Succes met je Touchpad.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Draadloze muis voor de laptop.
Klopt. De linkerknop was al naar de tering van mijn muis dus ik gebruikte de rechterknop; echter ook gestorven.quote:
Goeijen bril en lekker gezonde boodschapjesquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er gewoon zo uit nu.
Thuis weer boobytraps knutselen genot.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goeijen bril en lekker gezonde boodschapjes
Ja man daarom ,net aan elk jaar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat appte mij net ook al iemand ja.Alleen maar 1-2 of 1--1
Ajax moet volgende week nog naar Utrecht.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man daarom ,net aan elk jaar.
Denk wel dat PSV uiteindelijk gewoon wint ,maar ben er minder zeker van dan andere uitwedstrijden.
Mochten ze punten verliezen kan je het kampioenschap nu al vergeten denk ik
Geen woord aan gelogen verderquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Als commentator even alle darters dom noemen
Utrecht speelt 2 dagen eerder in de kuip..anders had ik wel een beetje hoop gehad.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet volgende week nog naar Utrecht.
Maar beslist is het dan sowieso nog niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht speelt 2 dagen eerder in de kuip..anders had ik wel een beetje hoop gehad.
Wint ajax wel..
Advocaat is eerder te laf om het fenomeen Venema op te stellen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht speelt 2 dagen eerder in de kuip..anders had ik wel een beetje hoop gehad.
Wint ajax wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |