Schandalig slecht potje.quote:Op zondag 16 december 2018 18:33 schreef LordVoldermort het volgende:
Benieuwd hoe Typisch Gio nu gaat verdedigen.
Boszquote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vier jaar tactiek van niks. Vraag mij dan af welke trainer wel geschikt is. Pep heeft geen zin zei hij.
7x verliezen op rij, 4e en 3e worden op 20 punten achterstand....Europees succesquote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vier jaar tactiek van niks. Vraag mij dan af welke trainer wel geschikt is. Pep heeft geen zin zei hij.
Uh, jawel. Dat weet ik wel. Dat kan letterlijk iedereen zien die de afgelopen jaren Feyenoord heeft zien spelen.quote:Op zondag 16 december 2018 18:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In de recente geschiedenis is er geen technische staf of trainer geweest die meer uit Feyenoord heeft gehaald dan deze.
[..]
Toen deze TD zonder netwerk instapte was er helemaal niks en stond je tiende. Ondertussen een paar bekertjes en een kampioenschap verder. Zou het misschien wel tijd zijn voor een frisse wind ja, maar doe maar niet alsof Van Geel heel de tijd ''hep legge slapuh''
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
In de SC, debiel.quote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij zou 3 dagen niet meer posten
3 van de 4 prijzen zegt niets over Gio.quote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh oké.quote:Op zondag 16 december 2018 18:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
3 van de 4 prijzen zegt niets over Gio.
Geen onderschatting eerder impotentiequote:Op zondag 16 december 2018 18:35 schreef macca728 het volgende:
Pure onderschatting, zie Trencin en De Graafschap
Beker zegt me niet zoveel, dat is voor de zelfverklaarde realisten vaak grappig genoeg een opportunistisch argument tegen een opportunistisch standpunt dat ze willen ontkrachten.quote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed verhaal.quote:Op zondag 16 december 2018 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beker zegt me niet zoveel, dat is voor de zelfverklaarde realisten vaak grappig genoeg een opportunistisch argument tegen een opportunistisch standpunt dat ze willen ontkrachten.
Dit is ook weer z'n tekenende reactie. Één van de allergrootste problemen van Feyenoord van die moment is dat alles zo bizar gelaten is. Zowel onder de supporters als binnen de club zelfquote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk voor een hoog bedrag, zodat er wat middelmaat kan worden vervangen... alhoewel, daar heb je scouting voor nodig...quote:Op zondag 16 december 2018 18:37 schreef aTypisch het volgende:
Ben benieuwd naar de winterse transferperiode. Vilhena zal wel weg gaan.
Ha ha ha.quote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef damsco het volgende:
trouw publiek ook meteen ontkracht met al die lege plekken
quote:Op zondag 16 december 2018 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHA
Je hebt gelijk. Je mag Gio zeker de credits geven dat hij de voorkeur gaf aan de noemenswaardige fruitschaal ipv Europees voetbal.quote:
Noem eens één trainer in de recente geschiedenis van Feyenoord die meer uit zijn elftal heeft gehaald?quote:Op zondag 16 december 2018 18:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is ook weer z'n tekenende reactie. Één van de allergrootste problemen van Feyenoord van die moment is dat alles zo bizar gelaten is. Zowel onder de supporters als binnen de club zelf
Je zou zelfs kunnen zeggen dat dat kampioenschap ook gigantisch veel negatieve gevolgen heeft gehad. Groot deel van de supporters zijn daardoor weer verzadigd voor de komende 10 jaar. En als je het ook maar waagt kritiek te leveren op Gio beginnen ze te schreeuwen 'Jamaar 5 prijzen !!1!!1'.
Meestal pas vanaf januari.quote:Op zondag 16 december 2018 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
Jaarlijkse winteraidsvoetbaldip is weer ingezet allen.
Ik zou jou willen aanraden eens zo kritisch op je eigen leventje te zijn als dat je op Feyenoord bent.quote:Op zondag 16 december 2018 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je mag Gio zeker de credits geven dat hij de voorkeur gaf aan de noemenswaardige fruitschaal ipv Europees voetbal.
Persoonlijke sneer. Volwassen Typischquote:Op zondag 16 december 2018 18:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik zou jou willen aanraden eens zo kritisch op je eigen leventje te zijn als dat je op Feyenoord bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |