Gewoon bull winnen en aan de tegenstander gevenquote:Op zondag 16 december 2018 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is dit nou weer voor cringeredenering? Je kunt beter de bull verliezen zodat je erachteraan loopt om ervaring op te doen
quote:Op zondag 16 december 2018 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is dit nou weer voor cringeredenering? Je kunt beter de bull verliezen zodat je erachteraan loopt om ervaring op te doen
Ach, bier in je gezicht laten gooien werkt ook in je voordeel. Til er niet te zwaar aan.quote:Op zondag 16 december 2018 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Man man man.quote:Op zondag 16 december 2018 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn realistische hoop is inderdaad De Graafschap met act Henk de Jong. Mijn onrealistische is de altijd vervelende teringclub Heracles Heracles.quote:
NAC mag er ook wel uit, al vele jaren ranzig lelijk voetbal en financieel wanbeleidquote:Op zondag 16 december 2018 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn realistische hoop is inderdaad De Graafschap met act Henk de Jong. Mijn onrealistische is de altijd vervelende teringclub Heracles Heracles.
Wel leuk fanatiek publiek.quote:Op zondag 16 december 2018 14:51 schreef Szura het volgende:
[..]
NAC mag er ook wel uit, al vele jaren ranzig lelijk voetbal en financieel wanbeleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |