SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Morgen Dolan in de derde pot (lol).quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Als commentator even alle darters dom noemen
quote:
Van Gerwen alleen vanavond.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
HOLLANDISCHE AVOND vanvond dus?
Teleurstellend dat North een 2-0 achterstand heeft goedgemaakt tegen Marijanovic in de eerste ronde van dit WK. Ik gun North de volgende ronde want hij is een goede gozer met veel humor maar voor mijn ingevulde bracket was het beter geweest als Marijanovic had gewonnenquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:21 schreef El-Stinho het volgende:
Vanavond wel wedstrijden met een prima tempo. Best zin in.
Ja en FRIESE MIDDAGquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
HOLLANDISCHE AVOND vanvond dus?
Nee, ik kan me alleen arrogant cringe-interview herinneren tijdens het vorige WK.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Teleurstellend dat North een 2-0 achterstand heeft goedgemaakt tegen Marijanovic in de eerste ronde van dit WK. Ik gun North de volgende ronde want hij is een goede gozer met veel humor maar voor mijn ingevulde bracket was het beter geweest als Marijanovic had gewonnen
Heb jij Northy ooit op humor kunnen betrappen?
Eerst gezeik over kerstsokken en ondergoedkoperquote:
Dat duurt nog hééél lang hè.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.Ik hou me voor de rest van het wk gedeisd.
Wat voor snacks?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn vriendin thuiskomt met de snacks en patat.
Blijkbaar. Cringyquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:35 schreef showtimer het volgende:
Mag Zjac die merknamen niet noemen?
Shoarmaroll heb ik nog nooit op.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Shoarmaroll en een kroket. (Geen idee wat zij neemt)
Hij mag alleen de RTL7 pijlen aanprijzen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:35 schreef showtimer het volgende:
Mag Zjac die merknamen niet noemen?
Staat deze niet op de bingokaart? Komt jaarlijks terug.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
Jacques spreekt zichzelf enorm tegen met de ''DRUK VAN DUITSLAND''-act.
Waarschijnlijk een kaassoufflé.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goddelijk spul.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shoarmaroll heb ik nog nooit op.
Ik hou me niet bezig met de bingokaart. Ik vertrouw volledig op het wandelende archief dat Wimderon heet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Staat deze niet op de bingokaart? Komt jaarlijks terug.
Liever een satérol, maar okequote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie mag zich dan de producent van die speren noemen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij mag alleen de RTL7 pijlen aanprijzen.
Smakelijk eten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liever een satérol, maar okeIk ga zo gourmetschotel eten
Gourmetten heb ik al lang niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liever een satérol, maar okeIk ga zo gourmetschotel eten
Idee van gourmetten is juist dat je verantwoordelijk bent voor je eigen spul?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al mis ik die laffe stukjes vlees ook niet.
Ja maar je moet toch wachten tot je kleine hamburgertje eindelijk gaar is, en als je het dan eet denk je ook van "Was dit het nou".quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Idee van gourmetten is juist dat je verantwoordelijk bent voor je eigen spul?
Dit is duidelijk een echt dartskoppel.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn vriendin thuiskomt met de snacks en patat.
Je KUNT er zelf best wat van maken iddquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Idee van gourmetten is juist dat je verantwoordelijk bent voor je eigen spul?
Niels spreekt niet met mensen, hij kletst met mensenquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:34 schreef El-Stinho het volgende:
Niels is ook wel trots op mensen die hij spreekt, hé?
En? Heeft ie er wat aan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:51 schreef wimderon het volgende:
11 perfecte pijlen op rij van De Nop.
Nu kijken er ook casuals mee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
Dit verhaal heb je al 88 keer verteld, Niels.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil don't take me home nooit meer horen
Momenteel, ja. Eerder in de set was Hopp gewoon prima.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, Noppert laat vooral veel liggen.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, Noppert laat vooral veel liggen.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het gespeeld is?
Nietquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:59 schreef T3hTommay het volgende:
Hoe kan Noppert dit nog omdraaien?
Hopp = Hoppquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Momenteel, ja. Eerder in de set was Hopp gewoon prima.
Ik gun Hopp zijn eerste constante partij buiten #eigelandquote:
Inmiddels wel ja, met dank aan Piet de Zaadlulquote:
Vond je zijn overwinningen tegen Vincent en Murvin op WK's niet alleraardigst?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun Hopp zijn eerste constante partij buiten #eigeland
Dat was Hopp 1.0. Dit is Hopp 2.0.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vond je zijn overwinningen tegen Vincent en Murvin op WK's niet alleraardigst?
Ze heeft moeite om het bord te raken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is duidelijk een echt dartskoppel.
Dan nog 10.000 keer beter dan deze gasidioot.quote:
Hoe zat het met Slob zijn mensenkennis?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze heeft moeite om het bord te raken.
Niets bijzonders voor de best geplaatste qualifier.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog 10.000 keer beter dan deze gasidioot.
Kaassoufflé zat er bij ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe zat het met Slob zijn mensenkennis?
Wel als je deze kutpartij zietquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niets bijzonders voor de best geplaatste qualifier.
Lol, hij staat gewoon uitstekend te scoren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel als je deze kutpartij ziet
Nederlanders scoren altijd in de laatste minuutquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
Over mensen die 'raar' op de oche staan gesproken; googel eens op Kevin Voornhout.
160 was ook mooi geweest.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Oké nu is het een moment voor een 180'er
Weet jij wat de EBU-waarde van Hopp is?😜quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is duidelijk een echt dartskoppel.
,,, in deze set.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:09 schreef KennyPowers het volgende:
Noppert moet nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere leg moet winnen
Dat hoeft niet op zich Johan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:09 schreef KennyPowers het volgende:
Noppert moet nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere leg moet winnen
Twee dagen FEBO-onthouding en het is gepiept.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Dood jezelf gewoon anders, Barney. Dan ben je ervan af.
Zou voor Maijer een beter idee zijnquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Nou, nou nou.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Milkshake minder bij de lunch.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Twee dagen FEBO-onthouding en het is gepiept.
Zak in elkaar johquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Bijzonder.quote:PT4 Jeffrey de Zwaan 106,09
2 Rob Cross 102,93
PT1 Danny Noppert 97,35
32 Max Hopp 93,43
4 Gary Anderson 94,92
Q Kevin Burness 92,35
Q Cody Harris 92,52
28 Jamie Lewis 92,32
Ja hequote:Op zaterdag 15 december 2018 18:14 schreef El-Stinho het volgende:
97,35 gemiddeld met 3 uit 22 op de dubbels. Kan je nagaan als zijn dubbels wel in orde waren.
Ik las penetrerenquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aletha zal wel weer ongemakkelijk presenteren.
Dat iedereen die goed gooit dat doet tegen iemand die ook goed gooit denk ik.quote:
Ik kijk alleen naar de IBUquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet jij wat de EBU-waarde van Hopp is?😜
quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoppa. Een toffe Fries is een uitgeschakelde Fries.
Plus, dat gemiddeldes zeker in setspel niet enorm veel zeggen. In legs is dat natuurlijk heel anders.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat iedereen die goed gooit dat doet tegen iemand die ook goed gooit denk ik.
Ik snap het wel. Alle mannen kijken gebiologeerd naar het darten. Alle vrouwen worden gedwongen mee te kijken en pakken sneller de telefoon erbij om te shoppen.quote:
Oh okee, dacht even dat het ging om "hoger gemiddelde, toch verloren". Dat was bij Gary Anderson niet het geval nl.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat iedereen die goed gooit dat doet tegen iemand die ook goed gooit denk ik.
Klopt. Als iemand een set 110 gemiddeld gooit en daarna 3 sets 85 lijkt het nog alsof het aardig was.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Plus, dat gemiddeldes zeker in setspel niet enorm veel zeggen. In legs is dat natuurlijk heel anders.
Woensdag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Op welke dag moet Kim Huybrechts?
ja alle mannen gaan dan pissen etc. Er is echt wel over nagedacht. Maar ik vind het kutquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Alle mannen kijken gebiologeerd naar het darten. Alle vrouwen worden gedwongen mee te kijken en pakken sneller de telefoon erbij om te shoppen.
Ga ik nog de mist in ook.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de IBU
Nee joh, die staan te frituren. #viesdikquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Alle mannen kijken gebiologeerd naar het darten. Alle vrouwen worden gedwongen mee te kijken en pakken sneller de telefoon erbij om te shoppen.
Hij heeft nota bene tijdens het vorige WK in de studio gezeten.quote:
Je mist een FOK! inside grapjequote:Op zaterdag 15 december 2018 18:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft nota bene tijdens het vorige WK in de studio gezeten.
Oh sorryquote:Op zaterdag 15 december 2018 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je mist een FOK! inside grapje
Zijn er ook fok inside onderbroeken?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je mist een FOK! inside grapje
Ja, met inside op de achterkant.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er ook fok inside onderbroeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |