ach, je speelt toch louter voor plek 3 dus het boeit echt totaal niet meerquote:Op zondag 16 december 2018 18:15 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb mij er wel bij neergelegd dat het toch nooit meer zo baas wordt als 14 mei 2017.
Feyenoord heeft een stuk minder kwaliteit dan Ajax of PSV uiteraard. Maar we hebben het hier over fucking Fortuna Sittard hehquote:Op zondag 16 december 2018 18:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, vast geen kwaliteit!
Dat heb jij goed gezien zeg.quote:Op zondag 16 december 2018 18:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyeen heeft een stuk minder kwaliteit dan Ajax of PSV uiteraard. Maar we hebben het hier over fucking Fortuna Sittard heh
Jij pist al azijn sinds minstens de winterstop van seizoen '16-'17 dus voor jou verandert er ook niet zoveel.quote:Op zondag 16 december 2018 18:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach, je speelt toch louter voor plek 3 dus het boeit echt totaal niet meer
Jij hebt ook een mentaal probleem, alleen maar jankend posten als het niet goed gaat, wegwezen.quote:Op zondag 16 december 2018 18:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyeen heeft een stuk minder kwaliteit dan Ajax of PSV uiteraard. Maar we hebben het hier over fucking Fortuna Sittard heh
Alleen hebben jullie ook een stuk of 5 spelers die daar niet eens opvallen of basis zouden staan zoals een Vente.quote:Op zondag 16 december 2018 18:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uh, nee.quote:Op zondag 16 december 2018 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Voor deze trainer hebben jullie een standbeeld gebouwd,
Als je met die elftal kampioen wordt verdien je ook een standbeeld.quote:Op zondag 16 december 2018 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Voor deze trainer hebben jullie een standbeeld gebouwd,
Wel typisch(haha) dat een groot deel van de supporters de oorzaak van de problemen niet kan of wil zien.quote:
die elftalquote:Op zondag 16 december 2018 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je met die elftal kampioen wordt verdien je ook een standbeeld.
[..]
Leg het maar uit dan. Voorlopig post je alleen maar stront.quote:Op zondag 16 december 2018 18:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel typisch(haha) dat een groot deel van de supporters de oorzaak van de problemen niet kan of wil zien.
Eerder nog denk ik.quote:Op zondag 16 december 2018 18:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jij pist al azijn sinds minstens de winterstop van seizoen '16-'17 dus voor jou verandert er ook niet zoveel.
[..]
Ook wel verdiend. Een paar afstandschoten van onze kant, verder geen uitgespeelde kansenquote:
Oh zeker. Dramatische pot van onze kant.quote:Op zondag 16 december 2018 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ook wel verdiend. Een paar afstandschoten van onze kant, verder geen uitgespeelde kansen
Om te beginnen:quote:Op zondag 16 december 2018 18:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Leg het maar uit dan. Voorlopig post je alleen maar stront.
[..]
Tapia heeft nul wedstrijdritme.quote:Op zondag 16 december 2018 18:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Graag duiding van Koffieplanter omtrent de taap
Wegwezen, gek. Ga lekker weer de tegenstander aanmoedigen met de hoop dat Gio dan ontslagen wordt, zoals begin dit seizoen.quote:Op zondag 16 december 2018 18:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Om te beginnen:
- Tactisch incapabele trainer en techische staf
- TD zonder netwerk die 30 miljoen weggesmeten heeft terwijl je juist definitief de aansluiting met de top had kunnen maken
- Veel te weinig aandacht voor het mentale aspect van topsport.
- Praktisch geen functionerende scouting.
Benieuwd of je hier nog een inhoudelijke reactie op kan geven of niet verder komt dan een ''.
In de recente geschiedenis is er geen technische staf of trainer geweest die meer uit Feyenoord heeft gehaald dan deze.quote:Op zondag 16 december 2018 18:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Om te beginnen:
- Tactisch incapabele trainer en techische staf
Toen deze TD zonder netwerk instapte was er helemaal niks en stond je tiende. Ondertussen een paar bekertjes en een kampioenschap verder. Zou het misschien wel tijd zijn voor een frisse wind ja, maar doe maar niet alsof Van Geel heel de tijd ''hep legge slapuh''quote:- TD zonder netwerk die 30 miljoen weggesmeten heeft terwijl je juist definitief de aansluiting met de top had kunnen maken
Dat weet jij helemaal niet.quote:- Veel te weinig aandacht voor het mentale aspect van topsport.
Dat weet jij helemaal niet.quote:- Praktisch geen functionerende scouting.
Dat laatste is wel waar hoor. De scouts van Feyenoord zijn heel matig.quote:Op zondag 16 december 2018 18:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In de recente geschiedenis is er geen technische staf of trainer geweest die meer uit Feyenoord heeft gehaald dan deze.
[..]
Toen deze TD zonder netwerk instapte was er helemaal niks en stond je tiende. Ondertussen een paar bekertjes en een kampioenschap verder. Zou het misschien wel tijd zijn voor een frisse wind ja, maar doe maar niet alsof Van Geel heel de tijd ''hep legge slapuh''
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
[..]
Hoe weet jij dat? Misschien gaat het wel heel ergens anders fout dan bij de specifieke scouts.quote:Op zondag 16 december 2018 18:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat laatste is wel waar hoor. De scouts van Feyenoord zijn heel matig.
Omdat het zo is.quote:Op zondag 16 december 2018 18:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Misschien gaat het wel heel ergens anders fout dan bij de specifieke scouts.
quote:Op zondag 16 december 2018 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat ik het Gio vooral aanreken dat de tactiek al 4 jaar lang hetzelfde is, het spel er 9/10 keer niet uitziet en dat spelers ook niet substantieel beter worden onder hem.
Schandalig slecht potje.quote:Op zondag 16 december 2018 18:33 schreef LordVoldermort het volgende:
Benieuwd hoe Typisch Gio nu gaat verdedigen.
Boszquote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vier jaar tactiek van niks. Vraag mij dan af welke trainer wel geschikt is. Pep heeft geen zin zei hij.
7x verliezen op rij, 4e en 3e worden op 20 punten achterstand....Europees succesquote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vier jaar tactiek van niks. Vraag mij dan af welke trainer wel geschikt is. Pep heeft geen zin zei hij.
Uh, jawel. Dat weet ik wel. Dat kan letterlijk iedereen zien die de afgelopen jaren Feyenoord heeft zien spelen.quote:Op zondag 16 december 2018 18:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In de recente geschiedenis is er geen technische staf of trainer geweest die meer uit Feyenoord heeft gehaald dan deze.
[..]
Toen deze TD zonder netwerk instapte was er helemaal niks en stond je tiende. Ondertussen een paar bekertjes en een kampioenschap verder. Zou het misschien wel tijd zijn voor een frisse wind ja, maar doe maar niet alsof Van Geel heel de tijd ''hep legge slapuh''
[..]
[..]
In de SC, debiel.quote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij zou 3 dagen niet meer posten
3 van de 4 prijzen zegt niets over Gio.quote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh oké.quote:Op zondag 16 december 2018 18:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
3 van de 4 prijzen zegt niets over Gio.
Geen onderschatting eerder impotentiequote:Op zondag 16 december 2018 18:35 schreef macca728 het volgende:
Pure onderschatting, zie Trencin en De Graafschap
Beker zegt me niet zoveel, dat is voor de zelfverklaarde realisten vaak grappig genoeg een opportunistisch argument tegen een opportunistisch standpunt dat ze willen ontkrachten.quote:Op zondag 16 december 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |