Marginaal beter dan dat inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:47 schreef Grifte het volgende:
Zie ook liever Kokcu. In Ayoub zie ik bijzonder weinig potentie, beetje selectievulling zoals Vejinovic destijds.
Is ook wel leuk om te zien of hij iemand van het niveau als rvp nu al begrijpt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zondag dus misschien Van Persie, Berghuis, Larsson en Kokcu als voorste 4. Ik heb er zin in.
#opportunisme
Wat is daar raar aan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:15 schreef macca728 het volgende:
Bosz op de lijst van Martin als Gio weggaat
Dat vraag ik me af.quote:Op zaterdag 15 december 2018 10:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Bosz komt nooit meer de kuip in nadat hij is weggejaagd als technische directeur
Mee eens welquote:Op vrijdag 14 december 2018 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat Ayoub bij utrecht liet zien is gewoon beter dan Vijnonvic
Ik vind heel die discussie helemaal niet relevant.
Kokcu is een speler met een grotere potentie dan toornstra ayoub veinovic
Het maakt geen reet uit of ajoub of toornstra zogenaamd verder zouden zijn
In potentie gaat Kokcy op lange termijn veel beter worden. Hij is een speler die in potentie over 2-3 jaar 20 miljoen kan opleveren...
Je moet gewoon doorselecteren net zoals ze bij psv en ajax doen
spelers als donny van de beek en de jong hadden ook allemaal spelers voor zich die in principe beter waren dan zij op dat moment maar je moet op een gegeven moment een keuze maken voor de toekomst als er kwa potentie meer in zit in bepaalde spelers.
Hoezo vraag jij je dat afquote:
Bosz heeft nog nooit wat als trainer gepresteerdquote:Feyenoord-fans richten kritiek op Bosz
8 april 2007 – Peter Bosz is het nieuwe mikpunt van de aanhang van Feyenoord. In De Kuip hingen zondagmiddag tijdens het competitieduel met FC Groningen tal van spandoeken met vijandige teksten jegens de technisch manager van de Rotterdamse club. Eerder dit seizoen hadden de Feyenoord-fans het voorzien op ex-preses Jorien van den Herik.
'Peter we vertrouwen je voor geen meter', viel met koeienletters in De Kuip te lezen. Of: 'Bosz is de Klosz'. Sommige anti-spandoeken werden tot woede onder de aanhang voor het begin van de wedstrijd verwijderd door stewards. Volgens het legioen heerst binnen de (technische) leiding van Feyenoord een sfeer van vriendjespolitiek.
Het gedwongen vertrek van de nog steeds zeer populaire oud-speler Henk Fräser als jeugdtrainer zou daarvan een gevolg zijn. Deze maatregel rekent de fanatieke aanhang Bosz, maar ook diens 'vriendjes' Wim Jansen (technisch adviseur) en Stanley Brard (hoofd opleidingen en zwager van Jansen), zwaar aan. Dat bleek ook wel zondag uit de veel verbale en non-verbale steunbetuigingen aan Fräser in De Kuip.
Ik zie v Geel Bosz zo halen hoor. En als hij presteert, wordt dat ook uiteindelijk door de supporters geaccepteerd. Bovendien is td (zijn eerdere rol) wel even heel anders dan trainer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoezo vraag jij je dat af
[..]
Bosz heeft nog nooit wat als trainer gepresteerd
Hij heeft een half seizoen bij ajax redelijk gepresteerd. Bij dortmund viel hij weer hopeloos door de mand
Welke trainer zou jij dan wel okay vinden?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie v Geel Bosz zo halen hoor. En als hij presteert, wordt dat ook uiteindelijk door de supporters geaccepteerd. Bovendien is td (zijn eerdere rol) wel even heel anders dan trainer.
Hoe dan ook; of dat een goed idee is, is wat anders. Zoals Scrummie zegt: lekker hard naar voren hollen en veel doelpunten tegen krijgen.
Frazer is een succesvolle coach, zal wss wel de opvolger worden van Gio.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Welke trainer zou jij dan wel okay vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |