Dat duurt nog hééél lang hè.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.Ik hou me voor de rest van het wk gedeisd.
Wat voor snacks?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn vriendin thuiskomt met de snacks en patat.
Blijkbaar. Cringyquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:35 schreef showtimer het volgende:
Mag Zjac die merknamen niet noemen?
Shoarmaroll heb ik nog nooit op.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Shoarmaroll en een kroket. (Geen idee wat zij neemt)
Hij mag alleen de RTL7 pijlen aanprijzen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:35 schreef showtimer het volgende:
Mag Zjac die merknamen niet noemen?
Staat deze niet op de bingokaart? Komt jaarlijks terug.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
Jacques spreekt zichzelf enorm tegen met de ''DRUK VAN DUITSLAND''-act.
Waarschijnlijk een kaassoufflé.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goddelijk spul.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shoarmaroll heb ik nog nooit op.
Ik hou me niet bezig met de bingokaart. Ik vertrouw volledig op het wandelende archief dat Wimderon heet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Staat deze niet op de bingokaart? Komt jaarlijks terug.
Liever een satérol, maar okequote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie mag zich dan de producent van die speren noemen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij mag alleen de RTL7 pijlen aanprijzen.
Smakelijk eten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liever een satérol, maar okeIk ga zo gourmetschotel eten
Gourmetten heb ik al lang niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liever een satérol, maar okeIk ga zo gourmetschotel eten
Idee van gourmetten is juist dat je verantwoordelijk bent voor je eigen spul?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al mis ik die laffe stukjes vlees ook niet.
Ja maar je moet toch wachten tot je kleine hamburgertje eindelijk gaar is, en als je het dan eet denk je ook van "Was dit het nou".quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Idee van gourmetten is juist dat je verantwoordelijk bent voor je eigen spul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |