Ik heb altijd n beetje t idee bij O Connor dat je m ook zomaar op een mugshot zou kunnen zien als child abuserquote:
Grote kans dat hij dat ook is.quote:Op zondag 16 december 2018 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb altijd n beetje t idee bij O Connor dat je m ook zomaar op een mugshot zou kunnen zien als child abuser
Met 4 wildcards voor dartslegendesquote:Op zondag 16 december 2018 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel leuke potjes, je ziet een keer andere gezichten en die andere gezichten krijgen een mooi en groot podium. Gelieve naar 128 zodat we niet tussen die 1e en 2e ronde zitten te schakelen.
Prima om een keer andere gezichten te zien. Maar niet wanneer ze potjes gooien waarbij ik in slaap val, dan zie ik dus nog geen andere gezichtenquote:Op zondag 16 december 2018 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel leuke potjes, je ziet een keer andere gezichten en die andere gezichten krijgen een mooi en groot podium. Gelieve naar 128 zodat we niet tussen die 1e en 2e ronde zitten te schakelen.
Dan ook maar meer vrouwenquote:Op zondag 16 december 2018 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
THE HISTORY MAKERquote:Op zondag 16 december 2018 15:12 schreef MC-Morgan het volgende:
Na deze leg begint misschien de prachtpot van dit WK
Optimistisch vooruitzichtquote:Op zondag 16 december 2018 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer NL-er naar huis. Nentjes VD Voort Klaasen en VD Pas gaan daar ook nog bijkomen
In no-time hangt alles weer af van MvG.quote:Op zondag 16 december 2018 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer NL-er naar huis. Nentjes VD Voort Klaasen en VD Pas gaan daar ook nog bijkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |