SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Oh ja, iemand moet het schuttersbier koud zetten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:24 schreef De_Kraam het volgende: [..] Nee joh, die staan te frituren. #viesdik
Staat naast de Batmobilequote:
Dimitri die Maijer op z'n bek danstquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:31 schreef Pery het volgende:
[..]
Maijer dacht even dat Dimitri op zijn commando een act zou opvoeren.
In principe heeft Wright na morgen elf dagen vrij dus ik denk dat het toernooi voor hem tegen die tijd opnieuw is begonnen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze hadden beter Peter Wright automatisch bij de laatste 16 kunnen instromen.
Volgende keer mag je wel een vorkje mee prikken hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg wel honger van al dat gepraat van Koert over wraps
Alweer terug uit België?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze hadden beter Peter Wright automatisch bij de laatste 16 kunnen instromen.
Eten jullie friet, snacks en wraps?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer mag je wel een vorkje mee prikken hoor.
Voor gasten maken we alles.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eten jullie friet, snacks en wraps?
Verse is altijd lekkerder. Mijn vader maakt de bestequote:Op zaterdag 15 december 2018 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik eet een blikje Unox Erwtensoep.
Een pittoresk dorpje onder de rook van Leeuwarden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar een of ander fries dorp?
Alles wat mijn oma kookt, vind ik heerlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Verse is altijd lekkerder. Mijn vader maakt de beste
Oma'squote:Op zaterdag 15 december 2018 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alles wat mijn oma kookt, vind ik heerlijk.
Hurdegaryp? Buitenpost?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een pittoresk dorpje onder de rook van Leeuwarden.
Er stopt geen trein.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hurdegaryp? Buitenpost?
Hoop toch echt dat er een trein is, anders moet je de binnenlanden in.
RIP. Sterkte voor de nabestaandenquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun Koert sowieso een North-West partij.
Ik had de huiskamervraag goed bij Zjak dus ik werd genoemd in de uitzending, #lifegoalsquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had de huiskamervraag goed bij Zjak dus ik werd genoemd in de uitzending, #lifegoals
Mag in de OP iddquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had de huiskamervraag goed bij Zjak dus ik werd genoemd in de uitzending, #lifegoals
Meeste 180'ers van een Nederlander in een WK-pot first to 3 sets.quote:
Goutum?quote:
Ben trots op je Stijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meeste 180'ers van een Nederlander in een WK-pot first to 3 sets.
11x van Vincent. Bij 2-2, 5-5 is er trouwens een cringeworthy manier van bullen.
Okquote:
Goutum wordt stoke city genoemd Hans. (vanwege crematorium)quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het interesseert me niet genoeg om nog een gok te wagen
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Spotje met René Froger irritantste radioreclame - https://nos.nl/l/2263680
Eyelove gif genot
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Spotje met René Froger irritantste radioreclame - https://nos.nl/l/2263680
Eyelove gif genot
Heeft Zjak ook cocufetisjist uitgesproken?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb er alleen een paar als bladwijzer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap nooit hoe jullie al die gifjes documenteren.
Nee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Zjak ook cocufetisjist uitgesproken?
_alaphilippe is het tochquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Zjak ook cocufetisjist uitgesproken?
Niet. Ik upload elke gif opnieuw. (wel veel opgeslagen uiteraard)quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik dacht dat het nog wel eens wisselde die namen.quote:
Wie ik met Alaphilippe bedoel.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
Pas maar op, straks krijgen we ''Fietsen is geen sport''
Ach ja, er wordt ook wel eens beweerd dat darten geen sport is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
JR gaat zo zeggen dat wielrennen geen sport is, dat geef ik je op een briefje.
Heidenen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ja, er wordt ook wel eens beweerd dat darten geen sport is.
Cocu.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie ik met Alaphilippe bedoel.
Ik verkondig ook louter waarheden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
JR gaat zo zeggen dat wielrennen geen sport is, dat geef ik je op een briefje.
Darten is geen sportquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ja, er wordt ook wel eens beweerd dat darten geen sport is.
Lolquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stenen optillen is een sport.
dartsfreak jaccoquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het yannickdevos7.
Bladwijzermap met korte uitleg in titel, vervolgens gesorteerd per spelersnaam. Ofja, het gros.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
Makkelijke zege voor Heraclesquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
Vanavond hoop ik geen posts te lezen over HER-PSV. /opaofoomopverjaardagen
Altijd genieten van de champions league, ben blij dat de favoriet uit Letland het waar kon makenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie heeft er ook Strong Man Champions League zitten kijken?
Ik had een Jessica kopje maar die doen het voor een groot deel niet meer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bladwijzermap met korte uitleg in titel, vervolgens gesorteerd per spelersnaam. Ofja, het gros.
Dat is geen goed teken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had een Jessica kopje maar die doen het voor een groot deel niet meer.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha, hier een 'Alba / andere gifjesmap', naast m'n Darts / VI / Voetbal overige mapjes.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil flodder of beanquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie heeft er ook Strong Man Champions League zitten kijken?
Maar Heracles heeft thuis alleen van Feyenoord verloren!!! #insaaidinfurmeesjenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel hoop in krijgen.
Rond kerst komt dat sowieso.quote:
Heb je hier een mooi jpeg plaatje bij?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar Heracles heeft thuis alleen van Feyenoord verloren!!! #insaaidinfurmeesjen
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hier een mooi jpeg plaatje bij?
Slecht hequote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boetes in guldens uitschrijven is zeker een sport.
Voetbal kijken in de hoop dat een club verliest, is primitief. Heb ik besloten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel hoop in krijgen.
Nu pas?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbal kijken in de hoop dat een club verliest, is primitief. Heb ik besloten.
Dus je kijkt nu neer op iedereen die dat doet?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stijn, weet jij dat?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:39 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is die glenn de drummer bij de eredivisietribune? Ik vraag mij dat al heel lang af.
Nee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je kijkt nu neer op iedereen die dat doet?
Weet ik veel. FOX Sports is mijn niche niet. Ik kijk alleen naar Ajax en dat is het.quote:
Ik hoop dat PEC degradeert.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zal wel vrienden zijn met iemand die daar werkt, en zodoende is een schnabbel geboren.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sport volgen is zo vaak primitief, dat maakt het ook aantrekkelijk.
Ah okee, bedankt johquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind Hans vrijdagavond altijd wel vermakelijk met Pascal. (Hans kent alle spelers en bezoekt regelmatig trainingen)quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
Overigens zelden een kanslozer programma dan de Eretribune gezien.
HansGod heeft een wereldleven.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Hans vrijdagavond altijd wel vermakelijk met Pascal. (Hans kent alle spelers en bezoekt regelmatig trainingen)
Hans wil alleen zijn mening maniakaal doordrijven. Daar kan ik heel slecht tegen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Hans vrijdagavond altijd wel vermakelijk met Pascal. (Hans kent alle spelers en bezoekt regelmatig trainingen)
Uit medelijden. Daarom is Mario Been ook analist.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:39 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is die glenn de drummer bij de eredivisietribune? Ik vraag mij dat al heel lang af.
Gaat over de KK divisie, laat gaan joh. Sfeertje is prima, kijk er altijd met plezier naar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hans wil alleen zijn mening maniakaal doordrijven. Daar kan ik heel slecht tegen.
Nwah, hoe hij Lijnders week na week blijft bashen heeft iets heel treurigs over zich.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat over de KK divisie, laat gaan joh. Sfeertje is prima, kijk er altijd met plezier naar.
Schakelshowgenotquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat over de KK divisie, laat gaan joh. Sfeertje is prima, kijk er altijd met plezier naar.
Beter dan VI?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
Jeff en Co zitten zo in de studio.
'Werk' ?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. (VI kijk ik altijd uitgesteld, ik ben vrijdagavond op mijn 'werk')
Ah, heet jij Pascal?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker naar de hoeren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh is dat vrijwillig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Darten in een buurthuis en ik sta dan achter de bar.
Wie?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pascalus zien we hier ook nooit meer.
Als je het leuk vind is 20 euro gewoon lekker meegenomenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt een vergoeding. (nogal tegenstrijdig i know) 20 euro op een avond of zo.
Ja niks mis mee hoor, wist ik ook niet van tevoren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:57 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Als je het leuk vind is 20 euro gewoon lekker meegenomen
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rudi Voller look-a-like op RTL7?
Bingoquote:
Ja, wat een lulquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pascalus zien we hier ook nooit meer.
Koert was al bij Jarno Hams, die er niet was.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond Koert? Arbeidstijdenwet en zo?Pleeeeeez
We hopen allemaal dat hij het niet begeeft!quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Er wordt roofbouw op Marcel gepleegd.
Dat hoorde ik ja, maar dat was verre van live natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Koert was al bij Jarno Hams, die er niet was.
Zou Humberto ook de Wilfred clausule hebben?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Er wordt roofbouw op Marcel gepleegd.
Laten we het niet hopen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Humberto ook de Wilfred clausule hebben?
Rtquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik schakel weer naar het darts want bij PSV is het gespeeld.
Echt hé?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
Marcel wil horen dat Jeffrey de nederlaag moeilijk kan accepteren.
Lekkere onzin ook. Alsof we ineens allemaal een kapotte buitenboordmotor in de aanbieding hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dubbele bengi.nl genot
Ik haat hoemberto.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Euh... van wel toch? Al zal Zijlenmans en De Nol eerder aan de beurt zijn.
Ik ook hoor, net als Jim Long vanmiddag.quote:
Misschien wil hij voor het altijd gezellige DRT wel terugkomen.quote:
Weinig verkapte "Kijk mij kenner zijn en ook genieten van wedstrijden waarbij er eens in de achttien pijlen één de triple raakt"-post.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
Alsof het darten er puur is om de cola-met-popcorn-figuren te plezieren.
''mAaR is Er gEeN sPekTaKeL''
zo danquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig verkapte "Kijk mij kenner zijn en ook genieten van wedstrijden waarbij er eens in de achttien pijlen één de triple raakt"-post.
Ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
Alsof het darten er puur is om de cola-met-popcorn-figuren te plezieren.
Vooral bij de wok on girls. Komt nooit meer terug.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
Zo mooi als hij dat Engels accent imiteert hahahaha
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig verkapte "Kijk mij kenner zijn en ook genieten van wedstrijden waarbij er eens in de achttien pijlen één de triple raakt"-post.
Dan ben je geen kenner of liefhebber maar levensmoe als je daar van kan genieten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Viespeuk die Arjan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vooral bij de wok on girls. Komt nooit meer terug.
Ik vind het echt een gemisquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vooral bij de wok on girls. Komt nooit meer terug.
Hij wilde ze bijeen houden. (quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft hij zijn hele imkergezin meegenomen?
Flink ziedende comeback, echter beschouw ik darten niet als een gebeuren om puur en alleen de mongooltjes in de samenleving te plezieren. Mag dat?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man, man, man.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wilde ze bijeen houden. ()
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk opkomstnummertje. Maar de beste nummers zijn toch meezingers
Zaatkontgodinquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als hij bovenop Zaat gaat liggen is ze dood.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als hij bovenop Zaat gaat liggen is ze dood.
Eens ja, dan gaat de zaal lekker losquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk opkomstnummertje. Maar de beste nummers zijn toch meezingers
Bedoel je met die mongooltjes de casual dartskijkers? #dtvquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Flink ziedende comeback, echter beschouw ik darten niet als een gebeuren om puur en alleen de mongooltjes in de samenleving te plezieren. Mag dat?
Nee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je met die mongooltjes de casual dartskijkers? #dtv
Ja hoor, dat mag, maar dat geforceerde "het is ook leuk als ze er geen kut van bakken" is nog wel wat erger dan het vragen om spektakel.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Flink ziedende comeback, echter beschouw ik darten niet als een gebeuren om puur en alleen de mongooltjes in de samenleving te plezieren. Mag dat?
Hoorde je mij dat zeggen bij Mansell - Long?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag, maar dat geforceerde "het is ook leuk als ze er geen kut van bakken" is nog wel wat erger dan het vragen om spektakel.
Zij doet mij niks nee, sorry.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jij kan door dat jurkje heenkijken?
Goede kanshebber om onder de 70 te gooien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De werken van Krek Ross in lokale contreien.
Toen las ik hier niet mee, want sport.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoorde je mij dat zeggen bij Mansell - Long?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:18 schreef Coco. het volgende:
Hoeveel staat Powerpoint? xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen las ik hier niet mee, want sport.
Vind ik veel knapper dan deze Ashley.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer kraak noch smaak.
Die komt niet eens door de PDC voorronde.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer kraak noch smaak.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:18 schreef Coco. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BDO materiaal.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die komt niet eens door de PDC voorronde.
Veel beter zelfs.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast beter dan Zaat?
Doe eens normaal
Ten opzichte van wie?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
RTL loopt achter. Of is dat altijd zo?
Volgens de livescore valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
RTL loopt achter. Of is dat altijd zo?
Nu, denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:22 schreef R-woud88 het volgende:
Sinds wanneer staan er vlaggen van het land achter de naam?
Of is dit de eerste keer dat het mij opvalt
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel beter zelfs.
Zaat is echt niks.
Kom vechten dan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel beter zelfs.
Zaat is echt niks.
"echter" betekent gewoon hetzelfde als "maar" en gebruik je ook op dezelfde manier. Dit is nodeloos interessant proberen te doen en daar bovendien bij falen. Doe maar nietquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zodanquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"echter" betekent gewoon hetzelfde als "maar" en gebruik je ook op dezelfde manier. Dit is nodeloos interessant proberen te doen en daar bovendien bij falen. Doe maar niet/grammarnazi
Dat was vanmiddag nog niet idd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:22 schreef R-woud88 het volgende:
Sinds wanneer staan er vlaggen van het land achter de naam?
Of is dit de eerste keer dat het mij opvalt
Wat schandalig is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag nog niet idd.
Wat een ziedende post.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"echter" betekent gewoon hetzelfde als "maar" en gebruik je ook op dezelfde manier. Dit is nodeloos interessant proberen te doen en daar bovendien bij falen. Doe maar niet/grammarnazi
Ja, maar dat was links van het scorebord, dat komt heel incidenteel in beeld.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ze zaten bij die Duitscher vanmiddag toch te kloten met een vlag van Kroatië?
Voor een toernooi dat zich het WK noemt wel inderdaadquote:
of je hebt een slecht huwelijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan ben je geen kenner of liefhebber maar levensmoe als je daar van kan genieten.
Waar staat dat momenteel op?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
Ross gaat langzaam naar slechtste gemiddelde dit WK.
Q Boris Koltsov 79,19quote:
Jij zou nog bovenop Simone Kleinsma duiken hč, ouwe reus.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:25 schreef De_Kraam het volgende:
Maar die Emily is ook wel lekker hoor bohbohboh etc
De 74.45 van Mickey Mansell lijkt me, maar liefhebber Stijn die zelfs alle amateurs kijkt zal daar vast meer over kunnen vertellen.quote:
Anders was ze sowieso niet aangenomenquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:25 schreef De_Kraam het volgende:
Maar die Emily is ook wel lekker hoor bohbohboh etc
Uit respect voor Ben doe ik dat niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou nog bovenop Simone Kleinsma duiken hč, ouwe reus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |