SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Oh ja, iemand moet het schuttersbier koud zetten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:24 schreef De_Kraam het volgende: [..] Nee joh, die staan te frituren. #viesdik
Staat naast de Batmobilequote:
Dimitri die Maijer op z'n bek danstquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:31 schreef Pery het volgende:
[..]
Maijer dacht even dat Dimitri op zijn commando een act zou opvoeren.
In principe heeft Wright na morgen elf dagen vrij dus ik denk dat het toernooi voor hem tegen die tijd opnieuw is begonnen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze hadden beter Peter Wright automatisch bij de laatste 16 kunnen instromen.
Volgende keer mag je wel een vorkje mee prikken hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg wel honger van al dat gepraat van Koert over wraps
Alweer terug uit België?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze hadden beter Peter Wright automatisch bij de laatste 16 kunnen instromen.
Eten jullie friet, snacks en wraps?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer mag je wel een vorkje mee prikken hoor.
Voor gasten maken we alles.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eten jullie friet, snacks en wraps?
Verse is altijd lekkerder. Mijn vader maakt de bestequote:Op zaterdag 15 december 2018 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik eet een blikje Unox Erwtensoep.
Een pittoresk dorpje onder de rook van Leeuwarden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar een of ander fries dorp?
Alles wat mijn oma kookt, vind ik heerlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Verse is altijd lekkerder. Mijn vader maakt de beste
Oma'squote:Op zaterdag 15 december 2018 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alles wat mijn oma kookt, vind ik heerlijk.
Hurdegaryp? Buitenpost?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een pittoresk dorpje onder de rook van Leeuwarden.
Er stopt geen trein.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hurdegaryp? Buitenpost?
Hoop toch echt dat er een trein is, anders moet je de binnenlanden in.
RIP. Sterkte voor de nabestaandenquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun Koert sowieso een North-West partij.
Ik had de huiskamervraag goed bij Zjak dus ik werd genoemd in de uitzending, #lifegoalsquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had de huiskamervraag goed bij Zjak dus ik werd genoemd in de uitzending, #lifegoals
Mag in de OP iddquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had de huiskamervraag goed bij Zjak dus ik werd genoemd in de uitzending, #lifegoals
Meeste 180'ers van een Nederlander in een WK-pot first to 3 sets.quote:
Goutum?quote:
Ben trots op je Stijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meeste 180'ers van een Nederlander in een WK-pot first to 3 sets.
11x van Vincent. Bij 2-2, 5-5 is er trouwens een cringeworthy manier van bullen.
Okquote:
Goutum wordt stoke city genoemd Hans. (vanwege crematorium)quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het interesseert me niet genoeg om nog een gok te wagen
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Spotje met René Froger irritantste radioreclame - https://nos.nl/l/2263680
Eyelove gif genot
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Spotje met René Froger irritantste radioreclame - https://nos.nl/l/2263680
Eyelove gif genot
Heeft Zjak ook cocufetisjist uitgesproken?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb er alleen een paar als bladwijzer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap nooit hoe jullie al die gifjes documenteren.
Nee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Zjak ook cocufetisjist uitgesproken?
_alaphilippe is het tochquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Zjak ook cocufetisjist uitgesproken?
Niet. Ik upload elke gif opnieuw. (wel veel opgeslagen uiteraard)quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik dacht dat het nog wel eens wisselde die namen.quote:
Wie ik met Alaphilippe bedoel.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
Pas maar op, straks krijgen we ''Fietsen is geen sport''
Ach ja, er wordt ook wel eens beweerd dat darten geen sport is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
JR gaat zo zeggen dat wielrennen geen sport is, dat geef ik je op een briefje.
Heidenen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ja, er wordt ook wel eens beweerd dat darten geen sport is.
Cocu.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie ik met Alaphilippe bedoel.
Ik verkondig ook louter waarheden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
JR gaat zo zeggen dat wielrennen geen sport is, dat geef ik je op een briefje.
Darten is geen sportquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ja, er wordt ook wel eens beweerd dat darten geen sport is.
Lolquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stenen optillen is een sport.
dartsfreak jaccoquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het yannickdevos7.
Bladwijzermap met korte uitleg in titel, vervolgens gesorteerd per spelersnaam. Ofja, het gros.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
Makkelijke zege voor Heraclesquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
Vanavond hoop ik geen posts te lezen over HER-PSV. /opaofoomopverjaardagen
Altijd genieten van de champions league, ben blij dat de favoriet uit Letland het waar kon makenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie heeft er ook Strong Man Champions League zitten kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |