quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
Pas maar op, straks krijgen we ''Fietsen is geen sport''
Ach ja, er wordt ook wel eens beweerd dat darten geen sport is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
JR gaat zo zeggen dat wielrennen geen sport is, dat geef ik je op een briefje.
Heidenen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ja, er wordt ook wel eens beweerd dat darten geen sport is.
Cocu.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie ik met Alaphilippe bedoel.
Ik verkondig ook louter waarheden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
JR gaat zo zeggen dat wielrennen geen sport is, dat geef ik je op een briefje.
Darten is geen sportquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ja, er wordt ook wel eens beweerd dat darten geen sport is.
Lolquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stenen optillen is een sport.
dartsfreak jaccoquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het yannickdevos7.
Bladwijzermap met korte uitleg in titel, vervolgens gesorteerd per spelersnaam. Ofja, het gros.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap nooit hoe jullie al die gifjes documenteren.
Makkelijke zege voor Heraclesquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
Vanavond hoop ik geen posts te lezen over HER-PSV. /opaofoomopverjaardagen
Altijd genieten van de champions league, ben blij dat de favoriet uit Letland het waar kon makenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie heeft er ook Strong Man Champions League zitten kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |