Er waren tijden dat er een complete oorlog was tussen klb en vbl. Deze is gelukkig voorbij.quote:
Geen idee wie daar mede voor verantwoordelijk was.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er waren tijden dat er een complete oorlog was tussen klb en vbl. Deze is gelukkig voorbij.
Dat moeten we niet willen. Er is al genoeg oorlog in de wereld.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er waren tijden dat er een complete oorlog was tussen klb en vbl. Deze is gelukkig voorbij.
Eens.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen. Er is al genoeg oorlog in de wereld.
daarom vroeg ik het ook aan hemquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeer veel. Ik heb voor alle mensen hartstikke veel respect.
ik vind het een hele aardigequote:
Een post van Onlogischquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:51 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand mij vertellen naar welke post die kat naar kijkt? En dan bedoel ik van welke user
Ga nou niet zo vervelend doen, we weten beiden dat de vergelijking krom is.quote:
Ga wegquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:49 schreef scrupuleus het volgende:
Matige tt
Matige op.
Ts best wel te pruimen
quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:58 schreef GGMM het volgende:
(Dat was een grapje)
(ik moet echt ophouden met deze act denk ik)
REEEEEEEEEEEquote:
Hey daar is het mannetje van suikerquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie komt met gestrekt been binnen.
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
Als je zo doorgaat moet je ook optyfen.
Ik nodig helemaal niemand uit. Ik denk dat ze jou gewoon graag mogen. Dat zou ook voor het eerst zijn trouwens.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe zelf normaal.
Ga hier een stel idioten uitnodigen
Ze moeten gewoon optyfen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik nodig helemaal niemand uit. Ik denk dat ze jou gewoon graag mogen. Dat zou ook voor het eerst zijn trouwens.
Je was leuker toen je weer net blauw was, de macht is je nu alweer naar het hoofd gestegen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe zelf normaal.
Ga hier een stel idioten uitnodigen
echt hequote:Op vrijdag 7 december 2018 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
Als je zo doorgaat moet je ook optyfen.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scrupukneus? Nee, die zeer zeker niet.
Hey. Weet jij toevallig meer over de date van GGMM? GGMM is tegen mij te onzeker om er iets over los te latenquote:
Ik denk dat het tijd is voor werkoverleg vriend, GGGM heeft mogelijk een burnout.quote:
Jij helemaal. Met je onzekere gedoe de hele tijd.quote:
Onzeker?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij helemaal. Met je onzekere gedoe de hele tijd.
Echt 0,0 persoonlijkheid, niemand praat tegen je en je voegt posts van 2 á 3 woorden toe aan 4 SC's tegelijk.
Wat een intens treurig leven moet je dan hebben.
Als ik zo kijk is GGMM volledig in zijn nopjes. Zoekt en deelt uit.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor werkoverleg vriend, GGGM heeft mogelijk een burnout.
die date moet dus wel goed gegaan zijnquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik zo kijk is GGMM volledig in zijn nopjes. Zoekt en deelt uit.
Hij is vast over zijn moderatorschap begonnen. Hij komt momenteel héél zelfverzekerd overquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die date moet dus wel goed gegaan zijn
Ik ben graag iemand van de inhoud.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering. Hebben users tegenwoordig geen betere comebacks meer?
Echt he. Doe ik al die moeite voor.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering. Hebben users tegenwoordig geen betere comebacks meer?
ik denk ook dat ze meeleest, vandaar dat mijn parkeerwachters opmerking niet in dank werd afgenomenquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is vast over zijn moderatorschap begonnen. Hij komt momenteel héél zelfverzekerd over
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk ook dat ze meeleest, vandaar dat mijn parkeerwachters opmerking niet in dank werd afgenomen
Conniequote:Op vrijdag 7 december 2018 17:11 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we, aangezien GGMM er zelf niet over begint, haar vast een naam geven?
Nickiquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:11 schreef onlogisch het volgende:
Dat is wat persoonlijker i.p.v. 'de date'
Janniequote:Op vrijdag 7 december 2018 17:11 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we, aangezien GGMM er zelf niet over begint, haar vast een naam geven?
Gay.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
poppers gedaan in een gaybar, goeiemorgen
je kan het nog navertellen dus dat scheeltquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
Dit moet je uitleggen. Ik ben niet zo op de hoogte van alle ins en outs in een gaybar.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
Vast in het kader van die PVDA stageplek.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit moet je uitleggen. Ik ben niet zo op de hoogte van alle ins en outs in een gaybar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Poppersquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit moet je uitleggen. Ik ben niet zo op de hoogte van alle ins en outs in een gaybar.
Waaromquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
amperquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het nog navertellen dus dat scheelt
Goeie billen welquote:
Waarom? Die geluidenquote:
ik ga maandag weer, 1 keer per maandquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom? Die geluiden
Dat kan toch nooit goed zijn?
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:20 schreef Smoofie het volgende:
Chiro is een alternatieve onbewezen methode
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:20 schreef Smoofie het volgende:
Chiro is een alternatieve onbewezen methode
Ik drink ook 2 liter cola per dagquote:
Ben jij ook weer aanwas van KLB?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik drink ook 2 liter cola per dag
Ik kom hier regelmatig maar ik maak weinig voortgang qua geliefd worden hier.quote:
Zo klinkt het ookquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
Het schijnt zelfs gevaarlijk te zijn
KLB users hebben een slechte naam hier.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom hier regelmatig maar ik maak weinig voortgang qua geliefd worden hier.
Door blijven zetten hoor. Je bent er bijna. En als je het meteen goed aanpakt post je een foto van je tetten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom hier regelmatig maar ik maak weinig voortgang qua geliefd worden hier.
Behalve Mortaxx. Mortaxx is een vriend van de showquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
KLB users hebben een slechte naam hier.
'mee naar scooter'quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
Moet jij niet mee naar scooter Onlogisch?
Moet ik ze eerst scheren of dat niet?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Door blijven zetten hoor. Je bent er bijna. En als je het meteen goed aanpakt post je een foto van je tetten.
Jammer. Had gehoopt dat je mij zou geloven.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf. En ik vind hem niet oke.
Laat maar. Zal wel geen vragen meer stellen aan jequote:Op vrijdag 7 december 2018 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'mee naar scooter'
Vertel me alles.
Hey daar is het debieltje van FOK!.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey daar is het mannetje van suiker
Gewoon zoals je bent.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet ik ze eerst scheren of dat niet?
Zo danquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hey daar is het debieltje van FOK!.
Mensen met een rugzakje hebben wat meer tijd nodig.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer. Had gehoopt dat je mij zou geloven.
Nee, daar is meer voor nodig ouwe reus. In veel gevallen geloof ik je natuurlijk wel op je woord, maar in dit geval niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer. Had gehoopt dat je mij zou geloven.
Woorden doen geen pijn.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hey daar is het debieltje van FOK!.
Mensen met een raar hoofd zijn lelijk (dit gaat dus over jou).quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen met een rugzakje hebben wat meer tijd nodig.
Oké, voor 1 keer zie ik het door de vingers.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, daar is meer voor nodig ouwe reus. In veel gevallen geloof ik je natuurlijk wel op je woord, maar in dit geval niet.
Gaat het morgen weer los?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hee, ben je al onderweg naar Paris?
Bedankt voor de verduidelijking vriend.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mensen met een raar hoofd zijn lelijk (dit gaat dus over jou).
Ik weet niet waar je het over hebt maatquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat maar. Zal wel geen vragen meer stellen aan je
Scooter. De DJ-act voor mensen uit achterstandswijken in regio Rijnmond. Ik had je wel ingeschat om met HMF mee te gaan naar AFASquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt maat
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVE.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey. Weet jij toevallig meer over de date van GGMM? GGMM is tegen mij te onzeker om er iets over los te laten
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Scooter. De DJ-act voor mensen uit achterstandswijken in regio Rijnmond. Ik had je wel ingeschat om met HMF mee te gaan naar AFAS
Ik ben mijn leven nog nooit in Amsterdam geweest. Ik heb momenteel geen intenties daar verandering in aan te brengenquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Scooter. De DJ-act voor mensen uit achterstandswijken in regio Rijnmond. Ik had je wel ingeschat om met HMF mee te gaan naar AFAS
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben mijn leven nog nooit in Amsterdam geweest. Ik heb momenteel geen intenties daar verandering in aan te brengen
Ja klopt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs het voetbal afgelast toch
Sommige mensen zouden nu zeggen dat je heel wat gemist hebt, maar neem van mij aan; je mist geen flikker.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben mijn leven nog nooit in Amsterdam geweest. Ik heb momenteel geen intenties daar verandering in aan te brengen
Kinderachtig gedoequote:Op vrijdag 7 december 2018 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
happen?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom hap je? Had dit aan Rensie over gelaten
Weet ik veel. Ik ken alleen 'always hardcore'.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook geen enkele orginele plaat? Allemaal remixes van hits uit de 90's.
Rens hapt alsnog.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happn. Zou GGMM daar zijn date hebben opgerakeld?
Its weeeeeeekend is ook wel een bekende plaatquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ken alleen 'always hardcore'.
Terwijl die juist van Bodylotion isquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar naar het Rijksmuseum geweest met die ouwe. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het enige goede aan Amsterdam is de trein naar Den Haag.
Is dat niet fucking druk? Staat ook nog op mijn lijstje maar ik hou niet van lange rijen voor een bezienswaardigheid.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar naar het Rijksmuseum geweest met die ouwe. Niks mis mee.
Woont zeker in Amsterdam?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat niet fucking druk? Staat ook nog op mijn lijstje maar ik hou niet van lange rijen voor een bezienswaardigheid.
"Haha dan moet je ook niet naar onlogisch zijn moeder gaan hihi."
Was toen redelijk rustig. Bij de Nachtwacht en de bekendere werken wel wat drukker natuurlijk. Maar kon op mijn gemakje alles bekijken en voor de ingang hoefden we helemaal niet te wachten. Wel een paar schoolklassen. (quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat niet fucking druk? Staat ook nog op mijn lijstje maar ik hou niet van lange rijen voor een bezienswaardigheid.
"Haha dan moet je ook niet naar onlogisch zijn moeder gaan hihi."
Prima. Laat die ratten het maar voelen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Lol
https://www.dumpert.nl/me(...)ekt_burger_king.html
Die gele hesjes krijgen er wel van langs
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand de tyfus slaan die weerloos op de grond ligt blijft laf.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima. Laat die ratten het maar voelen.
The Thing net afgekeken. Vond het een prima film. De meeste oude 'bekendere' films ken ik wel dus dit was een aangename verrassing. Originele setting wat goed uitgewerkt wordt. Enige minpuntje is misschien dat de personages wat oppervlakkig blijven. Maar al met al niks mis mee. Bedankt voor de tip, hoewel ik niet echt van horror hou (is dit horror?) heb ik genoten.quote:
Ik heb twee dagen bij de gemeente 'gewerkt'. Nou ja, moest er mijn taakstraf doen. Die lui doen echt niks.quote:
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen bij de gemeente 'gewerkt'. Nou ja, moest er mijn taakstraf doen. Die lui doen echt niks.
Ze doen bijzonder weinig. Ik moest minder doen omdat ze anders de rest van de week niet konden vullen.quote:
Het laatste.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Welke van de drie stellingen in die zin?
Wachten wachten, kou vatten, zou mijn goede vriend René nog komen?quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor de bios was blijven wachten. Is hier nog een topic over?
Voor mijn taakstraf was ik VBL mod.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen bij de gemeente 'gewerkt'. Nou ja, moest er mijn taakstraf doen. Die lui doen echt niks.
OK, ben ik voorgelogenquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:51 schreef Coco. het volgende:
Veiligheidshesje - Het is niet verplicht een veiligheidshesje in de auto te hebben of om bij pech of een ongeval een veiligheidshesje te gebruiken. De ANWB adviseert je voor iedere inzittende een veiligheidshesje mee te nemen
https://www.anwb.nl/vakan(...)licht-mee-in-de-auto
ik zie het nu, in België, Duitsland en Frankrijk wel, vandaar dat ik ze in de auto heb liggenquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:51 schreef Coco. het volgende:
Veiligheidshesje - Het is niet verplicht een veiligheidshesje in de auto te hebben of om bij pech of een ongeval een veiligheidshesje te gebruiken. De ANWB adviseert je voor iedere inzittende een veiligheidshesje mee te nemen
https://www.anwb.nl/vakan(...)licht-mee-in-de-auto
Moet je nou ook blaastest ofzo hebben in Frankrijk? Staat me zo vaag iets van bijquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie het nu, in België, Duitsland en Frankrijk wel, vandaar dat ik ze in de auto heb liggen
heb hem ook alleen ligt bij mijn vriendin in de auto.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je toch in de auto hebben of heb je een fluorescerende jas?
klopt ja, maar die heb ik niet, is misschien nog niet zo lang verplichtquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je nou ook blaastest ofzo hebben in Frankrijk? Staat me zo vaag iets van bij
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wachten wachten, kou vatten, zou mijn goede vriend René nog komen?
Maar nee helaas. Er is geen topic over, heb toen wel ergens in GRTD een verslag geschreven met foto's. Maar ik vind het een beetje dramaqueen gedrag als ik dat nu ging opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:57 schreef Coco. het volgende:
[..]Niet eens een verzoek aan de makers van moviemeter om het ratingsysteem aan te passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Frankrijk is het wel verplicht. Dikke boetes wanneer je het niet bij je hebt in het zijvak van je auto. Zelfs in je achterbak levert een dikke boete op.quote:
Dat gun je niemand.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mijn taakstraf was ik VBL mod.
YES.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over twee weken krijg ik nieuwe raambekleding.
Dogs of Berlin lijkt mij echt een serie voor jou. Heb nu 1 aflevering gezien en er is niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Frankrijk is het wel verplicht. Dikke boetes wanneer je het niet bij je hebt in het zijvak van je auto. Zelfs in je achterbak levert een dikke boete op.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
YES.
Daar zit meestal wel een behoorlijk prijskaartje aan.
Dat klopt sowieso.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En minder vrije dagen neem ik aan?
Hier kijk ik erg naar uit.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je eindelijk mevrouw Haags weer op de keukentafel doen.
Hoop mevrouw Haags ook.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier kijk ik erg naar uit.
Ik ken dat standje niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
we gaan voor shutters. Mooi spul man.
Neem je je Anniepop van je werk mee dan?quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wil het wel even komen demonstreren.
Daar ga ik mij niet op uit leven.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neem je je Anniepop van je werk mee dan?
Je negeert mijn tip helaas. En hier hebben we het vanmiddag al over gehad ja. Jammer.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:52 schreef onlogisch het volgende:
Dit topic neemt een verrassende wending.
Laat ik het proberen een andere kant op te sturen :
Vinden jullie ook dat N1ek- hier zo weinig post t.o.v. een maand of 6 geleden?
Bedankt voor de reminder maat. Ik ga 'm in mijn to watch lijstje zettenquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je negeert mijn tip helaas. En hier hebben we het vanmiddag al over gehad ja. Jammer.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder maat. Ik ga 'm in mijn to watch lijstje zetten
praat niet meer met haarquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hey
doet charlotte lief tegen jou?
ben The Burbs aan het kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vrienden
over ongeveer half uurtje start fok stream met DP en Jeecee
Ik ben positief verrast door deze review en ik ben erg blij dat je er van genoten hebt!quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Thing net afgekeken. Vond het een prima film. De meeste oude 'bekendere' films ken ik wel dus dit was een aangename verrassing. Originele setting wat goed uitgewerkt wordt. Enige minpuntje is misschien dat de personages wat oppervlakkig blijven. Maar al met al niks mis mee. Bedankt voor de tip, hoewel ik niet echt van horror hou (is dit horror?) heb ik genoten.
Lang geleden dat ik die film zagquote:
The Wirequote:
https://skribbl.io/?rXSiiA7mhJquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Niet spelen zonder mij hè. Nu mis ik iets
https://skribbl.io/?rXSiiA7mhJquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Was met een kleine knipoog
pleur op, de echte server is https://skribbl.io/?rXSiiA7mhJquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:24 schreef Charlotte3 het volgende:
https://skribbl.io/?leUSPMVz8q
boiiis
Ik kom in een server met onbekendenquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
pleur op, de echte server is https://skribbl.io/?rXSiiA7mhJ
De middenweg bestaat er niet bij denk ik, want het is of alleen maar je eigen woorden of de woorden van het spel.quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
doe af en toe wat woorden er tussen
Ik heb die film ook gezien, maar snapte de hype niet, vond het nogal tegenvallen.quote:
DOE JE MEE SKRIBBLE??quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb die film ook gezien, maar snapte de hype niet, vond het nogal tegenvallen.
NEIN.quote:
WAAROM KIES JE DAT WOORD DANquote:Op zaterdag 8 december 2018 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dit was Darwin WattersonNooit van gehoord.
Ja oke.quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als jij toen die ene Wojcikici koos.
Moet één van ons zijn. want ze wisten de antwoorden ookquote:Op zaterdag 8 december 2018 01:33 schreef JanCees het volgende:
Wie zijn die mongolen die steeds joinen??
die Danny_roodbol zekerquote:Op zaterdag 8 december 2018 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet één van ons zijn. want ze wisten de antwoorden ook
Wat gaan we zo eten?quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker zat worden en bazenmuziek luisteren
Zometeen niks, maar morgen rijst met kip.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zometeen niks, maar morgen rijst met kip.
TostiGod.quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik net een tosti naar binnen heb gewerkt.
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik net een tosti naar binnen heb gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |