Die als de bierpompen maar lopen act van Sjoerd Mossou is ook heel vervelend.quote:Op zondag 16 december 2018 14:51 schreef Szura het volgende:
[..]
NAC mag er ook wel uit, al vele jaren ranzig lelijk voetbal en financieel wanbeleid
Toch maar mooi 40 punten uitgegooid in 3 pijlenquote:
En dat ie z'n arm maar mag brekenquote:Op zondag 16 december 2018 14:53 schreef KennyPowers het volgende:
Erg jammer dat de sympathieke Meeuwisse van de klote Ier O'Connor gaat verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Yordi Meeuwissequote:Op zondag 16 december 2018 14:55 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat Meeuwisse werkt in de zaak van John van Zweden
samen met Stephen Burton?quote:Op zondag 16 december 2018 14:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Yordi Meeuwisse
Beroep Window Washer
Misschien vormen ze samen een teamquote:Op zondag 16 december 2018 15:00 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Volledige naam Stephen Burton
Beroep Window Cleaner
Subtiel verschil op de Mastercaller site
quote:Op zondag 16 december 2018 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vormen ze samen een teamYordi met de spons, Steve er met de zeem en de trekker achteraan
quote:Op zondag 16 december 2018 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vormen ze samen een teamYordi met de spons, Steve er met de zeem en de trekker achteraan
Heel die eerste ronde gewoon afschaffenquote:
Ik zou ze niet missenquote:Op zondag 16 december 2018 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel die eerste ronde gewoon afschaffen
Ik vind dit wel leuke potjes, je ziet een keer andere gezichten en die andere gezichten krijgen een mooi en groot podium. Gelieve naar 128 zodat we niet tussen die 1e en 2e ronde zitten te schakelen.quote:Op zondag 16 december 2018 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel die eerste ronde gewoon afschaffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |