SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
5/17quote:Op zondag 16 december 2018 14:05 schreef T3hTommay het volgende:
Clemens ook maar 80 gemiddeld zie ik.
Bohtwitter:voetbal_prijzen twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 14:29:37Prima dansje, niks mis mee! https://t.co/LBo0h1aOq6 reageer retweet
Goed man, ouwe reus.quote:Op zondag 16 december 2018 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bohtwitter:voetbal_prijzen twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 14:29:37Prima dansje, niks mis mee! https://t.co/LBo0h1aOq6 reageer retweet
De defensieve cijfers van het overgrote deel van de middenmoot zijn echt lachwekkend.quote:
Maar.. maar... Ze is dood.quote:Op zondag 16 december 2018 14:10 schreef KennyPowers het volgende:
Dat verkrachten van nummers voor reclames/filmtrailers altijd
Druk van de hele natiequote:Op zondag 16 december 2018 14:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik trek mijn nostradmadus van Clemens bij de 4e ronde in.
50quote:Op zondag 16 december 2018 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De defensieve cijfers van het overgrote deel van de middenmoot zijn echt lachwekkend.
Waarom ga je daar naar zitten gluren?quote:Op zondag 16 december 2018 14:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Eindig dit even voor Groningen.
Je gaat toch niet serieus kijken naar Grunnquote:Op zondag 16 december 2018 14:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Eindig dit even voor Groningen.
Er is verder ook geen leuke pot.quote:Op zondag 16 december 2018 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ga je daar naar zitten gluren?
Dan kijk je even geen voetbal.quote:Op zondag 16 december 2018 14:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Er is verder ook geen leuke pot.
Wat moet ik dan kijken? O'Connor en Dolan is ook niks. En geen zin in een serie.quote:
Wat is je betquote:Op zondag 16 december 2018 14:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Er is verder ook geen leuke pot.En heb er geld opgezet
16:00 Liverpool-United, tot dan Ajax/schaatsen/veldrijden of DARTS.quote:Op zondag 16 december 2018 14:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat moet ik dan kijken? O'Connor en Dolan is ook niks. En geen zin in een serie.
Liverpool - ManU is om 17:00quote:Op zondag 16 december 2018 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
16:00 Liverpool-United, tot dan Ajax/schaatsen/veldrijden of DARTS.
Op de vloer, ja op de vloer, is hij een constante speler. Net buiten de Pro Tour Top 32 is voor een debutant/kleine nobody prima. Hij stond in een PC-Finale fantastisch te gooien tegen Gando, waarin hij 4-1 voorkwam maar het nog net aan Anderson moest laten.quote:Op zondag 16 december 2018 14:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Benieuwd naar hoe Clemens speelt als hij onder druk wordt gezet, dit gaat wel heel makkelijk.
Liverpool United ga ik wel kijken ja. De rest wat je noemt sla ik vriendelijk over.quote:Op zondag 16 december 2018 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schaatsen en veldrijden kijkenquote:Op zondag 16 december 2018 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was slechts een suggestie.quote:Op zondag 16 december 2018 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schaatsen en veldrijden kijken
Niet naar De Grote Tjeu-Show kijkenquote:Op zondag 16 december 2018 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schaatsen en veldrijden kijken
quote:
quote:
Wat zien jullie toch steeds?quote:
Om zelf te schaatsen wel, niet om schaatsen te kijken.quote:Op zondag 16 december 2018 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in Thialf geweest als echte Fries?
Ik een keer, nooit meerquote:Op zondag 16 december 2018 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in Thialf geweest als echte Fries?
Ik kijk voor Tess Westerquote:Op zondag 16 december 2018 14:22 schreef T3hTommay het volgende:
De handbaldames halen een bronzen plak op momenteel, dat kunnen we ook nog kijken.
(maar dat doen we niet)
Zag jou wel voor me om in zo'n dweilorkest te spelen.quote:Op zondag 16 december 2018 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om zelf te schaatsen wel, niet om schaatsen te kijken.
Oh helemaal gemist, die winnen ook nooit wat hé.quote:Op zondag 16 december 2018 14:22 schreef T3hTommay het volgende:
De handbaldames halen een bronzen plak op momenteel, dat kunnen we ook nog kijken.
(maar dat doen we niet)
Haha.quote:Op zondag 16 december 2018 14:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Clemens geeft het nog weg ook joh
Mijn vriendin moet hier ontzettend om lachen denk ik. (ik heb 0 ritme gevoel)quote:Op zondag 16 december 2018 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag jou wel voor me om in zo'n dweilorkest te spelen.
Daarom.quote:Op zondag 16 december 2018 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet hier ontzettend om lachen denk ik. (ik heb 0 ritme gevoel)
Wat heb je ingevuld?quote:Op zondag 16 december 2018 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kirk verpest mijn prono
Wat een kutjosti
Woensdagmiddag nog twee partijen.quote:Op zondag 16 december 2018 14:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Wanneer is die 1e ronde afgelopen?
Ik 3-0.quote:
Voor hockey is alleen de Olympische Spelen rullevant.quote:Op zondag 16 december 2018 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook nog een hockeyfinale. (lijkt op stofzuigen)
Mooi. Dan kunnen we echt los.quote:Op zondag 16 december 2018 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Woensdagmiddag nog twee partijen.
één van de sporten waar ik de vrouwen leuker vind om te volgen dan de mannen.quote:Op zondag 16 december 2018 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor hockey is alleen de Olympische Spelen rullevant.
Oh mannenhockey is geen sport.quote:Op zondag 16 december 2018 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van de sporten waar ik de vrouwen leuker vind om te volgen dan de mannen.
Is dat vanwege hun uiterlijk of vanwege hun prestaties?quote:Op zondag 16 december 2018 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van de sporten waar ik de vrouwen leuker vind om te volgen dan de mannen.
Beide.quote:Op zondag 16 december 2018 14:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Is dat vanwege hun uiterlijk of vanwege hun prestaties?
Handbal en volleybal is ook wel leuk op de Olympische Spelen.quote:Op zondag 16 december 2018 14:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Hey er is handbal op. Even mooie meisjes bekijken.
Budels Bier is by far ranziger.quote:Op zondag 16 december 2018 14:27 schreef Szura het volgende:
Dommelsch is echt de ranzigste pils die in Nederland te vinden is
quote:Op zondag 16 december 2018 14:29 schreef Szura het volgende:
Die O’Connor is wel een kneusje
Ik ben voor de NEDERLANDER dit potje
Dat lijkt me prima tijdens een opkomst.quote:Op zondag 16 december 2018 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een presentator die niks zegt zou nog ongemakkelijker zijn.
Ze zijn begonnenquote:Op zondag 16 december 2018 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
Graag geen spoilers over Ajax hier als het een beetje kan.
Ajaxquote:Op zondag 16 december 2018 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2018 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Frenkie de Jong had net de bal.quote:Op zondag 16 december 2018 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2018 14:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Stond ook 1,5 meter buitenspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op zondag 16 december 2018 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2018 14:36 schreef Grifte het volgende:
Die wedstrijd tegen Hopp was genieten, O'Connor was gruwelijk ziedend.
MONDJES GESNOERDquote:Op zondag 16 december 2018 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe heeft deze pipo zich geplaatst eigenlijk? (meeuwisse)
Lijkt me zo’n loser die dan ‘HOU ME TEGEN’ gaat schreeuwen in de kroeg bij een ruziequote:Op zondag 16 december 2018 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe heeft deze pipo zich geplaatst eigenlijk? (meeuwisse)
quote:Op zondag 16 december 2018 14:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me zo’n loser die dan ‘HOU ME TEGEN’ gaat schreeuwen in de kroeg bij een ruzie
Zo ziet hij er wel uit. Oh, oh, Cherso.quote:Op zondag 16 december 2018 14:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me zo’n loser die dan ‘HOU ME TEGEN’ gaat schreeuwen in de kroeg bij een ruzie
Gewoon bull winnen en aan de tegenstander gevenquote:Op zondag 16 december 2018 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is dit nou weer voor cringeredenering? Je kunt beter de bull verliezen zodat je erachteraan loopt om ervaring op te doen
quote:Op zondag 16 december 2018 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is dit nou weer voor cringeredenering? Je kunt beter de bull verliezen zodat je erachteraan loopt om ervaring op te doen
Ach, bier in je gezicht laten gooien werkt ook in je voordeel. Til er niet te zwaar aan.quote:Op zondag 16 december 2018 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Man man man.quote:Op zondag 16 december 2018 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn realistische hoop is inderdaad De Graafschap met act Henk de Jong. Mijn onrealistische is de altijd vervelende teringclub Heracles Heracles.quote:
NAC mag er ook wel uit, al vele jaren ranzig lelijk voetbal en financieel wanbeleidquote:Op zondag 16 december 2018 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn realistische hoop is inderdaad De Graafschap met act Henk de Jong. Mijn onrealistische is de altijd vervelende teringclub Heracles Heracles.
Wel leuk fanatiek publiek.quote:Op zondag 16 december 2018 14:51 schreef Szura het volgende:
[..]
NAC mag er ook wel uit, al vele jaren ranzig lelijk voetbal en financieel wanbeleid
Die als de bierpompen maar lopen act van Sjoerd Mossou is ook heel vervelend.quote:Op zondag 16 december 2018 14:51 schreef Szura het volgende:
[..]
NAC mag er ook wel uit, al vele jaren ranzig lelijk voetbal en financieel wanbeleid
Toch maar mooi 40 punten uitgegooid in 3 pijlenquote:
En dat ie z'n arm maar mag brekenquote:Op zondag 16 december 2018 14:53 schreef KennyPowers het volgende:
Erg jammer dat de sympathieke Meeuwisse van de klote Ier O'Connor gaat verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Yordi Meeuwissequote:Op zondag 16 december 2018 14:55 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat Meeuwisse werkt in de zaak van John van Zweden
samen met Stephen Burton?quote:Op zondag 16 december 2018 14:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Yordi Meeuwisse
Beroep Window Washer
Misschien vormen ze samen een teamquote:Op zondag 16 december 2018 15:00 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Volledige naam Stephen Burton
Beroep Window Cleaner
Subtiel verschil op de Mastercaller site
quote:Op zondag 16 december 2018 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vormen ze samen een teamYordi met de spons, Steve er met de zeem en de trekker achteraan
quote:Op zondag 16 december 2018 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vormen ze samen een teamYordi met de spons, Steve er met de zeem en de trekker achteraan
Heel die eerste ronde gewoon afschaffenquote:
Ik zou ze niet missenquote:Op zondag 16 december 2018 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel die eerste ronde gewoon afschaffen
Ik vind dit wel leuke potjes, je ziet een keer andere gezichten en die andere gezichten krijgen een mooi en groot podium. Gelieve naar 128 zodat we niet tussen die 1e en 2e ronde zitten te schakelen.quote:Op zondag 16 december 2018 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel die eerste ronde gewoon afschaffen
Ik heb altijd n beetje t idee bij O Connor dat je m ook zomaar op een mugshot zou kunnen zien als child abuserquote:
Grote kans dat hij dat ook is.quote:Op zondag 16 december 2018 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb altijd n beetje t idee bij O Connor dat je m ook zomaar op een mugshot zou kunnen zien als child abuser
Met 4 wildcards voor dartslegendesquote:Op zondag 16 december 2018 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel leuke potjes, je ziet een keer andere gezichten en die andere gezichten krijgen een mooi en groot podium. Gelieve naar 128 zodat we niet tussen die 1e en 2e ronde zitten te schakelen.
Prima om een keer andere gezichten te zien. Maar niet wanneer ze potjes gooien waarbij ik in slaap val, dan zie ik dus nog geen andere gezichtenquote:Op zondag 16 december 2018 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel leuke potjes, je ziet een keer andere gezichten en die andere gezichten krijgen een mooi en groot podium. Gelieve naar 128 zodat we niet tussen die 1e en 2e ronde zitten te schakelen.
Dan ook maar meer vrouwenquote:Op zondag 16 december 2018 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
THE HISTORY MAKERquote:Op zondag 16 december 2018 15:12 schreef MC-Morgan het volgende:
Na deze leg begint misschien de prachtpot van dit WK
Optimistisch vooruitzichtquote:Op zondag 16 december 2018 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer NL-er naar huis. Nentjes VD Voort Klaasen en VD Pas gaan daar ook nog bijkomen
In no-time hangt alles weer af van MvG.quote:Op zondag 16 december 2018 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer NL-er naar huis. Nentjes VD Voort Klaasen en VD Pas gaan daar ook nog bijkomen
70 gemiddeld moet Benito nog wel lukkenquote:Op zondag 16 december 2018 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel jammer dat dat ten koste gaat van een HOLLANDSE AVONDquote:Op zondag 16 december 2018 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dan maar een BELGISCHE AVOND.quote:Op zondag 16 december 2018 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat ten koste gaat van een HOLLANDSE AVOND
Goed idee, ik zal mijn vriendin ook even een seintje geven.quote:Op zondag 16 december 2018 15:15 schreef Grifte het volgende:
Pot van Dolan is een uitgelezen mogelijkheid om eens met de stofzuigert door het huis te gaan.
Ging die de discussie aan met Sergio Padt?quote:Op zondag 16 december 2018 15:17 schreef Szura het volgende:
RTL Boulevard: Hond van Dafne Schippers overleden na treinongeluk
Liep niet snel genoeg zekerquote:Op zondag 16 december 2018 15:17 schreef Szura het volgende:
RTL Boulevard: Hond van Dafne Schippers overleden na treinongeluk
quote:Op zondag 16 december 2018 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Brussel wordt ook weer eens afgebroken. Primaal volk daar.
quote:In de stoet was veel Vlaams nationalistisch vlagvertoon te zien en het geknal van rotjes te horen, evenals de leuzen "eigen volk eerst", "linkse ratten, rol uw matten" en "geen jihad in onze staat".
Het slankt niet af.quote:Op zondag 16 december 2018 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft Dolan het kerstshirt van Taylor gejat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |