Misschien wil hij voor het altijd gezellige DRT wel terugkomen.quote:
Weinig verkapte "Kijk mij kenner zijn en ook genieten van wedstrijden waarbij er eens in de achttien pijlen één de triple raakt"-post.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
Alsof het darten er puur is om de cola-met-popcorn-figuren te plezieren.
''mAaR is Er gEeN sPekTaKeL''
zo danquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig verkapte "Kijk mij kenner zijn en ook genieten van wedstrijden waarbij er eens in de achttien pijlen één de triple raakt"-post.
Ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
Alsof het darten er puur is om de cola-met-popcorn-figuren te plezieren.
Vooral bij de wok on girls. Komt nooit meer terug.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
Zo mooi als hij dat Engels accent imiteert hahahaha
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig verkapte "Kijk mij kenner zijn en ook genieten van wedstrijden waarbij er eens in de achttien pijlen één de triple raakt"-post.
Dan ben je geen kenner of liefhebber maar levensmoe als je daar van kan genieten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Viespeuk die Arjan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vooral bij de wok on girls. Komt nooit meer terug.
Ik vind het echt een gemisquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vooral bij de wok on girls. Komt nooit meer terug.
Hij wilde ze bijeen houden. (quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft hij zijn hele imkergezin meegenomen?
Flink ziedende comeback, echter beschouw ik darten niet als een gebeuren om puur en alleen de mongooltjes in de samenleving te plezieren. Mag dat?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man, man, man.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wilde ze bijeen houden. ()
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk opkomstnummertje. Maar de beste nummers zijn toch meezingers
Zaatkontgodinquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als hij bovenop Zaat gaat liggen is ze dood.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als hij bovenop Zaat gaat liggen is ze dood.
Eens ja, dan gaat de zaal lekker losquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk opkomstnummertje. Maar de beste nummers zijn toch meezingers
Bedoel je met die mongooltjes de casual dartskijkers? #dtvquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Flink ziedende comeback, echter beschouw ik darten niet als een gebeuren om puur en alleen de mongooltjes in de samenleving te plezieren. Mag dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |