abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 april 2019 @ 20:54:26 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186503490
Die matrassen die 72u moeten liggen voor je er op mag. Waarom is dat? Omdat ze daarna pas echt lekker liggen? Of omdat ze echt die tijd zonder gewicht erop nodig hebben om in model te komen?

Ons nieuwe bed staat er namelijk sinds 11u vanmorgen zó verleidelijk bij! :o -O-
***
pi_186503634
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Die matrassen die 72u moeten liggen voor je er op mag. Waarom is dat? Omdat ze daarna pas echt lekker liggen? Of omdat ze echt die tijd zonder gewicht erop nodig hebben om in model te komen?

Ons nieuwe bed staat er namelijk sinds 11u vanmorgen zó verleidelijk bij! :o -O-
https://nl-nl.customersup(...)rold-heb-gekocht%3F-

Mag gewoon, is mogelijk alleen een tikje minder comfortabel die eerste dagen :Y
Gek? kan je dat eten?
  maandag 29 april 2019 @ 21:08:03 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186503823
Yessss!!! *O*
***
pi_186505276
quote:
17s.gif Op maandag 29 april 2019 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Yessss!!! *O*
Slaa[ lekker en morgen verslag. :Z
Jeroentje.
pi_186505372
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Die matrassen die 72u moeten liggen voor je er op mag. Waarom is dat? Omdat ze daarna pas echt lekker liggen? Of omdat ze echt die tijd zonder gewicht erop nodig hebben om in model te komen?

Ons nieuwe bed staat er namelijk sinds 11u vanmorgen zó verleidelijk bij! :o -O-
Ik heb een bankstelkussen gekocht. Die kwam ook zodanig opgerold leek wel een dekbed. En die dekbedden rolt Ikea weer op als een kleine kussen.
pi_186505740
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:45 schreef pitboer het volgende:
Weet iemand waarom de Ikea Thorhamn
keukenfrontjes nooit op voorraad zijn?
Ze kunnen niet alle fronten op voorraad houden; qua verkopen en magazijnruimte. Een aantal series zijn daarom alleen op bestelling leverbaar. TORHAMN zal daar dan ook onder vallen gok ik zo.

Edit; op de site staat:
quote:
Dit product is in deze winkel – indien online beschikbaar - alleen op bestelling leverbaar en wordt tegen betaling van bezorgkosten bij je thuisbezorgd.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_186508206
Logisch ook wel.Niet bij nagedacht.
  dinsdag 30 april 2019 @ 08:32:08 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186510674
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:59 schreef jpajs het volgende:

[..]

Slaa[ lekker en morgen verslag. :Z
Heerlijk geslapen! *O*
***
pi_186510706
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heerlijk geslapen! *O*
Fijn! *O* na twee dagen sliepen ze echt nog een tikje lekkerder hier, dus je hebt wat om naar uit te kijken!
Gek? kan je dat eten?
pi_186524331
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef Brighteyes het volgende: matrassen die 72u moeten liggen voor je er op mag. Waarom is dat? Omdat ze daarna pas echt lekker liggen? Of omdat ze echt die tijd zonder gewicht erop nodig hebben om in model te komen?

Ons nieuwe bed staat er namelijk sinds 11u vanmorgen zó verleidelijk bij! :o -O-
Ontgassen
pi_186613402
Weer eens wat gekocht bij Ikea, helaas slechte kwaliteit. Een Stuva bankje voor mijn dochter.

Is al de 2e keer, vorig jaar had ik ook zoiets bij een trolley ( erg wankel omdat ik er een wiel niet volledig in kon draaien ).

Nu omdat die plastic dopjes ( welke je met een schroevendraaier naar rechts moet draaien ) die over een pin vallen de plank niet goed aantrekken. Andere kant zit wel goed vast op deze manier maar links niet. Teveel speling helaas.
Voorheen nooit problemen bij montage van Ikea meubels.

Woon helaas niet in de buurt van een Ikea dus over een tijdje maar weer terug brengen. Erg vervelend aangezien ik me erop had verheugd om het neer te zetten voor haar.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_186623408
@Miniem

Ikea is een soort van internationele Leenbakker. Heel veel dingen die zij hebben is troep (die kleine lack-tafeltjes bijvoorbeeld, leuk ontwerp is echter hol of van geperst snipperhout met plastic gelamineerd zo ook die goedkope werkbladen) en andere dingen zijn weer wat beter.
pi_186623634
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:01 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
@:Miniem

Ikea is een soort van internationele Leenbakker. Heel veel dingen die zij hebben is troep (die kleine lack-tafeltjes bijvoorbeeld, leuk ontwerp is echter hol of van geperst snipperhout met plastic gelamineerd zo ook die goedkope werkbladen) en andere dingen zijn weer wat beter.
Ben ik niet met je eens. IKEA is een beetje de Lidl onder de meubelboeren. Alles wordt in eigen beheer gefabriceerd en daardoor zijn ze wel goedkoop, maar kan de kwaliteit zich meten met een veel hogere prijsklasse. Je moet gewoon meten met de prijs-kwaliteitsverhouding.

Ja, die lack-tafeltjes zijn hol, maar ze zijn wel hol waar het geen kwaad kan. Ze zijn gespecificeerd voor vijftig kilo, maar ik kan er als volwassen man gewoon op gaan zitten en dan zijn ze gewoon stevig. Ze kosten echter slechts zeven (!) euro.

Op een bijzettafeltje van zeven euro van de Leen Bakker durf ik dat echt niet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_186623664
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:50 schreef Miniem het volgende:
Weer eens wat gekocht bij Ikea, helaas slechte kwaliteit. Een Stuva bankje voor mijn dochter.

Is al de 2e keer, vorig jaar had ik ook zoiets bij een trolley ( erg wankel omdat ik er een wiel niet volledig in kon draaien ).

Nu omdat die plastic dopjes ( welke je met een schroevendraaier naar rechts moet draaien ) die over een pin vallen de plank niet goed aantrekken. Andere kant zit wel goed vast op deze manier maar links niet. Teveel speling helaas.
Voorheen nooit problemen bij montage van Ikea meubels.

Woon helaas niet in de buurt van een Ikea dus over een tijdje maar weer terug brengen. Erg vervelend aangezien ik me erop had verheugd om het neer te zetten voor haar.
als er teveel speling zit, heb je dan de pin wel ver genoeg ingedraaid? En ligt dat dan aan de pin, of aan de schroevendraaier?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_186623800
@Jordy-B
Ik had zo'n lack-tafeltje die ik gebruikte om verhuisdozen op te zeten is makkelijk bin het inpakken. Afentoe ook op gezeten natuurlijk tijdens het verhuizen. Het zakt op gegeven moment in en je ziet de spijkers aan de randen door de laminaat heenkomen. Ook als het even nat wordt gaat de laminaat pellen (het was wel heet binnen waar ik toen was 30 graden). Dit laatste gebeurt dus ook met hun goedkope bureau-bladen.

Hun duurzaamheidsbeleid is ook niet alles. Veel keukenwerkbladen in hun collectie zijn massief die kun je schuren mocht dit nodig zijn. Prachtig. Niet duur ook. Echter hun duurdere duurzaamheidsbladen. Die zijn van geperst hout met een dun toplaagje van eiken van 2mm. En kost gelijk veel duurder alleen omdat er meer manuren in zit. En moet verschrikkelijk zijn om op maat af te werken omdat je ontbloot geperst hout moet afplakken. Dus massief hout it must be.
pi_186624229
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
@:Jordy-B
Ik had zo'n lack-tafeltje die ik gebruikte om verhuisdozen op te zeten is makkelijk bin het inpakken. Afentoe ook op gezeten natuurlijk tijdens het verhuizen. Het zakt op gegeven moment in en je ziet de spijkers aan de randen door de laminaat heenkomen. Ook als het even nat wordt gaat de laminaat pellen (het was wel heet binnen waar ik toen was 30 graden). Dit laatste gebeurt dus ook met hun goedkope bureau-bladen.
Wat had je verwacht van een tafeltje van 6 euro die je vervolgens helemaal niet gaat gebruiken waarvoor die bedoeld is?
En heb je dat goedkope bureaublad ook op die manier gebruikt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 5 mei 2019 @ 12:15:15 #267
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186624713
:')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_186624756
Ik had ooit Lack-tafeltjes van plastic, die waren niet kapot te krijgen, ze zijn uiteindelijk bij iemand op het balkon geëindigd.
pi_186624878
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:17 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

als er teveel speling zit, heb je dan de pin wel ver genoeg ingedraaid? En ligt dat dan aan de pin, of aan de schroevendraaier?
Ja, ver genoeg ingedraaid. Verder kan die niet.
Dat plastic dopje vergrendeld/ trekt gewoon niet verder aan. Er klopt gewoon iets niet. Genoeg ervaring met monteren van dergelijke meubels.

Verder zijn alle meubels van Ikea van spaanplaat ed. Af en toe zit er gewoon een fabrieksfout in helaas.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_186625130
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ja, ver genoeg ingedraaid. Verder kan die niet.
Dat plastic dopje vergrendeld/ trekt gewoon niet verder aan. Er klopt gewoon iets niet. Genoeg ervaring met monteren van dergelijke meubels.

Verder zijn alle meubels van Ikea van spaanplaat ed. Af en toe zit er gewoon een fabrieksfout in helaas.
Je zou IKEA ook kunnen vragen (via Facebook bijvoorbeeld) om zo'n nieuw aantrekonderdeel, daar zou ook een productiefout in kunnen zitten. Die dingen kunnen ze gewoon bestellen en toesturen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_186625313
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
@:Jordy-B
Ik had zo'n lack-tafeltje die ik gebruikte om verhuisdozen op te zeten is makkelijk bin het inpakken. Afentoe ook op gezeten natuurlijk tijdens het verhuizen. Het zakt op gegeven moment in en je ziet de spijkers aan de randen door de laminaat heenkomen. Ook als het even nat wordt gaat de laminaat pellen (het was wel heet binnen waar ik toen was 30 graden). Dit laatste gebeurt dus ook met hun goedkope bureau-bladen.

Hun duurzaamheidsbeleid is ook niet alles. Veel keukenwerkbladen in hun collectie zijn massief die kun je schuren mocht dit nodig zijn. Prachtig. Niet duur ook. Echter hun duurdere duurzaamheidsbladen. Die zijn van geperst hout met een dun toplaagje van eiken van 2mm. En kost gelijk veel duurder alleen omdat er meer manuren in zit. En moet verschrikkelijk zijn om op maat af te werken omdat je ontbloot geperst hout moet afplakken. Dus massief hout it must be.
Al het fineer bladdert af bij de combinatie warmte en vocht. Zodra er vocht in de kier kan kruipen, is het misse boel. En dat is los van dat we het dus hebben over een tafeltje van zes-acht euro.

Een ruim bureaublad zit bij de IKEA op twintig euro. Als dat betekent dat je er op tijd bij moet zijn met een doekje om de naden droog te houden, dan soit.

Gefineerd hout moet je altijd zelf afwerken na het op maat snijden. Dat hoort bij het materiaal (daarom vind je ook altijd fineerband bij de meubelpanelen in de bouwmarkt).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_186625384
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ja, ver genoeg ingedraaid. Verder kan die niet.
Dat plastic dopje vergrendeld/ trekt gewoon niet verder aan. Er klopt gewoon iets niet. Genoeg ervaring met monteren van dergelijke meubels.

Verder zijn alle meubels van Ikea van spaanplaat ed. Af en toe zit er gewoon een fabrieksfout in helaas.
Bij heel veel merken zijn meubels van spaanplaat.
Bekijk maar eens de achterkant van een Pastoe dressoir. De zijdes zijn gewoon spaanplaat. En dat dressoir kost rustig 1500+ euro.
pi_186625386
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ja, ver genoeg ingedraaid. Verder kan die niet.
Dat plastic dopje vergrendeld/ trekt gewoon niet verder aan. Er klopt gewoon iets niet. Genoeg ervaring met monteren van dergelijke meubels.

Verder zijn alle meubels van Ikea van spaanplaat ed. Af en toe zit er gewoon een fabrieksfout in helaas.
Ik heb nog nooit een fabrieksfout aangetroffen bij IKEA-meubelen. Wel eens een klein stukje afwerking wat niet zo netjes was (kan ook met vervoer beschadigd zijn), maar nooit een gat wat op de verkeerde plek zat of niet diep genoeg was, of ontbrekende schroefjes, of een handleiding die niet klopt.

Die problemen ken ik wel bij het spul van de concurrentie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 5 mei 2019 @ 12:52:24 #274
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_186625445
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een fabrieksfout aangetroffen bij IKEA-meubelen. Wel eens een klein stukje afwerking wat niet zo netjes was (kan ook met vervoer beschadigd zijn), maar nooit een gat wat op de verkeerde plek zat of niet diep genoeg was, of ontbrekende schroefjes, of een handleiding die niet klopt.

Die problemen ken ik wel bij het spul van de concurrentie.
Komt wel voor hoor :) als kwaliteitsmedewerker wel eens complete pallets van iets kunnen afvoeren om die reden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_186625525
quote:
17s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Komt wel voor hoor :) als kwaliteitsmedewerker wel eens complete pallets van iets kunnen afvoeren om die reden.
Precies. Als kwaliteitsmedewerker. Niet als klant. :*
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_186625799
Massief houten bladen, standaard formaat. Die worden voorgeboord en gefreesd onder in de hoeken voor tafelpoten en zulks. Vaak erg slordig met splintering enzo. Erg jammer.

Ik ben wel te spreken over de klanten-service van Ikea aan de telefoon. Als je ze te paken krijgt tenminste. Dan zijn ze heel behulpzaam.

Jammer dat Ikea nogsteeds niet restpartijen, laminaat bijvoorbeeld, voor je verzameld tussen filialen. Gelukkig verzenden ze nu wel kleine spullen voor 2.99 *O* 8-)
  zondag 5 mei 2019 @ 13:16:18 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_186625903
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Precies. Als kwaliteitsmedewerker. Niet als klant. :*
Ja, dan zijn er toch klachten van klanten gekomen :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_186625959
quote:
17s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:16 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja, dan zijn er toch klachten van klanten gekomen :').
oh.. check je die shit niet van tevoren? -O-

Echt. ;(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_186625961
Wat is jullie favoriete Ikea filiaal?
pi_186626151
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Wat is jullie favoriete Ikea filiaal?
Ik zit tussen Groningen en Zwolle. Qua parkeren en restaurant zeg ik Groningen, maar als je dan weer naar huis wil, sta je in Groningen in de file om de ring op te komen, en ben je twintig minuten verder voordat je überhaupt Groningen weer uit bent En dan ga ik meestal al 's avonds om de drukte (en de gezinnen met kinderen) te ontwijken.

De IKEA in Zwolle zit letterlijk aan de oprit van de snelweg. Ik vind het vervelend dat die een parkeerdek hebben, en dat je daarom nog wel eens aan het klooien bent met de liften, maar eenmaal afgepeigerd in de auto, rij je wel in no-time naar huis.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 5 mei 2019 @ 13:36:29 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186626273
Als wij in Dremthe op vakantie zijn ga ik liever naar Groningen dan naar Zwolle, en dat terwijl ik zo enthousiast was toen Zwolle zou openen.
Verder vind ik Amersfoort prettig, maar dat is natuurlijk een thuiswedstrijd.

De leukste Ikea vind ik toch wel Delft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 mei 2019 @ 14:42:48 #282
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_186627520
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Wat is jullie favoriete Ikea filiaal?
Utrecht.

Kusjes vanuit Ikea Utrecht. :+
Protège moi de mes désirs.
pi_186628098
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een fabrieksfout aangetroffen bij IKEA-meubelen. Wel eens een klein stukje afwerking wat niet zo netjes was (kan ook met vervoer beschadigd zijn), maar nooit een gat wat op de verkeerde plek zat of niet diep genoeg was, of ontbrekende schroefjes, of een handleiding die niet klopt.

Die problemen ken ik wel bij het spul van de concurrentie.
Heb het ook nog niet eerder gehad.
Tot vorig jaar en dit keer dan :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_186628202
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:48 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Bij heel veel merken zijn meubels van spaanplaat.
Bekijk maar eens de achterkant van een Pastoe dressoir. De zijdes zijn gewoon spaanplaat. En dat dressoir kost rustig 1500+ euro.
Zeg ook niet dat er wat mis mee is.
Dat zijn de meeste meubels idd.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_186628524
Ben nog een pakket in elkaar aan het zetten.

Nu staat er een foutje in de handleiding.
Zal het eens doorgeven, ben benieuwd of ze er wat mee doen. :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 5 mei 2019 @ 15:41:59 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186628659
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:36 schreef Leandra het volgende:
Als wij in Dremthe op vakantie zijn ga ik liever naar Groningen dan naar Zwolle, en dat terwijl ik zo enthousiast was toen Zwolle zou openen.
Verder vind ik Amersfoort prettig, maar dat is natuurlijk een thuiswedstrijd.

De leukste Ikea vind ik toch wel Delft.
Dan zwaai ik even vanuit IKEA Delft. ;)

Extra dingetjes nodig voor ophangen gordijnen, het boog wat door :’)
***
  zondag 5 mei 2019 @ 15:49:36 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186628825
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Wat is jullie favoriete Ikea filiaal?
Amersfoort O+ en Utrecht.
KuikenGuppy
pi_186629330
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 15:34 schreef Miniem het volgende:
Ben nog een pakket in elkaar aan het zetten.

Nu staat er een foutje in de handleiding.
Zal het eens doorgeven, ben benieuwd of ze er wat mee doen. :)
:o wat dan?
Dat komt/kwam amper voor namelijk
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_186629893
Als dat bij een stuva kast is, kijk nog een keer. Ik dacht toen ook een fout gevonden te hebben, maar dat is niet zo. Je moet alleen heel goed kijken welke optie/lade combi je hebt, dan klopt het wel.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_186630545
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:o wat dan?
Dat komt/kwam amper voor namelijk
Van Folja. Een houten deuvel verkeerd ingetekend op het plaatje. 5 van de 6 staan goed op de afbeelding maar die 6e niet. Moest een aantal keer goed kijken maar het klopt echt niet.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_186634607
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:59 schreef Miniem het volgende:

[..]

Van Folja. Een houten deuvel verkeerd ingetekend op het plaatje. 5 van de 6 staan goed op de afbeelding maar die 6e niet. Moest een aantal keer goed kijken maar het klopt echt niet.
Oh bizar! Ben benieuwd naar de reactie van IKEA :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 5 mei 2019 @ 21:51:57 #292
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_186638130
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

oh.. check je die shit niet van tevoren? -O-

Echt. ;(
Soms gaat het mis helaas in de fabriek.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 6 mei 2019 @ 09:37:55 #293
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_186643669
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Wat is jullie favoriete Ikea filiaal?
Breda O+
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 6 mei 2019 @ 09:45:57 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_186643803
Die het dichtstbijzijnd is? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_186669406
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh bizar! Ben benieuwd naar de reactie van IKEA :)
Reactie:

Bedankt voor de foto, ik zie het inderdaad. Gelukkig is dit al opgemerkt en is de montagehandleiding die nu op de website staat ook een versie waar het goed in staat aangegeven! Mocht je deze handleiding willen hebben, kan je die vinden onder het kopje 'montage & documenten'.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 8 mei 2019 @ 18:31:26 #296
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_186699247
Vraagje over Billy: zijn er voor de grote Billy ook deurtjes te krijgen? Ik zie ze wel voor de kleine en smalle Billy.
pi_186699391
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 12:53 schreef Miniem het volgende:

[..]

Reactie:

Bedankt voor de foto, ik zie het inderdaad. Gelukkig is dit al opgemerkt en is de montagehandleiding die nu op de website staat ook een versie waar het goed in staat aangegeven! Mocht je deze handleiding willen hebben, kan je die vinden onder het kopje 'montage & documenten'.
oh :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_186699417
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 18:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vraagje over Billy: zijn er voor de grote Billy ook deurtjes te krijgen? Ik zie ze wel voor de kleine en smalle Billy.
Smal is 40 en breed is 80? Dan hang je 2 deuren voor een 80cm brede kast?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 8 mei 2019 @ 22:16:17 #299
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_186707055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 18:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Smal is 40 en breed is 80? Dan hang je 2 deuren voor een 80cm brede kast?
Is het echt zo simpel? :D
  woensdag 8 mei 2019 @ 23:22:44 #300
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186710553
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 22:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Is het echt zo simpel? :D

Jep.
Kom je wel eens in ikea? :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')