quote:Op woensdag 19 december 2018 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Die sleeve pastte perfect bij Ron’s vorige imago van smerigvette dartstsjappie, maar nu hij er uit ziet als een boekhouder slaat die tattoo echt als een tang op een varken.
Goeie observatie.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Die sleeve pastte perfect bij Ron’s vorige imago van smerigvette dartstsjappie, maar nu hij er uit ziet als een boekhouder slaat die tattoo echt als een tang op een varken.
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens het ga jullie goed, ik zoek m’n mandje op. Deze wedstrijd is niet meer interessant en Waids is dat sowieso nooit. Gedraag jullie.
xoxoxoxo
Wat hij zegt maar dan met wat minder plezier want liever zou ik verder kijken, maar goed. Morgen bij het ontbijt dan maarquote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens het ga jullie goed, ik zoek m’n mandje op. Deze wedstrijd is niet meer interessant en Waids is dat sowieso nooit. Gedraag jullie.
xoxoxoxo
werk ze morgenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
xoxoxoxo
We gaan je niet missen.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
xoxoxoxo
We zitten nu op 21 geloof ik?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Die 28 180'ers gaat nog lastig genoeg worden.
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:52 schreef Slobeend het volgende:
De Bavaria reclame komt veruit het vaakst voorbij. #jeetje
wade de man van de 100 en 140quote:Op woensdag 19 december 2018 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Die 28 180'ers gaat nog lastig genoeg worden.
Jij weet!quote:Op woensdag 19 december 2018 22:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wade de man van de 100 en 140
Ik niet, maar die discussie gaan we niet voerenquote:
Die illusie heb ik me, in tegenstellig tot jou, nog nooit gemaakt. Toch trusten Stijninho. Xje.quote:
Dag makker xje terugquote:Op woensdag 19 december 2018 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die illusie heb ik me, in tegenstellig tot jou, nog nooit gemaakt. Toch trusten Stijninho. Xje.
Wie gaat er nou weer juichen voor zon vetklepquote:Op woensdag 19 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Waarom zouden we treuren om Meulenkamp. Darter in de marge, lelijke stijl. Gewoon Boelie Booi man, heerlijke worp en lekker rammen zonder poespas.
En ik wil helemaal geen upset meer in de onderste helft van het schema.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Waarom zouden we treuren om Meulenkamp. Darter in de marge, lelijke stijl. Gewoon Boelie Booi man, heerlijke worp en lekker rammen zonder poespas.
Ron is altijd sympathiekquote:Op woensdag 19 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Mee eens. Boelie Booi kan ver komen, Meulenkamp never.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Wel eens gejubeld voor MVG/RVB????quote:Op woensdag 19 december 2018 22:58 schreef skysherrif het volgende:
Wie gaat er nou weer juichen voor zon vetklep
Ja tuurlijk dat zijn Nederlanders #vlaggetjes #dagjesmensquote:Op woensdag 19 december 2018 22:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wel eens gejubeld voor MVG/RVB????
Met die baard zie ik Boelie Booi er voor aan om binnenkort een aanslag in de Londense metro te plegen.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Ik heb het idee dat zich niet heel veel radicale Islam in Boelie Booi bevindt. Maar dat is een vermoeden en tevens een aaname.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met die baard zie ik Boelie Booi er voor aan om binnenkort een aanslag in de Londense metro te plegen.
Gio schrikt wakkerquote:Op woensdag 19 december 2018 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
De werkdarts winnen het weer van de stylist.
Het leven is oneerlijk amice.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
De werkdarts winnen het weer van de stylist.
En een metrostation.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:06 schreef Szura het volgende:
Smiss is viesmad, die ramt dadelijk een kleedkamer in mekaar
Al 2 x van Meulenkamp verloren koekoekquote:Op woensdag 19 december 2018 23:06 schreef Szura het volgende:
Wel respect ja. Lijkt op the hammer. Alleen voor het WK moet Smith toch wel doorquote:Op woensdag 19 december 2018 23:03 schreef Grifte het volgende:
Daar gaan we weer met Ron. Kan wel knokken die gozert, knap.
MADquote:Op woensdag 19 december 2018 23:06 schreef Szura het volgende:
De jong -30 milquote:Op woensdag 19 december 2018 23:03 schreef De_Kraam het volgende:
Overigens gaan ze bij Roda - Ajax ook tot diep in de nacht door.
Mee eens. Zo zit het.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel respect ja. Lijkt op the hammer. Alleen voor het WK moet Smith toch wel door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |