abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183638741
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 12:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe dan?
Je doet net alsof die boten bemand zijn met copulerende mannen. Get a grip.
Gelukkig niet.
  maandag 10 december 2018 @ 12:20:01 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183638754
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Gelukkig niet.
Wat loop je dan te janken? Homoseksualiteit is iets natuurlijks, liefde iets moois en seks iets heel lekkers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183638759
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waarom moeten kinderen met de uitspattingen van volwassenen worden geconfronteerd?
Helemaal mee eens. Mensen die hun kinderen niet tot hun achttiende in de kelder opsluiten :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_183638821
quote:

[..]

Waarom moeten kinderen met de uitspattingen van volwassenen worden geconfronteerd?
Zoals moslim vrouwen die in een compleet afgesloten gewaad lopen? Of doel je op mannen in jurken?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_183638932
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zoals moslim vrouwen die in een compleet afgesloten gewaad lopen? Of doel je op mannen in jurken?
Mannen die hand-in-hand lopen :r . Overigens te zien op de gay pride en in Saudi-Arabië, capital of Islam. Wat wordt hier verzwegen?
pi_183639029
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja dat roep je altijd, maar ik heb die ''complete volksstammen'' nog nooit gezien, ook niet hier op Fok!.
Dat jij daar blind voor bent, daar kan ik natuurlijk ook niks aan doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 december 2018 @ 12:58:18 #107
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_183639351
quote:
7s.gif Op maandag 10 december 2018 12:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat loop je dan te janken? Homoseksualiteit is iets natuurlijks, liefde iets moois en seks iets heel lekkers.
Eens, maar dat de mensen op de boten nou uitbeelden wat de gemiddelde homo in het dagelijkse leven, of zelf op uitbundige feestjes, doet is ook niet waar. Het is een kleine groep en daarnaast een hele grote groep “volk wat graag aandacht heeft (faghags, bners of combi) en zich graag met die flamboyante wereld associëert”.
Maar goed, 20 boten met provincie potten, daar trek je ook geen volle zalen/kades mee.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_183639588
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:58 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Eens, maar dat de mensen op de boten nou uitbeelden wat de gemiddelde homo in het dagelijkse leven, of zelf op uitbundige feestjes, doet is ook niet waar. Het is een kleine groep en daarnaast een hele grote groep “volk wat graag aandacht heeft (faghags, bners of combi) en zich graag met die flamboyante wereld associëert”.
Maar goed, 20 boten met provincie potten, daar trek je ook geen volle zalen/kades mee.
Ik zie een leesboot voor me. Jij en ik zitten in een stoel met leeslampje en mopperen af en toe of het wat rustiger kan en lezen Sarah waters :7
ijs_beer fan!
pi_183639632
GroenLinks, de nieuwe NSB.
pi_183639649
quote:

[..]

Wat is dan eigenlijk het probleem met copulatie op boten?
pi_183639660
Als je get a grip zegt moet ik natuurlijk wel reageren :P

quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 12:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe dan?
Je doet net alsof die boten bemand zijn met copulerende mannen. Get a grip.
Nou deden ze dat maar, dan was het tenminste nog een echte show. Vroeger stonden ze met enorme dildo's schuim in het publiek te spuiten en was er volledig naakt te zien.
Nu staan ze allemaal in hun witte T-shirtje op hun eigen bedrijfsboot te laten zien hoe ongelooflijk fijn het is om als LGBT'er te werken bij INGay of KPMGay of de brandqeer (spuitgasten hehehe)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 10 december 2018 @ 13:21:44 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183639756
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:58 schreef jajablahblah het volgende:

Eens, maar dat de mensen op de boten nou uitbeelden wat de gemiddelde homo in het dagelijkse leven, of zelf op uitbundige feestjes, doet is ook niet waar.
Dat beweert volgens mij niemand. En inderdaad, tegenwoordig zijn het vooral corporate boten.
pi_183639872
quote:

[..]

Heteroseksualiteit ook, maar er is geen parade voor nodig.
pi_183639909
Dat IAmsterdam moest ook al weg. Waarschijnlijk wil Groenlinks er een standbeeld van Groot Zakkewassink voor in de plaats.
  maandag 10 december 2018 @ 13:32:22 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183639912
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 13:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Heteroseksualiteit ook, maar er is geen parade voor nodig.
:')
Joh!

Prachtig brevet van onvermogen wel.
pi_183639961
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja dat roep je altijd, maar ik heb die ''complete volksstammen'' nog nooit gezien, ook niet hier op Fok!.
FOK!kers over de Canal Pride:

quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:11 schreef SeLang het volgende:
Ik gun iedereen een feestje maar volgens mij werkt de Gay Pride juist negatief. We zijn er in Nederland al decennialang achter dat homo's gewone mensen zijn met een andere geaardheid waar niets mis mee is. Zo'n Gay Pride parade bevestigt allerlei stereotypen waar we nu net een beetje vanaf waren.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:13 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Dit.

Niets mis met homo's. Maar doe wel gewoon normaal.
Als half tamme verwijfde nichten staan te swingen op een boot is toch nergens voor nodig?
Geloof niet dat dat de acceptatie bevordert.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:10 schreef #ANONIEM het volgende:
Het hele LGBT gebeuren wordt gepushed tot en met.

Volgens mij kan het allemaal wel wat minder met dat gepush. Prima dat er wordt gestreden voor gelijke rechten, maar kap met dat overdreven gepush in TV reclames, het journaal, straatreclame, kranten, praatprogramma's en weet ik wat nog meer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe homoacceptatie zo makkelijk direct op één lijn wordt gezet met die maffe Canal Parade. Alsof alle homo's van die exhibitionisten zijn. Er wordt daar een heel eenzijdig beeld geschetst van die mensen.

Ik vind homo's prima, ga lekker trouwen en gelukkig zijn, maar ik zal nooit voor mijn plezier een middag naar zoenende nichten gaan zitten loeren, als een of andere hitsige voyeur. Blijkbaar ben je dan gelijk een homofoob, 'conservatief platrechts' fossiel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:31 schreef Loekie1 het volgende:
Van mij mag die botenparade afgeschaft worden en komt er een soort cultureel feest voor in de plaats waar iedereen met de homo's in gesprek kan.
Homo's zijn over het algemeen intelligente mensen en de tijd is nu wel voorbij dat ze zich moeten presenteren op boten en het een soort van aapjes kijken is.
Bovendien gaan ze zich extreem uitdossen op die boten en hou je dat beeld in stand van homo's.
Ik denk niet dat mensen tegen homo's zijn maar ze hebben iets tegen die canal parade.
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:43 schreef Karstman het volgende:
Ik vind die Canal Parade eigenlijk net zo erg als carnaval. Ga ff normaal doen en gewoon zuipen in plaats van je zo debiel te gedragen omdat je zo nodig moet laten zien dat je Homo of Brabo bent...
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
Het is goed om te horen dat de Nederlander die canel pride onzin niet accepteert, het is gewoon een oversekste bende die niks te maken heeft met homo emancipatie en het homo zijn op zich. Als hetgeen dat rondloopt daar op die bootjes 'de' Nederlandse homo vertegenwoordigd, dan kan je het mij niet kwalijk nemen dat ik homo's zie als oversekste beesten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het moet ook maar eens afgelopen zijn met dat gebedel en gedram om acceptatie. Gewoon je eigen plek in de samenleving opeisen en tolerantie opeisen. Acceptatie en aardig gevonden worden eisen is niet alleen zielig, het is ook gewoon privéterrein waarop je je niet hebt te begeven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ken de Gay Pride ook voornamelijk van de botentocht en ik vind het een achterlijke manier van je trots laten zien. Ik zie niet in hoe mij dat meteen een homofoob maakt. Als ik Star Trek niet cool vind wil ik ook niet meteen alle nerds genezen of beknoppen in hun levenskeuzes.

Als 80% van de ondervraagden het niet een tof evenement vindt betekend dat volgens mij ook dat niet alleen de boze blanke man uit het dorp er niets mee te maken hoeft te hebben, maar dat is wel het type persoon waar de media geen probleem mee heeft om uit te kotsen. Triest hoe links in 50 jaar is opgeschoven van het verheffen van de arbeider naar het kotsen op alles wat hij is, terwijl veel homofobere en gewelddadigere delen van de bevolking een beschermde status hebben.
  maandag 10 december 2018 @ 13:36:33 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183639996
quote:

[..]

Oh god, die arme kindertjes...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183640022
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 13:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

FOK!kers over de Canal Pride:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Haha, Vader_Aardbei is extreem links :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_183640082
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:39 schreef Red_85 het volgende:
Enquete houden 'wie vindt dat gl zichzelf moet opheffen' in 7 vragen heeft meer effect. Denk ik.
Hier in Grun zijn ze laatst met enorme voorsprong de grootste geworden.
pi_183640123
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat jij daar blind voor bent, daar kan ik natuurlijk ook niks aan doen.
Ik heb ook nog wel eens gezegd dat ik het maar een raar feest vind. Ik heb niks met zoenende homo's in het openbaar, maar vind hetzelfde van hetero's. Ben ik nu geen nazi meer? Of juist de ultieme nazi die een hekel heeft aan iedereen?
pi_183640167
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh god, die arme kindertjes...
Arme mensen die niet begrijpen wat kinderlijke onschuld is.
pi_183640187
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel eens gezegd dat ik het maar een raar feest vind. Ik heb niks met zoenende homo's in het openbaar, maar vind hetzelfde van hetero's. Ben ik nu geen nazi meer? Of juist de ultieme nazi die een hekel heeft aan iedereen?
Zal mij persoonlijk een rotzorg zijn wat jij van homo's of die Canal Pride vindt. Waar het mij om gaat, is dat bepaalde users nu plots enorm verontwaardigd zijn omdat GL in Amsterdam het draagvlak voor het evenement wil meten, terwijl er onder andere omstandigheden gewoon massaal op het feest wordt gekotst, hier op FOK!
pi_183640195
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 13:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

:')
Joh!

Prachtig brevet van onvermogen wel.
Eten is natuurlijk. Poepen is natuurlijk. Heteroseksualiteit is natuurlijk. Voor al die dingen is geen parade nodig.
  maandag 10 december 2018 @ 13:48:35 #124
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_183640227
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 13:12 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik zie een leesboot voor me. Jij en ik zitten in een stoel met leeslampje en mopperen af en toe of het wat rustiger kan en lezen Sarah waters :7
’\
Kopje thee dr bij.
Wel een betere weergave van de werkelijkheid. :D
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
  maandag 10 december 2018 @ 13:49:51 #125
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_183640254
quote:
12s.gif Op maandag 10 december 2018 13:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat beweert volgens mij niemand. En inderdaad, tegenwoordig zijn het vooral corporate boten.
Nee, maar dat beeld krijgen Henk en Ingrid wel. En daar moet ik in het dagelijkse leven dan mee dealen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')