Klopt. Als iemand een set 110 gemiddeld gooit en daarna 3 sets 85 lijkt het nog alsof het aardig was.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Plus, dat gemiddeldes zeker in setspel niet enorm veel zeggen. In legs is dat natuurlijk heel anders.
Woensdag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Op welke dag moet Kim Huybrechts?
ja alle mannen gaan dan pissen etc. Er is echt wel over nagedacht. Maar ik vind het kutquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Alle mannen kijken gebiologeerd naar het darten. Alle vrouwen worden gedwongen mee te kijken en pakken sneller de telefoon erbij om te shoppen.
Ga ik nog de mist in ook.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de IBU
Nee joh, die staan te frituren. #viesdikquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Alle mannen kijken gebiologeerd naar het darten. Alle vrouwen worden gedwongen mee te kijken en pakken sneller de telefoon erbij om te shoppen.
Hij heeft nota bene tijdens het vorige WK in de studio gezeten.quote:
Je mist een FOK! inside grapjequote:Op zaterdag 15 december 2018 18:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft nota bene tijdens het vorige WK in de studio gezeten.
Oh sorryquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je mist een FOK! inside grapje
Zijn er ook fok inside onderbroeken?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je mist een FOK! inside grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |