abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:09:35 #1
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183664730
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grof resultaat midterms:
Federaal: Senate(R): +3R, House(D): +40D
States: Upper chamber: +64D, Lower chamber: +232D, governors: +6D


De huidige staat van de Amerikaanse politiek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door ExtraWaskracht op 11-12-2018 17:18:59 ]
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:11:41 #2
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183664780
Meevaller voor mensen die wat verbeteringen willen zien op het gebied van straffen. Ook een win voor Kushner dat McConnell het toch maar gaat doen:

Criminal Justice Bill Will Go Up for a Vote, McConnell Says
pi_183664860
THE GUARDIANS AND THE WAR ON TRUTH

quote:
The stout man with the gray goatee and the gentle demeanor dared to disagree with his country’s government. He told the world the truth about its brutality toward those who would speak out. And he was murdered for it.

Every detail of Jamal Khashoggi’s killing made it a sensation: the time stamp on the surveillance video that captured the Saudi journalist entering his country’s Istanbul consulate on Oct. 2; the taxiway images of the private jets bearing his assassins; the bone saw; the reports of his final words, “I can’t breathe,” recorded on audio as the life was choked from him.

But the crime would not have remained atop the world news for two months if not for the epic themes that Khashoggi himself was ever alert to, and spent his life placing before the public. His death laid bare the true nature of a smiling prince, the utter absence of morality in the Saudi-U.S. alliance and—in the cascade of news feeds and alerts, posts and shares and links—the centrality of the question Khashoggi was killed over: Whom do you trust to tell the story?

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:27:01 #4
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183665098
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
Krachtig.
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:15:37 #5
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183665856
RepAdamSchiff twitterde op dinsdag 11-12-2018 om 16:11:46 The U.S. now joins Saudi Arabia and Russia in a proposal to weaken references to a key scientific report on the severity and dire consequences of global warming.Nations, like individuals, can be measured by the company they keep. https://t.co/SnwruODf4w reageer retweet
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:41:00 #6
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183666278
quote:
The Latest: Jury recommends life in prison for Fields
CHARLOTTESVILLE, Va. (AP) — The Latest on jury deliberations on a sentencing recommendation for a man convicted of murder and other charges for driving his car into counterprotesters at a white nationalist rally (all times local):

12:15 p.m. A jury has recommended life in prison plus 419 years for a man convicted of murder for driving his car into counterprotesters at a white nationalist rally last year. (AP).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183667114


Prachtige foto van het overleg van vanmiddag tussen Dems en Trump. Vat mooi de uitkomst van het gesprek samen: meer onenigheid. En dan Pence die er als een haast apathisch derde been tussen zit.
pi_183667154
But one way or the other, the army is going to pay for ThE wAll!!
.
pi_183667214
Dems hebben wel een paar mooie quotes van Trump over de dreigende shutdown kunnen scoren. "I would love to shut down the Government" zei Trump onder andere. Hij is er wat dat betreft met open ogen ingetrapt
pi_183667284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 19:30 schreef westwoodblvd het volgende:
[ afbeelding ]

Prachtige foto van het overleg van vanmiddag tussen Dems en Trump. Vat mooi de uitkomst van het gesprek samen: meer onenigheid. En dan Pence die er als een haast apathisch derde been tussen zit.
Die lijkt er haast ingeshopt. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 11 december 2018 @ 19:51:03 #11
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  dinsdag 11 december 2018 @ 19:55:21 #12
64792 Mryc
play me one more song
pi_183667874
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 19:34 schreef westwoodblvd het volgende:
Dems hebben wel een paar mooie quotes van Trump over de dreigende shutdown kunnen scoren. "I would love to shut down the Government" zei Trump onder andere. Hij is er wat dat betreft met open ogen ingetrapt
Maar ook: "I will be the one to shut it down. I’m not going to blame you for it" :') _O-
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:06:32 #13
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_183668147
quote:
Gezellig

quote:
JOHN KELLY IS 'FURIOUS' AT IVANKA TRUMP AND JARED KUSHNER FOR HIS FIRING: REPORT

(..)

According to The Times, both Kushner and his wife, adviser to the president Ivanka Trump, had lobbied for Ayers to be made chief of staff for months, which many saw as a "coup attempt."

Rather than dismiss Kelly himself, however, Trump reportedly "looked for others to do the work for him last week," even attempting to "arrange for" Ayers to fire Kelly, the news outlet reported, citing three people familiar with the events.

https://www.newsweek.com/(...)kelly-report-1253034
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 december 2018 @ 20:27:49 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_183668576
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 19:34 schreef westwoodblvd het volgende:
Dems hebben wel een paar mooie quotes van Trump over de dreigende shutdown kunnen scoren. "I would love to shut down the Government" zei Trump onder andere. Hij is er wat dat betreft met open ogen ingetrapt
Yep, ze hebben hem prima weten te trollen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_183669082
quote:
Ik vind het wel tekenend dat een baan onder Trump door het Republikeinse partijkader als een liability wordt gezien. Zodra het politiek opportuun is gaan ze hem als een baksteen laten vallen.
  dinsdag 11 december 2018 @ 21:52:29 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_183670603
Deze wil ik.

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_183670803
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:52 schreef Hyperdude het volgende:
Deze wil ik.

[ afbeelding ]
Ik ook en ik drink niet eens koffie
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_183670913
Ow, dus er zijn er twee op zoek naar een Chief of Staff. _O-

Wie zou het eerst een nieuwe hebben?
pi_183671165
Pelosi privately disses Trump’s manhood after White House meeting

The House minority leader told Democrats that Trump’s push for the border wall is ‘a manhood thing.’

quote:
Minutes after a very public showdown with Donald Trump over his border wall with Mexico, the California Democrat returned to the Capitol and railed against the president in a private meeting with House Democrats.

Trump “must have said the word ‘wall’ 30 times,” the House minority leader said, according to multiple sources in the room.

“I was trying to be the mom,” she added, but “it goes to show you: you get into a tinkle contest with a skunk, you get tinkle all over you.”

And then, Pelosi went for the most sensitive part of Trump’s ego.

“It’s like a manhood thing with him — as if manhood can be associated with him,” she deadpanned. “This wall thing.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_183671667
Mw. Pelosi is niet voor een kleintje vervaard. _O-
pi_183671736
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 11 december 2018 @ 22:38:05 #22
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183671855
quote:
Waarom doen Pelosi, Schumer en Trump dit?!

Althans, ik snap niet waarom beide groepen hier wat mee te winnen denken te hebben of is het traditie? Het is niet alsof er ooit een akkoord zou komen op deze manier.

Dat Trump voornamen gebruikt vind ik ook vrij respectloos over komen eerlijk gezegd, maar daar zal zijn achterban vast heel anders over denken.
pi_183672116
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom doen Pelosi, Schumer en Trump dit?!

Althans, ik snap niet waarom beide groepen hier wat mee te winnen denken te hebben of is het traditie? Het is niet alsof er ooit een akkoord zou komen op deze manier.

Dat Trump voornamen gebruikt vind ik ook vrij respectloos over komen eerlijk gezegd, maar daar zal zijn achterban vast heel anders over denken.
Doen wat? Trump denkt een showtje op te kunnen voor de pers en Pelosi en Schumer gaan niet mee in zijn leugens. Met respect heeft het niks te maken idd, het Witte Huis heeft zijn glans wel verloren sinds deze mongool zijn intrek heeft genomen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 11 december 2018 @ 22:51:37 #24
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183672229
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Doen wat? Trump denkt een showtje op te kunnen voor de pers en Pelosi en Schumer gaan niet mee in zijn leugens. Met respect heeft het niks te maken idd, het Witte Huis heeft zijn glans wel verloren sinds deze mongool zijn intrek heeft genomen.
Ongewone reactie ...

Je beantwoordt hier dus de vraag met: Trump denkt een showtje op te kunnen voeren en Pelosi en Schumer denken "LOL, have at it." Ik weet niet goed wat dat betekent qua protocol ... de pers was er omdat Pelosi en Schumer langs zouden komen en waar ze normaal gevraagd wordt te vertrekken gebeurde dat nu niet?
pi_183672523
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:17 schreef Kijkertje het volgende:
Pelosi privately disses Trump’s manhood after White House meeting

The House minority leader told Democrats that Trump’s push for the border wall is ‘a manhood thing.’

[..]

Dat vind ik dan weer erg dom, om je tot zo'n zelfde kleuterniveau als Trump te verlagen. Je kunt m.i. beter een beetje volwassen en zakelijk blijven en Trump zichzelf voor lul laten blijven zetten.
pi_183672535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ongewone reactie ...

Je beantwoordt hier dus de vraag met: Trump denkt een showtje op te kunnen voeren en Pelosi en Schumer denken "LOL, have at it." Ik weet niet goed wat dat betekent qua protocol ... de pers was er omdat Pelosi en Schumer langs zouden komen en waar ze normaal gevraagd wordt te vertrekken gebeurde dat nu niet?
Geen idee waar je een probleem mee hebt? Het moet je onderhand toch wel opgevallen zijn dat Trump weinig op heeft met protocol.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_183672637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:02 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer erg dom, om je tot zo'n zelfde kleuterniveau als Trump te verlagen. Je kunt m.i. beter een beetje volwassen en zakelijk blijven en Trump zichzelf voor lul laten blijven zetten.
Ze corrigeren hem op zijn leugens? Dat is je verlagen tot hetzelfde niveau? Ze hadden hun mond moeten houden?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_183672737
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ze corrigeren hem op zijn leugens? Dat is je verlagen tot hetzelfde niveau? Ze hadden hun mond moeten houden?
Nee natuurlijk niet, maar dat 'manhood' ding.
  dinsdag 11 december 2018 @ 23:14:49 #29
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183672763
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Geen idee waar je een probleem mee hebt? Het moet je onderhand toch wel opgevallen zijn dat Trump weinig op heeft met protocol.
Ja, maar Pelosi en Schumer zijn daar niet aan gebonden. Ik vraag me dus af wat de omstandigheden zijn waardoor deze drie mensen daar in die kamer zitten met een hele berg pers. Ik heb verder nergens een probleem mee, maar ben gewoon nieuwsgierig hoe dit schouwspelletje/toneelstukje tot stand kwam/wat het nou was.
pi_183672902
Tijdens de presser met Pelosi:
quote:
Look, we have to have the wall. This isn't a question; this is a national emergency. Drugs are pouring into our country. People with tremendous medical difficulty and medical problems are pouring in, and in many -- in many cases, it's contagious.
They're pouring into our country.
Nadien bij een bill signing:
quote:
"One of the problems that people don't talk about, you have a tremendous medical problem coming into our country," he said during a bill signing ceremony. "Tremendous problems. People don't want to talk about it."
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_183672989
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:13 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, maar dat 'manhood' ding.
Daar heb je wel gelijk in :Y

Dit moet geen gewoonte worden }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_183673096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, maar Pelosi en Schumer zijn daar niet aan gebonden. Ik vraag me dus af wat de omstandigheden zijn waardoor deze drie mensen daar in die kamer zitten met een hele berg pers. Ik heb verder nergens een probleem mee, maar ben gewoon nieuwsgierig hoe dit schouwspelletje/toneelstukje tot stand kwam/wat het nou was.
Meestal is er een 'praatje' vooraf met de pers over het onderwerp van disscussie. Het had natuurlijk nooit zo uit de hand moeten lopen. Blijkbaar is de regie daar helemaal zoek.

Schumer zegt ook op een gegeven moment: "Let's discuss this in private" maar Trump gaat gewoon door.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 12 december 2018 @ 00:21:11 #33
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183673940
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Meestal is er een 'praatje' vooraf met de pers over het onderwerp van disscussie. Het had natuurlijk nooit zo uit de hand moeten lopen. Blijkbaar is de regie daar helemaal zoek.

Schumer zegt ook op een gegeven moment: "Let's discuss this in private" maar Trump gaat gewoon door.
Ah ok, thanks. Sorry hoor, ik ben normaal wat sneller.
pi_183674075
Schumer maakt nog wel even een prachtige trollface na zijn diss over Trump "When the president brags he won North Dakota and Indiana he’s in real trouble""



beter een knipoog dan een blauw oog
pi_183674421
Wat een kinderachtige kermis eigenlijk. :')
pi_183674672
In Canada is Meng Wanzhou voorlopig vrijgelaten (op borg, 10 mijoen dollar).
In China is een voormalig diplomaat van de Canadese ambassade gearresteerd. Bovendien één die de Foreign Service nog niet verlaten heeft, hij was met "unpaid leave of absence" (werkend voor "International Crisis Group"). Michael Kovrig heeft in totaal 10 jaar voor de dienst gewerkt, oa van 2014 tot 2016 op de ambassade in China en enkele maanden op het consulaat in Hong Kong als "political fixer" (?) voor het bezoek van Trudeau.

Z'n voormalige baas en ambassadeur:
quote:
“I was wondering who they would go after in retaliation but I thought this would happen at a later stage in the process, but they may have come under conclusion that someone who was a diplomat who worked for the Canadian government would get the attention of people in Ottawa,” Saint-Jacques said.

Saint-Jacques confirmed that Kovrig is currently on an unpaid leave of absence from the embassy and therefore still has diplomatic status.
https://www.thestar.com/n(...)ons-reports-say.html
Vraag me af hoeveel ambtenaren ingezet werden voor de zoektocht naar de ideale Canadese gijzelaar...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 12 december 2018 @ 02:11:56 #37
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183674692
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 02:07 schreef crystal_meth het volgende:
In Canada is Meng Wanzhou voorlopig vrijgelaten (op borg, 10 mijoen dollar).
In China is een voormalig diplomaat van de Canadese ambassade gearresteerd. Bovendien één die de Foreign Service nog niet verlaten heeft, hij was met "unpaid leave of absence" (werkend voor "International Crisis Group"). Michael Kovrig heeft in totaal 10 jaar voor de dienst gewerkt, oa van 2014 tot 2016 op de ambassade in China en enkele maanden op het consulaat in Hong Kong als "political fixer" (?) voor het bezoek van Trudeau.

Z'n voormalige baas en ambassadeur:

[..]

https://www.thestar.com/n(...)ons-reports-say.html
Vraag me af hoeveel ambtenaren ingezet werden voor de zoektocht naar de ideale Canadese gijzelaar...
Dit gebeuren impliceert alsof je ineens op zoek bent naar een Canadees voor je prietpraat. Of dat Canadezen net als Amerikanenen Chinezen deelnemen aan dezelfde kleine wereld.
pi_183674741
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 02:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dit gebeuren impliceert alsof je ineens op zoek bent naar een Canadees voor je prietpraat. Of dat Canadezen net als Amerikanenen Chinezen deelnemen aan dezelfde kleine wereld.
Wat??
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_183674746
quote:
Trump says he would intervene if needed in Justice Dept. case against Chinese telecom executive accused of violating Iran sanctions

The president, when asked in a Reuters interview, said he would be willing to intervene in the U.S. request to extradite Huawei executive Meng Wanzhou if it would help advance a U.S.-China trade deal: “I would certainly intervene if I thought it was necessary.” However, Trump said he had not spoken to Chinese President Xi Jinping about the case.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.9c4d79de6dee
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 12 december 2018 @ 02:34:16 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183674774
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:31 schreef Knipoogje het volgende:
Schumer maakt nog wel even een prachtige trollface na zijn diss over Trump "When the president brags he won North Dakota and Indiana he’s in real trouble""

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183674817
Trump loyalist at VA forced out after collecting pay but doing little work

quote:
The Trump administration has forced out a senior White House political appointee at the Department of Veterans Affairs who spent months on the federal payroll doing little to no work.

Peter O’Rourke’s departure marks an unceremonious fall for a Trump loyalist once seen as a rising star at VA, where he nonetheless had a rocky tenure, first leading a high-profile office handling whistleblower complaints, next as chief of staff and then, for two months, as the agency’s acting secretary.

Since August he has held the nebulous role of senior adviser, with an uncertain portfolio and a senior executive salary as high as $161,000. VA Secretary Robert Wilkie asked for his resignation Friday, O’Rourke said.

O’Rourke said in an interview that he remains “very supportive of the president and the agenda of the Trump administration” and would like to rejoin the administration.

“I’d be more than happy to serve again,” he said. “It doesn’t appear there is a request at this time.” He said he “does not hold any grudges.”

Asked why he was getting paid not to work, O’Rourke said he was “available for anything the secretary asked me to do” and acknowledged that “there were times I didn’t have a lot to do.”

Spokesmen for the White House and VA did not respond to requests for comment.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 12 december 2018 @ 09:04:07 #42
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183676061
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ze corrigeren hem op zijn leugens? Dat is je verlagen tot hetzelfde niveau? Ze hadden hun mond moeten houden?
Ze hebben verzuimd om hem te fileren mbt tot die borderwall, en hem er op kunnen wijzen dat hij in zijn oneindige wijsheid zijn kiezers beloofd had dat MEXICO er voor gaat betalen. Nu hebben ze alleen een gvt. shutdown vanwege die muur uit zijn mond laten glippen. Maar ze hadden veel meer schade kunnen toebrengen. Misschien doen ze dit alsnog in januari..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 12 december 2018 @ 09:05:53 #43
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183676083
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:52 schreef Hyperdude het volgende:
Deze wil ik.

[ afbeelding ]
_O_ verkopen ze die bij ebay?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183677433
Overigens pakte Trump dat gesprek met Schumer en Pelosi best slim aan. Hij ging er hard in en wierp zich op als beschermheer van de Amerikanen die fel gekant zijn tegen immigratie. De veiligheid van zijn land gaat hem zo aan het hart dat hij bereid is de overheid op slot te gooien als de Democraten hem niet helpen de instroom van Zuid- en Midden-Amerikaans tuig terug te dringen.

Wij lachen misschien om Trumps clowneske houding, maar zijn optreden doet het natuurlijk buitengewoon bij miljoenen Amerikanen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183677477
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens pakte Trump dat gesprek met Schumer en Pelosi best slim aan. Hij ging er hard in en wierp zich op als beschermheer van de Amerikanen die fel gekant zijn tegen immigratie. De veiligheid van zijn land gaat hem zo aan het hart dat hij bereid is de overheid op slot te gooien als de Democraten hem niet helpen de instroom van Zuid- en Midden-Amerikaans tuig terug te dringen.

Wij lachen misschien om Trumps clowneske houding, maar zijn optreden doet het natuurlijk buitengewoon bij miljoenen Amerikanen.
Overgrote meerderheid van de bevolking is tegen de muur. Bovendien moet Trump een breder publiek gaan aanspreken als hij herkozen wil worden. Was juist een hele domme actie.
  woensdag 12 december 2018 @ 10:34:22 #46
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183677478
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens pakte Trump dat gesprek met Schumer en Pelosi best slim aan. Hij ging er hard in en wierp zich op als beschermheer van de Amerikanen die fel gekant zijn tegen immigratie. De veiligheid van zijn land gaat hem zo aan het hart dat hij bereid is de overheid op slot te gooien als de Democraten hem niet helpen de instroom van Zuid- en Midden-Amerikaans tuig terug te dringen.

Wij lachen misschien om Trumps clowneske houding, maar zijn optreden doet het natuurlijk buitengewoon bij miljoenen Amerikanen.
Hij laat zich te simpel uit de tent lokken, dát hebben de Amerikanen gezien. Bovendien Veiligheid? Terroristen? Terwijl het echte gevaar vrij rondloopt op wapenbeurzen en automatische wapens kopen en rondrijdt in Pick-up trucks richting publieke plaatsen waar ze massa beschietingen uitvoeren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183677525
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:34 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Overgrote meerderheid van de bevolking is tegen de muur. Bovendien moet Trump een breder publiek gaan aanspreken als hij herkozen wil worden. Was juist een hele domme actie.
Denk dat je onderschat hoeveel Amerikanen gekant zijn tegen immigratie. Dat hij de verkiezingen won, heeft hij juist te danken aan het feit dat hij deze toon aansloeg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183677536
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk dat je onderschat hoeveel Amerikanen gekant zijn tegen immigratie. Dat hij de verkiezingen won, heeft hij juist te danken aan het feit dat hij deze toon aansloeg.
Tegen de muur zijn is wel wat anders dan tegen migratie zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183677579
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tegen de muur zijn is wel wat anders dan tegen migratie zijn.
Complete volksstammen stonden te juichen omdat meneer verklaarde een muur te willen bouwen. Ik denk dat het felle toontje dat hij aansloeg tijdens zijn gesprek met Schumer en Pelosi niet per se in zijn nadeel hoeft te werken. In de ogen van zijn achterban straalt hij daarmee een zekere mate van vastberadenheid uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183677663
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Complete volksstammen stonden te juichen omdat meneer verklaarde een muur te willen bouwen. Ik denk dat het felle toontje dat hij aansloeg tijdens zijn gesprek met Schumer en Pelosi niet per se in zijn nadeel hoeft te werken. In de ogen van zijn achterban straalt hij daarmee een zekere mate van vastberadenheid uit.
Ongetwijfeld, maar dat is niet per se een meerderheid. Verder zijn dat voornamelijk mensen die toch al op hem stemmen, daar valt niet echt iets te winnen voor Trump door daar de nadruk op te leggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')