alle 5 kut.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Wie hopen jullie dat politicus van het jaar wordt?
jesseklaver, geertwilders, Klaas dijkhoff , thierrybaudet en Mark Rutte.
Ohja die FRGerardo volg ik nog, die andere ken ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Figuren die standaard hoog eindigen zijn van die mongolen als Plakplaat, FRGerardo en dat soort idioten.
Pugh de allerlaagste?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee.
Lange Jan van de Efteling wel.
[ afbeelding ]
Plakplaat is een boze witte man om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja die FRGerardo volg ik nog, die andere ken ik niet.
Gaat weer genieten worden van hem met de Future Cup.quote:
Die heeft toch permbanquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Plakplaat is een boze witte man om het zo maar te zeggen.
Of de gehele Top 2000.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
Je kan denk vier keer Echoes afspelen tijdens de wedstrijd
Er zitten wel behoorlijk wat idioten daar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Plakplaat is een boze witte man om het zo maar te zeggen.
Wat een tweetsquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Plakplaat63
Uit het 'voetbalcult' hoekje zou ik alleen stemmen op @Doingthe116. Stadionhopper.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten wel behoorlijk wat idioten daar.
Is een racist die wordt aangemoedigd door Mossou.quote:
Oja, daar was toen OPHEF overquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is een racist die wordt aangemoedigd door Mossou.
Waarom post jij als mod alleen maar of topic?quote:
Mossou is een wolf in schaapskleren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, daar was toen OPHEF over
En terecht. Maar mossou is ook een idioot.
Had nog een column over Bergkamp vandaag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, daar was toen OPHEF over
En terecht. Maar mossou is ook een idioot.
Mossou kan niet normaal praten. Gaat altijd boertjes laten of slikken tijdens een zin. Neus even ophalen etcquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had nog een column over Bergkamp vandaag.
Ik doe niet aan genderneutraliteitquote:
Scheve bek genot.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mossou kan niet normaal praten. Gaat altijd boertjes laten of slikken tijdens een zin. Neus even ophalen etc
quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan genderneutraliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |