Toevallig heb ik vandaag een grote bestelling laten bezorgen. Ging heel soepel. Werd netjes van te voren gebeld dat ze er met een half uur zouden zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:53 schreef pxl87 het volgende:
Wat is jullie ervaring met transport vanuit de winkel?
Ik wil een grote bestelling laten bezorgen. Dat kan ik online doen, dan wordt het volgende week vrijdag bezorgd. Ik kan er ook vanavond voor naar de winkel (alles is op voorraad bij de dichtstbijzijnde vestiging), dan is de kans wel aanwezig dat het zaterdag of zondag al bezorgd wordt right?
Als je via de site bestelt, bestel je niet uit de winkelvoorraad maar uit een centraal magazijn; wanneer kussens niet op voorraad zijn kan dat de bestelling vertragen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:04 schreef shiznuts het volgende:
Ik had eigenlijk aangegeven dat mijn 'IKEA filiaal' 'Haarlem' was (levering naar Zandvoort), maar kwam uiteindelijk uit Barendrecht.
Trouwens. Ik deed daar twee hoofdkussens bij en toen sprong de hele levering naar achter, hoewel 't 'boodschappenlijstje' liet zien dat ze op voorraad waren (in Haarlem dus), dus die had ik er weer uitgesodemieterd. Dus let ff op bij welke items de levertijd vroeg is en wanneer 'ie opeens naar achter springt.
Dat kan alleen met een extra plank. Je zou bij de koopjeshoek kunnen navragen of ze zo'n plank hebben liggen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Weet iemand hoe je de Kallax kast hackt waardoor je dit krijgt?
[ afbeelding ]
Is dit niet gewoon deze: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40346924/#/10305741 op zijn kant en op CAPITA pootjes gezet?quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Weet iemand hoe je de Kallax kast hackt waardoor je dit krijgt?
Ja, maar het gaat @Cassandra87 om de middelste twee vakjes van de bovenste rij, en hoe je die zo maaktquote:Op zondag 14 april 2019 10:26 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon deze: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40346924/#/10305741 op zijn kant en op CAPITA pootjes gezet?
Ja klopt, we willen m gebruiken als tv meubel, maar kunnen onze apparaten niet kwijt haha. En zoals op de foto is ie gewoon ook erg mooiquote:Op zondag 14 april 2019 10:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat @:Cassandra87 om de middelste twee vakjes van de bovenste rij, en hoe je die zo maakt
Wij hebben het in combinatie met de hue en homey werkt prima. Koppelen gaat iets anders met de IKEA naar de hue dan moet je de lamp een paar x snel aan uit doen dan reset hij ofzo en kan hij gekoppeld worden.quote:Op zondag 14 april 2019 19:39 schreef manny het volgende:
iemand ervaring met die smart led verlichting van ikea ? en zo ja, vertel eens...
Aaaaah! scherpquote:Op zondag 14 april 2019 10:28 schreef vlindertje89 het volgende:
a, maar het gaat @Cassandra87 om de middelste twee vakjes van de bovenste rij, en hoe je die zo maakt
Alle lampen hier van IKEA. Het zijn er 7, passen ook allemaal op 1 afstandsbediening en heb ook zo'n hub.quote:Op zondag 14 april 2019 19:39 schreef manny het volgende:
iemand ervaring met die smart led verlichting van ikea ? en zo ja, vertel eens...
Ohja en werken ook met de hue bewegingssensorquote:Op zondag 14 april 2019 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alle lampen hier van IKEA. Het zijn er 7, passen ook allemaal op 1 afstandsbediening en heb ook zo'n hub.
Ik vind het heerlijk. Geen geloop meer om al je lampen aan en uit te doen. Je kunt ze dimmen, je kan het type licht instellen. Zo gebruik ik wit licht boven de tafel voor tekenen/schilderen en zet ik de lampen ook zo om naar geel licht voor in de avond.
De storingen die ik vaak lees, heb ik niet.
thanks. klinkt goed!quote:Op zondag 14 april 2019 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alle lampen hier van IKEA. Het zijn er 7, passen ook allemaal op 1 afstandsbediening en heb ook zo'n hub.
Ik vind het heerlijk. Geen geloop meer om al je lampen aan en uit te doen. Je kunt ze dimmen, je kan het type licht instellen. Zo gebruik ik wit licht boven de tafel voor tekenen/schilderen en zet ik de lampen ook zo om naar geel licht voor in de avond.
De storingen die ik vaak lees, heb ik niet.
Thanks. Ik heb geen Hue, dus ik begin met een "clean sheet"....quote:Op zondag 14 april 2019 20:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wij hebben het in combinatie met de hue en homey werkt prima. Koppelen gaat iets anders met de IKEA naar de hue dan moet je de lamp een paar x snel aan uit doen dan reset hij ofzo en kan hij gekoppeld worden.
Wij hebben ook de ikea lampen in het tuinhuisje en buitenverlichting in de tuin. Ze werken ook allemaal op de aangemaakte flows in homey
Dat laatste kan wel met de app Google home.quote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef Puala het volgende:
Ik heb alleen maar Ikea smart verlichting. Ik vind het ideaalIk kan vanaf mijn telefoon alle lampen bedienen, maar ik heb ook op de minuut nauwkeurig schema's er in staan wanneer bepaalde lampen aan/uit gaan. Ik heb geen behoefte aan een bewegingsensor, maar vind het wel heel fijn dat de lamp aan is als ik mijn bed uit kom. En ik vind elke dag dezelfde tijd niet zo fijn, dus die staat elke dag op een andere tijd.
Enige nadeel is dat je het niet vanaf een andere plek dan je wifi kan bedienen, maar dat vind ik gezien de kosten niet zo erg.
Weet je in elk geval mocht je ze tzt willen combineren dan kan dat. Wij hebben van hue homey, lampen, ledstrips, bewegingssensoren en aantal IKEA lampenquote:Op maandag 15 april 2019 07:38 schreef manny het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb geen Hue, dus ik begin met een "clean sheet"....
De potjes in de lade zijn 8,5cm hoog en een stukje breder. Geen idee of de nieuwe potjes ook zo netjes in die onderlegger passen...quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:38 schreef Leandra het volgende:
Volgens de productinformatie zijn ze 11 cm hoog met een doorsnee van 4 cm.
Die 11 cm hoog lijkt wel te kloppen met de potjes op de foto in de lade.
Hmm. Dan ga ik ze niet bestellen, maar als ik er weer eens ben even proberen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
De potjes in de lade zijn 8,5cm hoog en een stukje breder. Geen idee of de nieuwe potjes ook zo netjes in die onderlegger passen...
Pakketpost is gewoon PostNL, vrachtwagen is eigen dienst van IKEA.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
Die bezorgdiensten is dat PostNL extra@home?
En anders naar de winkel gaan om te bekijken? Het lijkt mij sterk dat Ikea niet aansluitende producten heeft gemaakt. Of vraag op Twitter aan ze of de potjes nog steeds passen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:36 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Hmm. Dan ga ik ze niet bestellen, maar als ik er weer eens ben even proberen.
Andere tips om kruidenpotjes netjes in een la te krijgen zijn ook welkom
taak uitbesteed. vriendin koopt i.p.v. smart “van die leuke” lampen. kansloos. en dan ook nog de versie zonder snoer en schakelaar.... wel goedkoper. ok.quote:Op maandag 15 april 2019 21:50 schreef Goitske het volgende:
[..]
Weet je in elk geval mocht je ze tzt willen combineren dan kan dat. Wij hebben van hue homey, lampen, ledstrips, bewegingssensoren en aantal IKEA lampen
Willen tzt de verlichting in de keuken aanpassen. Heb hele leuke lampen daar handen maar de led verlichting daarvoor is onbetaalbaar dus moet wel veranderen. Of in eerste instante onder de keukenkast een ledstrip voor beter licht. "Nadeel" daarvan is dat de keuken geschilderd moet worden en ik nog even moet babbelen met mijn man dat ik dan een andere kleur wilhij moet namelijk het schilderwerk doen
Mag zij de lampjes aanzettenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:14 schreef manny het volgende:
[..]
taak uitbesteed. vriendin koopt i.p.v. smart “van die leuke” lampen. kansloos. en dan ook nog de versie zonder snoer en schakelaar.... wel goedkoper. ok.
les geleerd: minder bier drinken als je gaat stappen; dan ben je te laf om een gesprek te beginnen en heb je tig jaar later de lampen die je wil.
Nou gewoon zeggen joh zullen we ze even ruilen voor die anderen? Energie zuiniger, makkelijker en kun je ook nog dimmen voor romantisch sfeertje maar ook al je lekker wil lezen wat feller zettenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:14 schreef manny het volgende:
[..]
taak uitbesteed. vriendin koopt i.p.v. smart “van die leuke” lampen. kansloos. en dan ook nog de versie zonder snoer en schakelaar.... wel goedkoper. ok.
les geleerd: minder bier drinken als je gaat stappen; dan ben je te laf om een gesprek te beginnen en heb je tig jaar later de lampen die je wil.
Normaal gesproken zitten ze wel in die bakjes ja. Die dragers worden ook door veel kasten gebruikt. Maar die dragers kunnen natuurlijk gewoon toevallig op zijn...quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:49 schreef NedKelly het volgende:
Er zat 1 drager te weinig bij mijn Utrusta planken voor de keuken.
Is dat iets wat normaal in die bakjes bij de serviebalie ligt waar je zelf bij kan? Mijn ouders hebben van de week al gekeken, maar zagen ze niet (er waren veel lege bakjes). Zit te twijfelen om vandaag langs te gaan, maar heb geen zin om half uur te wachten bij de servicebalie tot ik aan de beurt ben. Dan ga ik een andere keer.
Ja precies, dat was ook onze conclusie door de lege bakjes. Als ik zelf kan zoeken, scheelt dat veel in de planning van wanneer te gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Normaal gesproken zitten ze wel in die bakjes ja. Die dragers worden ook door veel kasten gebruikt. Maar die dragers kunnen natuurlijk gewoon toevallig op zijn...
Je zou via Facebook kunnen vragen of ze 'em op kunnen sturen...quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:25 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ja precies, dat was ook onze conclusie door de lege bakjes. Als ik zelf kan zoeken, scheelt dat veel in de planning van wanneer te gaan.
Thanks!
Bij iedere bouwmarkt hangen ze bij de ijzerwaren rek in van die plastic doosjes. Kosten geen habbekrats. Dus geen wacht rijen bij de servicebalie.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:49 schreef NedKelly het volgende:
Er zat 1 drager te weinig bij mijn Utrusta planken voor de keuken.
Is dat iets wat normaal in die bakjes bij de serviebalie ligt waar je zelf bij kan? Mijn ouders hebben van de week al gekeken, maar zagen ze niet (er waren veel lege bakjes). Zit te twijfelen om vandaag langs te gaan, maar heb geen zin om half uur te wachten bij de servicebalie tot ik aan de beurt ben. Dan ga ik een andere keer.
https://nl-nl.customersup(...)rold-heb-gekocht%3F-quote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Die matrassen die 72u moeten liggen voor je er op mag. Waarom is dat? Omdat ze daarna pas echt lekker liggen? Of omdat ze echt die tijd zonder gewicht erop nodig hebben om in model te komen?
Ons nieuwe bed staat er namelijk sinds 11u vanmorgen zó verleidelijk bij!![]()
Ik heb een bankstelkussen gekocht. Die kwam ook zodanig opgerold leek wel een dekbed. En die dekbedden rolt Ikea weer op als een kleine kussen.quote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Die matrassen die 72u moeten liggen voor je er op mag. Waarom is dat? Omdat ze daarna pas echt lekker liggen? Of omdat ze echt die tijd zonder gewicht erop nodig hebben om in model te komen?
Ze kunnen niet alle fronten op voorraad houden; qua verkopen en magazijnruimte. Een aantal series zijn daarom alleen op bestelling leverbaar. TORHAMN zal daar dan ook onder vallen gok ik zo.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:45 schreef pitboer het volgende:
Weet iemand waarom de Ikea Thorhamn
keukenfrontjes nooit op voorraad zijn?
quote:Dit product is in deze winkel – indien online beschikbaar - alleen op bestelling leverbaar en wordt tegen betaling van bezorgkosten bij je thuisbezorgd.
Fijn!quote:
Ontgassenquote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef Brighteyes het volgende: matrassen die 72u moeten liggen voor je er op mag. Waarom is dat? Omdat ze daarna pas echt lekker liggen? Of omdat ze echt die tijd zonder gewicht erop nodig hebben om in model te komen?
![]()
Ben ik niet met je eens. IKEA is een beetje de Lidl onder de meubelboeren. Alles wordt in eigen beheer gefabriceerd en daardoor zijn ze wel goedkoop, maar kan de kwaliteit zich meten met een veel hogere prijsklasse. Je moet gewoon meten met de prijs-kwaliteitsverhouding.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:01 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
@:Miniem
Ikea is een soort van internationele Leenbakker. Heel veel dingen die zij hebben is troep (die kleine lack-tafeltjes bijvoorbeeld, leuk ontwerp is echter hol of van geperst snipperhout met plastic gelamineerd zo ook die goedkope werkbladen) en andere dingen zijn weer wat beter.
als er teveel speling zit, heb je dan de pin wel ver genoeg ingedraaid? En ligt dat dan aan de pin, of aan de schroevendraaier?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:50 schreef Miniem het volgende:
Weer eens wat gekocht bij Ikea, helaas slechte kwaliteit. Een Stuva bankje voor mijn dochter.
Is al de 2e keer, vorig jaar had ik ook zoiets bij een trolley ( erg wankel omdat ik er een wiel niet volledig in kon draaien ).
Nu omdat die plastic dopjes ( welke je met een schroevendraaier naar rechts moet draaien ) die over een pin vallen de plank niet goed aantrekken. Andere kant zit wel goed vast op deze manier maar links niet. Teveel speling helaas.
Voorheen nooit problemen bij montage van Ikea meubels.
Woon helaas niet in de buurt van een Ikea dus over een tijdje maar weer terug brengen. Erg vervelend aangezien ik me erop had verheugd om het neer te zetten voor haar.
Wat had je verwacht van een tafeltje van 6 euro die je vervolgens helemaal niet gaat gebruiken waarvoor die bedoeld is?quote:Op zondag 5 mei 2019 11:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
@:Jordy-B
Ik had zo'n lack-tafeltje die ik gebruikte om verhuisdozen op te zeten is makkelijk bin het inpakken. Afentoe ook op gezeten natuurlijk tijdens het verhuizen. Het zakt op gegeven moment in en je ziet de spijkers aan de randen door de laminaat heenkomen. Ook als het even nat wordt gaat de laminaat pellen (het was wel heet binnen waar ik toen was 30 graden). Dit laatste gebeurt dus ook met hun goedkope bureau-bladen.
Ja, ver genoeg ingedraaid. Verder kan die niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
als er teveel speling zit, heb je dan de pin wel ver genoeg ingedraaid? En ligt dat dan aan de pin, of aan de schroevendraaier?
Je zou IKEA ook kunnen vragen (via Facebook bijvoorbeeld) om zo'n nieuw aantrekonderdeel, daar zou ook een productiefout in kunnen zitten. Die dingen kunnen ze gewoon bestellen en toesturen.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, ver genoeg ingedraaid. Verder kan die niet.
Dat plastic dopje vergrendeld/ trekt gewoon niet verder aan. Er klopt gewoon iets niet. Genoeg ervaring met monteren van dergelijke meubels.
Verder zijn alle meubels van Ikea van spaanplaat ed. Af en toe zit er gewoon een fabrieksfout in helaas.
Al het fineer bladdert af bij de combinatie warmte en vocht. Zodra er vocht in de kier kan kruipen, is het misse boel. En dat is los van dat we het dus hebben over een tafeltje van zes-acht euro.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
@:Jordy-B
Ik had zo'n lack-tafeltje die ik gebruikte om verhuisdozen op te zeten is makkelijk bin het inpakken. Afentoe ook op gezeten natuurlijk tijdens het verhuizen. Het zakt op gegeven moment in en je ziet de spijkers aan de randen door de laminaat heenkomen. Ook als het even nat wordt gaat de laminaat pellen (het was wel heet binnen waar ik toen was 30 graden). Dit laatste gebeurt dus ook met hun goedkope bureau-bladen.
Hun duurzaamheidsbeleid is ook niet alles. Veel keukenwerkbladen in hun collectie zijn massief die kun je schuren mocht dit nodig zijn. Prachtig. Niet duur ook. Echter hun duurdere duurzaamheidsbladen. Die zijn van geperst hout met een dun toplaagje van eiken van 2mm. En kost gelijk veel duurder alleen omdat er meer manuren in zit. En moet verschrikkelijk zijn om op maat af te werken omdat je ontbloot geperst hout moet afplakken. Dus massief hout it must be.
Bij heel veel merken zijn meubels van spaanplaat.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat plastic dopje vergrendeld/ trekt gewoon niet verder aan. Er klopt gewoon iets niet. Genoeg ervaring met monteren van dergelijke meubels.
Verder zijn alle meubels van Ikea van spaanplaat ed. Af en toe zit er gewoon een fabrieksfout in helaas.
Ik heb nog nooit een fabrieksfout aangetroffen bij IKEA-meubelen. Wel eens een klein stukje afwerking wat niet zo netjes was (kan ook met vervoer beschadigd zijn), maar nooit een gat wat op de verkeerde plek zat of niet diep genoeg was, of ontbrekende schroefjes, of een handleiding die niet klopt.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Komt wel voor hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 12:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fabrieksfout aangetroffen bij IKEA-meubelen. Wel eens een klein stukje afwerking wat niet zo netjes was (kan ook met vervoer beschadigd zijn), maar nooit een gat wat op de verkeerde plek zat of niet diep genoeg was, of ontbrekende schroefjes, of een handleiding die niet klopt.
Die problemen ken ik wel bij het spul van de concurrentie.
Precies. Als kwaliteitsmedewerker. Niet als klant.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Komt wel voor hoorals kwaliteitsmedewerker wel eens complete pallets van iets kunnen afvoeren om die reden.
Ja, dan zijn er toch klachten van klanten gekomenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Precies. Als kwaliteitsmedewerker. Niet als klant.
oh.. check je die shit niet van tevoren?quote:Op zondag 5 mei 2019 13:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dan zijn er toch klachten van klanten gekomen.
Ik zit tussen Groningen en Zwolle. Qua parkeren en restaurant zeg ik Groningen, maar als je dan weer naar huis wil, sta je in Groningen in de file om de ring op te komen, en ben je twintig minuten verder voordat je überhaupt Groningen weer uit bent En dan ga ik meestal al 's avonds om de drukte (en de gezinnen met kinderen) te ontwijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Wat is jullie favoriete Ikea filiaal?
Utrecht.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Heb het ook nog niet eerder gehad.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fabrieksfout aangetroffen bij IKEA-meubelen. Wel eens een klein stukje afwerking wat niet zo netjes was (kan ook met vervoer beschadigd zijn), maar nooit een gat wat op de verkeerde plek zat of niet diep genoeg was, of ontbrekende schroefjes, of een handleiding die niet klopt.
Die problemen ken ik wel bij het spul van de concurrentie.
Zeg ook niet dat er wat mis mee is.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:48 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Bij heel veel merken zijn meubels van spaanplaat.
Bekijk maar eens de achterkant van een Pastoe dressoir. De zijdes zijn gewoon spaanplaat. En dat dressoir kost rustig 1500+ euro.
Dan zwaai ik even vanuit IKEA Delft.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:36 schreef Leandra het volgende:
Als wij in Dremthe op vakantie zijn ga ik liever naar Groningen dan naar Zwolle, en dat terwijl ik zo enthousiast was toen Zwolle zou openen.
Verder vind ik Amersfoort prettig, maar dat is natuurlijk een thuiswedstrijd.
De leukste Ikea vind ik toch wel Delft.
Amersfoortquote:Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:34 schreef Miniem het volgende:
Ben nog een pakket in elkaar aan het zetten.
Nu staat er een foutje in de handleiding.
Zal het eens doorgeven, ben benieuwd of ze er wat mee doen.
Van Folja. Een houten deuvel verkeerd ingetekend op het plaatje. 5 van de 6 staan goed op de afbeelding maar die 6e niet. Moest een aantal keer goed kijken maar het klopt echt niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]wat dan?
Dat komt/kwam amper voor namelijk
Oh bizar! Ben benieuwd naar de reactie van IKEAquote:Op zondag 5 mei 2019 16:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van Folja. Een houten deuvel verkeerd ingetekend op het plaatje. 5 van de 6 staan goed op de afbeelding maar die 6e niet. Moest een aantal keer goed kijken maar het klopt echt niet.
Soms gaat het mis helaas in de fabriek.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
oh.. check je die shit niet van tevoren?
Echt.
Bredaquote:Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Reactie:quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh bizar! Ben benieuwd naar de reactie van IKEA
ohquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Reactie:
Bedankt voor de foto, ik zie het inderdaad. Gelukkig is dit al opgemerkt en is de montagehandleiding die nu op de website staat ook een versie waar het goed in staat aangegeven! Mocht je deze handleiding willen hebben, kan je die vinden onder het kopje 'montage & documenten'.
Smal is 40 en breed is 80? Dan hang je 2 deuren voor een 80cm brede kast?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vraagje over Billy: zijn er voor de grote Billy ook deurtjes te krijgen? Ik zie ze wel voor de kleine en smalle Billy.
Is het echt zo simpel?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Smal is 40 en breed is 80? Dan hang je 2 deuren voor een 80cm brede kast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |