abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183680836
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Uit het huis van zijn zus.
En dat hutje in Frankrijk, als ik me niet vergis.
pi_183680845
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een mama's kindje wat vervolgens niet op de begrafenis komt?
Wat een tegenstrijdigheid weer in een zin.
Lang geleden heb ik zijn familie gekend en hun vader was echt niet fris toen hij nog leefde. Ik sluit ernstige trauma’s niet uit bij Jos en zijn zussen.
https://www.misdaadjourna(...)ige-beschadigde-man/

Dat zou een reden kunnen zijn..
´
pi_183680857
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:21 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Die 17 sporen zijn erop gewaaid terwijl Jos 300 meter verderop voorbijfietste. Wat ik je brom. :7
Dat NFI was lekker bezig wilde je zeggen ? :7

woensdag 12 december 2018 @ 13:23:09 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183680862
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

En dat hutje in Frankrijk, als ik me niet vergis.
Dat was ook niet zijn huis...
Daar was hij "beheerder" en de eigenaren konden gewoon toestemming geven voor onderzoek toen hij vermist was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183680900
Nou mensen, we krijgen zo het OM, nog even geduld.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 12 december 2018 @ 13:26:23 #161
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183680901
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij maakt het ze niet echt moeilijk...
Ik heb het ze nog niet aan zien tonen namelijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183680944
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:20 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Simpelveld naar het kampje is10 km, voor een geoefende fietser 12 minuten.
14 zegt Google, 45 minuten fietsen staat ernaast. Blijkt me dat een plasje op het toilet nabij Nicky een beetje ver gezocht is.

En als hij er dan toch was, het was toch te heet om te fietsen die dagen? Daarom bracht hij 's nachts de post van de scouting rond, waar geen leden woonden...nam hij die post niet direct mee?

Binnen 42 uur twee keer naar de Heikop fietsen ? In die hitte? Lijkt wel een pedofiel... O wacht ff.
pi_183680956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:26 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik heb het ze nog niet aan zien tonen namelijk.
Ze zijn ook nog niet aan zet.
pi_183680971
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

14 zegt Google, 45 minuten fietsen staat ernaast. Blijkt me dat een plasje op het toilet nabij Nicky een beetje ver gezocht is.

En als hij er dan toch was, het was toch te heet om te fietsen die dagen? Daarom bracht hij 's nachts de post van de scouting rond, waar geen leden woonden...nam hij die post niet direct mee?

Binnen 42 uur twee keer naar de Heikop fietsen ? In die hitte? Lijkt wel een pedofiel... O wacht ff.
Geen idee hoe lang Nicky die onderbroek aan had.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 12 december 2018 @ 13:30:45 #165
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183680973
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

DNA is bewijs dat sporen van een verdachte zijn aangetroffen. Maar het bewijst op zich niets over hoe het DNA terecht is gekomen waar het is gevonden.
ze waren met zijn tween toch /
kruisbestuiving ?
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 12 december 2018 @ 13:31:31 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183680980
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:20 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Simpelveld naar het kampje is10 km, voor een geoefende fietser 12 minuten.
Een geoefende fietser fietst met een snelheid van 50 km per uur?
Ik zal ze bij de tour even informeren dat die lapzwansen eens een beetje moeten gaan doortrappen, want een geoefende fietsers houdt ze met 2 vingers in de neus bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_183681003
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een geoefende fietser fietst 50 km per uur?
Ik zal ze bij de tour even informeren dat die lapzwansen eens een beetje moeten gaan doortrappen, want een geoefende fietsers houdt ze met 2 vingers in de neus bij.
_O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_183681031
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Geen idee hoe lang Nicky die onderbroek aan had.
Nicky is met de auto naar Heikop gebracht, het lijkt me duidelijk dat Jos niet op het toilet thuis bij Verstappen is geweest.
  woensdag 12 december 2018 @ 13:35:37 #169
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183681035
Er is trouwens toch van meerdere personen DNA gevonden op Nicky? Is dat allemaal al herleid?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_183681051
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:35 schreef Drekkoning het volgende:
Er is trouwens toch van meerdere personen DNA gevonden op Nicky? Is dat allemaal al herleid?
Goeie!
Volgens mij is dat DNA-Verwantschapsonderzoek gewoon nog gaande. Er is dus nog niet herleid welk DNA van wie is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_183681087
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:17 schreef Leandra het volgende:
Roethof probeert gewoon twijfel te zaaien, dat is zijn taak ook.
Dat hij dat niet altijd even fijnzinnig doet, en vrij makkelijk over het leed van de nabestaanden heen stapt is vervelend, maar ik ga er vanuit dat hij geen betere strategie heeft dan zaken zo in het absurde trekken omdat er geen werkelijk ontlastende zaken voor Jos B. zijn.
SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 13:27:25 De taak van een advocaat is om de verdachte zo goed mogelijk bij te staan. Als een advocaat dat niet wil doen, dan moet hij/zij een ander vak kiezen. Natuurlijk is dat zwaar voor de nabestaanden, maar hij staat er in de eerste plaats voor de verdachte. https://t.co/vh4ATZ51MX reageer retweet
  woensdag 12 december 2018 @ 13:39:52 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183681108
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:38 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 13:27:25 De taak van een advocaat is om de verdachte zo goed mogelijk bij te staan. Als een advocaat dat niet wil doen, dan moet hij/zij een ander vak kiezen. Natuurlijk is dat zwaar voor de nabestaanden, maar hij staat er in de eerste plaats voor de verdachte. https://t.co/vh4ATZ51MX reageer retweet
?
Dat zeg ik toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 december 2018 @ 13:40:04 #173
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183681114
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De advocaat zal zo wel met een oplossing komen, ik denk dat ze met Jos in de wielersport zaten en ze een plaspauze hadden op de Heikop. Zoiets..
Gaat mij er meer om dat als er meerdere onbekende sporen zijn, hoe justitie dan gaat aantonen dat juist het spoor van Jos wijst op zijn schuld, maar de andere sporen niet wijzen op de schuld van anderen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_183681153
De lunch zit er op. We gaan weer beginnen

Officier van justitie neemt het woord.
´
pi_183681157
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:40 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Gaat mij er meer om dat als er meerdere onbekende sporen zijn, hoe justitie dan gaat aantonen dat juist het spoor van Jos wijst op zijn schuld, maar de andere sporen niet wijzen op de schuld van anderen.
Die andere DNA sporen zal Jos ook wel aan hebben gebracht.
pi_183681163
quote:

[..]

Als een groep Marokkanen een overval plegen en ze pakken er een dan gaat die gewoon nat. Gaan ze dan zitten wachten tot ze de andere ook hebben? Nee.
pi_183681165
quote:

[..]

Het is allemaal nogal vaag..Meerdere sporen, welke zijn dadersporten, en welke niet? Niets is eenduidig vast te stellen.

"... staat niet vast dat de dna-sporen van Jos B. zogeheten dadersporen zijn. Een deskundige van het NFI concludeert dat de dna-sporen niet met zekerheid verband houden met het eventuele misbruik van Verstappen of zijn dood.."

https://nos.nl/artikel/22(...)icky-verstappen.html
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_183681170
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:42 schreef Nober het volgende:

[..]

Die andere DNA sporen zal Jos ook wel aan hebben gebracht.
o vertel?
  woensdag 12 december 2018 @ 13:46:02 #179
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183681222
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is allemaal nogal vaag..Meerdere sporen, welke zijn dadersporten, en welke niet? Niets is eenduidig vast te stellen.

"... staat niet vast dat de dna-sporen van Jos B. zogeheten dadersporen zijn. Een deskundige van het NFI concludeert dat de dna-sporen niet met zekerheid verband houden met het eventuele misbruik van Verstappen of zijn dood.."

https://nos.nl/artikel/22(...)icky-verstappen.html
Jep...

quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als een groep Marokkanen een overval plegen en ze pakken er een dan gaat die gewoon nat. Gaan ze dan zitten wachten tot ze de andere ook hebben? Nee.
Dus als er 3 onbekende DNA sporen op Nicky zijn gevonden, dan moet het wel zo zijn dat ze er alledrie bij betrokken zijn?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_183681261
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:46 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jep...

[..]

Dus als er 3 onbekende DNA sporen op Nicky zijn gevonden, dan moet het wel zo zijn dat ze er alledrie bij betrokken zijn?
Die kans is zeker aanwezig, omdat ze bij veel betrokkenen al DNA hebben afgenomen en vergeleken.

Of het is van een van die weigeraars van het DNA onderzoek.
pi_183681297
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die kans is zeker aanwezig, omdat ze bij veel betrokkenen al DNA hebben afgenomen en vergeleken.

Maakt het nog wat uit wat voor DNA spoor het is?
  woensdag 12 december 2018 @ 13:51:20 #182
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183681321
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

'De kans is aanwezig', daar kopen we dus niks voor. Het moet dan ook aangetoond worden.
Als er van meerdere onbekenden DNA is gevonden en verder is er geen enkel bewijs, dan weet je dus niet wie van de drie daadwerkelijk bij de dood betrokken is geweest.

Maargoed, nogmaals, misschien komt er nog een konijn uit de hoge hoed. Of misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_183681349
Officier van justitie reageert op de klacht van advocaat Roethof dat niet alle stukken in zijn bezit zouden zijn. Er zouden belangrijke stukken ontbreken. 'Het volledige forensische dossier is in bezit van advocaat Roethof. Dat is een 'luxe' die heel erg weinig raadsleden is gegeven op een eerste pro forma zitting.' Daarnaast wijst ovj erop dat uit het twee uur durende pleidooi van Roethof blijkt dat hij het dossier toch wel erg goed kent. 'Kortom, hij mag best tevreden zijn'.

Voor wat betreft de stukken die volgens de advocaat in het dossier moeten komen, is het volgens het OM nog maar heel sterk de vraag of die stukken relevant zijn. "Maar met onderbouwing doen we dat". Zo zijn de verklaringen van de tentgenootjes bijvoorbeeld zojuist op verzoek van Roethof toegevoegd aan het dossier.
´
pi_183681351
SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 13:52:04 Volgens de OvJ komt Roethof “te makkelijk en te simpel” tot de conclusie dat er geen sprake was van een seksueel misdrijf. Er is meer dat daarop kan duiden dan sperma. Dat er geen sperma werd gevonden, zegt volgens Emmen niet automatisch dat er geen zedendelict was. #Nicky reageer retweet
Ik dacht dat het aan het OM was om te bewijzen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_183681356
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:32 schreef r_one het volgende:

[..]

Bron?

[..]

Leesvoer

[..]

Voor WBP dient nu AVG gelezen te worden
Het OM wil niet dat het onderzoeksdossier buiten het politieburo terechtkomt. Er zitten volgens de OvJ veel gegevens in over personen waarvan het maar de vraag is of die ook in het procesdossier terechtkomen. “Risico op verspreiding is te groot.” #Nicky
pi_183681395
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Zo zijn de verklaringen van de tentgenootjes bijvoorbeeld zojuist op verzoek van Roethof toegevoegd aan het dossier.
Dus er was toch een reden ontevreden te zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')