Wat is er? Mag ik niet juichen voor Smith tevens tegen de afzichtelijke stijl van Meulenkamp?quote:
arme maxiquote:Op woensdag 19 december 2018 23:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit ja, penalty's over 1 minuut genot
Act.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is er? Mag ik niet juichen voor Smith tevens tegen de afzichtelijke stijl van Meulenkamp?
Wat let je?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb nog een leuke anekdote van Wade in zijn BDO tijdperk trouwens
Hier maatquote:Op woensdag 19 december 2018 23:16 schreef Szura het volgende:
Weejdgod
Waar zijn de volgelingen van m’n fanclub?
Nou ja, ik had eigenlijk "Landverrader" willen posten, maar gezien je hier enig aanzien geniet heb ik het maar netjes gehoudenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is er? Mag ik niet juichen voor Smith tevens tegen de afzichtelijke stijl van Meulenkamp?
Het is een eerste wedstrijd waarin hij tegen een vrij logge tegenstander speelt. Zoals zijn leermeester daar ook last van had in 2015. Tegen Kirchner, tegen een dikke pad, 86 gemiddeld. Werd wel kampioen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik had eigenlijk "Landverrader" willen posten, maar gezien je hier enig aanzien geniet heb ik het maar netjes gehouden![]()
Ik zie Smith op deze manier niet ver komen hoor.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
Tegen Kirchner, tegen een dikke pad
Wade was hier een jaar of 18-19-20 gok ik.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
Toen Wade nog heel jong was deed hij mee aan het KOPPELtoernooi bij de Dutch Open. Ondergetekende toevallig ook, maar dat terzijde. Raymond van Barneveld (destijds DE man) hoorde dat ene James Wade ook geen koppelmaat had en wist dat het een opkomend talent was, dus ging RvB zijn manager even regelen dat Wade ging koppelen met RvB. Die kwam van een koude kermis thuis
Wade keek hem aan (dit gebeurde tussen alle banen in) en zei: Waarom zou de allerbeste samen moeten spelen met een pannenkoek? Die manager lachen: Ja RvB is natuurlijk de Embassey kampioen dit dat. Ja zegt Wade., maar RvB is hier de pannenkoek, donder op ik speel niet met die gek (maar dan op zn Engels)
![]()
W A D Equote:Op woensdag 19 december 2018 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ja zegt Wade., maar RvB is hier de pannenkoek, donder op ik speel niet met die gek (maar dan op zn Engels)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |