Eeuwig zonde dat we hem van de hand gedaan hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Willem Weijs vorige week, arme man.
Dat was nog in legs ook héquote:
Zou leuk zijn als we hem en gravenberch daar samen kunnen zien, maar unuvar is dar wat te jong voor denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodra Ünüvar in Jong Ajax gaat spelen ga ik dat vaker kijken
Gravenberch gaat volgend jaar zich al in Ajax 1 spelenquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als we hem en gravenberch daar samen kunnen zien, maar unuvar is dar wat te jong voor denk ik.
Die ging niet over 8 sets neequote:
RTL toen, ja? Dat was 2009 of zo.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die ging niet over 8 sets nee![]()
Het was zo slecht dat Sky op een gegeven moment de uitzending gewoon afkapte, RTLgoden gingen wel door.
Als we ziyech en de jong kwijtraken is hij nog lang niet instaan om dat niveau te vervangen, oke dat zijn er sowieso vrij weinig, maar hij komt daar nog lang niet bij in de buurt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gravenberch gaat volgend jaar zich al in Ajax 1 spelen
Nu niet egoïstisch zijn en met ons meehopen dat die Long gewoon 1 3 wint zodat we hier klaar mee zijnquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:03 schreef Vriezzer het volgende:
Mansell gaat mijn toch al vernaggelde brekkut verkrachten.
Dat ja. Het wordt al donker inmiddels.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu niet egoïstisch zijn en met ons meehopen dat die Long gewoon 1 3 wint zodat we hier klaar mee zijn
Kunnen we tegen de tijd dat Durrant een tourkaart heeft een pool/nostradamus doen over de plek waar Durrant voor het WK2020 zal staan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee.
Lange Jan van de Efteling wel.
[ afbeelding ]
Geen voorkeurquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Wie hopen jullie dat politicus van het jaar wordt?
jesseklaver, geertwilders, Klaas dijkhoff , thierrybaudet en Mark Rutte.
Geen van allen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Dat soort verkiezingen boeien mij echt geen reet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Jesse Klaver niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Geen hiervan. Allemaal aandachtsgeile aandachtshoerenquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
De enige eindejaarsverkiezing die er toe doet is de Staantribune Voetbaltwitteraar van het jaar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort verkiezingen boeien mij echt geen reet.
Kom jij daarvoor in aanmerking?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige eindejaarsverkiezing die er toe doet is de Staantribune Voetbaltwitteraar van het jaar.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom jij daarvoor in aanmerking?
Figuren die standaard hoog eindigen zijn van die mongolen als Plakplaat, FRGerardo en dat soort idioten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je werd toch wel eens genoemd in podcasts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |