Kunnen we tegen de tijd dat Durrant een tourkaart heeft een pool/nostradamus doen over de plek waar Durrant voor het WK2020 zal staan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee.
Lange Jan van de Efteling wel.
[ afbeelding ]
Geen voorkeurquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Wie hopen jullie dat politicus van het jaar wordt?
jesseklaver, geertwilders, Klaas dijkhoff , thierrybaudet en Mark Rutte.
Geen van allen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Dat soort verkiezingen boeien mij echt geen reet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Jesse Klaver niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Geen hiervan. Allemaal aandachtsgeile aandachtshoerenquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
De enige eindejaarsverkiezing die er toe doet is de Staantribune Voetbaltwitteraar van het jaar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort verkiezingen boeien mij echt geen reet.
Kom jij daarvoor in aanmerking?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige eindejaarsverkiezing die er toe doet is de Staantribune Voetbaltwitteraar van het jaar.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom jij daarvoor in aanmerking?
Figuren die standaard hoog eindigen zijn van die mongolen als Plakplaat, FRGerardo en dat soort idioten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je werd toch wel eens genoemd in podcasts?
alle 5 kut.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Ohja die FRGerardo volg ik nog, die andere ken ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Figuren die standaard hoog eindigen zijn van die mongolen als Plakplaat, FRGerardo en dat soort idioten.
Pugh de allerlaagste?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee.
Lange Jan van de Efteling wel.
[ afbeelding ]
Plakplaat is een boze witte man om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja die FRGerardo volg ik nog, die andere ken ik niet.
Gaat weer genieten worden van hem met de Future Cup.quote:
Die heeft toch permbanquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Plakplaat is een boze witte man om het zo maar te zeggen.
Of de gehele Top 2000.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
Je kan denk vier keer Echoes afspelen tijdens de wedstrijd
Er zitten wel behoorlijk wat idioten daar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Plakplaat is een boze witte man om het zo maar te zeggen.
Wat een tweetsquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Plakplaat63
Uit het 'voetbalcult' hoekje zou ik alleen stemmen op @Doingthe116. Stadionhopper.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten wel behoorlijk wat idioten daar.
Is een racist die wordt aangemoedigd door Mossou.quote:
Oja, daar was toen OPHEF overquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is een racist die wordt aangemoedigd door Mossou.
Waarom post jij als mod alleen maar of topic?quote:
Mossou is een wolf in schaapskleren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, daar was toen OPHEF over
En terecht. Maar mossou is ook een idioot.
Had nog een column over Bergkamp vandaag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, daar was toen OPHEF over
En terecht. Maar mossou is ook een idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |