abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 december 2018 @ 11:41:52 #1
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183722543
  vrijdag 14 december 2018 @ 11:42:08 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183722548
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:22 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Geen idee. Ik weet niet eens dat er zoiets gebeurd was? :P Als dit ene Flip uit de A3 van Feyenoord zou zijn geweest dan kon hij nu zeker zijn biezen pakken.
Heb 't even opgezocht. El Azzouzi en twee maatjes hadden in 2015 een politieagente mishandeld en mochten gewoon bij de club blijven. Als straf moesten ze de jeugd gaan voorlichten.

Al is het natuurlijk wel een incident buiten de club om ipv een confrontatie met een andere jeugdspeler.
pi_183722859
Ja, de straf was misschien wat licht. Maar als Knoester hier mee akkoord is gegaan, de directie is tevreden, en Summerville zelf heeft besef dat het klote is wat hij gedaan heeft, wie zijn wij dan om te oordelen over de strafmaat en dergelijke?
pi_183723006
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Heb 't even opgezocht. El Azzouzi en twee maatjes hadden in 2015 een politieagente mishandeld en mochten gewoon bij de club blijven. Als straf moesten ze de jeugd gaan voorlichten.

Al is het natuurlijk wel een incident buiten de club om ipv een confrontatie met een andere jeugdspeler.
Azzouzi speelt er inderdaad nog steeds, was ook het grootste talent van de drie.
Een maatje is naar AS Trencin gegaan, dat is een onbeduidend clubje in de Slowaakse competitie.
pi_183723015
Overigens goed opgelost. Even een half jaar uit de bekende omgeving. Daarna kun je wel weer verder zien.
pi_183723133
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:09 schreef Adames het volgende:

[..]

Azzouzi speelt er inderdaad nog steeds, was ook het grootste talent van de drie.
Een maatje is naar AS Trencin gegaan, dat is een onbeduidend clubje in de Slowaakse competitie.
AS Trencin komt me vaag bekend voor. Krijg er een beetje een misselijk gevoel bij.
  vrijdag 14 december 2018 @ 13:05:16 #7
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183723963
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:26 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

'Voor straf mag jij je nu verder ontwikkelen in een team die ook nog in een betere competitie speelt dan het team waar je nu in zit!'
Beetje simpele beredenering imo waar je de gehele context ook even vergeet. Dat gastje is net 17. Denk je dat hij 'blij' is dat hij uit zijn vertrouwde omgeving met vrienden etc. wordt gerukt, nogal een stempel heeft gekregen maar nu wel KKD kan spelen? Dat denk ik niet. Daarnaast is het voor Knoester wel fijn dat Summerville even uit het zicht is. En dat vind ik nog altijd belangrijker dan hoe een Summerville zich erbij voelt. Bovendien heeft hij een maximale boete opgelegd gekregen en krijgt hij een taakstraf.

Ik vind het volledig terecht dat hij is gestraft en ik denk dat dit een goede oplossing is. Vind het ook geen misselijke straf en dat is maar goed ook.
pi_183723974
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:10 schreef Adames het volgende:
Overigens goed opgelost. Even een half jaar uit de bekende omgeving. Daarna kun je wel weer verder zien.
Ja, daarnaast was hij in de tussentijd geschorst, krijgt hij een maximale boete (naar wat mogelijk is binnen zijn contract), krijgt hij nog een taakstraf, en nog verdere begeleiding en heeft hij meerdere rondjes gemaakt om zijn excuses aan te bieden. Dat is echt niet afgedaan met een slap on the wrist wat mij betreft.

Dat hij verder een halfjaar uit het zich wordt geplaatst lijkt me prima om de situatie verder te laten bekoelen, en dat hij daar zelf qua ontwikkeling nog mee geholpen wordt, lijkt me geen reden om dat dan maar niet te doen.

Als alle stof is neergedwarreld kunnen ze kijken of hij het waar heeft kunnen maken bij Dordt, en kunnen ze gewoon verder. Ofwel terug naar de O19 , ofwel naar de selectie, ofwel verhuren/verkopen. Hoef je nu nog niet over te beslissen :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_183726413
quote:
'Gio' over Kökcü: ''Ik ben er nog niet helemaal uit''
vrijdag 14 december 2018

Giovanni van Bronckhorst is er nog niet over uit of hij Orkun Kökcü gaat opstellen in de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard. De trainer kan niet beschikken over Jens Toornstra en dus moet hij de keuze maken tussen Yassin Ayoub, Renato Tapia en Orkun Kökcü. Robin van Persie is, afhankelijk van zijn herstel, ook een optie.

''Ik ben er nog niet helemaal uit, maar hij heeft een goed signaal afgegeven vorig week,'' zegt Van Bronckhost op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. ''Er kwam een hoop pers op hem af. Op de training merk ik geen verschil en dat wil je zien. Dat is heel knap op zijn leeftijd.''

''Door het vele trainen met ons, is hij nu op een niveau gekomen dat ik hem kon gaan brengen in een wedstrijd. Burger en Geertruida zijn daar ook voorbeelden van. Ik ben blij met hoe die jongens zich ontwikkelen. Ik kijk niet naar leeftijd of naar namen.''

Het inbrengen van Kökcü tegen FC Emmen was geen signaal naar Ayoub. ''Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest dat Yassin Ayoub niet helemaal fit was. Uiteindelijk koos ik niet voor niets voor Köckü. Vanwege zijn prestaties bij Jong en op de training. En die kans heeft hij gepakt.''

Van Persie kan waarschijnlijk ook minuten maken. ''Hij heeft vandaag voor het eerst weer met de groep meegetraind. Als hij eerder klaar was geweest, dan hadden we hem eerder bij de groep gehaald. Gister op de vrije dag heeft hij individueel getraind. Ik denk dat hij zondag wel inzetbaar is.''
Ik zou hem wel weer minuten geven tegen Fortuna, maar Ayoub moet je natuurlijk ook speeltijd gunnen. Ik denk dat Gio dat 60-30 zal doen, waarbij ik dan wel hoop op het eerste uur Kökcü, maar Ayoub verwacht :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_183726460
Als je het allemaal logische beredeneert had Summerville gewoon de laan uitgeschopt moeten worden.

Knoester had aangifte kunnen doen bij de politie waarbij SUmmerville ook een strafblad had kunnen krijgen.

Maar in de voetbalwereld wordt er niet logische geredeneerd

Het gaat alleen maar om geld. Summerville kan in de toekomst Feyenoord heel veel geld opleveren.

Dat is de enige reden voor deze oplossing.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183726498
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:10 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik zou hem wel weer minuten geven tegen Fortuna, maar Ayoub moet je natuurlijk ook speeltijd gunnen. Ik denk dat Gio dat 60-30 zal doen, waarbij ik dan wel hoop op het eerste uur Kökcü, maar Ayoub verwacht :)
Ik hoop misschien zelfs Ayoub. Enerzijds omdat Ayoub zich zo zou kunnen herpakken na die blamerende invalbeurt tegen PSV, anderzijds om Kökcü ook niet gelijk weer in het diepe te gooien. Verwachtingen zijn nu erg hoog na die wedstrijd in Emmen.

Zou Orkun wel graag minimaal een halfuur zien spelen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183726501
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je het allemaal logische beredeneert had Summerville gewoon de laan uitgeschopt moeten worden.

Knoester had aangifte kunnen doen bij de politie waarbij SUmmerville ook een strafblad had kunnen krijgen.

Maar in de voetbalwereld wordt er niet logische geredeneerd

Het gaat alleen maar om geld. Summerville kan in de toekomst Feyenoord heel veel geld opleveren.

Dat is de enige reden voor deze oplossing.
Zowaar eens met Klaas in deze.
pi_183726651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je het allemaal logische beredeneert had Summerville gewoon de laan uitgeschopt moeten worden.

Knoester had aangifte kunnen doen bij de politie waarbij SUmmerville ook een strafblad had kunnen krijgen.

Maar in de voetbalwereld wordt er niet logische geredeneerd

Het gaat alleen maar om geld. Summerville kan in de toekomst Feyenoord heel veel geld opleveren.

Dat is de enige reden voor deze oplossing.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zowaar eens met Klaas in deze.
Jullie halen nu wel dingen door elkaar. Het was namelijk zijn broer die direct betrokken was bij die vermeende mishandeling, Crysencio zelf niet. Uiteraard wel indirect betrokken, waarvoor hij nu ook een straf heeft gekregen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183726674
Ik hoop dat kokcu gewoon in de basis mag starten

Als je goed genoeg bent op zijn jonge leeftijd dan moet je hem gewoon kansen geven om zich door te ontwikkelen.

Ayoub speelt al heel het seizoen niet waarom moet die nu ineens spelen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183726727
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:22 schreef Oldground het volgende:

[..]

[..]

Jullie halen nu wel dingen door elkaar. Het was namelijk zijn broer die direct betrokken was bij die vermeende mishandeling, Crysencio zelf niet. Uiteraard wel indirect betrokken, waarvoor hij nu ook een straf heeft gekregen.
Als ik een huurmoordenaar inhuurt om een moord te laten plegen krijg ik een hogere straf als de moordenaar zelf in vele gevallen

Die broer was daar naar aanleiding van een telefoontje die hij had gekregen .....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183726843
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je het allemaal logische beredeneert had Summerville gewoon de laan uitgeschopt moeten worden.

Knoester had aangifte kunnen doen bij de politie waarbij SUmmerville ook een strafblad had kunnen krijgen.

Maar in de voetbalwereld wordt er niet logische geredeneerd

Het gaat alleen maar om geld. Summerville kan in de toekomst Feyenoord heel veel geld opleveren.

Dat is de enige reden voor deze oplossing.
Strafblad voor het appen van z'n broer? Maar voor de rest wel met je eens.
pi_183726859
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:15 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ik hoop misschien zelfs Ayoub. Enerzijds omdat Ayoub zich zo zou kunnen herpakken na die blamerende invalbeurt tegen PSV, anderzijds om Kökcü ook niet gelijk weer in het diepe te gooien. Verwachtingen zijn nu erg hoog na die wedstrijd in Emmen.

Zou Orkun wel graag minimaal een halfuur zien spelen.
Orkun moet nog verlengen, dus die zou ik lekker laten spelen.
pi_183726884
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als ik een huurmoordenaar inhuurt om een moord te laten plegen krijg ik een hogere straf als de moordenaar zelf in vele gevallen

Die broer was daar naar aanleiding van een telefoontje die hij had gekregen .....
Als die broer nu een huursoldaat was had je gelijk gehad. Het is een opgetrommeld ouder familielid, die maakt zijn eigen keuzes. Natuurlijk is het fout om die te bellen, maar gezien we verder de details niet kennen, niet strafbaar.

Blijft een kansloze actie natuurlijk.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183726944
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:30 schreef Luni het volgende:

[..]

Orkun moet nog verlengen, dus die zou ik lekker laten spelen.
Ja, ik zie hem ook zeker graag spelen. Als hij in de basis start zou ik er ook zeker goed voor gaan zitten, maar ik denk dat een invalbeurt misschien beter is. Hij zal ook nog niet klaar zijn om 90 minuten volle bak te geven in de Eredivisie.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183727017
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:32 schreef Oldground het volgende:

[..]

Als die broer nu een huursoldaat was had je gelijk gehad. Het is een opgetrommeld ouder familielid, die maakt zijn eigen keuzes. Natuurlijk is het fout om die te bellen, maar gezien we verder de details niet kennen, niet strafbaar.

Blijft een kansloze actie natuurlijk.
kan je mij kort toelichten wat er gebeurd is? Ik volg feyenoord niet dusdanig dat ik dat meekrijg
pi_183727196
Feyenoord publiek zit echt te wachten op spelers als Kokcu

Die zijn toornstra zo langzamerhand wel zat

Ik denk dat de tegenstander van zondag ook een reden zou moeten zijn om hem op te stellen

Ben benieuwd of gio het aandurft
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183727222
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:40 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

kan je mij kort toelichten wat er gebeurd is? Ik volg feyenoord niet dusdanig dat ik dat meekrijg
https://www.ad.nl/nederla(...)n-onder-19~a87bd325/

Meer dan dit is er niet bekend, maar de ernst van het handgemeen wordt in ieder geval niet ontkent.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183727906
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:15 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ik hoop misschien zelfs Ayoub. Enerzijds omdat Ayoub zich zo zou kunnen herpakken na die blamerende invalbeurt tegen PSV, anderzijds om Kökcü ook niet gelijk weer in het diepe te gooien. Verwachtingen zijn nu erg hoog na die wedstrijd in Emmen.

Zou Orkun wel graag minimaal een halfuur zien spelen.
Zou ik inderdaad ook niet erg vinden hoor. Tegen psv werd Ayoub ingezet op een positie waar hij minder goed uit de voeten kan. Ik vond Ayoub (buiten die psv-pot) wel prima invallen. Hij is in principe 1e stand in van Toornstra, dus het zou in die zin ook wel logisch zijn als hij nu de kans zou krijgen op zijn eigen plek.

Maar het is natuurlijk ook wel goed om Kökcü zijn goede invalbeurt te belonen met meer speelminuten, dus ik hoop wel dat hij inderdaad wel minimaal een half uurtje krijgt :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:35 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ja, ik zie hem ook zeker graag spelen. Als hij in de basis start zou ik er ook zeker goed voor gaan zitten, maar ik denk dat een invalbeurt misschien beter is. Hij zal ook nog niet klaar zijn om 90 minuten volle bak te geven in de Eredivisie.
Maar misschien wel 60, dan kun je hem het eerste uur laten spelen. Ik denk dat Gio ook wel veel zal laten afhangen van hoeveel minuten RVP gaat spelen. Misschien is Kökcü + RVP wel een tikkeltje licht en dat Ayoub dat wat beter kan ondersteunen.

[ Bericht 25% gewijzigd door ace_eleven op 14-12-2018 16:35:41 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_183728191
Ayoub is stand in voor Vilhena
pi_183728374
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 16:39 schreef macca728 het volgende:
Ayoub is stand in voor Vilhena
Ook, ja. In principe zou Tapia dan stand in zijn voor Clasie, maar toen kreeg Ayoub ook de voorkeur. Voordat Kökcü gedebuteerd had, had niemand raar hebben opgekeken als Toornstra zou worden vervangen door Ayoub toch?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_183729246
Nee Ayoub kan prima voor Toornstra en Kokcu gewoon invallen of zo.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 14 december 2018 @ 17:36:08 #27
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183729256
kokcu ipv van Toornstra doen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183729266
Nu wel ja, gewoon laten staan.
pi_183729422
Zie ook liever Kokcu. In Ayoub zie ik bijzonder weinig potentie, beetje selectievulling zoals Vejinovic destijds.
  vrijdag 14 december 2018 @ 18:29:05 #30
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183730086
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:47 schreef Grifte het volgende:
Zie ook liever Kokcu. In Ayoub zie ik bijzonder weinig potentie, beetje selectievulling zoals Vejinovic destijds.
Marginaal beter dan dat inderdaad
  vrijdag 14 december 2018 @ 18:34:39 #31
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183730187
Vejinovic vond ik zelfs beter dan dat ik Ayoub vind. Vejinovic werd om de verkeerde kwaliteiten gehaald, waardoor hij niet uit de verf kwam en zijn vertrouwen verloor. Typisch een speler die een coach met een duidelijk spelbeeld nodig heeft, en Gio heeft gewoon een losse opvatting. Ayoub is simpelweg (nog) niet goed genoeg.
Makkelijk tweede.
pi_183730507
Wat Ayoub bij utrecht liet zien is gewoon beter dan Vijnonvic

Ik vind heel die discussie helemaal niet relevant.

Kokcu is een speler met een grotere potentie dan toornstra ayoub veinovic

Het maakt geen reet uit of ajoub of toornstra zogenaamd verder zouden zijn

In potentie gaat Kokcy op lange termijn veel beter worden. Hij is een speler die in potentie over 2-3 jaar 20 miljoen kan opleveren...

Je moet gewoon doorselecteren net zoals ze bij psv en ajax doen

spelers als donny van de beek en de jong hadden ook allemaal spelers voor zich die in principe beter waren dan zij op dat moment maar je moet op een gegeven moment een keuze maken voor de toekomst als er kwa potentie meer in zit in bepaalde spelers.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183732899
Zondag dus misschien Van Persie, Berghuis, Larsson en Kokcu als voorste 4. Ik heb er zin in.

#opportunisme

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2018 20:48:55 ]
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:48:05 #34
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183735325
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 20:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zondag dus misschien Van Persie, Berghuis, Larsson en Kokcu als voorste 4. Ik heb er zin in.

#opportunisme
Is ook wel leuk om te zien of hij iemand van het niveau als rvp nu al begrijpt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:57:51 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183735580
Kokcu moet je niet in de basis laten beginnen. Geeoon weer laten invallen, het liefst als de druk er al af is
Laffe huichelaar
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:19:58 #36
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183736083
Ik hoop dat hij zeker wat minuten krijgt aanstaande zondag. Wat hij vorige week liet zien was veelbelovend. :)
pi_183738408
Bosz op de lijst van Martin als Gio weggaat _O-
pi_183741042
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:15 schreef macca728 het volgende:
Bosz op de lijst van Martin als Gio weggaat _O-
Wat is daar raar aan?
pi_183741064
Bosz komt nooit meer de kuip in nadat hij is weggejaagd als technische directeur

debiel twitternieuws
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 15 december 2018 @ 13:51:27 #40
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183743754
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Bosz komt nooit meer de kuip in nadat hij is weggejaagd als technische directeur
Dat vraag ik me af.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 15 december 2018 @ 13:57:09 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183743823
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat Ayoub bij utrecht liet zien is gewoon beter dan Vijnonvic

Ik vind heel die discussie helemaal niet relevant.

Kokcu is een speler met een grotere potentie dan toornstra ayoub veinovic

Het maakt geen reet uit of ajoub of toornstra zogenaamd verder zouden zijn

In potentie gaat Kokcy op lange termijn veel beter worden. Hij is een speler die in potentie over 2-3 jaar 20 miljoen kan opleveren...

Je moet gewoon doorselecteren net zoals ze bij psv en ajax doen

spelers als donny van de beek en de jong hadden ook allemaal spelers voor zich die in principe beter waren dan zij op dat moment maar je moet op een gegeven moment een keuze maken voor de toekomst als er kwa potentie meer in zit in bepaalde spelers.
Mee eens wel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 15 december 2018 @ 15:06:31 #42
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183744975
Fortuna Sittard thuis wordt toch wel een grote uitslag denk ik. Een ideale wedstrijd om jeugd wat meer speeltijd te geven na de eerste 3 doelpuntjes nu maar hopen dat ze die ook maken. Van mij mag kokcu in de basis, kijken hoe het gaat want kunt hem altijd wisselen natuurlijk.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183746036
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:51 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af.
Hoezo vraag jij je dat af

quote:
Feyenoord-fans richten kritiek op Bosz
8 april 2007 – Peter Bosz is het nieuwe mikpunt van de aanhang van Feyenoord. In De Kuip hingen zondagmiddag tijdens het competitieduel met FC Groningen tal van spandoeken met vijandige teksten jegens de technisch manager van de Rotterdamse club. Eerder dit seizoen hadden de Feyenoord-fans het voorzien op ex-preses Jorien van den Herik.

'Peter we vertrouwen je voor geen meter', viel met koeienletters in De Kuip te lezen. Of: 'Bosz is de Klosz'. Sommige anti-spandoeken werden tot woede onder de aanhang voor het begin van de wedstrijd verwijderd door stewards. Volgens het legioen heerst binnen de (technische) leiding van Feyenoord een sfeer van vriendjespolitiek.

Het gedwongen vertrek van de nog steeds zeer populaire oud-speler Henk Fräser als jeugdtrainer zou daarvan een gevolg zijn. Deze maatregel rekent de fanatieke aanhang Bosz, maar ook diens 'vriendjes' Wim Jansen (technisch adviseur) en Stanley Brard (hoofd opleidingen en zwager van Jansen), zwaar aan. Dat bleek ook wel zondag uit de veel verbale en non-verbale steunbetuigingen aan Fräser in De Kuip.
Bosz heeft nog nooit wat als trainer gepresteerd

Hij heeft een half seizoen bij ajax redelijk gepresteerd. Bij dortmund viel hij weer hopeloos door de mand
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183746196
Ik zou Bosz als opvolger van Gio wel leuk vinden. :)
pi_183746287
Lekker als een debiel naar voren rennen _O_
pi_183746353
Gio Blijft gewoon is mijn verwachting als hij de huidige lijn kan doorzetten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 15 december 2018 @ 17:49:43 #47
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183747655
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hoezo vraag jij je dat af

[..]

Bosz heeft nog nooit wat als trainer gepresteerd

Hij heeft een half seizoen bij ajax redelijk gepresteerd. Bij dortmund viel hij weer hopeloos door de mand
Ik zie v Geel Bosz zo halen hoor. En als hij presteert, wordt dat ook uiteindelijk door de supporters geaccepteerd. Bovendien is td (zijn eerdere rol) wel even heel anders dan trainer.

Hoe dan ook; of dat een goed idee is, is wat anders. Zoals Scrummie zegt: lekker hard naar voren hollen en veel doelpunten tegen krijgen.
pi_183748098
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 17:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik zie v Geel Bosz zo halen hoor. En als hij presteert, wordt dat ook uiteindelijk door de supporters geaccepteerd. Bovendien is td (zijn eerdere rol) wel even heel anders dan trainer.

Hoe dan ook; of dat een goed idee is, is wat anders. Zoals Scrummie zegt: lekker hard naar voren hollen en veel doelpunten tegen krijgen.
Welke trainer zou jij dan wel okay vinden?
  zaterdag 15 december 2018 @ 18:25:30 #49
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183748370
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Welke trainer zou jij dan wel okay vinden?
Frazer is een succesvolle coach, zal wss wel de opvolger worden van Gio.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183748397
Ik denk dat Gio nog gaat blijven totdat Kuyt het gaat overnemen waarneer hij zijn diploma gehaald heeft....

Zo zal het allemaal wel in scene gezet zijn door martin van Geel....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 16 december 2018 @ 09:31:38 #51
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_183759535
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Gio nog gaat blijven totdat Kuyt het gaat overnemen waarneer hij zijn diploma gehaald heeft....

Zo zal het allemaal wel in scene gezet zijn door martin van Geel....
Ik mag toch hopen niet.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_183761003
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 09:31 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen niet.
Van Geel is iemand die dingen wilt doen om zich populair te maken bij de aanhang
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183761122
quote:
FEYENOORD - FORTUNA SITTARD
Aftrap: 16.45 uur
Scheidsrechter: Jeroen Manschot
Actueel

• Feyenoord is bezig aan een prima serie. Sinds de nederlaag bij Ajax in De Klassieker zegevierden de Rotterdammers in vijf achtereenvolgende Eredivisie-wedstrijden. Bij Fortuna Sittard draait het iets minder soepel: de promovendus verloor drie van zijn laatste vier duels.

• Afgelopen week tegen FC Emmen kwam Feyenoord voor de vijftiende keer dit kalenderjaar minimaal drie keer tot scoren in een Eredivisie-wedstrijd. De laatste keer dat de Rotterdammers beter presteerden in dit opzicht was in 2005 (zestien duels met ten minste drie goals).

• Feyenoord staat op vijftien competitiezeges in De Kuip in 2018 (V1), de Rotterdammers wonnen alleen in 1966 (16) en 1971 (18) meer thuisduels in de Eredivisie in één kalenderjaar (ook 15 in 1968, 1985 en 2003).

• Feyenoord scoorde dit Eredivisie-seizoen het vaakst uit een hoekschop (8 keer) en kreeg zelf geen goal tegen uit een corner; het laatste seizoen waarin de Rotterdammers vaker uit een hoekschop scoorden was in 2013/14 (9 keer).


• Steven Berghuis werd de eerste speler met zeventien Eredivisie-assists in een kalenderjaar sinds Hakim Ziyech in 2015, de laatste speler met meer was Mika Nurmela in 2001 (21 voor sc Heerenveen).

• Jordy Clasie is de middenvelder die dit Eredivisie-seizoen de meeste succesvolle passes verzond (943), terwijl van alle middenvelders met minimaal 100 balcontacten alleen Frenkie de Jong (9%) met een lager percentage van zijn balcontacten balverlies leed dan hij (12%: 146 van 1229).
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183761187
Statistisch staan we bovenaan....
  zondag 16 december 2018 @ 11:52:55 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183761233
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Gio nog gaat blijven totdat Kuyt het gaat overnemen waarneer hij zijn diploma gehaald heeft....

Zo zal het allemaal wel in scene gezet zijn door martin van Geel....
is Dirk een goeie trainer?
pi_183761270
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

is Dirk een goeie trainer?
Dat moet nog blijken....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 16 december 2018 @ 11:56:52 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183761286
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 11:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat moet nog blijken....
dat bedoel ik, een keer iemand van buiten aantrekken zou ook niet verkeerd zijn
pi_183761344
Advocaat wil nog een jaar door :)
pi_183761364
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat bedoel ik, een keer iemand van buiten aantrekken zou ook niet verkeerd zijn
MIsschien gebeurt dat ook wel

hoewel ik denk dat Gio er nog wel een tijdje zal blijven zitten

Maar het was sowieso al een vreemde actie van martin van geel om Dirk Kuyt al gelijk al trainer te maken van het hoogste jeugdelftal van Feyenoord...

Vanuit redeneer dat ik dat Kuyt de boel een keer gaat overnemen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 16 december 2018 @ 12:02:29 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183761381
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

MIsschien gebeurt dat ook wel

hoewel ik denk dat Gio er nog wel een tijdje zal blijven zitten

Maar het was sowieso al een vreemde actie van martin van geel om Dirk Kuyt al gelijk al trainer te maken van het hoogste jeugdelftal van Feyenoord...

Vanuit redeneer dat ik dat Kuyt de boel een keer gaat overnemen....
zelfde met Heitinga bij Ajax, begrijp ik ook niet maar die zie ik ook geen hoofdtrainer worden
pi_183761767
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

zelfde met Heitinga bij Ajax, begrijp ik ook niet maar die zie ik ook geen hoofdtrainer worden
Kuyt heeft duidelijk wel ambities om trainer in de kuip te worden....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 16 december 2018 @ 12:29:09 #62
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183761807
Zou me niet verbazen als ze weer te makkelijk denken over de tegenstand die men vandaag verwacht. Maar toch heb ik meer hoop gekregen dankzij de messias Kokcu!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183762127
Utrecht is wel goed in vorm, wordt nog lastig voor de beker
pi_183763206
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:48 schreef macca728 het volgende:
Utrecht is wel goed in vorm, wordt nog lastig voor de beker
Komt voor een aanzienlijk deel door _O_ De Staaf _O_

Edit: En Ajax moet natuurlijk volgende speelronde ook nog uit tegen Utrecht. Misschien dat Utrecht dan voor wat Amsterdams puntverlies kunnen zorgen.
pi_183765408
quote:
Bijlow; Nieuwkoop, van Beek, vd Heijden, Malacia; Clasie, Vilhena, Kökcü; Berghuis, Vente en Larsson.
twitter
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183765487
5-0
  zondag 16 december 2018 @ 15:27:21 #67
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183765607
Jaaaa Kökcü basis _O_
pi_183765654
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183765664
oke

acht spelers uit de eigen jeugd opleiding
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183765665
Jammer, geen RVP. Wel zin in.
  zondag 16 december 2018 @ 15:31:46 #71
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183765682
Even speciaal op Kökcü letten zo in het stadion. Hopelijk kan hij zijn goede invalbeurt een vervolg geven.

Inderdaad jammer dat RvP niet speelt. Had graag die combi gezien, maar ach. :)
pi_183765902
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
oke

acht spelers uit de eigen jeugd opleiding
EIGEN JEUGD KRIJGT GEEN KA... Oh shit.
pi_183765918
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 15:31 schreef fetX het volgende:
Even speciaal op Kökcü letten zo in het stadion. Hopelijk kan hij zijn goede invalbeurt een vervolg geven.

Inderdaad jammer dat RvP niet speelt. Had graag die combi gezien, maar ach. :)
Ik ben ook wel benieuwd naar Vente nu, vorige week was het best slecht, zal toch ook wel een beetje willen revancheren. En met daarachter Kokcu, Larsson, Berghuis, zal het aan creativiteit dit keer niet liggen.
pi_183765922
Nieuwkoop weer, kan Geertruida niet rechtsback. Die Nieuwkoop vind ik echt een drama.
  zondag 16 december 2018 @ 16:13:12 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183766571
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 15:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Nieuwkoop weer, kan Geertruida niet rechtsback. Die Nieuwkoop vind ik echt een drama.
Geertruida kan er al niks van op zijn eigen positie
Laffe huichelaar
  zondag 16 december 2018 @ 16:16:07 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183766635
quote:
13s.gif Op zondag 16 december 2018 16:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Geertruida kan er al niks van op zijn eigen positie
Wat een flauwekul _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 16:27:12 #77
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183766896
quote:
13s.gif Op zondag 16 december 2018 16:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Geertruida kan er al niks van op zijn eigen positie
:').
  zondag 16 december 2018 @ 16:41:12 #78
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183767206
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
oke

acht spelers uit de eigen jeugd opleiding
Nieuwkoop, Vente, Van Beek en Clasie gaan ons desondanks niet veel geld opleveren. Maar toch mooi
  zondag 16 december 2018 @ 16:42:33 #79
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183767230
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 16:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]

:').
Jij hebt zijn speelminuten bij het eerste niet gezien? Er zijn vast nog ergens beelden van hoor, kan je het terugzien
Laffe huichelaar
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 16:44:01 #80
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183767270
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 16:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij hebt zijn speelminuten bij het eerste niet gezien? Er zijn vast nog ergens beelden van hoor, kan je het terugzien
Dat waren erg weinig minuten. Knap dat je die conclusie al zo snel hebt getrokken.
  zondag 16 december 2018 @ 16:45:56 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183767316
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 16:44 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat waren erg weinig minuten. Knap dat je die conclusie al zo snel hebt getrokken.
Als je zelfs tegen een amateur letterlijk alles verkeerd doet, heb ik er weinig vertrouwen in.
Laffe huichelaar
pi_183767705
Het is nog niet zo best hé?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183767793
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is nog niet zo best hé?
Je wordt zoek gespeeld door Fortuna :')
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 17:17:19 #84
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 16 december 2018 @ 17:21:00 #85
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183767919
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is nog niet zo best hé?
Vreselijk potje inderdaad. Paar jongens doen het niet goed.
Makkelijk tweede.
pi_183767931
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:17 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwkoop, Malacia en Vente :{.
Malacia heeft in ieder geval nog wel een paar dingen goed gedaan.

Vente daarentegen is echt een van de slechtste spitsen die ik ooit bij Feyenoord heb zien rondlopen. Feyenoord speelt in principe gewoon met 10 man als die gozer in het veld staat..
  zondag 16 december 2018 @ 17:22:28 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183767940
Malacia en Vente zijn echt waanzinnig matig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183767960
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:21 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Malacia heeft in ieder geval nog wel een paar dingen goed gedaan.

Vente daarentegen is echt een van de slechtste spitsen die ik ooit bij Feyenoord heb zien rondlopen. Feyenoord speelt in principe gewoon met 10 man als die gozer in het veld staat..
dat terwijl te vrede, kramer en kazim kazim nog recentelijk in de spits hebben gestaan
  zondag 16 december 2018 @ 17:23:46 #89
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183767961
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:21 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Malacia heeft in ieder geval nog wel een paar dingen goed gedaan.

Vente daarentegen is echt een van de slechtste spitsen die ik ooit bij Feyenoord heb zien rondlopen. Feyenoord speelt in principe gewoon met 10 man als die gozer in het veld staat..
lol
Makkelijk tweede.
pi_183767996
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 17:23 schreef Adames het volgende:

[..]

dat terwijl te vrede, kramer en kazim kazim nog recentelijk in de spits hebben gestaan
Die konden er alledrie helemaal geen reet van, maar Vente is nòg slechter.
pi_183768027
We hebben van Persie nog hard nodig vandaag
  zondag 16 december 2018 @ 17:29:09 #92
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183768070
In de rust Taap voor Clasie en RvP voor Vente.
Laffe huichelaar
  zondag 16 december 2018 @ 17:29:38 #93
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183768077
heb niet het idee dat Clasie dit vandaag te boven komt
Laffe huichelaar
  zondag 16 december 2018 @ 17:30:40 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183768089
Vrees alleen dat Gio geen twee wissels in de rust gaat doen, terwijl Vente er ook gewoon af moet voor RvP
Laffe huichelaar
pi_183768185
Denken dat je makkelijk van Fortuna gaat winnen....
pi_183768226
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:17 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwkoop, Malacia en Vente :{.
Die passing van Malacia :N
Feyenoord Rotterdam
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 17:37:31 #97
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183768237
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 17:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Die passing van Malacia :N
Nieuwkoop ook alleen maar terug.
pi_183768242
Vente is weer onzichtbaar.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183768333
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:13 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Je wordt zoek gespeeld door Fortuna :')
:')
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 17:45:35 #100
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183768378
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')
Dat niet maar Fortuna speelt wel goed, vooral tactisch.
pi_183768420
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:45 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat niet maar Fortuna speelt wel goed, vooral tactisch.
Wij spelen ook niet slecht.

Fortuna speelt goed ja.
pi_183768424
Tapia erin
pi_183768426
Tapia _O_
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 16 december 2018 @ 17:49:42 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183768475
Tapia komt erin, het sein voor foxie om maar eens in te zoomen op de vlag van Colombia

#werkenbijfox
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 16 december 2018 @ 17:51:37 #105
3185 Adelante
To let it go now
pi_183768509
Hij wordt er al lekker uitgelopen die Taap.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_183768523
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wij spelen ook niet slecht.
Haha wat, dit kan je toch niet serieus menen joh.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 17:53:42 #107
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183768561
Bijlow :')
  zondag 16 december 2018 @ 17:54:34 #109
357045 Grifte
Feijenoord
pi_183768565
Jezus
pi_183768567
oei
  zondag 16 december 2018 @ 17:54:42 #111
3185 Adelante
To let it go now
pi_183768568
Nee joh, laat Van Persie nog even zitten tot de 80e minuut.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_183768571
Klasse jongens!
Van alles is weer waardeloos.
pi_183768574
Niet eens onverdiend.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Forum Admin zondag 16 december 2018 @ 17:55:22 #114
35723 crew  GGMM
pi_183768588
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wij spelen ook niet slecht.
Valt wel mee inderdaad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183768593
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wij spelen ook niet slecht.

Fortuna speelt goed ja.
Deze man weet
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 16 december 2018 @ 17:55:45 #116
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183768595
het ging al weer drie weken goed natuurlijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183768608
Mensen die dachten dat we aansluiting zouden krijgen
pi_183768626
Gio heeft het weer helemaal op de rails.
pi_183768628
Volgens de tabel van Klaas zou dit een lastige wedstrijd worden voor Feyenoord
pi_183768640
Hoeveel staan we nu achter op het kampioensjaar ?
  zondag 16 december 2018 @ 17:57:44 #121
3185 Adelante
To let it go now
pi_183768646
Gelukkig helpt Manschot nog een beetje mee
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_183768658
Dit lijkt weer een beetje op het Feyenoord van het begin van het seizoen.
pi_183768676
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wij spelen ook niet slecht.

Fortuna speelt goed ja.
Typisch weer. De Graafschap zet alles open en Fortuna graaft zich in.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 17:58:46 #124
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183768677
Alles gaat de trechter in en Kokcu is onzichtbaar.
pi_183768705
Kanker die Vente er maar uit.
pi_183768709
Wat wil je met zo'n verdediging. Al die 4 gasten worstelen tegen Fortuna. Dat is ook een beetje hun niveau. Ze kunnen niet verdedigen en al helemaal niet opbouwen. Tel uit je winst.
  zondag 16 december 2018 @ 18:00:29 #127
3185 Adelante
To let it go now
pi_183768721
Malacia ook maar ff wisselen vandaag. Jezus wat is die slecht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Beste/leukste mod 2022 zondag 16 december 2018 @ 18:02:07 #128
319979 Fok-it
All is well
pi_183768769
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 17:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kanker die Vente er maar uit.
Die zie je over 2 jaar in de kelder van de eredivisie ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 zondag 16 december 2018 @ 18:02:28 #129
319979 Fok-it
All is well
pi_183768778
Net als Nieuwkoop. Wat een gezwel is dat zeg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_183768780
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:00 schreef Maastoren het volgende:
Wat wil je met zo'n verdediging. Al die 4 gasten worstelen tegen Fortuna. Dat is ook een beetje hun niveau. Ze kunnen niet verdedigen en al helemaal niet opbouwen. Tel uit je winst.
Verdediging boeit niet. Gaat om aanval.
pi_183768793
Waarom wisselen Berghuis en Larsson nooit van kant. Kun je ze een beetje vastzetten.

Maar nee hoor, iedereen blijft statisch op z'n plek lopen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183768821
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:03 schreef Oldground het volgende:
Waarom wisselen Berghuis en Larsson nooit van kant. Kun je ze een beetje vastzetten.

Maar nee hoor, iedereen blijft statisch op z'n plek lopen.
1 schot op doel. wtf.
  zondag 16 december 2018 @ 18:09:12 #133
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183768915
Als ze verliezen dan is het aangetoond dat gio de groep niet op scherp kan krijgen voor wedstrijden, behalve topwedstrijden waar je als coach geen moeite voor hoeft te doen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 16 december 2018 @ 18:09:27 #134
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_183768920
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:09 schreef govie het volgende:
Als ze verliezen dan is het aangetoond dat gio de groep niet op scherp kan krijgen voor wedstrijden, behalve topwedstrijden waar je als coach geen moeite voor hoeft te doen.
jij hebt daar echt deze wedstrijd voor nodig?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_183768926
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:09 schreef govie het volgende:
Als ze verliezen dan is het aangetoond dat gio de groep niet op scherp kan krijgen voor wedstrijden, behalve topwedstrijden waar je als coach geen moeite voor hoeft te doen.
en geen tactiek kan verzinnen tegen verdedigende ploegen
pi_183768928
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:09 schreef govie het volgende:
Als ze verliezen dan is het aangetoond dat gio de groep niet op scherp kan krijgen voor wedstrijden, behalve topwedstrijden waar je als coach geen moeite voor hoeft te doen.
:')
pi_183768929
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:09 schreef govie het volgende:
Als ze verliezen dan is het aangetoond dat gio de groep niet op scherp kan krijgen voor wedstrijden, behalve topwedstrijden waar je als coach geen moeite voor hoeft te doen.
:')
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 16 december 2018 @ 18:10:03 #138
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183768933
paniek wissel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183768944
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:09 schreef govie het volgende:
Als ze verliezen dan is het aangetoond dat gio de groep niet op scherp kan krijgen voor wedstrijden, behalve topwedstrijden waar je als coach geen moeite voor hoeft te doen.
Feyenoord heeft al jaren een mentaliteitsprobleem ja.
  zondag 16 december 2018 @ 18:11:34 #140
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183768959
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:09 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

jij hebt daar echt deze wedstrijd voor nodig?
Nee, maar is wel weer een bevestiging. :{
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183768979
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:10 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Feyenoord heeft al jaren een mentaliteitsprobleem ja.
Dat zal het zijn, vast geen kwaliteit!
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_183768993
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:10 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Feyenoord heeft al jaren een mentaliteitsprobleem ja.
Onzin. Mentaliteit is juist waarom Feyenoord vaak hoger eindigt dan dat het hoort.
pi_183769003
Die Pinto speelt ook wedstrijd van zn leven
  zondag 16 december 2018 @ 18:13:39 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183769014
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:10 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Feyenoord heeft al jaren een mentaliteitsprobleem ja.
De juiste mentaliteit hebben is vaak een kenmerk van goede spelers, constant presteren.

Feyenoord heeft ook gewoon te weinig voetballend vermogen.
Oh.
  zondag 16 december 2018 @ 18:13:52 #145
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183769019
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Pinto speelt ook wedstrijd van zn leven
Allemaal toeval dat dat tegen ons ploegie is.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183769034
Godverdomme zeg
pi_183769045
Taapgod
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:15:19 #148
42184 crew  DaMart
pi_183769051
Wat een slappe hap zeg... ze zouden maar eens hun best doen tegen een degradatiekandidaat -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_183769052
Slappe tyfusschoten
pi_183769055
Toch gek dat je liever PSV ontvangt in eigen huis, dan dit soort teams.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183769057
_O-
Feyenoord Rotterdam
pi_183769060
Ik heb mij er wel bij neergelegd dat het toch nooit meer zo baas wordt als 14 mei 2017.
  zondag 16 december 2018 @ 18:16:05 #153
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_183769068
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2018 18:15 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb mij er wel bij neergelegd dat het toch nooit meer zo baas wordt als 14 mei 2017.
ach, je speelt toch louter voor plek 3 dus het boeit echt totaal niet meer :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_183769069
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:12 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat zal het zijn, vast geen kwaliteit!
Feyenoord heeft een stuk minder kwaliteit dan Ajax of PSV uiteraard. Maar we hebben het hier over fucking Fortuna Sittard heh :')
pi_183769082
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:16 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Feyeen heeft een stuk minder kwaliteit dan Ajax of PSV uiteraard. Maar we hebben het hier over fucking Fortuna Sittard heh :')
Dat heb jij goed gezien zeg.
pi_183769098
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:16 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

ach, je speelt toch louter voor plek 3 dus het boeit echt totaal niet meer :')
Jij pist al azijn sinds minstens de winterstop van seizoen '16-'17 dus voor jou verandert er ook niet zoveel.
pi_183769104
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:16 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat heb jij goed gezien zeg.
Het zal de onzekerheid zijn.
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 16 december 2018 @ 18:17:42 #158
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183769106
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:16 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Feyeen heeft een stuk minder kwaliteit dan Ajax of PSV uiteraard. Maar we hebben het hier over fucking Fortuna Sittard heh :')
Jij hebt ook een mentaal probleem, alleen maar jankend posten als het niet goed gaat, wegwezen.
Makkelijk tweede.
pi_183769111
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:16 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Feyeen heeft een stuk minder kwaliteit dan Ajax of PSV uiteraard. Maar we hebben het hier over fucking Fortuna Sittard heh :')
Alleen hebben jullie ook een stuk of 5 spelers die daar niet eens opvallen of basis zouden staan zoals een Vente.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 16 december 2018 @ 18:18:06 #160
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_183769112
Voor deze trainer hebben jullie een standbeeld gebouwd,
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_183769114
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Voor deze trainer hebben jullie een standbeeld gebouwd,
Uh, nee.
  zondag 16 december 2018 @ 18:18:44 #162
3185 Adelante
To let it go now
pi_183769128
Heeft Vente al een bal geraakt vandaag?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Forum Admin zondag 16 december 2018 @ 18:18:49 #163
35723 crew  GGMM
pi_183769131
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Voor deze trainer hebben jullie een standbeeld gebouwd,
Als je met die elftal kampioen wordt verdien je ook een standbeeld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183769142
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:16 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat heb jij goed gezien zeg.
Wel typisch(haha) dat een groot deel van de supporters de oorzaak van de problemen niet kan of wil zien.
pi_183769148
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je met die elftal kampioen wordt verdien je ook een standbeeld.
die elftal
  zondag 16 december 2018 @ 18:19:28 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183769151
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je met die elftal kampioen wordt verdien je ook een standbeeld.
die elftal
Oh.
  Forum Admin zondag 16 december 2018 @ 18:19:40 #167
35723 crew  GGMM
pi_183769153
dit bedoelde ik (sorry)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183769164
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:19 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Wel typisch(haha) dat een groot deel van de supporters de oorzaak van de problemen niet kan of wil zien.
Leg het maar uit dan. Voorlopig post je alleen maar stront.
pi_183769179
  zondag 16 december 2018 @ 18:21:40 #170
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_183769197
quote:
6s.gif Op zondag 16 december 2018 18:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Jij pist al azijn sinds minstens de winterstop van seizoen '16-'17 dus voor jou verandert er ook niet zoveel.
Eerder nog denk ik.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_183769198
Tonnygod
  zondag 16 december 2018 @ 18:21:56 #172
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183769200
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je met die elftal kampioen wordt verdien je ook een standbeeld.
die elftal
Makkelijk tweede.
pi_183769206
Gaat hem niet meer worden.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183769219
Fortunagoden
blablablabla
pi_183769238
lol
pi_183769241
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:22 schreef Oldground het volgende:
Gaat hem niet meer worden.
Ook wel verdiend. Een paar afstandschoten van onze kant, verder geen uitgespeelde kansen
Feyenoord Rotterdam
pi_183769259
gvd zit ook niet mee
pi_183769262
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Ook wel verdiend. Een paar afstandschoten van onze kant, verder geen uitgespeelde kansen
Oh zeker. Dramatische pot van onze kant.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183769275
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Leg het maar uit dan. Voorlopig post je alleen maar stront.
Om te beginnen:

- Tactisch incapabele trainer en techische staf
- TD zonder netwerk die 30 miljoen weggesmeten heeft terwijl je juist definitief de aansluiting met de top had kunnen maken
- Veel te weinig aandacht voor het mentale aspect van topsport.
- Praktisch geen functionerende scouting.

Benieuwd of je hier nog een inhoudelijke reactie op kan geven of niet verder komt dan een ' :') '.
  zondag 16 december 2018 @ 18:26:53 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183769296
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je met die elftal kampioen wordt verdien je ook een standbeeld.
die elftal
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 16 december 2018 @ 18:28:18 #181
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183769319
Tapia valt bizar zwak in.
Makkelijk tweede.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:28:36 #182
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183769336
Graag duiding van Koffieplanter omtrent de taap
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 16 december 2018 @ 18:28:59 #184
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_183769338
Toornstra wordt wel gemist
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 16 december 2018 @ 18:29:14 #185
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183769344
Volgende keer maar Burger brengen als er iets met Clasie is.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:29:33 #186
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183769350
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Graag duiding van Koffieplanter omtrent de taap
Tapia heeft nul wedstrijdritme.
  zondag 16 december 2018 @ 18:29:41 #187
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183769356
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:26 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Om te beginnen:

- Tactisch incapabele trainer en techische staf
- TD zonder netwerk die 30 miljoen weggesmeten heeft terwijl je juist definitief de aansluiting met de top had kunnen maken
- Veel te weinig aandacht voor het mentale aspect van topsport.
- Praktisch geen functionerende scouting.

Benieuwd of je hier nog een inhoudelijke reactie op kan geven of niet verder komt dan een ' :') '.
Wegwezen, gek. Ga lekker weer de tegenstander aanmoedigen met de hoop dat Gio dan ontslagen wordt, zoals begin dit seizoen.
Makkelijk tweede.
pi_183769364
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:26 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Om te beginnen:

- Tactisch incapabele trainer en techische staf
In de recente geschiedenis is er geen technische staf of trainer geweest die meer uit Feyenoord heeft gehaald dan deze.
quote:
- TD zonder netwerk die 30 miljoen weggesmeten heeft terwijl je juist definitief de aansluiting met de top had kunnen maken
Toen deze TD zonder netwerk instapte was er helemaal niks en stond je tiende. Ondertussen een paar bekertjes en een kampioenschap verder. Zou het misschien wel tijd zijn voor een frisse wind ja, maar doe maar niet alsof Van Geel heel de tijd ''hep legge slapuh''
quote:
- Veel te weinig aandacht voor het mentale aspect van topsport.
Dat weet jij helemaal niet.
quote:
- Praktisch geen functionerende scouting.
Dat weet jij helemaal niet.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:31:25 #189
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183769402
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

In de recente geschiedenis is er geen technische staf of trainer geweest die meer uit Feyenoord heeft gehaald dan deze.

[..]

Toen deze TD zonder netwerk instapte was er helemaal niks en stond je tiende. Ondertussen een paar bekertjes en een kampioenschap verder. Zou het misschien wel tijd zijn voor een frisse wind ja, maar doe maar niet alsof Van Geel heel de tijd ''hep legge slapuh''

[..]

Dat weet jij helemaal niet.

[..]

Dat weet jij helemaal niet.
Dat laatste is wel waar hoor. De scouts van Feyenoord zijn heel matig.
pi_183769405
Iedereen weet dat de scouting niet functioneert
pi_183769413
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat laatste is wel waar hoor. De scouts van Feyenoord zijn heel matig.
Hoe weet jij dat? Misschien gaat het wel heel ergens anders fout dan bij de specifieke scouts.
pi_183769430
Ik denk dat ik het Gio vooral aanreken dat de tactiek al 4 jaar lang hetzelfde is, het spel er 9/10 keer niet uitziet en dat spelers ook niet substantieel beter worden onder hem.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2018 18:33:18 ]
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:33:22 #193
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183769445
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Misschien gaat het wel heel ergens anders fout dan bij de specifieke scouts.
Omdat het zo is.
pi_183769446
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
pi_183769451
Toch apart dat Feyenoord zich alleen tegen PSV kan opladen
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:33:35 #196
362868 crew  Slobeend
of all places
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 16 december 2018 @ 18:33:41 #197
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183769459
schaam je kapot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183769468
Benieuwd hoe Typisch Gio nu gaat verdedigen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 16 december 2018 @ 18:33:56 #199
3185 Adelante
To let it go now
pi_183769469
Beschamende kutploeg
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_183769483
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat ik het Gio vooral aanreken dat de tactiek al 4 jaar lang hetzelfde is, het spel er 9/10 keer niet uitziet en dat spelers ook niet substantieel beter worden onder hem.

Vier jaar tactiek van niks. Vraag mij dan af welke trainer wel geschikt is. Pep heeft geen zin zei hij.
pi_183769485
Whahahaha
  zondag 16 december 2018 @ 18:34:13 #202
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183769486
Deze verdediging is intriest.
Makkelijk tweede.
pi_183769488
quote:
11s.gif Op zondag 16 december 2018 18:33 schreef LordVoldermort het volgende:
Benieuwd hoe Typisch Gio nu gaat verdedigen.
Schandalig slecht potje.
  Forum Admin zondag 16 december 2018 @ 18:34:24 #204
35723 crew  GGMM
pi_183769489
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vier jaar tactiek van niks. Vraag mij dan af welke trainer wel geschikt is. Pep heeft geen zin zei hij.
Bosz
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183769498
Hhahahahhahahhahahahahahhahhahahahah
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_183769499
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vier jaar tactiek van niks. Vraag mij dan af welke trainer wel geschikt is. Pep heeft geen zin zei hij.
7x verliezen op rij, 4e en 3e worden op 20 punten achterstand....Europees succes
  Forum Admin zondag 16 december 2018 @ 18:34:44 #207
35723 crew  GGMM
pi_183769500
Dat zei je gisteren zelf althans.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183769506
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bosz
Jij zou 3 dagen niet meer posten
pi_183769507
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

In de recente geschiedenis is er geen technische staf of trainer geweest die meer uit Feyenoord heeft gehaald dan deze.

[..]

Toen deze TD zonder netwerk instapte was er helemaal niks en stond je tiende. Ondertussen een paar bekertjes en een kampioenschap verder. Zou het misschien wel tijd zijn voor een frisse wind ja, maar doe maar niet alsof Van Geel heel de tijd ''hep legge slapuh''

[..]

Dat weet jij helemaal niet.

[..]

Dat weet jij helemaal niet.
Uh, jawel. Dat weet ik wel. Dat kan letterlijk iedereen zien die de afgelopen jaren Feyenoord heeft zien spelen.
  zondag 16 december 2018 @ 18:34:57 #210
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_183769508
trouw publiek ook meteen ontkracht met al die lege plekken :')
  Forum Admin zondag 16 december 2018 @ 18:35:07 #211
35723 crew  GGMM
pi_183769512
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Jij zou 3 dagen niet meer posten
In de SC, debiel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183769516
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef GGMM het volgende:
Dat zei je gisteren zelf althans.
Zou ik een prima opvolger vinden ja van de zomer.
pi_183769519
Wat een score _O_
pi_183769520
:D :D :D :D
pi_183769527
Het is wachten op de analyse van Klaas
pi_183769528
Pure onderschatting, zie Trencin en De Graafschap
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:36:00 #217
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183769533
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vier jaar tactiek van niks. Vraag mij dan af welke trainer wel geschikt is. Pep heeft geen zin zei hij.
3 van de 4 prijzen zegt niets over Gio.
pi_183769534
Dit was weer typisch onderschatting. Na het eerste fluitsignaal zag je het al. Slordige passing , elkaar niet helpen. Alsof je met dit elftal even op 80% wint. Wat een flut instelling.
pi_183769540
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]

3 van de 4 prijzen zegt niets over Gio.
Oh oké.
pi_183769541
Fantastic game
pi_183769542
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:35 schreef macca728 het volgende:
Pure onderschatting, zie Trencin en De Graafschap
Geen onderschatting eerder impotentie
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:36:36 #222
42184 crew  DaMart
pi_183769546
Wat een wanprestatie weer.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_183769555
verheug me al op de cliche's van Gio
pi_183769559
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vier jaar tactiek van niks. Vraag mij dan af welke trainer wel geschikt is. Pep heeft geen zin zei hij.
Beker zegt me niet zoveel, dat is voor de zelfverklaarde realisten vaak grappig genoeg een opportunistisch argument tegen een opportunistisch standpunt dat ze willen ontkrachten. :D
pi_183769564
Ben benieuwd naar de winterse transferperiode. Vilhena zal wel weg gaan.
  zondag 16 december 2018 @ 18:37:29 #226
357045 Grifte
Feijenoord
pi_183769567
Schaamrood op de kaken
  zondag 16 december 2018 @ 18:37:31 #227
3185 Adelante
To let it go now
pi_183769571
Zin in donderdag nu man :(
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_183769576
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Beker zegt me niet zoveel, dat is voor de zelfverklaarde realisten vaak grappig genoeg een opportunistisch argument tegen een opportunistisch standpunt dat ze willen ontkrachten. :D
Goed verhaal.
pi_183769582
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHA
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:37:50 #230
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183769585
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Oh oké.
Scorebordsupporter.
  Forum Admin zondag 16 december 2018 @ 18:37:55 #231
35723 crew  GGMM
pi_183769591
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:37 schreef Grifte het volgende:
Schaamrood op de kaken
Volgens Scrummie speelde Feyenoord niet zo slecht.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183769593
B:)B B:)B B:)B
  zondag 16 december 2018 @ 18:38:03 #233
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_183769594
De volgende thuiswedstrijd winnen ze!

(toevallig weer thuiswedstrijd voor de beker)
pi_183769596
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vier jaar tactiek van niks. Vraag mij dan af welke trainer wel geschikt is. Pep heeft geen zin zei hij.
Dit is ook weer z'n tekenende reactie. Één van de allergrootste problemen van Feyenoord van die moment is dat alles zo bizar gelaten is. Zowel onder de supporters als binnen de club zelf

Je zou zelfs kunnen zeggen dat dat kampioenschap ook gigantisch veel negatieve gevolgen heeft gehad. Groot deel van de supporters zijn daardoor weer verzadigd voor de komende 10 jaar. En als je het ook maar waagt kritiek te leveren op Gio beginnen ze te schreeuwen 'Jamaar 5 prijzen !!1!!1'.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:38:09 #235
42184 crew  DaMart
pi_183769597
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:37 schreef aTypisch het volgende:
Ben benieuwd naar de winterse transferperiode. Vilhena zal wel weg gaan.
Hopelijk voor een hoog bedrag, zodat er wat middelmaat kan worden vervangen... alhoewel, daar heb je scouting voor nodig... -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_183769600
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef damsco het volgende:
trouw publiek ook meteen ontkracht met al die lege plekken :')
Ha ha ha.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183769602
Alle schoten belanden of in de 2e ring , of rollen recht op de keeper af. Elke voorzet is een uur onderweg daar kan zelfs Carroll niks mee.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:38:25 #238
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183769609
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHA
:{.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 16 december 2018 @ 18:38:51 #239
319979 Fok-it
All is well
pi_183769621
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Oh oké.
Je hebt gelijk. Je mag Gio zeker de credits geven dat hij de voorkeur gaf aan de noemenswaardige fruitschaal ipv Europees voetbal.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_183769624
Jaarlijkse winteraidsvoetbaldip is weer ingezet allen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_183769626
Maar kritiek op Gio vanuit de media? Nee hoor. Maximale haalt hij er uit!
Van alles is weer waardeloos.
pi_183769627
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:38 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Dit is ook weer z'n tekenende reactie. Één van de allergrootste problemen van Feyenoord van die moment is dat alles zo bizar gelaten is. Zowel onder de supporters als binnen de club zelf

Je zou zelfs kunnen zeggen dat dat kampioenschap ook gigantisch veel negatieve gevolgen heeft gehad. Groot deel van de supporters zijn daardoor weer verzadigd voor de komende 10 jaar. En als je het ook maar waagt kritiek te leveren op Gio beginnen ze te schreeuwen 'Jamaar 5 prijzen !!1!!1'.
Noem eens één trainer in de recente geschiedenis van Feyenoord die meer uit zijn elftal heeft gehaald?

Spoiler alert: die zijn er niet.

Spoiler alert 2: misschien is dit dus wel het maximale waar de club Feyenoord toe in staat is. Met Gio en het matige materiaal.
  zondag 16 december 2018 @ 18:39:30 #243
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_183769632
Lekker pot mannen ^O^
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:39:46 #244
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183769637
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
Jaarlijkse winteraidsvoetbaldip is weer ingezet allen.
Meestal pas vanaf januari.
pi_183769643
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Je mag Gio zeker de credits geven dat hij de voorkeur gaf aan de noemenswaardige fruitschaal ipv Europees voetbal.
Ik zou jou willen aanraden eens zo kritisch op je eigen leventje te zijn als dat je op Feyenoord bent. :)
  zondag 16 december 2018 @ 18:40:07 #246
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_183769644
Vente minimaal 70 miljoen, Vilhena voor 35 miljoen.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_183769648
Genoten
pi_183769656
Hahahahaha
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_183769657
overigens wel echt een slechte wedstrijd

[ Bericht 13% gewijzigd door GGMM op 16-12-2018 18:40:53 ]
  Beste/leukste mod 2022 zondag 16 december 2018 @ 18:40:33 #250
319979 Fok-it
All is well
pi_183769658
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik zou jou willen aanraden eens zo kritisch op je eigen leventje te zijn als dat je op Feyenoord bent. :)
Persoonlijke sneer. Volwassen Typisch _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_183769673
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:40 schreef aTypisch het volgende:
overigens wel echt een slechte wedstrijd
Nou nou nou, gewoon goed van Fortuna.

[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 16-12-2018 18:41:11 ]
pi_183769678
WAAROM ZIE IK HIER WEER EEN HOOP KLOOTZAKKEN IN DEZE TOPIC DIE IK NORMAAL NOOIT ZIE...

TAPIA IK MAAK JOU KAPOET :r :r :r :r :r :r

die heeft weer even laten zien waarom gio hem nooit opstelt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183769680
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Persoonlijke sneer. Volwassen Typisch _O_
Doe wat met de tip zou ik zeggen.
pi_183769685
Fortuna thuis altijd lastig _O-
pi_183769690
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM ZIE IK HIER WEER EEN HOOP KLOOTZAKKEN IN DEZE TOPIC DIE IK NORMAAL NOOIT ZIE...

TAPIA IK MAAK JOU KAPOET :r :r :r :r :r :r

die heeft weer even laten zien waarom gio hem nooit opstelt
ga gewoon weg
pi_183769692
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM ZIE IK HIER WEER EEN HOOP KLOOTZAKKEN IN DEZE TOPIC DIE IK NORMAAL NOOIT ZIE...

TAPIA IK MAAK JOU KAPOET :r :r :r :r :r :r

die heeft weer even laten zien waarom gio hem nooit opstelt
Niet huilen.
  zondag 16 december 2018 @ 18:41:45 #257
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_183769696
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:40 schreef aTypisch het volgende:
overigens wel echt een slechte wedstrijd
Kan kloppen, heb mijn Haags straatwoordenboekje weer kunnen aanvullen met nieuwe woorden.
pi_183769699
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Noem eens één trainer in de recente geschiedenis van Feyenoord die meer uit zijn elftal heeft gehaald?

Spoiler alert: die zijn er niet.

Spoiler alert 2: misschien is dit dus wel het maximale waar de club Feyenoord toe in staat is. Met Gio en het matige materiaal.
Ik ben er oprecht van overtuigd dat we dat kampioenschap hebben gehaald ondanks Gio, niet dankzij. De rol van gasten als Kuyt en Elia was vele male groter dan die van Gio.

En wat betreft je tweede punt: Feyenoord is juist een slapende reus. Er is zo gigantisch veel potentieel wat de club al decennia laat liggen.
pi_183769701
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit was weer typisch onderschatting. Na het eerste fluitsignaal zag je het al. Slordige passing , elkaar niet helpen. Alsof je met dit elftal even op 80% wint. Wat een flut instelling.
Op zich is de selectie denk ik niet onaardig, maar als je qua tactiek en spelopvatting telkens blijft terugvallen op iets wat de afgelopen 1,5 jaar de aandelen van anti-depressiva fabrikanten deed ontploffen dan is een kritische noot wel op zijn plaats.
pi_183769708
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_183769715
Ajax en PSV krijgen nog wel een dip na de winterstop. Feyenoord kan gewoon nog kampioen worden _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 16 december 2018 @ 18:42:27 #262
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_183769716
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Noem eens één trainer in de recente geschiedenis van Feyenoord die meer uit zijn elftal heeft gehaald?

Spoiler alert: die zijn er niet.

Spoiler alert 2: misschien is dit dus wel het maximale waar de club Feyenoord toe in staat is. Met Gio en het matige materiaal.
Zeker, maar de rek zit er qua opstelling/formatie/mannetjes plaatsen/wisselbeleid imho al een tijdje uit. Vervanging is alleen een behoorlijk moeilijke opgave.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_183769717
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:41 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Ik ben er oprecht van overtuigd dat we dat kampioenschap hebben gehaald ondanks Gio, niet dankzij. De rol van gasten als Kuyt en Elia was vele male groter dan die van Gio.

En wat betreft je tweede punt: Feyenoord is juist een slapende reus. Er is zo gigantisch veel potentieel wat de club al decennia laat liggen.
Die stond de helft van het seizoen reserve.
pi_183769719
Hehehe
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_183769725
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:37 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Goed verhaal.
Knock-out toernooi waarbij Feyenoord structureel thuisvoordeel krijgt als argument gaan gebruiken dat de tactiek van een trainer goed is vind ik vreemd.
pi_183769727
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:42 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Zeker, maar de rek zit er qua opstelling/formatie/mannetjes plaatsen/wisselbeleid imho al een tijdje uit. Vervanging is alleen een behoorlijk moeilijke opgave.
Je moet ook van de zomer serieus kijken naar vervangingen.
  zondag 16 december 2018 @ 18:43:16 #267
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183769737
Wat een club :')

Kokcu hype voorlopig ook weer voorbij. En die Vente? Die kan er écht niets van, maar dat hadden we al gezien.
pi_183769739
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Die stond de helft van het seizoen reserve.
De keizer van de kleedkamer!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183769741
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Die stond de helft van het seizoen reserve.
Ja daarom maar met 1 punt kampioen geworden.......Kuyt had niet eens gespeeld tegen Heracles.
pi_183769742
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Die stond de helft van het seizoen reserve.
Klopt, maar op letterlijk elke training nam ie het voortouw.
pi_183769743
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:38 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Dit is ook weer z'n tekenende reactie. Één van de allergrootste problemen van Feyenoord van die moment is dat alles zo bizar gelaten is. Zowel onder de supporters als binnen de club zelf

Je zou zelfs kunnen zeggen dat dat kampioenschap ook gigantisch veel negatieve gevolgen heeft gehad. Groot deel van de supporters zijn daardoor weer verzadigd voor de komende 10 jaar. En als je het ook maar waagt kritiek te leveren op Gio beginnen ze te schreeuwen 'Jamaar 5 prijzen !!1!!1'.
Klopt, maar dat zag je toen ook al aankomen. Discussie is hier al heel vaak gevoerd.
  zondag 16 december 2018 @ 18:43:43 #272
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_183769753
"Na 1-0 kom je in de problemen, want dan speel je met een achterstand."

Nooit geweten dit.
  zondag 16 december 2018 @ 18:43:46 #273
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_183769754
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:43 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Je moet ook van de zomer serieus kijken naar vervangingen.
Daarom, gewoon lekker voor plek 3 gaan, kijken of je met een beetje geluk die beker nog kan pakken en dan doorgaan waar je de afgelopen 6 jaar al mee bezig bent; middelmaat halen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_183769757
Feyenoord moet vanaf nu alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen. In de KNVB-beker.
pi_183769758
Mensen die doen alsof Kuyt de hoofdverantwoordelijke was voor het kampioenschap. :')
  zondag 16 december 2018 @ 18:44:10 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183769765
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:43 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Klopt, maar op letterlijk elke training nam ie het voortouw.
:`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183769774
Winst tegen PSV was een incident
  zondag 16 december 2018 @ 18:44:39 #278
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183769776
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM ZIE IK HIER WEER EEN HOOP KLOOTZAKKEN IN DEZE TOPIC DIE IK NORMAAL NOOIT ZIE...

TAPIA IK MAAK JOU KAPOET :r :r :r :r :r :r

die heeft weer even laten zien waarom gio hem nooit opstelt
Dag titel...Oh wacht...

_O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 16 december 2018 @ 18:44:39 #279
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_183769777
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:43 schreef aTypisch het volgende:
Mensen die doen alsof Kuyt de hoofdverantwoordelijke was voor het kampioenschap. :')
Sinds Kuyt weg is , is het hummeles.
pi_183769778
Banterclub.
pi_183769779
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:43 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Klopt, maar op letterlijk elke training nam ie het voortouw.
Ga anders gewoon wat anders doen, met je ontzettende flauwekul. _O-
pi_183769781
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:43 schreef aTypisch het volgende:
Mensen die doen alsof Kuyt de hoofdverantwoordelijke was voor het kampioenschap. :')
Nee Kuyt, Elia, Karsdorp en Kongolo
pi_183769783
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord moet vanaf nu alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen. In de KNVB-beker.
Fuck de beker :6
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_183769791
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:43 schreef aTypisch het volgende:
Mensen die doen alsof Kuyt de hoofdverantwoordelijke was voor het kampioenschap. :')
Hopelijk zal je in de loop der jaren gaan inzien hoe dat kampioenschap tot stand is gekomen. :)
pi_183769795
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:44 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee Kuyt, Elia, Karsdorp en Kongolo
En Gio, Jorgensen, Jones, Vilhena en de rest.
  zondag 16 december 2018 @ 18:45:23 #286
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183769796
hef jezelf op als club joh
  zondag 16 december 2018 @ 18:45:40 #287
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_183769803
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord moet vanaf nu alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen. In de KNVB-beker.
Misschien komen we psv wel tegen in de finale!

oh wacht.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_183769807
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:45 schreef aTypisch het volgende:

[..]

En Gio, Jorgensen, Jones, Vilhena en de rest.
Bijna goed.
pi_183769808
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Noem eens één trainer in de recente geschiedenis van Feyenoord die meer uit zijn elftal heeft gehaald?

Spoiler alert: die zijn er niet.

Spoiler alert 2: misschien is dit dus wel het maximale waar de club Feyenoord toe in staat is. Met Gio en het matige materiaal.
Mag ik je erop attenderen dat het kampioenschap inmiddels enige tijd geleden is en dat dat er niet zoveel meer toe doet als het spel op dit moment gewoon kut is. Trainers komen en gaan, ook bij kampioenschapstrainers heb je een houdbaarheidsdatum. Daarbij was het team dat er toen stond bijzonder zelfsturend en werd de tegenstander op brute fysiek kapotgespeeld en praktisch nooit op tactiek of bijzonder spel. Vreemd dat je met je oog voor detail die nuance niet wilt zien.
  zondag 16 december 2018 @ 18:46:35 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183769826
Ah joh, lekker rustig seizoentje. Eenzaam op de derde plek omdat de rest van de eredivisie nog veel matiger is en wellicht nog wat leuke bekerpotjes

Wel gelachen hoor
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183769827
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mag ik je erop attenderen dat het kampioenschap inmiddels enige tijd geleden is en dat dat er niet zoveel meer toe doet als het spel op dit moment gewoon kut is. Trainers komen en gaan, ook bij kampioenschapstrainers heb je een houdbaarheidsdatum. Daarbij was het team dat er toen stond bijzonder zelfsturend en werd de tegenstander op brute fysiek kapotgespeeld en praktisch nooit op tactiek of bijzonder spel. Vreemd dat je met je oog voor detail die nuance niet wilt zien.
Daarom moet er ook gekeken worden naar een vervanger deze zomer.
pi_183769828
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM ZIE IK HIER WEER EEN HOOP KLOOTZAKKEN IN DEZE TOPIC DIE IK NORMAAL NOOIT ZIE...

TAPIA IK MAAK JOU KAPOET :r :r :r :r :r :r

die heeft weer even laten zien waarom gio hem nooit opstelt
Klaas had weer een half uurtje niet de aandacht.
  zondag 16 december 2018 @ 18:46:46 #293
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183769832
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Fortuna thuis altijd lastig _O-
dat is de sfeer van de kuip

dat doet wat met je DP
  zondag 16 december 2018 @ 18:46:57 #294
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183769837
Alsjeblieft flikker die trainer en tyfusdirecteur eruit. :Y) Amateurploegen spelen nog beter dan fortuna doet (aangezien ze zwart uitbetalen hebben die ook goede spelers).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 16 december 2018 @ 18:47:11 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183769840
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 18:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Noem eens één trainer in de recente geschiedenis van Feyenoord die meer uit zijn elftal heeft gehaald?

Spoiler alert: die zijn er niet.

Spoiler alert 2: misschien is dit dus wel het maximale waar de club Feyenoord toe in staat is. Met Gio en het matige materiaal.
Geloof jij echt dat er niet meer uit Feyenoord te halen is? Op het gebied van jeugdopleiding, op het gebied van scouting, op het gebied van sponsoring?
Oh.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:47:17 #296
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183769841
Fortuna was tactisch gewoon veel beter, het hele Feyenoord spelletje werd lamgelegd. Dat mag niet.
pi_183769847
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Winst tegen PSV was een incident
Denk het niet. Feyenoord zou met dat spel weleens de CL kunnen winnen.
pi_183769848
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Geloof jij echt dat er niet meer uit Feyenoord te halen is? Op het gebied van jeugdopleiding, op het gebied van scouting, op het gebied van sponsoring?
Geen idee, heb daar geen inzicht in. Maar als niemand het sinds de jaren 70 lukt zal het ook wel aan het een en ander binnen de club zelf liggen. Snap dan ook niet dat mensen doen alsof Van Geel en Gio per ongeluk met geluk kampioen zijn geworden met Feyenoord.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2018 18:48:13 ]
pi_183769851
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord moet vanaf nu alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen. In de KNVB-beker.
Wist jij trouwens al dat Feyenoord de laatste Nederlandse club is die een Europese prijs heeft gewonnen? FeyenoordGoden _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183769852
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:44 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee Kuyt, Elia, Karsdorp en Kongolo
El Ahmadi, Jorgensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2018 18:48:09 ]
pi_183769857
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:41 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Ik ben er oprecht van overtuigd dat we dat kampioenschap hebben gehaald ondanks Gio, niet dankzij. De rol van gasten als Kuyt en Elia was vele male groter dan die van Gio.

En wat betreft je tweede punt: Feyenoord is juist een slapende reus. Er is zo gigantisch veel potentieel wat de club al decennia laat liggen.
Lul toch niet zo dom man

ajax wordt ook helemaal geen kampioen zonder Zyech en Tadic

PSV was vorig seizoen ook geen kampioen geworden zonder Lozano...

welke conclusie kan je hieruit trekken...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')