Die voelt zich altijd al achtergesteld. Nu nog meer.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:48 schreef Remzz het volgende:
Wat is dit voor iets raars, hoe zou Otter er nu bij zitten.
Ach, hij heeft al een ring gekregen vanavond.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:48 schreef Remzz het volgende:
Wat mij betreft had Otter hem moeten krijgen, hij heeft het shorttrack in Nederland opgebouwd tot wat het nu is met de gouden medaille van Schulting als ultieme bekroning.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:48 schreef Remzz het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat mij betreft had Otter hem moeten krijgen, hij heeft het shorttrack in Nederland opgebouwd tot wat het nu is met de gouden medaille van Schulting als ultieme bekroning.
Dat was vorig jaar ook al weet ik nog, toen hij een grap maakte over dikke mensen en ze meteen daarna Erica Terpstra in beeld brachten.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
Leukste grapje is niet van Dolf zelf.
Veel te lang.quote:
Erica Terpstra grapjes.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook al weet ik nog, toen hij een grap maakte over dikke mensen en ze meteen daarna Erica Terpstra in beeld brachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |