Eten jullie friet, snacks en wraps?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer mag je wel een vorkje mee prikken hoor.
Voor gasten maken we alles.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eten jullie friet, snacks en wraps?
Verse is altijd lekkerder. Mijn vader maakt de bestequote:Op zaterdag 15 december 2018 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik eet een blikje Unox Erwtensoep.
Een pittoresk dorpje onder de rook van Leeuwarden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar een of ander fries dorp?
Alles wat mijn oma kookt, vind ik heerlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Verse is altijd lekkerder. Mijn vader maakt de beste
Oma'squote:Op zaterdag 15 december 2018 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alles wat mijn oma kookt, vind ik heerlijk.
Hurdegaryp? Buitenpost?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een pittoresk dorpje onder de rook van Leeuwarden.
Er stopt geen trein.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hurdegaryp? Buitenpost?
Hoop toch echt dat er een trein is, anders moet je de binnenlanden in.
RIP. Sterkte voor de nabestaandenquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun Koert sowieso een North-West partij.
Ik had de huiskamervraag goed bij Zjak dus ik werd genoemd in de uitzending, #lifegoalsquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had de huiskamervraag goed bij Zjak dus ik werd genoemd in de uitzending, #lifegoals
Mag in de OP iddquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had de huiskamervraag goed bij Zjak dus ik werd genoemd in de uitzending, #lifegoals
Meeste 180'ers van een Nederlander in een WK-pot first to 3 sets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |