#viesdikquote:Op maandag 10 december 2018 18:22 schreef dud0r het volgende:
#viesdik vandaag.
Drie stukken brownie, twee stukken bananen brood, een stuk applecake en wat kersenbonbons op. Buiten m'n lunch en ontbijt.![]()
Waarom kan m'n manager dan ook zo lekker bakken?
Inderdaad. Dat zeg ik toch.quote:
Maar we houden nog steeds van je hoorquote:
Gelukkig maar. Als ik straks 150+ weeg zal ik wel even een naaktfoto maken voor julliequote:Op maandag 10 december 2018 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar we houden nog steeds van je hoor
is het nog naakt als er een buik voor je snikkel hangt?quote:Op maandag 10 december 2018 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als ik straks 150+ weeg zal ik wel even een naaktfoto maken voor jullie
Zelfs als ik 150+ kilo weeg hangt die er niet voor.quote:Op maandag 10 december 2018 18:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is het nog naakt als er een buik voor je snikkel hangt?
Nog maar.20 te gaan. Hihahoquote:Op maandag 10 december 2018 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs als ik 150+ kilo weeg hangt die er niet voor.
Nee klopt, wel eroverheenquote:Op maandag 10 december 2018 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs als ik 150+ kilo weeg hangt die er niet voor.
alweer?quote:Op maandag 10 december 2018 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hebben we het ineens over naaktfoto's???![]()
![]()
.15 hoorquote:Op maandag 10 december 2018 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog maar.20 te gaan. Hihaho
ik ook #viesdik pizza besteldquote:Op maandag 10 december 2018 18:22 schreef dud0r het volgende:
#viesdik vandaag.
Drie stukken brownie, twee stukken bananen brood, een stuk applecake en wat kersenbonbons op. Buiten m'n lunch en ontbijt.![]()
Waarom kan m'n manager dan ook zo lekker bakken?
Samen #viesdikenoudwordenquote:
Kom naar hier dan.....quote:Op maandag 10 december 2018 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een lekkerbek is wel errug lekker ja.
True. Beetje viskruiden erop en smullen maar.quote:Op maandag 10 december 2018 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een lekkerbek is wel errug lekker ja.
truequote:Op maandag 10 december 2018 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
True. Beetje viskruiden erop en smullen maar.
Die mama's ook......quote:Op maandag 10 december 2018 21:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wilde dus studeren.
Maar mijn mama kwam eten.
Dagdag studie avond
ja is het nationale 'hou je kind van het werk' avond of zoquote:
Sorry sorry.....quote:Op maandag 10 december 2018 21:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja is het nationale 'hou je kind van het werk' avond of zo
quote:
Ga er dan gewoon heen.quote:Op maandag 10 december 2018 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Haags.....heb zin om je te knuffelen.....
wat is dit voor een onzinquote:Op maandag 10 december 2018 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Haags.....heb zin om je te knuffelen.....
Ja met z'n instelling snap ik die vertragingen welquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:30 schreef dud0r het volgende:
Even een koud non alcoholisch witbier doen met een oud collega die ik al een jaar niet gezien heb. Gezellig.en dan over een uur thuis zijn en dan zit de werkdag er weer op
quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja met z'n instelling snap ik die vertragingen wel
Hallo flipsquote:
Prima hoor. Met jou?quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kom wel even knuffelen hoor....
quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ook.......vanavond op tijd naar bed....![]()
jaquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wordt er dan ook op tijd geslapen of.....???
Pizza en komkommerquote:
hmm aardappelpartjes met witte bonen in tomatensaus.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aardappel partjes en twijfel tussen vlees of iets vegetarisch erbij.
Dat is ook nog best een goede tipquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
hmm aardappelpartjes met witte bonen in tomatensaus.
. Daar hoeft geen vlees of vleesvervanger bij!
doe er je voordeel meequote:Op dinsdag 11 december 2018 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook nog best een goede tip
ik probeer de aandacht van flip Sofie te trekkenquote:
Owww.... succes!quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik probeer de aandacht van flip Sofie te trekken
wacht maar afquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik probeer de aandacht van flip Sofie te trekken
told youquote:
Hai flippert, hoes life? shirtje al gescoord?quote:
Geniet ervan saampjesquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hai flippert, hoes life? shirtje al gescoord?
Wel goed hoor en nee, ik heb even nagedacht en ik ga wel online bestellenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hai flippert, hoes life? shirtje al gescoord?
veel makkelijkerquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goed hoor en nee, ik heb even nagedacht en ik ga wel online bestellen
gewoon zelf doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Janu hopen dat ze hem leuk kunnen inpakken ,
ik las voorhuidquote:
Die heeft Flip nietquote:
ahhw dikke knufffquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sorry.....niet in de stemming vandaag......
Ja gekke jimbo. Moet hij toch beter naar je naaktfoto's kijken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou echt he. Beetje in de war die jimbo.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja gekke jimbo. Moet hij toch beter naar je naaktfoto's kijken.
Dat weet je heul niet !quote:
Misschien m'n lenzen er maar weer in proppenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou echt he. Beetje in de war die jimbo.
Nog steeds tof dat je ze in raw gestuurd hebt.quote:
Zo ben ik, jimbo. Onbewerktquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog steeds tof dat je ze in raw gestuurd hebt.
huehuehuequote:
met patatquote:Op woensdag 12 december 2018 07:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat zal ik vanavond ;s gaan eten ? Heb zin in iets van burgers denk ik.
Nie dan.....ha ha, maar smakelijk alvastquote:Op woensdag 12 december 2018 07:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ghe ghe gheja toch nie dan ?!
Ja maar dan maak ik ze zelf. Ik heb nog zo''n tattenhakker voor mooie frietjes.quote:
Dankjewel !quote:Op woensdag 12 december 2018 07:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nie dan.....ha ha, maar smakelijk alvast!
lekker man!quote:Op woensdag 12 december 2018 07:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja maar dan maak ik ze zelf. Ik heb nog zo''n tattenhakker voor mooie frietjes.
Als ik zelf maak vind ik het op 1 of andere manier veel lekkerder.
[..]
Dankjewel !
Klinkt goed.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:32 schreef dud0r het volgende:
Vanavond maar een beetje flespompoen roosteren en kijken wat ik nog in de vriezer heb om te maken. Zal wel iets van aardappelkroketjes worden.
Straks voor lunch gewoon simpel boterhammetje. Misschien een beetje speciaal maken door er tomaat ofzo op te doen.
quote:
Wat ga jij lunchen?quote:
Lekkah!quote:Op woensdag 12 december 2018 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kaiserbroodjes met filet americain.
ahhw super sweetquote:Op woensdag 12 december 2018 11:32 schreef dud0r het volgende:
Vanavond maar een beetje flespompoen roosteren en kijken wat ik nog in de vriezer heb om te maken. Zal wel iets van aardappelkroketjes worden.
Straks voor lunch gewoon simpel boterhammetje. Misschien een beetje speciaal maken door er tomaat ofzo op te doen.
Er moest een engel in de boom vond de kleine man[ afbeelding ]
Geregeld
Dat wist je toch al dat ik super sweet benquote:
QFTquote:Op woensdag 12 december 2018 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wist je toch al dat ik super sweet ben
En dan? Heb je weekend?quote:
Gewoon tegen ze zeggen. Het is niet voor niks een stilteruimte.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Over drie kwartier heb ik weer les. Zit al een uur te studeren in het studiecentrum. Zitten er vier mensen in de stilteruimte te overleggen.
Maar ik vind het ook weer zo wat om er iets van te zeggen. Dan voel ik me zo'n zeur.
ok.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon tegen ze zeggen. Het is niet voor niks een stilteruimte.
Dat is laat.quote:
nopequote:Op woensdag 12 december 2018 12:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doe je mee met m'n middagdutje?![]()
![]()
lekker. Heb ik de tijd niet voor.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Anderhalf uur totaal van de wereld.....ik hou van middagdutjes!
Even bijtanken......morgen m'n gebruikelijke drukke werkdag met aansluitend de kerstborrel......quote:Op woensdag 12 december 2018 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker. Heb ik de tijd niet voor.
leuk welquote:Op woensdag 12 december 2018 15:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even bijtanken......morgen m'n gebruikelijke drukke werkdag met aansluitend de kerstborrel......![]()
Ik ga morgen even wat ondersteuning bieden bij een sorteercentrum. 04:30 beginnen, tot 09:00 dan door naar den haag voor afspraken, en dan met mazzel rond 17:00 weer thuis. Lange dag maar dat compenseer ik vrijdag wel weer en dan vrijdagmiddag kerstborrel.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even bijtanken......morgen m'n gebruikelijke drukke werkdag met aansluitend de kerstborrel......![]()
nooitquote:Op woensdag 12 december 2018 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet te hard werken hoor....
Hij wil gewoon even snoeihard CD haar punani verpulveren.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alsof hij daar in geīnteresseerd is
Uitermate vermakelijkquote:Op woensdag 12 december 2018 16:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ging wel.....en de jouwe?
Ik vecht niet voor jou, ik heb jouw hart immers al gewonnen.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zeg heren.......vecht dit even zķnder mij uit asjeblieft......![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 12 december 2018 17:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even snoeihard CD haar punani verpulveren.
🤫quote:
Zou de eerste zijnquote:Op woensdag 12 december 2018 17:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even snoeihard CD haar punani verpulveren.
Op een bepaalde leeftijd is dat allemaal teveel moeitequote:
Wat lief dat je bij CD je maagdelijkheid wil verliezenquote:
Er zijn meer gegadigdenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat lief dat je bij CD je maagdelijkheid wil verliezen
zover ben ik nog nietquote:Op woensdag 12 december 2018 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd is dat allemaal teveel moeite
Nee nee. Dat zeg je nu wel maar stiekem..quote:
quote:Op woensdag 12 december 2018 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee nee. Dat zeg je nu wel maar stiekem..
wat?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Guys......kan het stoppen nu?
Wat?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik geef ze even een seintjequote:Op woensdag 12 december 2018 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Flespompoen uit de oven met chilipoeder en gerookte paprikapoeder. Wraps om het op te doen inclusief kipstuckjes, tomaat, komkommer en ui. Beetje patat er naast en wat spinazie.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:23 schreef Mickytjuh het volgende:
En wat eten we vanavond? Ik vond bij thuiskomst een slapende man op de bank. Bummer aangezien hij zou koken. Nu ben ik maar de vriezer ingedoken en heb ik nog macaroni van vorige week gevonden.
Die ligt nu au Bain Marie te ontdooien
geen slapende mannen wakker maken?quote:Op woensdag 12 december 2018 18:23 schreef Mickytjuh het volgende:
En wat eten we vanavond? Ik vond bij thuiskomst een slapende man op de bank. Bummer aangezien hij zou koken. Nu ben ik maar de vriezer ingedoken en heb ik nog macaroni van vorige week gevonden.
Die ligt nu au Bain Marie te ontdooien
gelijk heb jequote:Op woensdag 12 december 2018 21:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee hij lag zo lief te slapen. Die wilde ik nie wakker maken
zo irritant...quote:Op woensdag 12 december 2018 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Zo de vaat van mn studievereniging maar weer doen, mensen weten niet achter zichzelf op te ruimen...
Hoi, hoe is het?quote:
Compleet gesloopt. Echt als ik zo hard zou werken als dit voor een baas dan was ik elke maand werknemer van de maand met een salaris van een paar tonquote:
quote:Op woensdag 12 december 2018 23:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Compleet gesloopt. Echt als ik zo hard zou werken als dit voor een baas dan was ik elke maand werknemer van de maand met een salaris van een paar ton
0600 gaat de wekker (als ik niet al wakker ben)quote:Op woensdag 12 december 2018 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Misschien domme vraag maar wat voor werkzaamheden doe je dan op een dag? (Ik geloof dat je veel doet en ben gewoon benieuwd naar wat je doet
)
Pfffff wat een dag. En alle kleine dingen tussendoor duren vaak het langst om te volbrengen.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
0600 gaat de wekker (als ik niet al wakker ben)
dan is het, mail beantwoorden en retouren verwerken, dan rond 10uur ga ik inpakken/rondrennen.
Tussen de middag doe ik ff alles aanvullen, bandjes van de truien wegknippen (ze zitten verpakt per 5 maar je krijgt ze er niet uit als je de bandjes erom niet weghaalt)
Het lijkt of je weinig doet maar constant ben je bezig en de hele dag door gaat de telefoon en krijg je mailtjes, vaak met dingen die gezeik opleveren.
Stel ik zou aan één stuk kunnen door inpakken doe ik ~75-100 pakjes per uur... maar dankzij alle extra dingen die erbij komen zit ik aan max 20-25...
Bijv vandaag heb ik er nog een nieuwsbrief tussendoor gepropt (toch ook weer een uurtje werk) en nog wat problemen met mn bol feed opgelost, die had de EAN codes verkeerd aan mn systeem gelinkt dus was shit aan t verkopen wat ik niet had.
Maarja dat soort shit maar dan dus van 0600 tot 23:00 als ik geluk heb... Het is heel raar, als iemand vraagt wat je doet kan ik t amper uitleggen, weet ook zeker dat ik wat vergeet, maar wetende dat ik vandaag alleen 4 kippenpoten voor avondeten had (want chill in een zak gooien dan een uur in de oven en tijdens het typen naar klanten opeten) en verder geen ander ontbijt / maaltijd is voor mij wel een teken dat ik niet even rustig heb kunnen zitten
Mja zal inderdaad wel moetenquote:Op donderdag 13 december 2018 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfffff wat een dag. En alle kleine dingen tussendoor duren vaak het langst om te volbrengen.
Wel knap hoor dat je dit zo doet en volhoudt. Nu zul je natuurlijk ook niet veel keus hebben, als in als je niets doet verdien je er niks aan.
Is het nu extreem vanwege kerst en heb/krijg je hulp?
Zolang je wel voor jezelf zorgt. 4 kippenpoten is niet goed als je o een dag staat te rennen
Hahaha huilen om de retouren snap ik welquote:Op donderdag 13 december 2018 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja zal inderdaad wel moetenMaar ach vind het wel lekker, gelukkig loopt het altijd rustig op dus je raakt er steeds meer aan gewend, en dan is het opeens compleet dood en zit je te duimen draaien en alleen te huilen om het aantal retouren wat binnenkomt
Hulp heb ik niet, met mijn geluk zie ik het alweer gebeuren dat ik daar gezeik mee krijg en ik merk ook wel dat zo iets als dit gewoon chiller in je eentje is. Heb zegmaar 48m2 met tafels en allemaal dozen en shit, denk als er nog iemand loopt dat ik binnen 5 minuten ruzie heb
Moet zeggen dat ik wel heel erg benieuwd naar volgende week ben, mn jaar draait over het algemeen een stuk minder dan vorig jaar (geen idee hoe ik dit vorig jaar volgehouden heb) maar was toen op de 13e (morgen) al uitverkocht, dus heb geen data van de week hierna gezien dit het probleem was de afgelopen 3 jaar. Toen draaide ik van 13-24dec alleen op wat er retour kwam.
Had in 2017 4x gekocht van 2016 en dat was dus heel snel op, nu heb ik 3x gekocht van 2017 en zit ik met heel veel shit die over gaat blijven maar heb iig voorraad in een potentieel hele drukke week, maar time will tell.... volgende week is in ieder geval de laatste week voor kerst dus ik hoop op ziek veel sales en dat ik helemaal stuk ga van de stress om na de kerst me te bezatten en tot januari niets meer te doen
Oh het aantal is er zwaar onder, zit echt op 50% van vorig jaar ofzoquote:Op donderdag 13 december 2018 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha huilen om de retouren snap ik welWel prettig dat de druk oploopt, geeft je wat tijd idd om in ritme te komen
Sowieso als je natuurlijk je eigen chaotische orde hebt gecreëerd, dat kan een ander alleen maar verpesten
Ik gok dat je het vorig jaar niet eens besefte hoe druk je het destijds hebt gehad en gewoon doorgingVoorlopig nog interessante tijden dus
Dat zou een mooi kerstcadeau zijnWel bizar dat het zoveel vermeerderd met voorgaande jaren. Weet je nu wel of je op net zoveel verkopen zit als 2017 of zit je uberhaupt onder aantal verkopen?
aiiiiii dat is wel erg groot verschil.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh het aantal is er zwaar onder, zit echt op 50% van vorig jaar ofzo
Worden wij niet vrolijk van
Mja dan zou ik volgende week even veel moeten draaien als alles van okt-13decquote:Op donderdag 13 december 2018 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
aiiiiii dat is wel erg groot verschil.
Ik hoop dat je het nog recht trekt
Oke oke dat is wel erg hoge doelstellingquote:Op donderdag 13 december 2018 00:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja dan zou ik volgende week even veel moeten draaien als alles van okt-13dec
Maar ik heb m'n genoegen er al mee genomen, t is leuk geweest en nu kijken hoe ik volgend jaar verder ga. Misschien dat ik in china of japan (waar ik volgend jaar heen wil) wel iets nieuws tegen kom waar ik Nederland lekker mee ga maken.
Zo niet dan maar weer aan de arbeit, beetje collega's hun dag opleuken met slechte woordgrappen enzo... (... help....)
ja maar ik ben m'n enige collega dus er wordt alleen keihard om gelachen als ik ze hardop maakquote:Op donderdag 13 december 2018 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke oke dat is wel erg hoge doelstelling
VetEn dat kan natuurlijk zomaar
Zou wel leuk zijn als dat je lukt.
Hehehe maak je continu slechte woordgrappen dan?
quote:Op donderdag 13 december 2018 00:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar ik ben m'n enige collega dus er wordt alleen keihard om gelachen als ik ze hardop maak
maar idd, zou vet zijn, zou graag weer een shop hebben iig. Dit werk bevalt me goed, kan niet zo goed tegen autoriteitdus werken voor een baas na 6 jaar zelfstandig zijn is niet echt een ambitie die ik wil najagen
Mja en weinig bedrijven die op je zitten te wachtenquote:Op donderdag 13 december 2018 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Dan lacht tenminste iemand,
6 jaar?pff dat lijkt me ook niet best om dan terug naar een kantoorstructuur te moeten
Of een bedrijf vinden (start up misschien) die dit soort ondernemerschap goed kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja en weinig bedrijven die op je zitten te wachten
1) ik wil teveel verdienen
2) ik wil wel mn eigen toko ernaast kunnen hebben
3) ik ben te zelfstandig voor veel werkgevers
lastig om zo'n iemand aan te nemen
Wie weetquote:Op donderdag 13 december 2018 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of een bedrijf vinden (start up misschien) die dit soort ondernemerschap goed kunnen gebruiken.
Oke oke oke ik weet geen tegenargumenten meer. Zoek het uit!! Wees succesvolquote:Op donderdag 13 december 2018 01:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie weet
Maar dan zijn ze vaak weer bang dat je hun idee jat en t zelf (beter) op zet
oh waren we aan het argumenteren dan? Dat had ik even niet doorquote:Op donderdag 13 december 2018 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke oke oke ik weet geen tegenargumenten meer. Zoek het uit!! Wees succesvol
Ik ga slapen en houd ons op de hoogte hier, oke?
Wie weet wordt ik wel full time mod op fok terwijl ik een uitkering trekquote:Op donderdag 13 december 2018 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke oke oke ik weet geen tegenargumenten meer. Zoek het uit!! Wees succesvol
Ik ga slapen en houd ons op de hoogte hier, oke?
schopquote:Op donderdag 13 december 2018 08:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.......geef even een schop onder m'n kont.......ik wil de kou niet in........
wat brengt vandaag?quote:
0430 begonnen vanochtend om te ondersteunen in het proces. Nu op naar de trein en dan door naar den haag tot 1600quote:Op donderdag 13 december 2018 04:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tering, je bent er eerder dan dat ik er ben.
Moe. Nog geen vijf uur geslapen. En dat gaat nog wel als je bezig bent. Maar ik zit nu in de trein en dan slaat ineens de vermoeidheid toe. En ik heb nog twee afspraken en moet nog tot 1600 door. Dus misschien straks maar even een kamertje opzoeken waar niet ingekeken kan worden om een tukje te doen.quote:
Oh ja, als je moe bent kun je beter door blijven gaan somsquote:Op donderdag 13 december 2018 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moe. Nog geen vijf uur geslapen. En dat gaat nog wel als je bezig bent. Maar ik zit nu in de trein en dan slaat ineens de vermoeidheid toe. En ik heb nog twee afspraken en moet nog tot 1600 door. Dus misschien straks maar even een kamertje opzoeken waar niet ingekeken kan worden om een tukje te doen.
Met jou?
wie?quote:
boeiende gesprekspartnersquote:Op donderdag 13 december 2018 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Boeiende gesprekken......
zit je elke dag in iets anders of hoe zit dit ?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik speelde vanavond een moeder die haar kinderen negeerde. En het voelde goed.
Einde mededeling.
we zitten in het voortraject van een musical.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit je elke dag in iets anders of hoe zit dit ?
toneelclubje of ?
maar je doet dus elke keer iets anders?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
we zitten in het voortraject van een musical.
Dus we zijn nog bezig met scenes uitwerken.
Dit is daar een onderdeel van
nu nog wel. Over een paar weken gaan we echt met het hele stuk aan de slag en dan gaan we langzaamaan steeds verder uitbouwen en dus de hele tijd dezelfde rol spelen.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar je doet dus elke keer iets anders?
ah okquote:Op donderdag 13 december 2018 22:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
nu nog wel. Over een paar weken gaan we echt met het hele stuk aan de slag en dan gaan we langzaamaan steeds verder uitbouwen en dus de hele tijd dezelfde rol spelen.
gebrek aan flipperquote:Op donderdag 13 december 2018 23:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar waarom gaat het hier zo traag mensen.
Iedereen is keihard aan het werk.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar waarom gaat het hier zo traag mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |