quote:Op woensdag 19 december 2018 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Die sleeve pastte perfect bij Ron’s vorige imago van smerigvette dartstsjappie, maar nu hij er uit ziet als een boekhouder slaat die tattoo echt als een tang op een varken.
Goeie observatie.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Die sleeve pastte perfect bij Ron’s vorige imago van smerigvette dartstsjappie, maar nu hij er uit ziet als een boekhouder slaat die tattoo echt als een tang op een varken.
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens het ga jullie goed, ik zoek m’n mandje op. Deze wedstrijd is niet meer interessant en Waids is dat sowieso nooit. Gedraag jullie.
xoxoxoxo
Wat hij zegt maar dan met wat minder plezier want liever zou ik verder kijken, maar goed. Morgen bij het ontbijt dan maarquote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens het ga jullie goed, ik zoek m’n mandje op. Deze wedstrijd is niet meer interessant en Waids is dat sowieso nooit. Gedraag jullie.
xoxoxoxo
werk ze morgenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
xoxoxoxo
We gaan je niet missen.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
xoxoxoxo
We zitten nu op 21 geloof ik?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Die 28 180'ers gaat nog lastig genoeg worden.
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:52 schreef Slobeend het volgende:
De Bavaria reclame komt veruit het vaakst voorbij. #jeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |