Ja. Op alle vlakken.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
Tino Martin is de beperkte versie van Froger.
Vermoedelijk ook net zo veel drank achter de kiezen.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
Tino Martin is de beperkte versie van Froger.
nou inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2018 21:28 schreef alors het volgende:
Dat rapstuk is voor de verandering een verademingWat slecht dit....
Jij niet dan?quote:
Het zijn net mensen die sporters.quote:
niet denk ikquote:Op woensdag 19 december 2018 21:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Schultinggodin![]()
Hoevaak gaat ze fucking zeggen?
1e goud in shorttrack ooitquote:Op woensdag 19 december 2018 21:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
1x olympisch goud en 1x Europees zilver. Vind ik vd Breggen toch meer terecht.
Gewoon zoals ze isquote:
En dit seizoen ook de beste shorttrackster ter wereld in de World Cup.quote:
Ja idd haha.quote:
Die bedankt ze straksquote:Op woensdag 19 december 2018 21:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja idd haha.
Maar bedankte ze haar vriend nou niet? Of heeft ze die niet?
Dat laatste biedt perspectief, hé?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja idd haha.
Volgens mij wel, dat ze ook trots op hem was dacht ik?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja idd haha.
Je bent doof en blindquote:Op woensdag 19 december 2018 21:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja idd haha.
Mja, niet supergoed opgelet.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat ze ook trots op hem was dacht ik?
Ja inderdaad, mooi om te zienquote:Op woensdag 19 december 2018 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Staande ovatie is niks meer dan terecht.
"Ja bedankt dat jullie Kiki ook genomineerd hebben..."quote:Op woensdag 19 december 2018 21:43 schreef superniger het volgende:
Reamon moet dit winnen. Ik wil zijn speech horen.
Die eeuwige koortslip zou een eigen award moeten krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:45 schreef Redefine het volgende:
Jac Orie moet niet winnen. Anders zien we die vieze mond van hem weer minuten in beeld
Sjinkie?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:46 schreef Karina het volgende:
IK hoop dat sjinkie wint, die speech wil ik wel horen
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:46 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Die eeuwige koortslip zou een eigen award moeten krijgen.
OH ik zag hem in het filmpje voorbijkomenquote:
Nadat hij zijn eerder gewonnen Jaap Eden heeft gekust, wilde niemand die meer aanraken.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:46 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Die eeuwige koortslip zou een eigen award moeten krijgen.
Speech van Otter zou ook vrij typisch zijn. Want dat is een aparte man.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
OH ik zag hem in het filmpje voorbijkomenMaar ik zie nu drie andere
Heb nu pas door dat het om coaches gaat.
Nou ja, gelijk aantal stemmen kan toch gewoon?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:48 schreef Remzz het volgende:
Wat is dit voor iets raars, hoe zou Otter er nu bij zitten.
-aldus iedereenquote:Op woensdag 19 december 2018 21:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Toevallig evenveel stemmen, of is dit een goedmakertje voor het niet nomineren van Kiki?
Die voelt zich altijd al achtergesteld. Nu nog meer.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:48 schreef Remzz het volgende:
Ach, hij heeft al een ring gekregen vanavond.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:48 schreef Remzz het volgende:
Wat mij betreft had Otter hem moeten krijgen, hij heeft het shorttrack in Nederland opgebouwd tot wat het nu is met de gouden medaille van Schulting als ultieme bekroning.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:48 schreef Remzz het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat mij betreft had Otter hem moeten krijgen, hij heeft het shorttrack in Nederland opgebouwd tot wat het nu is met de gouden medaille van Schulting als ultieme bekroning.
Dat was vorig jaar ook al weet ik nog, toen hij een grap maakte over dikke mensen en ze meteen daarna Erica Terpstra in beeld brachten.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
Leukste grapje is niet van Dolf zelf.
Veel te lang.quote:
Erica Terpstra grapjes.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook al weet ik nog, toen hij een grap maakte over dikke mensen en ze meteen daarna Erica Terpstra in beeld brachten.
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook al weet ik nog, toen hij een grap maakte over dikke mensen en ze meteen daarna Erica Terpstra in beeld brachten.
quote:
EN KIKI DAN!?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:04 schreef Redefine het volgende:
Laat Herlings maar winnen. Anders krijgen we elk jaar dat gezeik
En terecht. Dadelijk nog wat zuurder misschien.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:04 schreef Remzz het volgende:
Was Herlings niet diegene die een paar jaar terug zuur was dat hij niet talent van het jaar was geworden?
Verstappen had daarom zijn prijs toch niet opgehaald toch ?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
En terecht. Dadelijk nog wat zuurder misschien.
Als Kiki een Grand Slam wint of nummer 1 wordt. Dan wint ze m.quote:
En da's toch ook niet meer logisch... als je zo'n scala aan kampioenen hebt.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als Kiki een Grand Slam wint of nummer 1 wordt. Dan wint ze m.
Hadden ze nou precies evenveel stemmen?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:07 schreef Nober het volgende:
Krijgen we weer twee winnaars? Dat kan ook.
Ja. Persoonlijk vind ik het terecht dat Kiki dit jaar niet genomineerd is.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En da's toch ook niet meer logisch.. als je zo'n scala aan kampioenen hebt.
Denk het wel, maar werd dus niet toegelichtquote:Op woensdag 19 december 2018 22:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hadden ze nou precies evenveel stemmen?
De helft van de prijzen uitgereikt door niet sporters....quote:Op woensdag 19 december 2018 22:09 schreef Droopie het volgende:
Zo'n prijs uitgereikt krijgen van Jan Versteegh
Past niet in een negatief wereldbeeld idd.quote:
Is een eerquote:Op woensdag 19 december 2018 22:09 schreef Droopie het volgende:
Zo'n prijs uitgereikt krijgen van Jan Versteegh
Als je ziet wat de sporters van de speeches brouwen vind ik dat eigenlijk niet zo vreemd.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De helft van de prijzen uitgereikt door niet sporters....
Op dat vlak snap ik het wel. Maar het doet toch wat eerloos aan.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je ziet wat de sporters van de speeches brouwen vind ik dat eigenlijk niet zo vreemd.
Je geeft in je 2e zin al de reden aan dat Herlings niet heeft gewonnenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Geen Herlings, hoeveel meer moet hij nog meer winnen.![]()
Maar het is Nuis wel gegund, sympathieke gast, dat wel. En Herlings heeft de pech dat het een olympisch jaar is.
Het is een complot dit dat.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:13 schreef Zorro het volgende:
Blij dat ik niet kijk. Die rotkop van een Nuis en niet Herlings, slaat helemaal nergens op. Vriendjes hier en daar ja, dat is wel weer duidelijk.
Ja klopt...quote:Op woensdag 19 december 2018 22:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je geeft in je 2e zin al de reden aan dat Herlings niet heeft gewonnen
Wat doodzonde is, schaatsen is globaal een kutsport imhoquote:Op woensdag 19 december 2018 22:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je geeft in je 2e zin al de reden aan dat Herlings niet heeft gewonnen
Alsof motorsport zo hoog aangeschreven staat.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wat doodzonde is, schaatsen is globaal een kutsport imho
Valt voor een wintersport dus enorm mee... En motorcross beoefenen ze ook niet in Afrika zegmaar.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niet meer, vroeger deden ze nog naar Dakar crossen, midden door de woestijn van Senegalquote:Op woensdag 19 december 2018 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Valt voor een wintersport dus enorm mee... En motorcross beoefenen ze ook niet in Afrika zegmaar.
Zuid-Afrikanen Greg Albertijn, Grant Langston en Tyla Rattray werden wereldkampioen.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Valt voor een wintersport dus enorm mee... En motorcross beoefenen ze ook niet in Afrika zegmaar.
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Alsof motorsport zo hoog aangeschreven staat.
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is ook alleen maar mijn humble opinionquote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef Redefine het volgende:
Alsof motorcross de grootste sport ter wereld is
Oké.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Zuid-Afrikanen Greg Albertijn, Grant Langston en Tyla Rattray werden wereldkampioen.
Maar daar lopen de mensen tenminste nog wel warm voor, ga even over de grens naar Duitsland voor n internationale schaatswedstrijd en er zit gelijk al n halve paardenkop op de tribunes.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef Redefine het volgende:
Alsof motorcross de grootste sport ter wereld is
Kijk. En zet daar eens wat Zuid-Afrikaanse schaatskampioenen tegenover.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Zuid-Afrikanen Greg Albertijn, Grant Langston en Tyla Rattray werden wereldkampioen.
Oké. Moet ik er nog bij zeggen dat het bij wijze van spreken was?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Albertijn had waarschijnlijk nog wel meer titels kunnen behalen maar hij vertrok naar de VS.
[ afbeelding ]
In de 125 en 250CCquote:Op woensdag 19 december 2018 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Albertijn had waarschijnlijk nog wel meer titels kunnen behalen maar hij vertrok naar de VS.
[ afbeelding ]
Jij gaat 6 januari ook gewoon de AMA Supercross kijken.quote:
Nee hoeft niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oké. Moet ik er nog bij zeggen dat het bij wijze van spreken was?(wel grappig om te weten overigens)
Moto2 en Moto3 tellen zeker ook niet?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In de 125 en 250CCDan ben je geen wereldkampioen, dan heb je een lagere klasse gewonnen.
Maar dat boeit toch echt totaal niet wat men in het buitenland ervan vindt? In het VK is het netballteam sportploeg van het jaar geworden. Een sport waar heel veel mensen op de wereld niet eens van weten wat het is. Het gaat erom wat de mensen die stemmen uit het eigen land ervan vinden.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Maar daar lopen de mensen tenminste nog wel warm voor, ga even over de grens naar Duitsland voor n internationale schaatswedstrijd en er zit gelijk al n halve paardenkop op de tribunes.
Precies!!!quote:Op woensdag 19 december 2018 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat boeit toch echt totaal niet wat men in het buitenland ervan vindt? In het VK is het netballteam sportploeg van het jaar geworden. Een sport waar heel veel mensen op de wereld niet eens van weten wat het is. Het gaat erom wat de mensen die stemmen uit het eigen land ervan vinden.
Snap ik, maar als je dan ziet wie er mogen stemmen.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:33 schreef Redefine het volgende:
Het gaat erom wat de mensen die stemmen uit het eigen land ervan vinden.
quote:Genodigde topsporters mochten tijdens het gala hun stem uitbrengen. Deze stemmen telden voor vijftig procent mee, de stemmen van de vakjuryleden vertegenwoordigden de andere vijftig procent.
Ah, het eeuwenoude kulargumentquote:Op woensdag 19 december 2018 22:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wat is daar het probleem van? Dat de sporters op elkaar mogen stemmen?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je dan ziet wie er mogen stemmen.
[..]
Ik heb dat andere stokpaardje nog te weinig voorbij zien komen (dat schaatsers altijd winnen).quote:
Nouja, ik snap dat als je mag stemmen je eigen sport toch wel een kleine voorkeur heeft.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:42 schreef Redefine het volgende:
Wat is daar het probleem van? Dat de sporters op elkaar mogen stemmen?
Die is nog mooier jaquote:Op woensdag 19 december 2018 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb dat andere stokpaardje nog te weinig voorbij zien komen (dat schaatsers altijd winnen).
In de praktijk is dat al jaren nauwelijks van toepassing. Vaak genoeg ging de prijs naar sporters die niet per se de meest geliefde keuze zouden zijn (als je het vooraf bekeek). Anders zouden Robben en Verstappen nooit hebben kunnen winnen. Want die hebben nauwelijks collega's uit dezelfde sport die ook genodigd zijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nouja, ik snap dat als je mag stemmen je eigen sport toch wel een kleine voorkeur heeft.
Robben en Verstappen zijn immens populair in Nederland. Ik ga hier weer op de aanname toer maar ik denk dat de vakjury en sporters daar ook wel beïnvloed door kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de praktijk is dat al jaren nauwelijks van toepassing. Vaak genoeg ging de prijs naar sporters die niet per se de meest geliefde keuze zouden zijn (als je het vooraf bekeek). Anders zouden Robben en Verstappen nooit hebben kunnen winnen. Want die hebben nauwelijks collega's uit dezelfde sport die ook genodigd zijn.
Verstappen won in 2016 dan ook enigszins onterecht. Maar uiteindelijk is het vrij simpel. Motorcross staat niet hoog aangeschreven qua sport binnen Nederland. Zal ergens in de lage middenmoot staan denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:52 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Robben en Verstappen zijn immens populair in Nederland. Ik ga hier weer op de aanname toer maar ik denk dat de vakjury en sporters daar ook wel beïnvloed door kunnen zijn.
Stiekem ben ik gewoon verbolgen dat Herlings niet gewonnen heeft, ik vind zijn prestatie dit jaar groter dan wat bijvoorbeeld een Max Verstappen gepresteerd heeft in 2016
Natuurlijk boeit dat wel...quote:Op woensdag 19 december 2018 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat boeit toch echt totaal niet wat men in het buitenland ervan vindt? In het VK is het netballteam sportploeg van het jaar geworden. Een sport waar heel veel mensen op de wereld niet eens van weten wat het is. Het gaat erom wat de mensen die stemmen uit het eigen land ervan vinden.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Natuurlijk boeit dat wel...
Langebaanschaatsen is niets. Er is geen competitie. Er is geen kip die er naar kijkt. Is totaal geen podium voor. Is geen mens die het ook maar iets kan schelen.
Alleen de Nederlander kan naar die super saaie sport kijken waar mensen alleen maar wat rondjes heen en weer gaan in een strak pakkie.
Echt een schande dat Nuijs sportman van het jaar is. Echt walgelijk dat een schaatser uberhaupt genomineerd kan worden. Of de rest van de sporters moeten echt zeer onder de maat presteren en een schaatser echt bijzonder presteren.
Maar schaatsen stelt (gelukkig) helemaal nergens iets voor en is een sport van niets.
Het moet gaan om de kwaliteit van de sporter, niet om populariteit van een stel idioten in NL.
Goede gif wel, waarde Redefine.quote:
Zo zat ik ook wel een beetje voor mijn pc net.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goede gif wel, waarde Redefine.
Ziedendquote:Op woensdag 19 december 2018 23:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Langebaanschaatsen is niets. Er is geen competitie. Er is geen kip die er naar kijkt. Is totaal geen podium voor. Is geen mens die het ook maar iets kan schelen.
Alleen de Nederlander kan naar die super saaie sport kijken waar mensen alleen maar wat rondjes heen en weer gaan in een strak pakkie.
Echt een schande dat Nuijs sportman van het jaar is. Echt walgelijk dat een schaatser uberhaupt genomineerd kan worden. Of de rest van de sporters moeten echt zeer onder de maat presteren en een schaatser echt bijzonder presteren.
Maar schaatsen stelt (gelukkig) helemaal nergens iets voor en is een sport van niets.
Het moet gaan om de kwaliteit van de sporter, niet om populariteit van een stel idioten in NL.
Zij hebben een Yuskov en Kalashnikov. Wij een Nuijs.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Met Amanda Nunes en Cris 'Cyborg' Justino als UFC kampioen had ik wel een nominatie verwacht maar ook Anderson Silva en José Aldo zijn nooit genomineerd geweest.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:35 schreef heywoodu het volgende:
Eens even een internationaal lijstje van de afgelopen twee weken gemaakt. Behoorlijke diversiteit en logischerwijze zie je ook in heel veel andere landen winnaars die niet uitkomen in een in de hele wereld grote sport (daar zijn er immers uitermate weinig van).
Brazilië
Mannen: Isaquias Queiroz (vlakwaterkanoën), versloeg Gabriel Medina (surfen) en Pedro Barros (skateboarden)
Vrouwen: Ana Marcela Cunha (openwaterzwemmen), versloeg Ana Satila (slalomkanoën) en Marta (voetbal)
Publieksprijs: Henrique Avancini (mountainbiken), versloeg onder meer Leticia Bufoni, de reden waarom we in 2020 allemaal olympisch skateboarden gaan kijken
quote:Mixed martial arts is one of the most popular sports in Brazil. It is considered to be only behind football in terms in national popularity.
Alle sportbonden in Brazilië (van langlaufen tot schieten en voetbal tot kanoën dus) kiezen één sporter en daar komen uiteindelijk de nominaties vandaan. Martial arts heeft geen bij het NOC aangesloten bond, dus dat kan een en ander verklaren.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Amanda Nunes en Cris 'Cyborg' Justino als UFC kampioen had ik wel een nominatie verwacht maar ook Anderson Silva en José Aldo zijn nooit genomineerd geweest.
[..]
Kunt beter om jezelf lachen als je schaatsen leuk vindt en uberhaupt serieus neemt.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo zat ik ook wel een beetje voor mijn pc net.
Ik ben groot crossfan, rij zelf ook en had het Herlings echt gegund. Maar het was een olympisch jaar en snap wel waarom er voor de gouden medailles wordt gekozen. En ja schaatsen is global een mini sport, maar als dat het criterium is dan moet je motocross ook niet meetellen want dat is ook een minisport.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
250cc was toen al de koningsklasse en is het uiteindelijk het huidige mx gp gewordenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In de 125 en 250CCDan ben je geen wereldkampioen, dan heb je een lagere klasse gewonnen.
Dat is feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als je alles wat 'globaal een minisport' is wegstreept voor dergelijke awards houdt vrijwel geen enkel land andere winnaars over dan voetballers, basketballers en hier en daar iemand uit de atletiek of het tennis, plus misschien nog één of twee andere sporten.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:25 schreef roninho het volgende:
[..]
Ik ben groot crossfan, rij zelf ook en had het Herlings echt gegund. Maar het was een olympisch jaar en snap wel waarom er voor de gouden medailles wordt gekozen. En ja schaatsen is global een mini sport, maar als dat het criterium is dan moet je motocross ook niet meetellen want dat is ook een minisport.
quote:Men's Team of the Year: Rowing M4x (Aurimas Adomavičius, Dovydas Nemeravičius, Rolandas Ma¨činskas, Saulius Ritter)
Women's Team of the Year: Rowing 2x (Milda Valčiukaitė, Ieva Adomavičiūtė)
Coach of the Year - Male: Vaclavas Kidykas (Athletics)
Coach of the Year - Female: Ina Paipelienė (Swimming)
Popularity award: Egidijus Kavaliauskas (Boxing)
Breakthrough of the Year: Artūras Seja (Canoeing)
Lifetime merits: Artūras Poviliūnas
Best male - Andrius Gud¸ius (Athletics)
Best female - Rūta Meilutytė (Swimming)
Geen mixed team of trainer van het jaar?quote:
Ja precies. Nog los van dat het heel subjectief is of het mini of nog kleiner of een grotere sport is.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je alles wat 'globaal een minisport' is wegstreept voor dergelijke awards houdt vrijwel geen enkel land andere winnaars over dan voetballers, basketballers en hier en daar iemand uit de atletiek of het tennis, plus misschien nog één of twee andere sporten.
quote:Best male - Novak Djokovic (Tennis)
Best female - Tijana Boskovic (Volleyball)
Best male team - Basketball 3x3
Best female team - Volleyball team
Best young athlete - Nadica Bozanic (Taekwondo)
Best coach - Zoran Terzic (Volleyball)
Op forum.fok.sk is nu iedereen MAD dat iemand uit een C sport waar niemand in de wereld naar kijkt de prijs wint i.p.v. Saganquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:48 schreef heywoodu het volgende:
Kuzmina verslaat Sagan.
[ afbeelding ]
Eerder MAD als Fialkova volgend jaar niet wint, want naast het reguliere nieuws over de ijshockeyers (wat ze voor ontbijt hebben, met wie ze het bed delen, alles) domineren zij en Vlhova het nieuws welquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op forum.fok.sk is nu iedereen MAD dat iemand uit een C sport waar niemand in de wereld naar kijkt de prijs wint i.p.v. Sagan
Maar dat zou dan ook nog te begrijpen zijn als mensen dan kwaad zijn. Al ligt het uiteindelijk aan wat iemand presteert in een jaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerder MAD als Fialkova volgend jaar niet wint, want naast het reguliere nieuws over de ijshockeyers (wat ze voor ontbijt hebben, met wie ze het bed delen, alles) domineren zij en Vlhova het nieuws wel
persoonlijk vind ik biatlon niet echt een C sport. Vind in Nederland de prijzen voor de schaatsers niet terecht omdat ze (itt Herlings) niet het hele seizoen gedomineerd hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op forum.fok.sk is nu iedereen MAD dat iemand uit een C sport waar niemand in de wereld naar kijkt de prijs wint i.p.v. Sagan
Mijn opmerking over biathlon als C sport was niet serieus, maar dat leek mij vrij duidelijk. Maar echt heel veel groter dan schaatsen is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 23 december 2018 08:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik biatlon niet echt een C sport. Vind in Nederland de prijzen voor de schaatsers niet terecht omdat ze (itt Herlings) niet het hele seizoen gedomineerd hebben.
Het is op wat meer plekken populair, maar er zijn minder diverse medaillekandidaten, zo ongeveer.quote:Op zondag 23 december 2018 10:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn opmerking over biathlon als C sport was niet serieus, maar dat leek mij vrij duidelijk. Maar echt heel veel groter dan schaatsen is het nou ook weer niet.
Weet ik. Daarom ook mijn punt. Hele grote verschillen zitten er nu ook weer niet tussen bijna alle wintersporten.quote:Op zondag 23 december 2018 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is op wat meer plekken populair, maar er zijn minder diverse medaillekandidaten, zo ongeveer.
Wil het niet eens lichtelijk mad noemen. Ze vindt het jammer, maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef Max23 het volgende:
Celine van Duijn lichtelijk mad dat ze niet op de longlist stond
https://nos.nl/artikel/22(...)houd-van-gevaar.html
Heeft ze ook wel een punt trouwens.
Ja zo had ik het ook kunnen omschrijven. Maar dan had er niemand op het linkje gekliktquote:Op donderdag 27 december 2018 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil het niet eens lichtelijk mad noemen. Ze vindt het jammer, maar ook niet meer dan dat.
28 op het WK 2015, 21 in 2017. Je moet een wereldtitel winnen, succes daarmee!quote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef Max23 het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef Max23 het volgende:
hi ha hoquote:Toch wil Van Duijn niet te hoog van de toren blazen.
Denemarken:quote:Male Athlete of the year: Aksel Lund Svindal (Alpine Skiing)
Female Athlete of the year: Marit Bjoergen (Cross-Country Skiing)
Breakthrough of the year: Jakob Ingebrigtsen (Athletics)
Team of the year: Male Ski jumping team from the Olympics and Ski Flying World Championship.
Athlete of the year (voted by people): Marit Bjoergen (Cross-Country Skiing)
Athelete of the year (Voted by athletes): Jakob Ingebrigtsen (Athletics)
Role model of the year: Karsten Warholm (Athletics)
Coach of the year: Gjert Ingebrigtsen (coach for the Ingebrigsten brothers)
Male Paralympic Athlete of the year: Jesper Saltvik Pedersen (Para Alpine Skiing)
Female Paralympic Athlete of the year: Birgitt Roekkum Skarstein (Rowing and Cross-Country Skiing)
Hononary Award: Ole Einar Bjoerndalen and Marit Bjoergen (Biathlon and Cross-Country Skiing)
quote:Athlete of the year: Caroline Wozniacki (Tennis)
Athlete of the year (Voted by athletes): Caroline Wozniacki (Tennis)
Nothing-is-impossible award: Lars Eller (Ice Hockey) as the first Danish Stanley Cup winner.
Denmark's Olympic hope: Clara Tauson (Tennis)
Role Model of the year: Jesper Noeddesbo (Handball)
Detail of the year: Frederik Andersen for Toronto Maple Leafs for his sensational save against Boston Bruins.
Para atlete of the year: Anders Berenth (Powerchair Floorball)
This year's Hall of Fame inductee: Lotte Friis (Swimming)
Da's geen schaatser.quote:Op zondag 21 april 2019 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Sportman van het Jaar: Mathieu van der Poel
Daar zou hij ook kunnen winnenquote:
Veldrijden is een c sport en de AGR een tweederangs klassieker. Als hij dit doortrekt dan misschien wel ja, maar stel Frenkie schiet Ajax naar de Champions League en Oranje naar de Nations League...quote:Op zondag 21 april 2019 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Laat hem maar eerst de Tour of de Giro winnen.quote:Op zondag 21 april 2019 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |