Op een bepaalde leeftijd is dat allemaal teveel moeitequote:
Wat lief dat je bij CD je maagdelijkheid wil verliezenquote:
Er zijn meer gegadigdenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat lief dat je bij CD je maagdelijkheid wil verliezen
zover ben ik nog nietquote:Op woensdag 12 december 2018 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd is dat allemaal teveel moeite
Nee nee. Dat zeg je nu wel maar stiekem..quote:
quote:Op woensdag 12 december 2018 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee nee. Dat zeg je nu wel maar stiekem..
wat?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Guys......kan het stoppen nu?
Wat?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik geef ze even een seintjequote:Op woensdag 12 december 2018 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Flespompoen uit de oven met chilipoeder en gerookte paprikapoeder. Wraps om het op te doen inclusief kipstuckjes, tomaat, komkommer en ui. Beetje patat er naast en wat spinazie.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:23 schreef Mickytjuh het volgende:
En wat eten we vanavond? Ik vond bij thuiskomst een slapende man op de bank. Bummer aangezien hij zou koken. Nu ben ik maar de vriezer ingedoken en heb ik nog macaroni van vorige week gevonden.
Die ligt nu au Bain Marie te ontdooien
geen slapende mannen wakker maken?quote:Op woensdag 12 december 2018 18:23 schreef Mickytjuh het volgende:
En wat eten we vanavond? Ik vond bij thuiskomst een slapende man op de bank. Bummer aangezien hij zou koken. Nu ben ik maar de vriezer ingedoken en heb ik nog macaroni van vorige week gevonden.
Die ligt nu au Bain Marie te ontdooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |