abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183659479
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:54 schreef DupingDelight het volgende:

Dus waaruit blijkt nu eigenlijk dat EMP echt een bijkomend probleem is bij een nucleaire explosie?

Zijn daar concrete bewijzen voor?
Je kan daarop blijven doorhameren, maar geeft dat de claim dat atoombommen niet zouden bestaan enig meer bestaansrecht ofzo? :+
  dinsdag 11 december 2018 @ 13:07:26 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183659619
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 11:41 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Juist ja. _O-

Het voorwoord in die roman is het beeld dat wereldwijd zo'n beetje algemeen geaccepteerd is als je het over atoombommen hebt. De fear mongering reikte dus zelfs tot in het voorwoord van romans. Dat is dus wat Tingo er mee bedoelde te zeggen.

Verder was:

[..]

Natuurlijk het enige dat je als commentaar op zijn uitgebreide (zie onder) post kon leveren:

[..]

Het is een lange post ja, maar ook een uitgebreide? Wat is verder het punt dan, behalve dat er op de angst voor een EMP ingespeeld wordt? Maakt fearmongering het automatisch nep of zo? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_183659641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Je kan daarop blijven doorhameren, maar geeft dat de claim dat atoombommen niet zouden bestaan enig meer bestaansrecht ofzo? :+
Nou.. als er geclaimd wordt dat EMP een belangrijk effect is van een nucleaire explosie en dat het gebruikt is in fear mongering, maar er na talloze kernproeven geen concreet bewijs voor is terug te vinden, wat zegt dat dan over die proeven? Misschien is het leuk om daar dan ook eens het vergrootglas op te gaan leggen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Sovjet en US government: "UH... ja er was echt EMP hoor. Hele powergrids lagen plat, maar dat hebben we niet uitgebreid onderzocht en gedocumenteerd en wat we hadden is zoekgeraakt."

Was er van de maanlandingen ook niet heel veel materiaal zoekgeraakt? /offtopic

[ Bericht 1% gewijzigd door DupingDelight op 11-12-2018 13:25:17 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  dinsdag 11 december 2018 @ 15:18:27 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183662401
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:09 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Nou.. als er geclaimd wordt dat EMP een belangrijk effect is van een nucleaire explosie en dat het gebruikt is in fear mongering, maar er na talloze kernproeven geen concreet bewijs voor is terug te vinden, wat zegt dat dan over die proeven? Misschien is het leuk om daar dan ook eens het vergrootglas op te gaan leggen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Sovjet en US government: "UH... ja er was echt EMP hoor. Hele powergrids lagen plat, maar dat hebben we niet uitgebreid onderzocht en gedocumenteerd en wat we hadden is zoekgeraakt."

Was er van de maanlandingen ook niet heel veel materiaal zoekgeraakt? /offtopic
Maar goed, dat is side-issue, het zegt verder niets over de (on)mogelijkheid van kernwapens.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183671095
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 09:53 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De vraag is of kernenergie uberhaupt ontkend wordt of niet.
No, the question is in the topic title.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 december 2018 @ 22:16:34 #56
45206 Pietverdriet
pi_183671151
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

No, the question is in the topic title.
Als atoombommen niet zouden bestaan of mogelijk zijn, wat gebeurd er dan als je een 11 kilo Plutonium bij elkaar brengt en met explosieven comprimeert? Wat gebeurd er dan met de kettingreactie van de neutronen als het niet kan exploderen?
en als je “atoombommen” wilt ontkennen (dus fusie en fissie wapens) dan ontken je een groot deel van de natuurkunde en ben ik erg benieuwd hoe je dat dan beter denkt te verklaren.
Waar komt dan materie zwaarder dan waterstof vandaan?
Waar haalt de zon zijn energie vandaan?
Hoe zit je atoommodel in elkaar?
Wat is ioniserende straling dan?
pi_183671155
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:26 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij het niet zo goed begrepen heeft inderdaad.

[..]

Newt Gingrich Warns of Electromagnetic Pulse Attack (2009)

“My friend and co-author who has written a remarkable novel called One Second After in which he takes a town in North Carolina and shows you what would happen....”

“They all said that this was a catastrophic threat waiting to happen”

It seems that Newt is someone who believes in SF novels. Thats why he wrote the foreword in the book as if nuclear EMP is a real threat.

It's time-consuming and irritating even trying to have any kind of reasonable 'discussion' with people who can't even just be honest (to us or even with themselves) and admit they have misread or misinterpreted a post.
As you pointed out very clearly (and I appreciate you taking the time to do so) all I did was post a few examples of the 'nuclear' EMP THEORY BASED scaremongery.

And here he is again 8 years later....

“When you understand that every day we get up, we are a step away from catastrophe...”
“It could possibly end civilisation as we know it”

Which is what Newt clearly wants us to believe.
Well Newt, you shameless, fearmongering, lying bastard– here's hoping it will end your fucked-up idea of 'civilisation'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_183671193
Sowieso geen enkel probleem want niemand cared wat Newt zegt. De fearmongering komt van jou, niet van een random amerikaan die buiten Amerika men alleen van horen zeggen kent.

Waar komt die amerika-fetish eigenlijk vandaan?
Conscience do cost.
  dinsdag 11 december 2018 @ 22:19:21 #59
45206 Pietverdriet
pi_183671232
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Newt Gingrich Warns of Electromagnetic Pulse Attack (2009)

“My friend and co-author who has written a remarkable novel called One Second After in which he takes a town in North Carolina and shows you what would happen....”

“They all said that this was a catastrophic threat waiting to happen”

It seems that Newt is someone who believes in SF novels. Thats why he wrote the foreword in the book as if nuclear EMP is a real threat.

It's time-consuming and irritating even trying to have any kind of reasonable 'discussion' with people who can't even just be honest (to us or even with themselves) and admit they have misread or misinterpreted a post.
As you pointed out very clearly (and I appreciate you taking the time to do so) all I did was post a few examples of the 'nuclear' EMP THEORY BASED scaremongery.

And here he is again 8 years later....

“When you understand that every day we get up, we are a step away from catastrophe...”
“It could possibly end civilisation as we know it”

Which is what Newt clearly wants us to believe.
Well Newt, you shameless, fearmongering, lying bastard– here's hoping it will end your fucked-up idea of 'civilisation'.
Net zei je nog dat het om het onderwerp in de TT ging
pi_183671432
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als atoombommen niet zouden bestaan of mogelijk zijn, wat gebeurd er dan als je een 11 kilo Plutonium bij elkaar brengt en met explosieven comprimeert? Wat gebeurd er dan met de kettingreactie van de neutronen als het niet kan exploderen?
en als je “atoombommen” wilt ontkennen (dus fusie en fissie wapens) dan ontken je een groot deel van de natuurkunde en ben ik erg benieuwd hoe je dat dan beter denkt te verklaren.
Waar komt dan materie zwaarder dan waterstof vandaan?
Waar haalt de zon zijn energie vandaan?
Hoe zit je atoommodel in elkaar?
Wat is ioniserende straling dan?
I don't know - but IMO,scientistic jargon does not and will not make the whole 'atomic' bomb subject anymore believable, although it will no doubt be impressive enough for some posters here, whether or not they really understand what you are on about.
pi_183671524
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Net zei je nog dat het om het onderwerp in de TT ging
Your cohort Hek brought up 'vooral EMP' as an affect of an atomic bomb.
You should perhaps read the whole thread.
pi_183671700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon dat het te moeilijk voor je is.
And probably about 99.9% of the world population.
We are all expected to believe and also conditioned to trust authority.
There are of course just as many crooks and liars in positions of authority as there are in any other walk of life.
pi_183671823
"Ik en mijn vrienden begrijpen het niet daarom is het onzin". Even vertaald omdat het mannetje opeens weer engels gaat spreken.
Conscience do cost.
pi_183671918
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:36 schreef ems. het volgende:
"Ik en mijn vrienden begrijpen het niet daarom is het onzin". Even vertaald omdat het mannetje opeens weer engels gaat spreken.
And you don't have anything substantial at all to add to the discussion.

[ Bericht 5% gewijzigd door SuperHartje op 11-12-2018 23:07:24 ]
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 23:12:18 #65
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183672727
Zo dan. Geen persoonlijke aanvallen aub.
Herhaal dan maar 100x je argumenten als je een discussie dan toch wil voortzetten.

Maar al die verwijzingen en gewijs naar elkaar draagt verder ook niets bij aan de inhoud :)
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 11 december 2018 @ 23:34:08 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183673161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

I don't know - but IMO,scientistic jargon does not and will not make the whole 'atomic' bomb subject anymore believable, although it will no doubt be impressive enough for some posters here, whether or not they really understand what you are on about.
Wat zou je dan wel overtuigen?
Onikaan ni ov dovah
pi_183675236
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Your cohort Hek brought up 'vooral EMP' as an affect of an atomic bomb.
You should perhaps read the whole thread.
Your brain misread the use of that word, perhaps it is your poor knowledge of the Dutch language. To mainly mean something, does not equal to mean that something is the main effect.

Is there any scientific background to the claim that nuclear weapons do not exist? If so, please name one because i'm dying of curiousity.
  woensdag 12 december 2018 @ 11:21:34 #68
45206 Pietverdriet
pi_183678294
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je hebt idd geen idee dus. Kortom, kletskoek die je zelf niet eens begrijpt die je verspreid
  woensdag 12 december 2018 @ 11:22:14 #69
45206 Pietverdriet
pi_183678308
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

And probably about 99.9% of the world population.
We are all expected to believe and also conditioned to trust authority.
There are of course just as many crooks and liars in positions of authority as there are in any other walk of life.
Samengevat, jij begrijpt het niet dus dan is het niet waar volgens jou
pi_183678589
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 07:01 schreef illusions het volgende:
Your brain misread the use of that word, perhaps it is your poor knowledge of the Dutch language. To mainly mean something, does not equal to mean that something is the main effect.

Pertinente onzin dit. :D

Wederom ga je gewoon op hetzelfde puntje ontzettend de mist in en schermt zelfs nog met "perhaps it is your poor knowledge of the Dutch language".

Ik zal het nog eens proberen aan je uit te leggen. Voor de vierde keer inmiddels. Eerst nog maar eens de conversatie waar het al maanden om te doen is:

Dan nog even de reactie van illusions:

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 14:58 schreef illusions het volgende:
Het is apart dat hier de bewijslast wordt omgedraaid. ;) Ik zie ten eerste ATuin-hek op de vraag "welke effecten bedoel je?", "Alle effecten wel, vooral EMP" zeggen - dat betekent dat hij vooral de EMP bedoelt, dat betekent niet dat dat het voornaamste feit is jongens.
Tingo heeft helemaal nergens gezegd dat EMP het voornaamste of belangrijkste effect is van een nucleaire explosie. Dat maak jij er telkens van en feitelijk verdraai jij dus zijn woorden of je snapt er gewoon geen zak van.

Zoals tuinhek het stelde is EMP hét effect dat voornamelijk/vooral uitleg behoeft wanneer je (Tingo in dit geval) ontkent dat atoombommen niet bestaan.

Voornamelijk en vooral zijn synoniemen van elkaar zoals ik je trouwens ook al een paar keer heb moeten uitleggen, dus feitelijk beteken die twee woordjes hetzelfde.

Dus nogmaals en ik hoop voor de laatste keer: Naast de directe effecten van een nucleaire explosie veroorzaakt door een atoombom zijn er nog andere indirecte effecten. Vooral/voornamelijk EMP zou volgens tuinhek uitleg behoeven.

Niets meer niets minder. Zo heeft Tingo het geïnterpreteerd en zo heb ik het ook geïnterpreteerd.

Als wij dat verkeerd geïnterpreteerd hebben, dan geef ik nu het woord aan tuinhek.
  woensdag 12 december 2018 @ 11:49:13 #71
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183678847
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:36 schreef DupingDelight het volgende:

Tingo heeft helemaal nergens gezegd dat EMP het voornaamste of belangrijkste effect is van een nucleaire explosie. Dat maak jij er telkens van en feitelijk verdraai jij dus zijn woorden of je snapt er gewoon geen zak van.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Because I asked you specifically to provide information to back up your claim that EMP is a major effect from an atomic bomb.
Dat hij er van maakte dat ik dat claimde ging het dan ook vooral om.
Onikaan ni ov dovah
pi_183678885
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:49 schreef ATuin-hek het volgende:

Because I asked you specifically to provide information to back up your claim that EMP is a major effect from an atomic bomb.
Lees dat nog eens als je wilt
  woensdag 12 december 2018 @ 11:51:38 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183678897
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:51 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Lees mijn post nou nog eens goed als je wilt.
Onikaan ni ov dovah
pi_183678921
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lees mijn post nou nog eens goed als je wilt.
Dus EMP is geen major effect?
pi_183678958
Major effect = belangrijk effect.

Niet het BELANGRIJKSTE effect

Man man man
  woensdag 12 december 2018 @ 11:57:39 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183679024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:52 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Dus EMP is geen major effect?
Nee dat is het inderdaad niet, eerder een bijeffect die maar in een specifieke set condities plaatsvind.
Onikaan ni ov dovah
pi_183679069
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat is het inderdaad niet, eerder een bijeffect die maar in een specifieke set condities plaatsvind.
Dus het is geen belangrijk effect?

Eigenlijk te verwaarlozen dus?

Waarom stel je dan:

:?

Waarom weiger je gewoon toe te geven dat je fout zit?
  woensdag 12 december 2018 @ 12:01:23 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183679105
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:59 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Dus het is geen belangrijk effect?

Eigenlijk te verwaarlozen dus?

Waarom stel je dan:
[ afbeelding ]

:?
Omdat het effect op het moment niet te verklaren is zonder nukes. Voor de discussie of een nuke echt of nep is, is het belangrijk.
Onikaan ni ov dovah
pi_183679130
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:36 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Pertinente onzin dit. :D

Wederom ga je gewoon op hetzelfde puntje ontzettend de mist in en schermt zelfs nog met "perhaps it is your poor knowledge of the Dutch language".

Ik zal het nog eens proberen aan je uit te leggen. Voor de vierde keer inmiddels. Eerst nog maar eens de conversatie waar het al maanden om te doen is:

[ afbeelding ]

Dan nog even de reactie van illusions:

[..]

Zoals tuinhek het stelde is EMP hét effect dat voornamelijk/vooral uitleg behoeft wanneer je (Tingo in dit geval) ontkent dat atoombommen niet bestaan.

Voornamelijk en vooral zijn synoniemen van elkaar zoals ik je trouwens ook al een paar keer heb moeten uitleggen, dus feitelijk beteken die twee woordjes hetzelfde.

Dus nogmaals en ik hoop voor de laatste keer: Naast de directe effecten van een nucleaire explosie veroorzaakt door een atoombom zijn er nog andere indirecte effecten. Vooral/voornamelijk EMP zou volgens tuinhek uitleg behoeven.

Niets meer niets minder. Zo heeft Tingo het geïnterpreteerd en zo heb ik het ook geïnterpreteerd.

Als wij dat verkeerd geïnterpreteerd hebben, dan geef ik nu het woord aan tuinhek.
Niemand zegt dat voornamelijk iets anders betekent dan vooral. Maar "het effect is vooral X" of "ik bedoel vooral het effect X" betekent gewoon iets anders,

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperHartje op 12-12-2018 12:20:09 (Wat genuanceerder aub) ]
pi_183679160
En maar door blijven hameren op het woordje vooral. :')

Schrap die hele EMP, wat geeft je in godesnaam het idee dat kernfusie niet bestaat? Gedraagt de bom niet zoals jij je zou gedragen? :P
pi_183679185
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:01 schreef ATuin-hek het volgende:
Omdat het effect op het moment niet te verklaren is zonder nukes. Voor de discussie of een nuke echt of nep is, is het belangrijk.
Dus claims dat hele powergrids uitvielen en zelfs een energiecentrale in vlammen opging door EMP na een nucleaire explosie zijn onzin?
pi_183679224
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Niemand zegt dat voornamelijk iets anders betekent dan vooral. Maar "het effect is vooral X" of "ik bedoel vooral het effect X" betekent gewoon iets anders, dat jij dat maar niet wil snappen ligt gewoon aan beperkte kennis van taal.
Jij denkt vast ook net als tuinhek dat 'major' 'belangrijkste' betekent. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperHartje op 12-12-2018 12:50:51 ]
pi_183679244
"Het effect is vooral X" of "Ik bedoel vooral het effect X" betekent gewoon iets anders.
pi_183679269
Als je geen argumenten hebt ga je toch vallen over 1 fucking detail in een post. Die je ook nog eens zelf verkeerd interpreteert.

[ Bericht 11% gewijzigd door SuperHartje op 12-12-2018 12:37:17 ]
pi_183679287
Inderdaad. _O-

Ben wel benieuwd naar de natuurkunde achter het feit waarom kernfusie onzin zou zijn. Maarja, dat wordt steeds ontweken. :P
  woensdag 12 december 2018 @ 12:36:33 #86
45206 Pietverdriet
pi_183679791
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:51 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Dat alles zo teruglezend denk ik dat jij vooral een leesprobleem hebt
pi_183679873
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat alles zo teruglezend denk ik dat jij vooral een leesprobleem hebt
Leg uit.
pi_183679892
@tuinhek:

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:05 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Dus claims dat hele powergrids uitvielen en zelfs een energiecentrale in vlammen opging door EMP na een nucleaire explosie zijn onzin?
Dus met andere woorden: Is EMP nu wel of is het geen major effect bij een nucleaire bomexplosie?

[ Bericht 7% gewijzigd door DupingDelight op 12-12-2018 12:46:29 ]
pi_183679921
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:08 schreef illusions het volgende:
"Het effect is vooral X" of "Ik bedoel vooral het effect X" betekent gewoon iets anders.
Wie stelt er dan dat eerste? Toon dat eens aan.
pi_183680203
quote:
13s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:09 schreef BroesWillems het volgende:
Als je geen argumenten hebt ga je toch vallen over 1 fucking detail in een post. Die je ook nog eens zelf verkeerd interpreteert.

Ook voor jou geldt: Toon eens aan dat ik het zelf verkeerd interpreteer.

Nu roep je maar iets. Lekker makkelijk.
pi_183680353
quote:
4s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:52 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Dan nog wordt er doorgedramd op één detail. Maar andere vragen en argumenten worden totaal genegeerd. Over lekker makkelijk gesproken.
pi_183680440
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:58 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dan nog wordt er doorgedramd op één detail. Maar andere vragen en argumenten worden totaal genegeerd. Over lekker makkelijk gesproken.
Ah oké, je kunt het dus niet aantonen. Is dat ook weer opgehelderd.

En dat er zo over wordt doorgedramd komt door valse claims van onder andere illusions:

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 07:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Is there any scientific background to the claim that nuclear weapons do not exist? If so, please name one because i'm dying of curiousity.
Dit is gewoon aantoonbaar onzin en dus zal ik dat ook niet nalaten dat aan te tonen. Dat heb ik bij deze dus gedaan.

Graag weer ontopic nu.
pi_183680521
quote:
4s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:52 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Zegt ATuin-hek toch zelf? :D Wil wel vragen of hij nogmaals even confirmeert dat hij het zo bedoelt hoor, en dat jij het dus verkeerd interpreteert, zou je dat fijn vinden?

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:58 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dit dus.

Ben wel benieuwd naar de natuurkunde achter het feit waarom kernfusie onzin zou zijn. Maarja, dat wordt steeds ontweken. :P
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:03 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Dit is gewoon aantoonbaar onzin en dus zal ik dat ook niet nalaten dat aan te tonen. Dat heb ik bij deze dus gedaan.
rofl, alles behalve :P Zie boven.
pi_183680536
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:03 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Ah oké, je kunt het dus niet aantonen. Is dat ook weer opgehelderd.
Onzin, is al vaak genoeg uitgelegd in deze discussie. Lees terug, ik ga het niet herhalen.

quote:
En dat er zo over wordt doorgedramd komt door valse claims van onder andere illusions:

[..]

Dit is gewoon aantoonbaar onzin en dus dan zal ik dat ook niet nalaten dat aan te tonen. Dat heb ik bij deze dus gedaan.

Graag weer ontopic nu.
Ok.

Geloof je wel of niet in kernenergie?
pi_183680684
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Zegt ATuin-hek toch zelf? :D Wil wel vragen of hij nogmaals even confirmeert dat hij het zo bedoelt hoor, en dat jij het dus verkeerd interpreteert, zou je dat fijn vinden?

[..]

Dit dus.

[..]

rofl, alles behalve :P Zie boven.
Je bedoelt die post van Tingo die hij vandaag aanhaalde en waaruit tuinhek zelf het Engelse woordje major verkeerd interpreteerde. Hij dacht dat dit woordje gelijk staat aan 'belangrijkste' in plaats van 'belangrijk'? Dat is dus niet zo:

[ Bericht 3% gewijzigd door sneakydesert op 12-12-2018 18:58:06 ]
pi_183680856
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:07 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Onzin, is al vaak genoeg verkeerd uitgelegd in deze discussie. Lees terug, ik kan het niet herhalen want dan ga ik nat.
Fixed ;)

quote:
Ok.

Geloof je wel of niet in kernenergie?
Daar geloof ik wel in hoor. Ik geloof ook niet per definitie dat atoomwapens onzin zijn. Ik heb daarentegen wel opmerkelijke dingen gezien en gelezen die mij in ieder geval aan het denken gezet hebben.
pi_183680905
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:14 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Je bedoelt die post van Tingo die hij vandaag aanhaalde en waaruit tuinhek zelf het Engelse woordje major verkeerd interpreteerde. Hij dacht dat dit woordje gelijk staat aan 'belangrijkste' in plaats van 'belangrijk'? Dat is dus niet zo:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ga je het nu ineens over een ander woordje hebben? Wat de fuck?

Jij interpreteert wel vaker dingen verkeerd, wen maar aan de gedachte.

Goed, ontopic dan maar?

Ben wel benieuwd naar de natuurkunde achter het feit waarom kernfusie onzin zou zijn. Maarja, dat wordt steeds ontweken.

[ Bericht 5% gewijzigd door sneakydesert op 12-12-2018 18:58:23 ]
pi_183680983
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:26 schreef illusions het volgende:
Ga je het nu ineens over een ander woordje hebben? Wat de fuck?
Let jij wel op? Dat is niet nu ineens namelijk. Beetje scherp blijven he, maat. ;)

quote:
Jij interpreteert wel vaker dingen verkeerd, wen maar aan de gedachte.
Ik claim nergens dat ik dingen nooit verkeerd interpreteer. Iedereen maakt weleens een interpretatiefoutje, maar ik ben wel iemand die dat dan zal toegeven.
pi_183681052
Ben wel benieuwd naar de natuurkunde achter het feit waarom kernfusie onzin zou zijn. Maarja, dat wordt steeds ontweken.
  woensdag 12 december 2018 @ 13:37:58 #100
45206 Pietverdriet
pi_183681075
Samenvattend, Tingo trekt zich terug als het om de onmogelijkheid kernwapens gaat en daarmee kan het topic worden afgesloten

[ Bericht 6% gewijzigd door sneakydesert op 12-12-2018 19:01:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')