SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een nieuwe pc sinds vandaag en ik ben te lui om die ouwe weer aan te sluiten.quote:
Begrijpelijk. Bevalt de nieuwe kompjoeter?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe pc sinds vandaag en ik ben te lui om die ouwe weer aan te sluiten.
Zo praat je niet over je vader.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Mani89 het volgende:
ik ben te lui om die ouwe weer aan te sluiten.
13e maand is op?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe pc sinds vandaag en ik ben te lui om die ouwe weer aan te sluiten.
Kerstlunches en kerstborrelsquote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Suljovic searle.
Gelukkig heb ik een kerstborrel
over 9 maanden pasquote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Bevalt de nieuwe kompjoeter?
Fantastisch.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Bevalt de nieuwe kompjoeter?
Van Gerwen zei (in de studio) na zijn eerste partij: "Ik voelde me goed"quote:Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Oke ik weet van een paar zeker dat we ze hebben maar wil toch conformatie, dus wat mist er nog.
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Oke ik weet van een paar zeker dat we ze hebben maar wil toch conformatie, dus wat mist er nog.
[ afbeelding ]
voel me goed, puddingbeurt, breek is pas een breek heb ik al gehoordquote:Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
In de middag kerst op het werk en in de avond voetbalquote:
Juist niet. Liggen veel meer kansenquote:
Zeer zeker en ervaring ookquote:Op woensdag 19 december 2018 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
voel me goed, puddingbeurt, breek is pas een breek heb ik al gehoord
Zeker. Dat is wellicht de laatste plek waar Barney nog gaat / kan spelen aldus Sjaak.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
Afaslive hebben ze ook al geplugd toch?
Ervaring kan ook een kruis doorquote:Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja helaas wel, hopen op een dikke cumbek straksquote:Op woensdag 19 december 2018 22:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Smiss is in meerder opzichten een maatje te groot.
Ik dacht grotemannenleg te hebben gehoord, maar nog geen grotemannenfinish.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Grotemannenfinish ook welquote:Op woensdag 19 december 2018 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht grotemannenleg te hebben gehoord, maar nog geen grotemannenfinish.
BBW filmpje kijken dan maarquote:Op woensdag 19 december 2018 22:36 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja helaas wel, hopen op een dikke cumbek straks
Altijd wel genot.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Boelieboy mag wel wat meer 180ers gooien.
Weet het niet zeker.quote:
*Ik weet het niet zeker.quote:
Ron is een en al werkdarts.quote:
... bijna allemaal.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:47 schreef skysherrif het volgende:
Jammer dat we nu allemaal voor de Nederlander zijn anders zou er hier gejuicht worden
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Die sleeve pastte perfect bij Ron’s vorige imago van smerigvette dartstsjappie, maar nu hij er uit ziet als een boekhouder slaat die tattoo echt als een tang op een varken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |