Die als de bierpompen maar lopen act van Sjoerd Mossou is ook heel vervelend.quote:Op zondag 16 december 2018 14:51 schreef Szura het volgende:
[..]
NAC mag er ook wel uit, al vele jaren ranzig lelijk voetbal en financieel wanbeleid
Toch maar mooi 40 punten uitgegooid in 3 pijlenquote:
En dat ie z'n arm maar mag brekenquote:Op zondag 16 december 2018 14:53 schreef KennyPowers het volgende:
Erg jammer dat de sympathieke Meeuwisse van de klote Ier O'Connor gaat verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Yordi Meeuwissequote:Op zondag 16 december 2018 14:55 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat Meeuwisse werkt in de zaak van John van Zweden
samen met Stephen Burton?quote:Op zondag 16 december 2018 14:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Yordi Meeuwisse
Beroep Window Washer
Misschien vormen ze samen een teamquote:Op zondag 16 december 2018 15:00 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Volledige naam Stephen Burton
Beroep Window Cleaner
Subtiel verschil op de Mastercaller site
quote:Op zondag 16 december 2018 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vormen ze samen een teamYordi met de spons, Steve er met de zeem en de trekker achteraan
quote:Op zondag 16 december 2018 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vormen ze samen een teamYordi met de spons, Steve er met de zeem en de trekker achteraan
Heel die eerste ronde gewoon afschaffenquote:
Ik zou ze niet missenquote:Op zondag 16 december 2018 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel die eerste ronde gewoon afschaffen
Ik vind dit wel leuke potjes, je ziet een keer andere gezichten en die andere gezichten krijgen een mooi en groot podium. Gelieve naar 128 zodat we niet tussen die 1e en 2e ronde zitten te schakelen.quote:Op zondag 16 december 2018 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel die eerste ronde gewoon afschaffen
Ik heb altijd n beetje t idee bij O Connor dat je m ook zomaar op een mugshot zou kunnen zien als child abuserquote:
Grote kans dat hij dat ook is.quote:Op zondag 16 december 2018 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb altijd n beetje t idee bij O Connor dat je m ook zomaar op een mugshot zou kunnen zien als child abuser
Met 4 wildcards voor dartslegendesquote:Op zondag 16 december 2018 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel leuke potjes, je ziet een keer andere gezichten en die andere gezichten krijgen een mooi en groot podium. Gelieve naar 128 zodat we niet tussen die 1e en 2e ronde zitten te schakelen.
Prima om een keer andere gezichten te zien. Maar niet wanneer ze potjes gooien waarbij ik in slaap val, dan zie ik dus nog geen andere gezichtenquote:Op zondag 16 december 2018 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel leuke potjes, je ziet een keer andere gezichten en die andere gezichten krijgen een mooi en groot podium. Gelieve naar 128 zodat we niet tussen die 1e en 2e ronde zitten te schakelen.
Dan ook maar meer vrouwenquote:Op zondag 16 december 2018 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
THE HISTORY MAKERquote:Op zondag 16 december 2018 15:12 schreef MC-Morgan het volgende:
Na deze leg begint misschien de prachtpot van dit WK
Optimistisch vooruitzichtquote:Op zondag 16 december 2018 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer NL-er naar huis. Nentjes VD Voort Klaasen en VD Pas gaan daar ook nog bijkomen
In no-time hangt alles weer af van MvG.quote:Op zondag 16 december 2018 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer NL-er naar huis. Nentjes VD Voort Klaasen en VD Pas gaan daar ook nog bijkomen
70 gemiddeld moet Benito nog wel lukkenquote:Op zondag 16 december 2018 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel jammer dat dat ten koste gaat van een HOLLANDSE AVONDquote:Op zondag 16 december 2018 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dan maar een BELGISCHE AVOND.quote:Op zondag 16 december 2018 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat ten koste gaat van een HOLLANDSE AVOND
Goed idee, ik zal mijn vriendin ook even een seintje geven.quote:Op zondag 16 december 2018 15:15 schreef Grifte het volgende:
Pot van Dolan is een uitgelezen mogelijkheid om eens met de stofzuigert door het huis te gaan.
Ging die de discussie aan met Sergio Padt?quote:Op zondag 16 december 2018 15:17 schreef Szura het volgende:
RTL Boulevard: Hond van Dafne Schippers overleden na treinongeluk
Liep niet snel genoeg zekerquote:Op zondag 16 december 2018 15:17 schreef Szura het volgende:
RTL Boulevard: Hond van Dafne Schippers overleden na treinongeluk
quote:Op zondag 16 december 2018 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Brussel wordt ook weer eens afgebroken. Primaal volk daar.
quote:In de stoet was veel Vlaams nationalistisch vlagvertoon te zien en het geknal van rotjes te horen, evenals de leuzen "eigen volk eerst", "linkse ratten, rol uw matten" en "geen jihad in onze staat".
Het slankt niet af.quote:Op zondag 16 december 2018 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft Dolan het kerstshirt van Taylor gejat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |