Ja, dan zijn er toch klachten van klanten gekomenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Precies. Als kwaliteitsmedewerker. Niet als klant.
oh.. check je die shit niet van tevoren?quote:Op zondag 5 mei 2019 13:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dan zijn er toch klachten van klanten gekomen.
Ik zit tussen Groningen en Zwolle. Qua parkeren en restaurant zeg ik Groningen, maar als je dan weer naar huis wil, sta je in Groningen in de file om de ring op te komen, en ben je twintig minuten verder voordat je überhaupt Groningen weer uit bent En dan ga ik meestal al 's avonds om de drukte (en de gezinnen met kinderen) te ontwijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Wat is jullie favoriete Ikea filiaal?
Utrecht.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Heb het ook nog niet eerder gehad.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fabrieksfout aangetroffen bij IKEA-meubelen. Wel eens een klein stukje afwerking wat niet zo netjes was (kan ook met vervoer beschadigd zijn), maar nooit een gat wat op de verkeerde plek zat of niet diep genoeg was, of ontbrekende schroefjes, of een handleiding die niet klopt.
Die problemen ken ik wel bij het spul van de concurrentie.
Zeg ook niet dat er wat mis mee is.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:48 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Bij heel veel merken zijn meubels van spaanplaat.
Bekijk maar eens de achterkant van een Pastoe dressoir. De zijdes zijn gewoon spaanplaat. En dat dressoir kost rustig 1500+ euro.
Dan zwaai ik even vanuit IKEA Delft.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:36 schreef Leandra het volgende:
Als wij in Dremthe op vakantie zijn ga ik liever naar Groningen dan naar Zwolle, en dat terwijl ik zo enthousiast was toen Zwolle zou openen.
Verder vind ik Amersfoort prettig, maar dat is natuurlijk een thuiswedstrijd.
De leukste Ikea vind ik toch wel Delft.
Amersfoortquote:Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:34 schreef Miniem het volgende:
Ben nog een pakket in elkaar aan het zetten.
Nu staat er een foutje in de handleiding.
Zal het eens doorgeven, ben benieuwd of ze er wat mee doen.
Van Folja. Een houten deuvel verkeerd ingetekend op het plaatje. 5 van de 6 staan goed op de afbeelding maar die 6e niet. Moest een aantal keer goed kijken maar het klopt echt niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]wat dan?
Dat komt/kwam amper voor namelijk
Oh bizar! Ben benieuwd naar de reactie van IKEAquote:Op zondag 5 mei 2019 16:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van Folja. Een houten deuvel verkeerd ingetekend op het plaatje. 5 van de 6 staan goed op de afbeelding maar die 6e niet. Moest een aantal keer goed kijken maar het klopt echt niet.
Soms gaat het mis helaas in de fabriek.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
oh.. check je die shit niet van tevoren?
Echt.
Bredaquote:Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Reactie:quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh bizar! Ben benieuwd naar de reactie van IKEA
ohquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Reactie:
Bedankt voor de foto, ik zie het inderdaad. Gelukkig is dit al opgemerkt en is de montagehandleiding die nu op de website staat ook een versie waar het goed in staat aangegeven! Mocht je deze handleiding willen hebben, kan je die vinden onder het kopje 'montage & documenten'.
Smal is 40 en breed is 80? Dan hang je 2 deuren voor een 80cm brede kast?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vraagje over Billy: zijn er voor de grote Billy ook deurtjes te krijgen? Ik zie ze wel voor de kleine en smalle Billy.
Is het echt zo simpel?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Smal is 40 en breed is 80? Dan hang je 2 deuren voor een 80cm brede kast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |