Ik zit met een dilemma. Volgens mij lijk ik op een bekend iemand, maar ik wil geen fotos posten om het te vragen

Maar t is echt kut, heb t vaak in de stad als ik er (met vriendn of zonder loop) dat mensen, vooral meisjes van 14-20) meerdere keren kijken, met elkaar smoezen, nogmaals kijken over de schouder en alles.
Zat net lekker te ontbijten met mn meissie in een zaak, komt zn stelletje giegelbekken binnen(zaak compleet leeg) binnen, ziet mij zitten, smoezenelen wat en gaan naast ons zitten. Elke x als ik keek keken ze weg en ze zaten stiekem fotos te maken met hun telefoon.
Ik dacht dat ik gewoon paranoide was en het mij inbeeldde dus zei er niets van... tot ik met mn vriendin buiten liep en ze vroeg wtf dat was.... Toen gingen we tellen hoe vaak dit gebeurd is (zonder fotos dan wel) maar het gebeurt echt heel veel.

Wtf is deze. Welke kut vlogger lijkt er op mij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*