Heb 't even opgezocht. El Azzouzi en twee maatjes hadden in 2015 een politieagente mishandeld en mochten gewoon bij de club blijven. Als straf moesten ze de jeugd gaan voorlichten.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet eens dat er zoiets gebeurd was?Als dit ene Flip uit de A3 van Feyenoord zou zijn geweest dan kon hij nu zeker zijn biezen pakken.
Azzouzi speelt er inderdaad nog steeds, was ook het grootste talent van de drie.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb 't even opgezocht. El Azzouzi en twee maatjes hadden in 2015 een politieagente mishandeld en mochten gewoon bij de club blijven. Als straf moesten ze de jeugd gaan voorlichten.
Al is het natuurlijk wel een incident buiten de club om ipv een confrontatie met een andere jeugdspeler.
AS Trencin komt me vaag bekend voor. Krijg er een beetje een misselijk gevoel bij.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Azzouzi speelt er inderdaad nog steeds, was ook het grootste talent van de drie.
Een maatje is naar AS Trencin gegaan, dat is een onbeduidend clubje in de Slowaakse competitie.
Beetje simpele beredenering imo waar je de gehele context ook even vergeet. Dat gastje is net 17. Denk je dat hij 'blij' is dat hij uit zijn vertrouwde omgeving met vrienden etc. wordt gerukt, nogal een stempel heeft gekregen maar nu wel KKD kan spelen? Dat denk ik niet. Daarnaast is het voor Knoester wel fijn dat Summerville even uit het zicht is. En dat vind ik nog altijd belangrijker dan hoe een Summerville zich erbij voelt. Bovendien heeft hij een maximale boete opgelegd gekregen en krijgt hij een taakstraf.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
'Voor straf mag jij je nu verder ontwikkelen in een team die ook nog in een betere competitie speelt dan het team waar je nu in zit!'
Ja, daarnaast was hij in de tussentijd geschorst, krijgt hij een maximale boete (naar wat mogelijk is binnen zijn contract), krijgt hij nog een taakstraf, en nog verdere begeleiding en heeft hij meerdere rondjes gemaakt om zijn excuses aan te bieden. Dat is echt niet afgedaan met een slap on the wrist wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:10 schreef Adames het volgende:
Overigens goed opgelost. Even een half jaar uit de bekende omgeving. Daarna kun je wel weer verder zien.
Ik zou hem wel weer minuten geven tegen Fortuna, maar Ayoub moet je natuurlijk ook speeltijd gunnen. Ik denk dat Gio dat 60-30 zal doen, waarbij ik dan wel hoop op het eerste uur Kökcü, maar Ayoub verwachtquote:'Gio' over Kökcü: ''Ik ben er nog niet helemaal uit''
vrijdag 14 december 2018
Giovanni van Bronckhorst is er nog niet over uit of hij Orkun Kökcü gaat opstellen in de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard. De trainer kan niet beschikken over Jens Toornstra en dus moet hij de keuze maken tussen Yassin Ayoub, Renato Tapia en Orkun Kökcü. Robin van Persie is, afhankelijk van zijn herstel, ook een optie.
''Ik ben er nog niet helemaal uit, maar hij heeft een goed signaal afgegeven vorig week,'' zegt Van Bronckhost op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. ''Er kwam een hoop pers op hem af. Op de training merk ik geen verschil en dat wil je zien. Dat is heel knap op zijn leeftijd.''
''Door het vele trainen met ons, is hij nu op een niveau gekomen dat ik hem kon gaan brengen in een wedstrijd. Burger en Geertruida zijn daar ook voorbeelden van. Ik ben blij met hoe die jongens zich ontwikkelen. Ik kijk niet naar leeftijd of naar namen.''
Het inbrengen van Kökcü tegen FC Emmen was geen signaal naar Ayoub. ''Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest dat Yassin Ayoub niet helemaal fit was. Uiteindelijk koos ik niet voor niets voor Köckü. Vanwege zijn prestaties bij Jong en op de training. En die kans heeft hij gepakt.''
Van Persie kan waarschijnlijk ook minuten maken. ''Hij heeft vandaag voor het eerst weer met de groep meegetraind. Als hij eerder klaar was geweest, dan hadden we hem eerder bij de groep gehaald. Gister op de vrije dag heeft hij individueel getraind. Ik denk dat hij zondag wel inzetbaar is.''
Ik hoop misschien zelfs Ayoub. Enerzijds omdat Ayoub zich zo zou kunnen herpakken na die blamerende invalbeurt tegen PSV, anderzijds om Kökcü ook niet gelijk weer in het diepe te gooien. Verwachtingen zijn nu erg hoog na die wedstrijd in Emmen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou hem wel weer minuten geven tegen Fortuna, maar Ayoub moet je natuurlijk ook speeltijd gunnen. Ik denk dat Gio dat 60-30 zal doen, waarbij ik dan wel hoop op het eerste uur Kökcü, maar Ayoub verwacht
Zowaar eens met Klaas in deze.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je het allemaal logische beredeneert had Summerville gewoon de laan uitgeschopt moeten worden.
Knoester had aangifte kunnen doen bij de politie waarbij SUmmerville ook een strafblad had kunnen krijgen.
Maar in de voetbalwereld wordt er niet logische geredeneerd
Het gaat alleen maar om geld. Summerville kan in de toekomst Feyenoord heel veel geld opleveren.
Dat is de enige reden voor deze oplossing.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je het allemaal logische beredeneert had Summerville gewoon de laan uitgeschopt moeten worden.
Knoester had aangifte kunnen doen bij de politie waarbij SUmmerville ook een strafblad had kunnen krijgen.
Het gaat alleen maar om geld. Summerville kan in de toekomst Feyenoord heel veel geld opleveren.
Jullie halen nu wel dingen door elkaar. Het was namelijk zijn broer die direct betrokken was bij die vermeende mishandeling, Crysencio zelf niet. Uiteraard wel indirect betrokken, waarvoor hij nu ook een straf heeft gekregen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zowaar eens met Klaas in deze.
Als ik een huurmoordenaar inhuurt om een moord te laten plegen krijg ik een hogere straf als de moordenaar zelf in vele gevallenquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:22 schreef Oldground het volgende:
[..]
[..]
Jullie halen nu wel dingen door elkaar. Het was namelijk zijn broer die direct betrokken was bij die vermeende mishandeling, Crysencio zelf niet. Uiteraard wel indirect betrokken, waarvoor hij nu ook een straf heeft gekregen.
Strafblad voor het appen van z'n broer? Maar voor de rest wel met je eens.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Orkun moet nog verlengen, dus die zou ik lekker laten spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:15 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik hoop misschien zelfs Ayoub. Enerzijds omdat Ayoub zich zo zou kunnen herpakken na die blamerende invalbeurt tegen PSV, anderzijds om Kökcü ook niet gelijk weer in het diepe te gooien. Verwachtingen zijn nu erg hoog na die wedstrijd in Emmen.
Zou Orkun wel graag minimaal een halfuur zien spelen.
Als die broer nu een huursoldaat was had je gelijk gehad. Het is een opgetrommeld ouder familielid, die maakt zijn eigen keuzes. Natuurlijk is het fout om die te bellen, maar gezien we verder de details niet kennen, niet strafbaar.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als ik een huurmoordenaar inhuurt om een moord te laten plegen krijg ik een hogere straf als de moordenaar zelf in vele gevallen
Die broer was daar naar aanleiding van een telefoontje die hij had gekregen .....
Ja, ik zie hem ook zeker graag spelen. Als hij in de basis start zou ik er ook zeker goed voor gaan zitten, maar ik denk dat een invalbeurt misschien beter is. Hij zal ook nog niet klaar zijn om 90 minuten volle bak te geven in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Orkun moet nog verlengen, dus die zou ik lekker laten spelen.
kan je mij kort toelichten wat er gebeurd is? Ik volg feyenoord niet dusdanig dat ik dat meekrijgquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:32 schreef Oldground het volgende:
[..]
Als die broer nu een huursoldaat was had je gelijk gehad. Het is een opgetrommeld ouder familielid, die maakt zijn eigen keuzes. Natuurlijk is het fout om die te bellen, maar gezien we verder de details niet kennen, niet strafbaar.
Blijft een kansloze actie natuurlijk.
https://www.ad.nl/nederla(...)n-onder-19~a87bd325/quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kan je mij kort toelichten wat er gebeurd is? Ik volg feyenoord niet dusdanig dat ik dat meekrijg
Zou ik inderdaad ook niet erg vinden hoor. Tegen psv werd Ayoub ingezet op een positie waar hij minder goed uit de voeten kan. Ik vond Ayoub (buiten die psv-pot) wel prima invallen. Hij is in principe 1e stand in van Toornstra, dus het zou in die zin ook wel logisch zijn als hij nu de kans zou krijgen op zijn eigen plek.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:15 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik hoop misschien zelfs Ayoub. Enerzijds omdat Ayoub zich zo zou kunnen herpakken na die blamerende invalbeurt tegen PSV, anderzijds om Kökcü ook niet gelijk weer in het diepe te gooien. Verwachtingen zijn nu erg hoog na die wedstrijd in Emmen.
Zou Orkun wel graag minimaal een halfuur zien spelen.
Maar misschien wel 60, dan kun je hem het eerste uur laten spelen. Ik denk dat Gio ook wel veel zal laten afhangen van hoeveel minuten RVP gaat spelen. Misschien is Kökcü + RVP wel een tikkeltje licht en dat Ayoub dat wat beter kan ondersteunen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:35 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem ook zeker graag spelen. Als hij in de basis start zou ik er ook zeker goed voor gaan zitten, maar ik denk dat een invalbeurt misschien beter is. Hij zal ook nog niet klaar zijn om 90 minuten volle bak te geven in de Eredivisie.
Ook, ja. In principe zou Tapia dan stand in zijn voor Clasie, maar toen kreeg Ayoub ook de voorkeur. Voordat Kökcü gedebuteerd had, had niemand raar hebben opgekeken als Toornstra zou worden vervangen door Ayoub toch?quote:
Marginaal beter dan dat inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:47 schreef Grifte het volgende:
Zie ook liever Kokcu. In Ayoub zie ik bijzonder weinig potentie, beetje selectievulling zoals Vejinovic destijds.
Is ook wel leuk om te zien of hij iemand van het niveau als rvp nu al begrijpt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zondag dus misschien Van Persie, Berghuis, Larsson en Kokcu als voorste 4. Ik heb er zin in.
#opportunisme
Wat is daar raar aan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:15 schreef macca728 het volgende:
Bosz op de lijst van Martin als Gio weggaat
Dat vraag ik me af.quote:Op zaterdag 15 december 2018 10:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Bosz komt nooit meer de kuip in nadat hij is weggejaagd als technische directeur
Mee eens welquote:Op vrijdag 14 december 2018 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat Ayoub bij utrecht liet zien is gewoon beter dan Vijnonvic
Ik vind heel die discussie helemaal niet relevant.
Kokcu is een speler met een grotere potentie dan toornstra ayoub veinovic
Het maakt geen reet uit of ajoub of toornstra zogenaamd verder zouden zijn
In potentie gaat Kokcy op lange termijn veel beter worden. Hij is een speler die in potentie over 2-3 jaar 20 miljoen kan opleveren...
Je moet gewoon doorselecteren net zoals ze bij psv en ajax doen
spelers als donny van de beek en de jong hadden ook allemaal spelers voor zich die in principe beter waren dan zij op dat moment maar je moet op een gegeven moment een keuze maken voor de toekomst als er kwa potentie meer in zit in bepaalde spelers.
Hoezo vraag jij je dat afquote:
Bosz heeft nog nooit wat als trainer gepresteerdquote:Feyenoord-fans richten kritiek op Bosz
8 april 2007 – Peter Bosz is het nieuwe mikpunt van de aanhang van Feyenoord. In De Kuip hingen zondagmiddag tijdens het competitieduel met FC Groningen tal van spandoeken met vijandige teksten jegens de technisch manager van de Rotterdamse club. Eerder dit seizoen hadden de Feyenoord-fans het voorzien op ex-preses Jorien van den Herik.
'Peter we vertrouwen je voor geen meter', viel met koeienletters in De Kuip te lezen. Of: 'Bosz is de Klosz'. Sommige anti-spandoeken werden tot woede onder de aanhang voor het begin van de wedstrijd verwijderd door stewards. Volgens het legioen heerst binnen de (technische) leiding van Feyenoord een sfeer van vriendjespolitiek.
Het gedwongen vertrek van de nog steeds zeer populaire oud-speler Henk Fräser als jeugdtrainer zou daarvan een gevolg zijn. Deze maatregel rekent de fanatieke aanhang Bosz, maar ook diens 'vriendjes' Wim Jansen (technisch adviseur) en Stanley Brard (hoofd opleidingen en zwager van Jansen), zwaar aan. Dat bleek ook wel zondag uit de veel verbale en non-verbale steunbetuigingen aan Fräser in De Kuip.
Ik zie v Geel Bosz zo halen hoor. En als hij presteert, wordt dat ook uiteindelijk door de supporters geaccepteerd. Bovendien is td (zijn eerdere rol) wel even heel anders dan trainer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoezo vraag jij je dat af
[..]
Bosz heeft nog nooit wat als trainer gepresteerd
Hij heeft een half seizoen bij ajax redelijk gepresteerd. Bij dortmund viel hij weer hopeloos door de mand
Welke trainer zou jij dan wel okay vinden?quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie v Geel Bosz zo halen hoor. En als hij presteert, wordt dat ook uiteindelijk door de supporters geaccepteerd. Bovendien is td (zijn eerdere rol) wel even heel anders dan trainer.
Hoe dan ook; of dat een goed idee is, is wat anders. Zoals Scrummie zegt: lekker hard naar voren hollen en veel doelpunten tegen krijgen.
Frazer is een succesvolle coach, zal wss wel de opvolger worden van Gio.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Welke trainer zou jij dan wel okay vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |