit het.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel respect ja. Lijkt op the hammer. Alleen voor het WK moet Smith toch wel door
Oneens. Smiss is wereldklasse, Meulenkamp niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als Meulenkamp wint dan is dat zo en vice versa.
Yep. Gun het Ron om hier ff kraker van te maken, maar Smiss is meer genot in de volgende wedstrijd(en).quote:Op woensdag 19 december 2018 23:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel respect ja. Lijkt op the hammer. Alleen voor het WK moet Smith toch wel door
Benito gaat er meer krijgenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:08 schreef skysherrif het volgende:
Als je 3 bouncers hebt, kan je het dan nog toeval noemen ?
Dan is Smiss geen wereldklasse als die nu niet kan winnenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Oneens. Smiss is wereldklasse, Meulenkamp niet.
Lekker tochquote:Op woensdag 19 december 2018 23:09 schreef skysherrif het volgende:
Wordt zo nog een smerig mooie partij
Iedereen verliest wel eens, zelfs MVG, zeker in een korter potje.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan is Smiss geen wereldklasse als die nu niet kan winnenWereldklasse zijn er 3 Anderson, MvG, Cross
Dat kan, maar Smiss is geen wereldtop. Nog geen fatsoenlijk tv toernooi gewonnen joh. Klasse speler maar geen WERELDtopquote:Op woensdag 19 december 2018 23:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Iedereen verliest wel eens, zelfs MVG, zeker in een korter potje.
PS: Smith wint deze pot.
Ja, dat was een ongelukkige woordkeuze.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan, maar Smiss is geen wereldtop.
Wat is er? Mag ik niet juichen voor Smith tevens tegen de afzichtelijke stijl van Meulenkamp?quote:
arme maxiquote:Op woensdag 19 december 2018 23:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit ja, penalty's over 1 minuut genot
Act.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is er? Mag ik niet juichen voor Smith tevens tegen de afzichtelijke stijl van Meulenkamp?
Wat let je?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb nog een leuke anekdote van Wade in zijn BDO tijdperk trouwens
Hier maatquote:Op woensdag 19 december 2018 23:16 schreef Szura het volgende:
Weejdgod
Waar zijn de volgelingen van m’n fanclub?
Nou ja, ik had eigenlijk "Landverrader" willen posten, maar gezien je hier enig aanzien geniet heb ik het maar netjes gehoudenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is er? Mag ik niet juichen voor Smith tevens tegen de afzichtelijke stijl van Meulenkamp?
Het is een eerste wedstrijd waarin hij tegen een vrij logge tegenstander speelt. Zoals zijn leermeester daar ook last van had in 2015. Tegen Kirchner, tegen een dikke pad, 86 gemiddeld. Werd wel kampioen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik had eigenlijk "Landverrader" willen posten, maar gezien je hier enig aanzien geniet heb ik het maar netjes gehouden![]()
Ik zie Smith op deze manier niet ver komen hoor.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
Tegen Kirchner, tegen een dikke pad
Wade was hier een jaar of 18-19-20 gok ik.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
Toen Wade nog heel jong was deed hij mee aan het KOPPELtoernooi bij de Dutch Open. Ondergetekende toevallig ook, maar dat terzijde. Raymond van Barneveld (destijds DE man) hoorde dat ene James Wade ook geen koppelmaat had en wist dat het een opkomend talent was, dus ging RvB zijn manager even regelen dat Wade ging koppelen met RvB. Die kwam van een koude kermis thuis
Wade keek hem aan (dit gebeurde tussen alle banen in) en zei: Waarom zou de allerbeste samen moeten spelen met een pannenkoek? Die manager lachen: Ja RvB is natuurlijk de Embassey kampioen dit dat. Ja zegt Wade., maar RvB is hier de pannenkoek, donder op ik speel niet met die gek (maar dan op zn Engels)
![]()
W A D Equote:Op woensdag 19 december 2018 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ja zegt Wade., maar RvB is hier de pannenkoek, donder op ik speel niet met die gek (maar dan op zn Engels)
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:20 schreef Kopiko het volgende:
Ik heb het vermoeden dat iedereen Roda-Ajax zit te kijken
Waarom zou je dat kijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:20 schreef Kopiko het volgende:
Ik heb het vermoeden dat iedereen Roda-Ajax zit te kijken
Nja, misschien is het kwaliteitsverschil wel te groot ookquote:Op woensdag 19 december 2018 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is een eerste wedstrijd waarin hij tegen een vrij logge tegenstander speelt. Zoals zijn leermeester daar ook last van had in 2015. Tegen Kirchner, tegen een dikke pad, 86 gemiddeld. Werd wel kampioen.
Snelst depriquote:Op woensdag 19 december 2018 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
Kleine Quiz voor de echte kenners hier:
Wat maakt Barney bijzonder van ALLE andere spelers? Hij heeft iets wat heel bijzonder is en anderen niet. U krijgt een minuutje.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
Wat maakt Barney bijzonder van ALLE andere spelers? Hij heeft iets wat heel bijzonder is en anderen niet. U krijgt een minuutje.
Enige met kleinkind met de naam Mason?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
Foutquote:Op woensdag 19 december 2018 23:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Enige met kleinkind met de naam Mason?
Een drieduizendbamischijvenkaart van de Febo?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
Het is een serieuze vraag joh tamzakquote:Op woensdag 19 december 2018 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een drieduizendbamischijvenkaart van de Febo?
Wie heeft er nog meer een kleinkind met de naam Mason dan?quote:
Hij heeft de eye of the tiger, behalve tegen Litouwers?quote:
Hahah nee dat is het nietquote:Op woensdag 19 december 2018 23:23 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij heeft de eye of the tiger, behalve tegen Litouwers?
Juist!!!quote:Op woensdag 19 december 2018 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie heeft er nog meer een kleinkind met de naam Mason dan?NOU?
WAT EEN GODquote:Op woensdag 19 december 2018 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Raymond van Barneveld is de ENIGE speler ter wereld in de wereldtop die LINKSHANDIG is maar met RECHTS gooit
Leuk weetjequote:Op woensdag 19 december 2018 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Raymond van Barneveld is de ENIGE speler ter wereld in de wereldtop die LINKSHANDIG is maar met RECHTS gooit
Das best bijzonder. Als ik dat probeer dan heb ik 2 moorden op mn geweten denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |