Woensdagmiddag nog twee partijen.quote:Op zondag 16 december 2018 14:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Wanneer is die 1e ronde afgelopen?
Ik 3-0.quote:
Voor hockey is alleen de Olympische Spelen rullevant.quote:Op zondag 16 december 2018 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook nog een hockeyfinale. (lijkt op stofzuigen)
Mooi. Dan kunnen we echt los.quote:Op zondag 16 december 2018 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Woensdagmiddag nog twee partijen.
één van de sporten waar ik de vrouwen leuker vind om te volgen dan de mannen.quote:Op zondag 16 december 2018 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor hockey is alleen de Olympische Spelen rullevant.
Oh mannenhockey is geen sport.quote:Op zondag 16 december 2018 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van de sporten waar ik de vrouwen leuker vind om te volgen dan de mannen.
Is dat vanwege hun uiterlijk of vanwege hun prestaties?quote:Op zondag 16 december 2018 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van de sporten waar ik de vrouwen leuker vind om te volgen dan de mannen.
Beide.quote:Op zondag 16 december 2018 14:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Is dat vanwege hun uiterlijk of vanwege hun prestaties?
Handbal en volleybal is ook wel leuk op de Olympische Spelen.quote:Op zondag 16 december 2018 14:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Hey er is handbal op. Even mooie meisjes bekijken.
Budels Bier is by far ranziger.quote:Op zondag 16 december 2018 14:27 schreef Szura het volgende:
Dommelsch is echt de ranzigste pils die in Nederland te vinden is
quote:Op zondag 16 december 2018 14:29 schreef Szura het volgende:
Die O’Connor is wel een kneusje
Ik ben voor de NEDERLANDER dit potje
Dat lijkt me prima tijdens een opkomst.quote:Op zondag 16 december 2018 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een presentator die niks zegt zou nog ongemakkelijker zijn.
Ze zijn begonnenquote:Op zondag 16 december 2018 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
Graag geen spoilers over Ajax hier als het een beetje kan.
Ajaxquote:Op zondag 16 december 2018 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2018 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Frenkie de Jong had net de bal.quote:Op zondag 16 december 2018 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2018 14:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Stond ook 1,5 meter buitenspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |