SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Loopt Awesome Dawson de tour daar niet ofzo?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
Jim Long is wel heel gźnant voor een Canadese Rankingwinnaar.
Dawson deed mee aan het Noord-Amerikaanse Kampioenschap, daarbij heeft Dawson een Tourkaart.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Loopt Awesome Dawson de tour daar niet ofzo?
Jerry was de badguy in Tom & Jerry.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hey, daar is een broertje van
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jerry was de badguy in Tom & Jerry.
Mikkie Mensel mag heel gauw opzouten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Mansell gaat ons een plezier doen.
Dus jij juicht voor Long?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mikkie Mensel mag heel gauw opzouten.
Mansell gaat straks sjoooookenquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Mansell gaat ons een plezier doen.
Check.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:40 schreef skysherrif het volgende:
Het gaat ook gewoon 1 1 in sets worden zo
klopt niet, laatste checkout van Long was 127quote:
Nieuw zwembad filmpjequote:Op zaterdag 15 december 2018 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even de samenvatting van VI gisteren terugkijken.
Ik kwam hem als eerste op Google tegen, maar jouwe is ook supergrappig!quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hey, daar is een broertje van
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Nu chargeer je.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:51 schreef Doevelaer het volgende:
NL naar Hockey WK finale
Beter om aan te zien dan Mansell Long
Hockey is geen sport, nee.quote:
Omgekeerd stofzuigen noemde ik het vroeger.quote:
Op te lossen door volgend jaar nog meer nobuddys mee te laten doen. Dan zijn ze niet de enige.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:53 schreef skysherrif het volgende:
Zouden ze zich stiekem niet wat schamen daar op het podium?
Over een uur komt mijn vader thuis van werk. Ik denk dat hij eerder thuis is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een kwartier niet kijk en dan nog is er geen leg voorbij
We hebben wel ongeveer een uurtje gedaan over de eerste twee sets en we moeten er ook nog minimaal twee dus dat zou nog best kunnen ookquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over een uur komt mijn vader thuis van werk. Ik denk dat hij eerder thuis is.
Lijkt of ie aan de chemo zit.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:54 schreef skysherrif het volgende:
Mansell ziet er uit alsof ie zo een kamerling gaat doen.
Waarom is daar fophef over?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:56 schreef skysherrif het volgende:
@stijn moeten we vanavond niet naar de oliebollenparty
Weet niet of het echt ophef is, maar het is een soort feestje voor bekende twitteraars dus daar zal altijd wel wat gedoe en drama over zijn.quote:
Nee, dat weet ik.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet of het echt ophef is, maar het is een soort feestje voor bekende twitteraars dus daar zal altijd wel wat gedoe en drama over zijn.
De partij was ook wel om te janken jaquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wedstrijd was in mijn herinnering slechter.
Willem Weijs vorige week, arme man.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:59 schreef skysherrif het volgende:
Ajax u17 met een comeback van 0 2 naar 2 2
assist van unuvarGOD
Zodra Ünüvar in Jong Ajax gaat spelen ga ik dat vaker kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:59 schreef skysherrif het volgende:
Ajax u17 met een comeback van 0 2 naar 2 2
assist van unuvarGOD
Eeuwig zonde dat we hem van de hand gedaan hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Willem Weijs vorige week, arme man.
Dat was nog in legs ook héquote:
Zou leuk zijn als we hem en gravenberch daar samen kunnen zien, maar unuvar is dar wat te jong voor denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodra Ünüvar in Jong Ajax gaat spelen ga ik dat vaker kijken
Gravenberch gaat volgend jaar zich al in Ajax 1 spelenquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als we hem en gravenberch daar samen kunnen zien, maar unuvar is dar wat te jong voor denk ik.
Die ging niet over 8 sets neequote:
RTL toen, ja? Dat was 2009 of zo.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die ging niet over 8 sets nee![]()
Het was zo slecht dat Sky op een gegeven moment de uitzending gewoon afkapte, RTLgoden gingen wel door.
Als we ziyech en de jong kwijtraken is hij nog lang niet instaan om dat niveau te vervangen, oke dat zijn er sowieso vrij weinig, maar hij komt daar nog lang niet bij in de buurt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gravenberch gaat volgend jaar zich al in Ajax 1 spelen
Nu niet egoļstisch zijn en met ons meehopen dat die Long gewoon 1 3 wint zodat we hier klaar mee zijnquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:03 schreef Vriezzer het volgende:
Mansell gaat mijn toch al vernaggelde brekkut verkrachten.
Dat ja. Het wordt al donker inmiddels.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu niet egoļstisch zijn en met ons meehopen dat die Long gewoon 1 3 wint zodat we hier klaar mee zijn
Kunnen we tegen de tijd dat Durrant een tourkaart heeft een pool/nostradamus doen over de plek waar Durrant voor het WK2020 zal staan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee.
Lange Jan van de Efteling wel.
[ afbeelding ]
Geen voorkeurquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Wie hopen jullie dat politicus van het jaar wordt?
jesseklaver, geertwilders, Klaas dijkhoff , thierrybaudet en Mark Rutte.
Geen van allen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Dat soort verkiezingen boeien mij echt geen reet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Jesse Klaver niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Geen hiervan. Allemaal aandachtsgeile aandachtshoerenquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
De enige eindejaarsverkiezing die er toe doet is de Staantribune Voetbaltwitteraar van het jaar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort verkiezingen boeien mij echt geen reet.
Kom jij daarvoor in aanmerking?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige eindejaarsverkiezing die er toe doet is de Staantribune Voetbaltwitteraar van het jaar.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom jij daarvoor in aanmerking?
Figuren die standaard hoog eindigen zijn van die mongolen als Plakplaat, FRGerardo en dat soort idioten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je werd toch wel eens genoemd in podcasts?
alle 5 kut.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Ohja die FRGerardo volg ik nog, die andere ken ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Figuren die standaard hoog eindigen zijn van die mongolen als Plakplaat, FRGerardo en dat soort idioten.
Pugh de allerlaagste?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee.
Lange Jan van de Efteling wel.
[ afbeelding ]
Plakplaat is een boze witte man om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja die FRGerardo volg ik nog, die andere ken ik niet.
Gaat weer genieten worden van hem met de Future Cup.quote:
Die heeft toch permbanquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Plakplaat is een boze witte man om het zo maar te zeggen.
Of de gehele Top 2000.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
Je kan denk vier keer Echoes afspelen tijdens de wedstrijd
Er zitten wel behoorlijk wat idioten daar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Plakplaat is een boze witte man om het zo maar te zeggen.
Wat een tweetsquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Plakplaat63
Uit het 'voetbalcult' hoekje zou ik alleen stemmen op @Doingthe116. Stadionhopper.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten wel behoorlijk wat idioten daar.
Is een racist die wordt aangemoedigd door Mossou.quote:
Oja, daar was toen OPHEF overquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is een racist die wordt aangemoedigd door Mossou.
Waarom post jij als mod alleen maar of topic?quote:
Mossou is een wolf in schaapskleren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, daar was toen OPHEF over
En terecht. Maar mossou is ook een idioot.
Had nog een column over Bergkamp vandaag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, daar was toen OPHEF over
En terecht. Maar mossou is ook een idioot.
Mossou kan niet normaal praten. Gaat altijd boertjes laten of slikken tijdens een zin. Neus even ophalen etcquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had nog een column over Bergkamp vandaag.
Ik doe niet aan genderneutraliteitquote:
Scheve bek genot.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mossou kan niet normaal praten. Gaat altijd boertjes laten of slikken tijdens een zin. Neus even ophalen etc
quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan genderneutraliteit
Die kunnen gewoon nog langer drinkenquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit kun je het publiek ook echt niet aandoen.
Muah prima tijd om met elkaar te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit kun je het publiek ook echt niet aandoen.
Al zenuwen voor vanavond?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goed acteerwerk van Michael in die reclame.
Payne v Smith is een misleidend affiche.quote:
En Hopp v Noppert is een potentiėle tiebreaker.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:27 schreef Tagliano het volgende:
We zitten pas op de helft van de middag
Genot
Ik sta volledig achter de sympathieke Sjef Smit.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Payne v Smith is een misleidend affiche.
Wat?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:27 schreef Tagliano het volgende:
We zitten pas op de helft van de middag
Genot
Gelukkig heb ik tot 1900 de tijd vanmiddagquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En Hopp v Noppert is een potentiėle tiebreaker.
We hebben pas twee van de vier partijtjes achter de rugquote:
Moet je ons daarna verlaten?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik tot 1900 de tijd vanmiddag
Ik had net al het gevoel dat de voorgaande pot de laatste van de middag was (lol).quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben pas twee van de vier partijtjes achter de rug
Ja, maar ik mis hooguit de eerste partij van de avondsessiequote:Op zaterdag 15 december 2018 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ons daarna verlaten?
Dat zou het normaal gesproken ook best kunnen zijnquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had net al het gevoel dat de voorgaande pot de laatste van de middag was (lol).
Ik ga Heracles - PSV ernaast kijken denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, maar ik mis hooguit de eerste partij van de avondsessie
Ik heb tegenwoordig een TV met PiPquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Heracles - PSV ernaast kijken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik moet die clash missen morgen tegen Jizzy.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter de sympathieke Sjef Smit.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een TV met PiPBeetje dit idee
Wow dat is genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
[..]
Dat lijkt me behoorlijk ideaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Oeh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mongool jaquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:31 schreef spleeh het volgende:
Zou Payne nu wel weten dat als hij wint naar de volgende ronde gaat?
Nouja dat is gewoon de eerste ronde nu.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:44 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie nu pas dat we geen voorrondes meer hebben![]()
lekker bezig
![]()
Dat is nu de 1e rondequote:Op zaterdag 15 december 2018 16:44 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie nu pas dat we geen voorrondes meer hebben![]()
lekker bezig
![]()
Klopt, de smileys waren meer bedoeld omdat ik al sinds donderdag kijk......quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nouja dat is gewoon de eerste ronde nu.
Dit is al tien jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:49 schreef skysherrif het volgende:
die ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
Lijkt er niet op zoquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:46 schreef Tagliano het volgende:
Is dit de definitieve doorbraak van Sjef Smiss?
Er is dus nog hoop voor me.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er gewoon zo uit nu.
Nee hoor, ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slaaptekort doet hetzelfde met je.
Raar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slaaptekort doet hetzelfde met je.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:56 schreef Protoplanet het volgende:
Ik wil graag dat ik als kijker serieus word benaderd
Mijn muis is overleden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben mijn streak per ongeluk kwijt geraakt, rip 46 dagen.
Nee man valt wel mee..quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Al zenuwen voor vanavond?
Draadloze muis voor de laptop.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je huisdier of waarmee je je PC bedient.
Is wel kut inderdaad, ik kan nooit zo goed omgaan met zo'n pad van een laptop.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Draadloze muis voor de laptop.
Dat appte mij net ook al iemand ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee man valt wel mee..
Ook al is 1 van de lastigste uitpotjes voor PSV.
Laatste 3 jaar volgens mij 4x (beker)in de 90e min de overwinning binnengesleept
Door wie dan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:56 schreef Protoplanet het volgende:
Ik wil graag dat ik als kijker serieus word benaderd
Succes met je Touchpad.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Draadloze muis voor de laptop.
Klopt. De linkerknop was al naar de tering van mijn muis dus ik gebruikte de rechterknop; echter ook gestorven.quote:
Goeijen bril en lekker gezonde boodschapjesquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er gewoon zo uit nu.
Thuis weer boobytraps knutselen genot.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goeijen bril en lekker gezonde boodschapjes
Ja man daarom ,net aan elk jaar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat appte mij net ook al iemand ja.Alleen maar 1-2 of 1--1
Ajax moet volgende week nog naar Utrecht.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man daarom ,net aan elk jaar.
Denk wel dat PSV uiteindelijk gewoon wint ,maar ben er minder zeker van dan andere uitwedstrijden.
Mochten ze punten verliezen kan je het kampioenschap nu al vergeten denk ik
Geen woord aan gelogen verderquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Als commentator even alle darters dom noemen
Utrecht speelt 2 dagen eerder in de kuip..anders had ik wel een beetje hoop gehad.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet volgende week nog naar Utrecht.
Maar beslist is het dan sowieso nog niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht speelt 2 dagen eerder in de kuip..anders had ik wel een beetje hoop gehad.
Wint ajax wel..
Advocaat is eerder te laf om het fenomeen Venema op te stellen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht speelt 2 dagen eerder in de kuip..anders had ik wel een beetje hoop gehad.
Wint ajax wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |